![]() |
מעוניין לדעת: איך אתם שוכרים את נציגי המכירות/תומכים שלכם?
אהלן חברה,
אני חדש בפורום ואני רואה פה תופעה מוזרה: הרבה משתמשים מנסים "לתפוס טרמפ" על ספקיות האחסון בפורום, במטרה להרוויח פרוטות (אפשר להגיד שזה מה שקורה אצל הרוב, לא כולם). מה שלא מובן לי, למה אתם שוכרים את האנשים הלא מקצועיים הללו? האם זה בשביל עוד 20 שקל בחודש? האם זה בשביל שיהיה מכובד "נציג מחירוט"- בכוונה, להדגיש את החוסר מקצועיות של רובם. ובקשר לתומכים, אני רואה פה מלא שאומרים: "אני מבין ב-DA הכל (וואו, כבר שווה לשכור אותו) אני יודע להתקין מערכות פורומים וקצת html...גיל: 13 תמיכה במערכות מסרים". וואי וואי וואי, את נציגי המכירות עוד קלטתי, אך איך שוכרים בנאדם כזה לעזאזאל? האם תומך בכלל צריך להתקין מערכות פורומים? האם מספיק שתומך יידע להשתמש בפאנל? רק שתדעו: התודעה לגבי ילדים שלא מבינים אשר פותחים "חברות מסטיק" כבר יצאה מהפורום הזה, כבר אנשים בוגרים ומבוגרים נזהרים ולדעתי אנו בדרך לשיפור בתחום ההוסטינג בישראל (בתור מנהל ספקית אחסון, אני יכול להצביע על כך). אז למה להרוס לעצמכם? למה לשכור נציגי מכירות שכותבים בשגיאות כתיב? למה לשכור תומכים שיודעים להתקין פורום ופה ושם html? אה הם מבינים גם ב- bbh (הכוננה ל-SSH כמובן). רק שתדעו, התדמית של נציג המכירות (שתכלס, הרבה פעמים ככה מגיע הלקוח) היא התדמית שלכם. התמיכה של התומך היא התמיכה הכללית של החברה (בלי קשר לידע שלכם). אז פשוט תענו לי, למה? ואם כבר אנו מדברים, אני יודע שיש גם הרבה רציניים בפורום, אז רציתי לשאול אתכם..איך אתם בוחרים את נציג המכירות שלכם? איך אתם בוחרים תומך? האם התומך מקבל תשלום כספי? ובקיצור, אני אשמח אם נוכל לפתח דיון נעים בנושא. |
אף אחד לא בוחר אף אחד.
כל התינוקות שכאן, רק רואים שמישהו מחפש להיות "נציג מכירות" הם ישר רצים אליו, נותנים לו איחסון לפורום שלו, וחושבים שהוא יביא להם לקוחות. העניין הוא- הכל הזוי ופלצני. אין שום נציג מכירות ולא כלום. סה"כ עוד אחד מהמשחקים העלובים שהילדים פה עשו. רפי. |
כן, ראיתי איזה נציגי מכירות. פרסום בהודעות פרטיות של פורום (ככה נכתב בפורום ביקורות).
פשוט נציגים...הטופ שבטופ. |
חבל לך לבזבז אנרגיה.
הילדים שכאן לא יסתכלו אפילו על מה שכתבת. אתה חושב שאני לא ניסיתי לשנות את המצב? כלום לא עוזר.... |
ציטוט:
|
ציטוט:
את האמת? עד כמה שהמצב זוועה, לפעמים זה מאוד מבדר:rolleyes: אתה צריך לראות ילדים רבים באשכול בגלל שחברת ענק הציפה חברת ענק אחרת בפורום שלה... ואז הקללות...והדיבור שלהם....אתה נופל מהרגליים:qqb006: תיהיה ראש קטן- כמוני. רק ככה תתרגל למצב. |
ציטוט:
|
ציטוט:
|
אתה צודק וצודק ב-100% זאת לא נקראת תמיכה וכד' ונציגי מכירות מה שהם עושים
קופצים על זה מהסיבה הפשוטה שזה לא עולה כסף בדר"כ וזה נגיש ובלי הרבה בעיות. אבל..אני לא מבין מה הבעיה שלכם בכל העסק הזה? טוב להם לשכור אנשים כאלו,שהם לא אמינים וכד'?שיהיה להם רק טוב ובהצלחה! אין טעם שתנסו לשנות את הדברים. רם. |
הכי טוב לעבוד לבד
|
מילה כדורבנות
|
חח ..
"ילדים זה שמחה .. ילדים זה ברכה .." אבל לא בתור נציגי מכירות \ תומכים \ מנהלי חברות אחסון . |
אני אתן את דעתי.
נציג מכירות - כפי שתראה בחברה (עסק) שלי אין כאלו מאחר ואני לא מקבל סתם נציג מכירות. לפני כן אני בוחן אותו, מגיע אליו בתור לקוח. כמו כן אני לא מקבל ישר לעבודה נציג מכירות אלא אחרי שאני רואה אותו עובד ומביא לקוחות. תמיכה - בתחילת החברה קיבלתי כל אחד אך מזלי שנפלתי על כמה מבינים (שנשארו) וכמה שלא. כיום בחנתי את אחד התומכים ולקחתי את ההכי מבין והוא נחשב למנהל מחלקת תמיכה. כאשר מגיע תומך הוא נבחן על ידיו. יום נעים |
"ילדים זה ברכה עד שבע בערב", מגנט עתיק תלוי על המקרר.
בכל מקרה, אל תחשוב שתומכים טכניים / נציגי מכירות מקבלים תשלום על זה, היום המנהלים פותרים את זה עם אחסון של 150-200MB, עם עוד כמה GB של תעבורה. |
ציטוט:
ציטוט:
אני פשוט מנסה להסביר להם את הטעות, שמהתחלה קובעת: החברה הזאת לא תצליח. |
בגלל כל זה, מומלץ "לשכור" "תומכים/נציגי מכירות" שהם בסביבות גיל 15-16 מינימום, כי בד"כ בגיל הזה יש כבר הרבה נערים שהם מספיק בוגרים ורציניים לתפקיד הזה.
חוץ מזה, אין טעם לשכור מישהו רק בגלל ה"ידע". שיראה קודם רצינות ונכונות אמיתית לעבוד, ורק אז שוכרים אותו. |
הנושא הזה חוזר וחוזר על עצמו כל הזמן, אכן כאשר אתה גולש פה אפילו, בפורום הוסטס, אתה יכול לראות תופעה שנאי מכנה אותה "תופעת האיחסונידה", נשמע מצחיק? לא ממש.
אפשר למצוא מבחר עצום אבל פשוט עצום של חברות ורק פה בפורום הוסטס. נכון, במקרים מסויימים מבחר נותן גיוון ואפשרות בחירה רחבה יותר, אבל פה זה פשוט מצחיק אפשר למצוא אנשים שלא מבינים בהוסטינג ו"רצים" לפתוח "חברה". בעניין "התומכים ונציגי המכירות" זה עוד סיפור בפני עצמו אך בהקשר מוחלט לנושא שהזכרתי למעלה. כשהייתי בעלים של עסק אירוח אתרים לא מכבר וכאשר חיפשתי תומכים כאן בפורום, נוכחתי לגלות שמגיעה כמות אדירה של "תומכים" אבל הם לא ממש תומכים במה שצריך... "הידע הנרחב" שלהם פשוט מגוחח, אז אולי יש להם ידע בפאנל נהול (והכוונה שלי היא לDA ולא לפאנלים נוספים) אבל זה לא מה שמקנה להם את התואר "תומך טכני". כנ"ל אפשר להגיד על נציגי המכירות "המעוללים" שניתן למצוא פה (כמובן לא כולם, אני מוכרח לציין שנאי מכיר כמה ממש טובים בתחום שעבדו איתי ובנוסף כמה תומכים ממש טובים) נציג מכירות לא מתבטא בלפרסם בפורום הוסטס בלבד, ועוד בשגיאות כתיב בסיסיות וניסוח לוקה, אבל ניכה אני לא חושב שמה שנגיד פה ממש יעורר את אותם אלו שפותחים "חברות" ללא הכר וללא ידע ולו בסיסי בתחום. עכשיו לאלו שיבואו ויגידו לי "אבל אתה בעצמך ניהלת עסק אירוח אתרים ונסגרת ממש מהר" לאלו אני יכול להגיד שאולי לא ידעתם אבל לפני הסגירה המדוברת אני עצמי פרשתי מסיבות של חוקיות, לא הייתי מוכן לעשות שימוש בתכנות לא חוקיות ובעסק שלא רשום ברשם החברות, היו לי כמה בעיות עם השותף שלי ולכן לא יכולנו להרשם, כמובן שלקנות רשיונות לתכנות לא היה שווה דבר בזמן שאנחנו איננו רשומים ברשם החברות (אף שזה היה בהשיג ידינו לקנות לפחות רשיון חד שנתי או דו שנתי לפוטושופ) אז לסיכום אני מקווה באמת שעסקי אירוח האתרים בישראל ישתבחו ויצומצמו לטובים ביותר. לפותח האשכול, אני שמח שהאשכול לא ירד רמה ונשאר ברמה גבוהה (אולי בגלל שאלו שגורמים לו לרדת הם מוגבלים בגישות :) ) ד"א מצטער אם היו לי שגיאות פה ושם, רשמתי מאוד מהר :) יום נעים, אור. |
ציטוט:
|
כל מי שאומר:
"ילדים זה שמחה..ילדים זה ברכה.." תחשבו,אתם עדיין ילדים! עברתם את ה18?אני לא חושב(חוץ מאיזה אחד שניים שאני יודע שכן). בקשר לנושא,תבין,בעלי ה'חברות' פה חושבים שהם עושה בשכל שהם מביאים להם עובדים,'תומל טכני',מילא. אבל 'נציג מכירות' מה הוא עושה?מביא לקחות-אני בספק. הוא עושה משהו ש'המנהל' לא עושה? לא ניראה לי,פשוט 'פוזה' "יש לי נציגי מכירות-אני רציני". תפסיקו לחשוב כך,תגידו ה'נציגי מכירות' יש להם תואר שהם יודעים את כל ה'אסטרטגיות השיווקיות'? עזבו תואר-קורס הם עברו?קורס בן חצי שעה שמסביר להם איך להביא לקוחות. תאמינו לי,'נציגי מכירות'-בולשיט! אולי יש כמה שבאמת מביאים לקוחות. בברכה, |
אני שמבקש להיות תומך, אמנם לא יודע הכל, אבל יש לי יכולת קליטה מהירה, הנה בא לפה מישו ביקש ממני שני אתקין לו שרתי משחק.. לא ידעתי, מצאתי מדריך, והנה אני יודע.
מעבר לזה, אני תומך בתוכנות מסרים, נכון.. עד שלב מסוים, חברה רצינית..(כגון מה שאני עתיד לסגור עם אקסטרים סרב, נראה איך זה ילך, אולי יהיה אולי לא) תזכה ממני לרצינות יותר גדולה, תמיכה בפלאפון |
זה נכון, שכל הקטע של הנציגיות מכירות זה סתם חרא.. הריי זה לא כמו בחבר'ה אמיתי שאתה בא בבוקר לעבודה ומתחיל לחפש לקוחות בכוח, פה הילדודס לא מתאמצים בכלל ואני מאמין שאין באמת ילד שמביא לקוחות. הריי מאיפה יש לו להביא לו? מהאייסיקיו? כל ילד היום חושב שאם יש לו איכסון הוא ביג דייל. לקוחות באמת עייסקים שמשקיעים לאתרים גדולים באמת שילד צוציק' לא יביא לחברה,
הכי טוב לך בתור מנכ''ל בשקט לחפש את הלקוחות האמייתים שלך. סמוך על עצמך, הכי טוב והכי בטוח. מכייון שיש את הילדים הקטנים האלו שמשחקים אותה "אני יביא לך לקוח עוד מעט" אבל הם באמת יודעים מה זה לקוח? בישבילם לקוח זה אחד שקונה בסופר. משמעות הלקוח היא קונה, שמשלם, קונה רציני באמת שיש לו עסק רציני ולא איזה ילד עבריין מקלדת שמשחק ת'ה מבין. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 12:11. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ