![]() |
ביקורת קשה על Extreme-Serv.co.il [ליאור מיטרני]
אני הזמני ממנו שרת CZ לשלושה חודשים , כעבור חודשיים - חודשיים וחצי צצה בעיית הד ארצי וכל השרתים נסגרו , הוא אמר לחבר שלי שקנה איתי שהוא סוגר את השרת , אמר שאפשר להחליף לשרת אחר וחברי אמר לו שיחזיר לו תשובה. היום אחרי שלושה שבועות , אני מתקשר אל ליאור ומבקש את ה3 שבועות שמגיעים לי , הוא אומר לי שזה לא אשמתו שלא התקשרתי והוא לא יכול לתת לי את הזמן שנותר מכיוון שזה "בעיה שלי" . לא נזכיר ונפרט כמובן את הבעיות שהיו לי איתו , לאגים , נפילות , אי-תמיכה , שזה קרה כל הזמן שהיה לנו שרת , וגם שקיבלנו את השרת , הוא לא אמר לנו איך להכנס בתור אדמין מכיוון שלא ידע - מנהל חברת שרתי משחק שלא יודע איך להכנס בתור אדמין ? יפה מאוד..
לבסופו של דבר חיפשנו בכל מקום איך להכנס , ובסוף התקשרנו למנהל של חברה אחרת בכלל - LinuxServ , יאיר , שאני מצטער שלא קניתי ממנו. בקיצור , רק בעיות , וגם תעזרו לי , מה אתם אומרים ? בעייה שלי שלא התקשרתי או שהוא לא בסדר ומגיע לי הזמן שלי .? בתודה ,אבי. |
כמובן שהבעיה היא לא שלך !
אכן מגיע לך הזמן שלך. |
מאז שהמתחזק שלו עזב, יש רק בעיות.
|
מהחברה הזאת, שהחזקתי ממנה הרבה, לא ציפיתי ,
אבי אם תצטרך עזרה יש לך אותי . |
לא יודע מה לעשות ... :\
הוא לא מוכן לתת מה לעשות? |
אתה צריך לקבל את שלך ..!!
שלוש שבועות זה לא יומיים.. וגם שילמת על זה..!! |
תבקש החזר כספי זה מגיע לך ...
|
VHOST , צודק בכל מילה ומילה.
זו ממש חוצפה מה שהוא עשה. אני מציע לבקש החזר כספי. ואם הוא לא יביא. תנסה לשאול עורך דין מה עושים במצב כזה... אני מקווה שהבנתה תרמז... |
עזוב אותך עורך-דין..אני לא יגיע למצב כזה , כסף הוא לא יחזיר זה בטוח , איך אני יגרום לו לתת לי את השירות?
|
אם אתה רוצה, אני אדבר עם השכן שלי שהוא עורך דין, והוא עוזר לי בחברה בכל דבר, רק דבר איתי .
|
אני לא מבין למה מנהל חברה לא מוכן לתת מה זה עוזר לו ? זה לא עולה לו עוד כסף או שהם קונים גם מ LSRV ומוכרים לאחרים ? מה הבעיה ? לא רציני שיתנו ללקוח וזהו זה לא תגיד שהוא לא שילם !
לדעתי ממש לא טוב ! בכל זאת לדעתי מגיע לך פיצוי של כל החודש כי אין חברה שאין לה נפילות ותקלות ככה שמגיע לך יותר מהזמן |
בקשר ללאגים ולנפילות זה אתה צריל לקבל פיצויי וליסגור את זה איתו בקשר לזה שהשרת ניסגר חצי חודש ליפני
זה אותו הדבר שהיה קורה לך בלינוקס סרב לפי דעתי את החצי חודר אתה צריך לקבל בשחק אחר מקורי או החזר של חלק מהסכום |
קודם תחכה לתגובה שלו באשכול..אני מכל החברות שיש בהוסטס ממנו הכי לי ציפיתי באמת..חברה רצינית[ אבל אולי זאת אי הבנה בין שניכם תחכה לתגובה ונראה.
|
אנ'לא ציפתי, שהשרת תמיד יפול
אבל ליאור לא נתן לי להנות רק לזה אנ'לא ציפתי... פתחו עליו כבר כמה וכמה אשכולות ורובם יצא שהוא לא בסדר אז מה בדיוק לא ציפתם? |
ציטוט:
אולי תפסיקו לשחק אותה ? איזה עורך דין יסתכל על 70 ש"ח ? אה ? איפה אתה חי שאני ידע ? פשוט מה שקורה כאן עצוב נורא . ובקשר לזה שפותח את האשכול זה לא אשמת ליאור , זאת אשמתך בלבד זה כמו שאתה משכיר דירה אתה אומר לבעלי הדירה שהשכרתה מהם בית שאתה לא גרתה בבית ואתה רוצה החזר כספי על כך ששילמתה להם על החודש . נראה לך שהם יחזירו לך נשמע לך הגיוני ? לא ! אז תעשה חושבים ותגיע למסקנה בסופו של דבר שאתה אשם בכל העניין . |
ציטוט:
להלן התגובה הרשמית מפי אקסטרים-סרב : בתאריך ה 17/11/05 הודפס מכתב מפי חברת "הד-ארצי" המורה לחברתנו להוריד את כל שרתי ה CZ הלא חוקיים לאלתר . המכתב נתקבל לאחר התכתבות טלפונית שלנו עם חברת "הד-ארצי" כשבוע לפני המשלוח שלו , כך שמדובר בתאריך יותר מוקדם מהנדון כאן . כחלק מהשיחות שלנו עם הד-ארצי , נתבקשתי להוריד את שרתיי באופן מיידי ובמזל הצלחתי להשיג עיכוב של 3-4 ימים על מנת להודיע למרבית הלקוחות שלנו את ההודעה , להגיש להם את טענת הד ארצי ולדון איתם על תחלופה . בבוא העת דיברתי גם עם פותח האשוכל ובשיחתנו הובהר לו חד משמעית כי אני חייב להוריד את שרת המשחק שלו עקב דרישתה של חברת "הד-ארצי" ועליי לקבל תשובה מיידית של תוך 48 שעות מרגע הודעתי אליו מה ברצונו לעשות עם שרת המשחק שלו ובאיזו תחלופה הוא מעוניין . מהלקוח נמסר לחברתנו כי יחזור אלינו במהרה . ראוי לציין כי לקחתי על עצמי בניגוד לחובתי , את כל ה 48 שעות האלו על חשבוני ואף הצעתי לו החזר של 48 שעות (כיומיים) למרות שיכלתי לדרוש שיחליט כרגע על תחלופה ראויה . לאחר שמרבית הלקוחות שקיבלו את אותה ההודעה בדיוק כמו פותח האשכול , מרביתם קיבלו תחלופה זו או אחרת . היום (יום ב' ה 20 בדצמבר 2005) קיבלתי שיחה מהלקוח ובה הובהרה לו שוב הנקודה שהובהרה בשיחה שנערכת לפני יותר מחודש ימים . לאחר שנאמר לו בבירור כי אם לא יחזור אליי תוך 48 שעות עם תשובה , תהיה בעיה להחזיר לו כל זמן נוסף מעבר לכך . ראוי להדגיש שכיון שלא מדובר בתקלה טכנית אלא בצו של חברת "הד-ארצי" אנו לא מחוייבים לפצות אף לקוח וזאת בהסכמת חברת "הד-ארצי" שאפילו התנדבה בעצמה לקיים מסע הסברה ללקוחותינו אודות הבעיה . אקסטרים-סרב ביקשה שהלקוח יחזור אליה אך לא חזר , מכאן משתמע כי זו אחריותו הבלעדית למצבו הנוכחי . כמו כן , אקסטרים-סרב תהיה מוכנה לקבל את טענותייך בבית המשפט ולא תתנגד לקבל מכתב מעורך דין . הדבר יהיה ביזבוז זמן בשביל הלקוח , כיון שחברת הד-ארצי דרשה את הורדת השרתים , שבידיעת הלקוח היו פרוצים והבטיחה לעמוד מאחורינו בכל משפט שייערך נגדנו . או במילים פשוטות יותר : אני לא מחוייב אלייך בשום אופן כרגע, נתתי לך 48 שעות להחליט ולא חזרת אליי , אז האחריות של מי כאן ? רוב הלקוחות שלנו חזרו אלינו וקיבלו תחלופה , אף אחד מהם לא פנה אליי אחרי יותר מחודש לקבלת השירות מחדש . כל מי שאומר כאן כי עלינו לפצות אותו טועה כיון שאם היה מדובר בתקלה טכנית הוא היה מפוצה כמו שנהגנו עם לקוח שהתלונן כאן בפורום וכבר קיבל את השרת שלו לחודש שלם בחינם כפיצוי . נוסף על זאת , ראוי לציין כי תגובתנו שנרשמה למעלה הינה תגובה רשמית ואלו הן התגובות שנפרסם מעתה בכל תגובה שתתקבל עלינו בפורום הוסטס או דומיו . אם למישהו יש הערות נוספות , הוא מוזמן ליצור עימנו קשר . תודה ולילה טוב, אקסטרים-סרב , פתרונות אחסון מתקדמים . |
אני לא מתפלא על הביקורת
בהתחלה גם אני החזקתי ממנה חברה הוא קיבל אותי לחברה שלו בתור תומך אבל זה לא הסתדר מכמה סיבות ואז ביקשתי ממנו ביאנסי אחד אם יכול לתת לי הוא אמר שאין בעיה ואני ידבר איתו למחרת מאז הוא לא עונה.. תנסה לדבר אם עורך דין מגיע לך החזר כספי |
ציטוט:
לפי מה שהבחור כאן כותב : ליאור הפסיק שירות שהוא התחייב עליו באמצע (למרות שהוא ידע מראש טוב מאד שהשירות שהוא מציע הוא לא חוקי). ליאור סיכם עם הילד שהילד יחשוב מה לעשות מכיוון שאין לו את המשחק. במצב הזה, אגב, ליאור היה צריך פשוט מאד להחזיר את הכסף - אם מישהו קנה ממנו מוצר שהוא פתאום לא יכול לספק אחרי שמראש הוא ידע שהמוצר לא חוקי. שים לב גם להבדלים במעמד הצדדים - אחד מהם בן 18, בגיר ומכיר היטב את שוק שרתי המשחק, ובנוסף גם מחזיק בכסף ובסחורה בו-זמנית, והשני ילד שאני מתאר לעצמי שהוא בן 12-14, שלא מכיר כמו ליאור את החוקים של שרתי המשחק ואני מסופק אם אפילו ידע שהמוצר שהוא קונה הוא לא חוקי. במדינת ישראל ישנם חוקים. ליאור עבר עליהם בצפצוף, והוא ממשיך עדיין לעבור על אותם חוקים בתחומים אחרים. כל המזל שלו היה שהוא עבר עליהם מול ילדים בני 12 ובסכומים של עשרות שקלים מול כל לקוח. אני פשוט מאד מייעץ לליאור להגיד תודה למזלו הטוב ששפר עליו, ללמוד לקח ובפעם הבאה לא לעבור על חוקים. |
ציטוט:
בני , עם הלקוח סוכם על תשובה של עד 48 שעות ולא יותר מכך . אם הייתי מסכם איתו על תשובה שלאחר יותר מחודש .. אני חושב שהייתי יכול להיות מספיק הוגן איתו ולתת לו את הקרדיט לקבל את השרת שלו למשך תקופת הזמן בחזרה . אך הלקוח הסכים לבקשה ואף הבטיח לחזור אליי תוך 48 שעות , אך לא חזר . כל לקוח שחזר אליי קיבל תחלופה מסויימת שבה הוא בחר מההיצע שנתתי לו . אז בכל זאת האחריות מוטלת עליי ? למרות שהבטחתי לתת לו את 48 השעות של ההחלטה על מוצר אחר בחזרה ? ולמרות שהוא הסכים לתנאי הנ"ל ? ובנוגע לחוקים - כפי שציינתי הלקוח מוזמן לתבוע אותי . זה שהוא בן 12 או 13 או בכל גיל אחר לא מונע מאבא לשו לתבוע אותי . אך במקרה הנ"ל אני אציג את המסמך של הד ארצי בתביעה ואני אציג הוכחות מוצקות להסכמה שלו לתנאים שהצבתי בפניו ושלהם הוא הסכים באופן מוחלט ... |
ציטוט:
אני דיברתי על היחס לאנשים (אם אתה יודע מה זה) פניתי עליך כמה פעמים גם בנושאים שונים אך משום מה אתה לא ענית יכול להגיד לי אני לא רוצה להביא וזהו זה יותר טוב מאשר להתחמק לדעתי אחד הדברים הבסיסיים שאמור להיות למנהל חברת אחכסון זה יחס טוב לאנשים וללקוחות שלו ולדעתי לך אין יחס כזה |
ציטוט:
|
ציטוט:
לדעתי להבטיח ללקוח 48 שעות החזר זה יחס מעולה למרות שאני לא חייב את זה מבחינה חוקית כיון שמדובר פה בצו שעלול להתפתח לבית משפט . ותרשה לי להתנצל בפנייך על כך שאכן אני אדם עסוק שעובד במהלך היום (מחוץ לחברה) ולא תמיד אני יכול לתת יחס למי שלא שילם על שירות כלשהוא ובעצם מקבל אותו בחינם . |
ציטוט:
שוב , אם זה לא נראה למישהו יש לי מספר טלפון , בבקשה .. אני אשמח לקבל הארות\הצעות\תלונות\מענות . |
ציטוט:
ושוב, הלקוח שלך לא אשם בזה שאתה קיבלת צו סגירה לשרתים הלא חוקים שהפעלת, וידעת מראש שהם לא חוקיים. |
ציטוט:
וגם אם נתנת לו 48 שעות לא היית יוכל להתקשר ללקוח לברר איתו בטלפון מה קורה אם התשובה לא לשחק אותה ראש קטן אם היית מתקשר אליו אני בטוח שהלקוח היה מעריך אותך מאוד והתנצלות של מתקבלת :) |
ציטוט:
אתה לא יכול לפרסם את המידע שאתה רוצה לפרסם, ולצפות שכל מי שמחזיק בדיעה אחרת יטלפן ויאיר/יעיר/יציע/יתלונן. |
ציטוט:
למדתי את הלקח שלי מהמקרה הזה ובכלל מכל המקרה עם הד ארצי .. |
ציטוט:
|
לא יפה ליאור :|
ציטוט:
|
לפי מה שאני רואה שאנשים חושבים ליאור , נראה לי שמגיע לי בכל זאת הזמן שלי , או שאתה רוצה להחזיר החזר כספי ?
[אני זה : אבי] |
ציטוט:
|
ליאור המון ביקורות רעות יש עליך בזמן האחרון.
ובכלל, זה אשמת הלקוח שסיפקת לו שרת פרוץ? אתה יודע שאתה צריך לקבל תביעה לפרצוף? איזה מין חוצפה זאת?! ובכלל אתה לא חברה! דיי כבר עם הילדותיות! |
ציטוט:
1. הפרשי הגילאים והניסיון - האחד בן 18, מנהל חברת הוסטינג, מעורה בשוק. הלקוח הוא ילד בן 12-14, שסביר מאד להניח שהוא לא מנהל חברת הוסטינג ולא מעורה בשוק. 2. הפרשי ידע - על ליאור אני יודע בוודאות של 100% שהוא ידע שמה שהוא עושה הוא לא חוקי - הן משיחות בינינו, הן מהודעות שאותן הוא פירסם בפורום והן מהעובדה שהוא הריץ שרתי משחק פרוצים רבים. 3. בעסקה ביניהם, כל הכח היה מופקד בידי ליאור. הוא קיבל את הכסף וגם היה אחראי על ה"שאלטר". 4. לא רק ניסיון העבר מלמד אותי אלא גם ניסיון ההווה. גם היום ליאור מציע במסגרת העסק שלו שירותים בלתי חוקיים. וכשאלה יפלו, מה הוא יגיד? שגם "כח עליון אילץ אותו לסגור"? לכן לפי דעתי זה היה בלתי הוגן מצידו של ליאור לתת אולטימטום של 48 שעות ללקוחות שאני בטוח שחלקם "נתקעו" עם מוצר שלא היה להם מה לעשות איתו רק כי בכלל לא ניתנה להם האפשרות לבחור פיצוי כספי. |
ציטוט:
|
ציטוט:
שוב, הלקוחות פנו אליו ואני מוכן לחתום לך שהם ידעו על מה הם הולכים. אני אומר ששני הצדדים אשמים כאחד, לא רק ליאור. לדעתי ליאור צריך להגיע לפשרה עם הלקוח... |
אני מסכים עם בני
1.הפרש גילאים 2.ידע שאחד מנהל חברה הוסטינג והשני אין לו מושג בזה ובכלל לפחות תיתן אולטימטום יותר גבוה אני מיתפלא עליך ליאור אם יש פה לקוחות שרואים את הביקורת עליך זה בושה אין לי מילים בפה |
ציטוט:
קודם כל אני שמח שמתפתח כאן ויכוח ענייני, ומקובל עלי שהדעות שלך יהיו שונות מהדעות שלי בעניין הזה. שוב, הלקוחות פנו אליו ואני מוכן לחתום לך שהם ידעו על מה הם הולכים. אל תחתום על דברים שאתה לא בטוח בהם. על צד אחד אנחנו יודעים בוודאות שהוא ידע שמה שהוא עושה לא חוקי. בתור מישהו שגם מכיר 2-3 (או קצת יותר) מהלקוחות של שרתי המשחק, אני יכול להגיד לך בוודאות שרבים מהם בכלל לא היו מודעים לכך שהשרתים האלה הם לא חוקיים. ואני לא מאשים אותם. 1. בגילם, אלה לא דברים שבכלל נוגעים להם או מטרידים אותם. הם לא מפעילים איזה עסק (כמו ליאור). הם סה"כ קונים פה שירות שליאור ואחרים גרמו לו להיראות לגיטימי ביותר. זה כמו להאשים ילד שקונה סוכריה במכולת על זה שבעל המכולת גנב אותה מהיבואן. במסגרת ראייה יותר בוגרת של ליאור הוא היה חייב לתת להם אפשרות לקבל את כספם בחזרה (מה שהוא לא עשה). בנוסף, הוא נתן להם אולטימטום של 48 שעות. באיזו זכות? אפילו הד ארצי (לדבריו) נתנו לו ארכה של 4 ימים להסיר את השרתים. אז הוא מחמיר אפילו יותר מהם? בתור מי שהיה האחראי העיקרי להפרת החוק? בגלל זה לא מובן לי איך אתה מטיל את אותה אשמה גם עליהם וגם עליו. |
ציטוט:
ליאור אמנם כנראה טעה כששם את האולטימטום הזה, אבל אני מאמין שהוא הבין שהוא עשה טעות והוא יתקן את זה. אני גם מאוד שמח שהויכוח הזה מתנהל בצורה בוגרת, פשוט ככה אני התרגלתי לדבר עם בעלי עסקים שהם יותר גדולים ממני בכמה שנים, וגם שיש להם הרבה יותר ניסיון ממני. |
ציטוט:
1. אני לא מתנפל פה על עצם המכירה של שרתים פרוצים (למרות שהיא ראויה להתנפלות), אלא על זה שעסק מפסיק ללקוח שירות באמצע בגלל תנאים שהוא יכול היה לצפות מראש, ונותן ללקוח אולטימטום כדי לעבור למוצר אחר שיכול להיות שאין ללקוח מה לעשות איתו במקום להחזיר לו את כספו או לפחות לתת לו זמן סביר להחליט מה לעשות. 2. ליאור כנראה לא למד את הלקח שלו מכיוון שהוא עדיין ממשיך לספק שירותים בלתי חוקיים. 3. הגישה שלי היא לא של "אמרתי לכם" (למרות שבאמת אמרתי לכם ;) ). אנחנו כבר לא בסיפור של השרתים הפרוצים עצמם, אנחנו בסיפור של יחס בלתי הוגן ללקוח. בני |
לא מסכים איתך בחור ליאור אחלה בנאדם ויש לו אחלה חברה!
|
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 07:12. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ