הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   עסקים מורשים - הודעות ושירות (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=19)
-   -   הודעה בדבר תקלה בעסק enterserv (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=13713)

כפיר 22-01-06 17:30

הודעה בדבר תקלה בעסק enterserv
 
שלום לכל לקוחות Enter-Serv פתרונות אינטרנט מתקדמים

מיום שישי 20/1/2006 כנסית השבת
שרתי Enter-Serv בDOWN
עקב תקלות עם תהליכי הHTTPD (האפאצ'י)
טכנאי שלנו ניסה לתקן את הבעיה וזאת ללא הצלחה,כעת השרת למטה בכלל.
אנו מצטערים על אי הנוחות ועושים הכל כדי שהשרת יעלה ולא יהיה DOWN
כל הלקוחות יקבלו פיצוי של שבועיים והגדלת החבילה 15% מנפחה הקיים

בברכה,
כפיר אלימלך

FANATICS 22-01-06 17:32

בהצלחה - שיהיה רק טוב

נ.ב
עצה לעתיד , לפני שיבואו הלקוחות לשאול מה קרה תכתוב את הפוסט

Pavel 22-01-06 17:49

נסתדר:), בהצלחה בתיקונים.

TRIP 22-01-06 18:09

מקוה שתפתרו מהר,
אני מאוכסן בחברה שהיא ריסליר שלכם:( והשרת לא עובד

yoavz 22-01-06 18:18

תסתכל בפרטי שלך.

Maor. 22-01-06 18:34

כן שמתי לב, האתר שלי לא עובד חח .

מקווה שתחזרו כמה שיותר מהר, חברה על רמה, וגם לאנשים הכי טובים תמיד יש תקלות .

דור 22-01-06 18:37

סבבה כפיר, אם תצטרך עזרה דבר איתי

shayb 22-01-06 18:41

כפיר שלח לי הודעה אני יעזור לך לפתור את התקלה :)

aliho 22-01-06 18:41

בעזרת השם תחזרו...
 
מקווה שתחזרו בהקדם..:qqb007:

בן.נ. 22-01-06 19:05

קורה לטובים ביותר....:)
בהצלחה

yortem 22-01-06 19:36

מקווה שתחזורו מהר :)

Tal 22-01-06 19:52

קורה.. לא נורא
קחו אתה הזמן שלכם.

בהצלחה..

Amital 22-01-06 20:26

אם הטכנאי שלכם לא הצליח לתקן אז כולנו בבעיה..

מקווה שהסתדר בהקדם כי תאמת חברה מעולה ודברים קורים ..



כפרי באייסי לא מתחבר ובמסג'ר יבגני לא מתחבר אז אני ישאל כאן..


כמה זמן בערך זה כול בלגן יסתדר?

epn 22-01-06 20:51

כל הכבוד על העידכון בהחלט מראה רצינות כל הכבוד

Vitalist 22-01-06 20:56

אויי בבקשה תזדרזו, כי אני מפסיד גולשים....
קצת לא רציני Down של למעלה מיומיים....

TRIP 22-01-06 21:19

ציטוט:

נכתב במקור על ידי View
אויי בבקשה תזדרזו, כי אני מפסיד גולשים....
קצת לא רציני Down של למעלה מיומיים....

אכן... גם אני

blind 22-01-06 21:51

אני בונה פורום ואני עוד מעט מסיים עם מודים והכל ואין לי איך לסיים תחזרו מהר

eur2 23-01-06 01:19

פיצול אישיות נחמד שלי אם אתה צריך עזרה בתחזוק, אתה יודע למי לפנות .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................. לאלוהים חח סתם...

אם אתה צריך עזרה תפנה אליי...

ויבגני בן אדם רציני מאוד, בהצלחה בפתרון הבעיה.

יבגני

בן.נ. 23-01-06 07:55

וואי וואי עדיין לא חזר....אני מאחל לך שוב פעם בהצלחה אני יודע איך אתם מרגישים
זה מבאס לאללה :(

MoshikB 23-01-06 09:15

בהצלחה. מקווה שתחזרו במהרה.

TRIP 23-01-06 14:14

כבר יומים ועדין לא חזר:(
מאבד גולשים

benbbt 23-01-06 15:36

ציטוט:

נכתב במקור על ידי TRIP
כבר יומים ועדין לא חזר:(
מאבד גולשים


אתה מאבד גולשים,
ואני לקוחות, מאוד לא רציני מבחינתי ובמחינתם
הם לא עונים לפלאפונים ולא מתחברים לתוכנות מסרים ואני לא יודע מה לומר ללקוחות שלי
זה כבר יום רביעי שהחברה לא עובדת,

מקווה שתפתרו מהר את התקלה
ו...בהצלחה בהמשך

Noam 23-01-06 15:38

יווו כבר שלושה ימים האתר שלי לא פועל...

s.o.s 23-01-06 15:39

בסדר יש תקלה שלא פשוט לפתור הם מנסים לפתור אבל בסופו של דבר השרת יחזור ואתם תקבלו פיצוי

אתם נטפלים כאילו זה בכל יום אני גם בשרת הזה והוא כבר בערך חודש פועל דיי רצוף

benbbt 23-01-06 17:35

ציטוט:

נכתב במקור על ידי s.o.s
בסדר יש תקלה שלא פשוט לפתור הם מנסים לפתור אבל בסופו של דבר השרת יחזור ואתם תקבלו פיצוי

אתם נטפלים כאילו זה בכל יום אני גם בשרת הזה והוא כבר בערך חודש פועל דיי רצוף


תראה אני בחברה הזאת כבר שלוש שבועות וכול יום יש לפחות 3 נפילות של חצי שעה שעה:qqb009:

רונן אבנעים [אדם פונטה] 23-01-06 18:22

ציטוט:

נכתב במקור על ידי benbbt
תראה אני בחברה הזאת כבר שלוש שבועות וכול יום יש לפחות 3 נפילות של חצי שעה שעה:qqb009:

גם אם לא היה כל יום נפילה 4 ימים זה קצת טירוף
אני לא הייתי רוצה להיות במקומכם ממש לא.

לגבי S.O.S

ציטוט:

ש תקלה שלא פשוט לפתור
לא מקובל 4 ימים לא לתפור תקלה זה לא מקצועי
ואין דבר כזה בעיה שלא ניתנת לפיתרון.

ציטוט:

אבל בסופו של דבר השרת יחזור ואתם תקבלו פיצוי
אני חושב שתאמין לי שהם מעדיפים שהשרת יחזור מהר יותר ושלא יפול בכלל ולא יהיה צורך בפיצוי.
זה במובן מסויים חוסר אחריות ללקוח.

אני לא רוצה להישמע תוקף אבל זה דעתי בכל אופן שיהיה לכם בהצלחה עם הלקוחות והשרת

עריכה:
טיפ קטן אולי תביאו מישהו מבחוץ שכן מבין ויפתור את הבעיה ותשלמו לו על זמן העבודה
ובטוח שיש אנשים מקצועיים שיכולים לפתור את הבעיה

בן.נ. 23-01-06 18:26

ציטוט:

נכתב במקור על ידי רונן אבנעים
גם אם לא היה כל יום נפילה 4 ימים זה קצת טירוף
אני לא הייתי רוצה להיות במקומכם ממש לא.

לגבי S.O.S


לא מקובל 4 ימים לא לתפור תקלה זה לא מקצועי
ואין דבר כזה בעיה שלא ניתנת לפיתרון.


אני חושב שתאמין לי שהם מעדיפים שהשרת יחזור מהר יותר ושלא יפול בכלל ולא יהיה צורך בפיצוי.
זה במובן מסויים חוסר אחריות ללקוח.

אני לא רוצה להישמע תוקף אבל זה דעתי בכל אופן שיהיה לכם בהצלחה עם הלקוחות והשרת

עריכה:
טיפ קטן אולי תביאו מישהו מבחוץ שכן מבין ויפתור את הבעיה ותשלמו לו על זמן העבודה
ובטוח שיש אנשים מקצועיים שיכולים לפתור את הבעיה

מסכים איתך בכמה דברים :
1.יותר מידי זמן...
2.צריך להביא מישהו מקצועי מבחוץ

4 ימים ? וואי זה הרבה.....אני שילמתי לטכנאי הרבה כסף על היום הראשון
תשקיעו את הכסף הזה גם אתם אם אכפת לכם מהלקוחות שלכם...

(ממש ממש סליחה אם זה בעיית חומרה או משהו אחר שלא ניתן לפיתרון ואמרתי משהו לא נכון..)
בן.

רונן אבנעים [אדם פונטה] 23-01-06 18:27

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Israel-Serv.Net
מסכים איתך בכמה דברים :
1.יותר מידי זמן...
2.צריך להביא מישהו מקצועי מבחוץ

4 ימים ? וואי זה הרבה.....אני שילמתי לטכנאי הרבה כסף על היום הראשון
תשקיעו את הכסף הזה גם אתם אם אכפת לכם מהלקוחות שלכם...

(ממש ממש סליחה אם זה בעיית חומרה או משהו אחר שלא ניתן לפיתרון ואמרתי משהו לא נכון..)
בן.

גם בעיית חומרה ניתנת לפיתרון..
אין דבר כזה לא ניתן לפיתרון הכל ניתן לפיתרון.
אנחנו בעידן חדש שהכל ניתן לפתור

Deep 23-01-06 18:34

בהצלחה שיהיה לכם.. באמת שמתי לב שהאתר שלכם לא עולה לאחרונה... איזה בסאה... בהצלחה...

גיל.

Amital 23-01-06 18:49

ציטוט:

נכתב במקור על ידי benbbt
אתה מאבד גולשים,
ואני לקוחות, מאוד לא רציני מבחינתי ובמחינתם
הם לא עונים לפלאפונים ולא מתחברים לתוכנות מסרים ואני לא יודע מה לומר ללקוחות שלי
זה כבר יום רביעי שהחברה לא עובדת,

מקווה שתפתרו מהר את התקלה
ו...בהצלחה בהמשך


אתה בדיוק כמו שבמצב שאני עכשיו אבל בדיוק!!

זה לא מקצועי כלפי הלקוחות שלי וכלפי החברה , במידה ויש תקלה כזאת צריכים לשלם אפילו הרבה מאוד כסף כדי לפתור אותה במהרה אין מה לעשות..

אני שולח הודעה לכפיר הוא מסנן , אני שולח הודעה ליבגני הוא מתנתק למרות שראה תהודעה ..

הוצאת לי את המילים מהפה בדיוק כמו שאני חושב...!!

מקווה שיפתרו תתקלה הזאת במהרה כי כול יום חשוב ..

בן.נ. 23-01-06 19:30

ציטוט:

נכתב במקור על ידי רונן אבנעים
גם בעיית חומרה ניתנת לפיתרון..
אין דבר כזה לא ניתן לפיתרון הכל ניתן לפיתרון.
אנחנו בעידן חדש שהכל ניתן לפתור

אם נשרף הארדיסק ומנסים לשחזר את המידע ? :qqb010:

Amital 23-01-06 19:34

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Israel-Serv.Net
אם נשרף הארדיסק ומנסים לשחזר את המידע ? :qqb010:


הוא לא נשרף ולא כלום כי הדריקט אדמין פועל והכול..

בן.נ. 23-01-06 19:37

ציטוט:

נכתב במקור על ידי serv-in
הוא לא נשרף ולא כלום כי הדריקט אדמין פועל והכול..

הבנתי

אז עכשיו שאמרת את זה ...
זה הדעה שלי בלבד :
א.אם בעיה באפצ'י....אז שיקראו לגורם חיצוני שיעזור להם אם הם לא מצליחים כל כך הרבה זמן.
ב.זה שהם לא עונים ללקוחות זה ממש לא יפה
שיש תקלה אני כל דקה מעדכן לקוחות מה קורה ועונה לטלפון
ואת זה אתם יכולים לשאול את הלקוחות שלי ...קרה לי לפני שבוע משהו דומה ...קודם כל תוך יום הכל חזר ודבר שני כל 15 דקות שלחתי הודעה לכל הלקוחות עם עידכונים....

בהצלחה לאנטר-סרב....חבל

בן.

Amital 23-01-06 19:53

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Israel-Serv.Net
הבנתי

אז עכשיו שאמרת את זה ...
זה הדעה שלי בלבד :
א.אם בעיה באפצ'י....אז שיקראו לגורם חיצוני שיעזור להם אם הם לא מצליחים כל כך הרבה זמן.
ב.זה שהם לא עונים ללקוחות זה ממש לא יפה
שיש תקלה אני כל דקה מעדכן לקוחות מה קורה ועונה לטלפון
ואת זה אתם יכולים לשאול את הלקוחות שלי ...קרה לי לפני שבוע משהו דומה ...קודם כל תוך יום הכל חזר ודבר שני כל 15 דקות שלחתי הודעה לכל הלקוחות עם עידכונים....

בהצלחה לאנטר-סרב....חבל

בן.

הלוואי והם היו כמו שאתה אומר..

וכדי לסדר את זה כנראה הם עכשיו מביאים מישהו כי ממש אבל ממש אין ברירה.

אגב כול מה שידוע לי זה לא כי אמרו לי במדוייק או משהו זה הכול מידע שלי לגבי השרת וכול זה.

אם כול הכבוד מקווה שיהיה טוב כי את יבגני ואת כפיר אני מעריך מאוד , הם עושים הכול שיהיה טוב.

מקווה שיסתדר הקדם

בברכה עמיטל .

Alm 23-01-06 20:05

טוב הדיון סתם יוצא מפרופורציות, אני בטוח שברגע שיהיה חדש הם יודיעו, לעת עתה - נעול.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 20:32.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ