הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=20)
-   -   מה אתם רוצים שהייה בחברת איחסון? איזה שירותים? מה יגרום ללקוחות להמשך לחברה? וכדומא.. (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=17105)

Avi.B 03-03-06 21:32

מה אתם רוצים שהייה בחברת איחסון? איזה שירותים? מה יגרום ללקוחות להמשך לחברה? וכדומא..
 
הכותרת אומרת הכול.
אבל אני יסביר קצת יותר:

אני רוצה לדעת מה מושך אנשים לחברת אחסון?
מה יגרום להם לקנות דבקה ממני?
איזה שירותים אתם חושבים שחברת אחסון צריך לספק?

נ.ב
אני לא מתכוון לדברים הבסיסים שקיימים שרת מהיר תמיכה וכדומא..
מצטער על שגיאות הכתיב הכול תוקן, פשוט מיהרתי קצת אז רשמתי מהר.

מנהלים בבקשה לא לנעול אם זה לא מתאים למקום הזה תעבירו.

dj fm 03-03-06 21:52

כמובן תמיכה
ונגיד מי שמתחיב ל3-4 חודשים
מקבל עיצוב לפורום עים באנר..
אים זה היה אני היתי קונה..
וכמובן ללא תוספת מחיר

idansror 03-03-06 22:02

מדי פעם הגדלת שרת, כתיבה נכונה בלי שגיאות כתיב.

תמיכה טכנית, איסיקיו, פלאפון, מסינג'ר פורום וכד'.

שרתי רדיו, שרתי משחק, עיצובים התקנת פורומים+מודים.

אתה צריך דברים שיגידו ללקוח פה זה משתלם אני הולך על זה!

שבת שלום.

MoshikB 03-03-06 22:07

קודם כל אני הייתי מציע - מה שחסר לך לפי מה שאני רואה, התבטאות יותר נכונה, ללא שגיאות כתיב, וכתיבה מקצועית.

Dima 03-03-06 22:41

מה אני הייתי אוהב אם הייתי לקוח בחברת אחסון? קודם כל שהשרת יהיה מתוחזק היטב ושיאוחסן בחווה טובה ולא באיזה חווה זולה ומגושמת.

שהמנהל שלה יידע משהו בעסקים, שיהיה מנוסה בעולם העסקים.
שאני אדע שאף אחד לא הולך לברוח ממני אם ארצה תשובות לשאלות הכי קשות.

שאני אדע שכל פעם שאני מתקשר אליו הוא לא יגרום לי להרגיש לא בנוח, אלא שאני אוכל לדבר איתו גם על דברים שהם מעבר לאחסון.

שהעיצוב והתיכנות שלה יהיה מושקע ולא איזה עיצוב מfirestyle ב-15 ש"ח.
שהחברה תראה רצינות, אמינות ושיהיה לה ותק.

Avi.B 04-03-06 11:32

תודה רבה לכם ובמיוחד לדימה על ה"מאמר"
הכול ייושם ויש כאלה שכבר בתהליכים
ובקשר לשגיאות כתיב שאתם דיברתם הכול תוקן פשוט מיהרתי קצת אז רשמתי מהר

exciter 04-03-06 12:10

נתחיל בזה שהעיצוב זה הרושם הרישוני הגדול ביותר שאתה משאיר אצל הלקוח !
בעיצוב חייב להיות טקסט בשפה גבוהה, בלי שגיאות כתיב.
השרת צריך להיות חזק ומאובטח ( זה צריך להראות ע"י העלאה מהירה של האתר ).
עוד משהו שדי משפיע, למרות שהרבה פה לא חושבים על זה...
זה שהעובדים והמנהלים צריכים להיות גדולים ( כן, בגיל, לא משנה עד כמה אתם רציניים ! ).

SlipY 04-03-06 13:13

מכונת שוקו חינם ?

Avi.B 04-03-06 13:28

אתה עושה צחוק מה אתה חורג בבקשה תחזרו לנושא

shev.com 04-03-06 14:07

אני לא רוצה לחלק אזהרות, כבר נתתי התראה אחת עכשיו, נא לחזור לנושא או לא להגיב בכלל.

ColorSense 04-03-06 14:16

לדעתי המנהל צריך להיות רציני ולא קטן(בגיל) שיעמוד בהתחיבויות שלו אם המנהל אומר תמיכה 24 שעות ביממה ואני אתקשר בשתיים לפנות בוקר והמנהל יענה לי.
וכמובן שהשרתי של החברה יעבדו מהר ויתחזקו בצורה הטובה ביותר, מחירים סבירים.

Avi.B 04-03-06 19:57

העינין של הקטינים זה עינין אישי יותר כי גם ילד בן- 13 (זה לא הגיל שלי) יכול לדבר בשפה יותר ראותה מאחד בן 20 למשל.
נגיד קחו דוגמא מהברוקר בן 13 יהודי, כבר ברוקר והוא תותח.
אז קחו את זה כחומר למחשבה
עוד משהו:
כולם מתיחסים לזה שהשרת יהייה מהיר, תמיכה טובה וכדומה..
אתם בבקשה יכולים להיתיחס להעניינים היותר קטנים שגורמים לחברה ליפול ולא הבסיסים (שכמובן שהם חשובים מאוד).
ושוב תודה לכולם!!

MaorD 04-03-06 21:17

אני מודה לכולם על התגובות זה היה ממש ממש ממש חשוב .
אך אודה לכם אם תוכלו ללכת כפי שאבי אמר על הדברים הנוספים הקטנים יותר שיעניינו אותכם .
*אבי כתב את ההודעה בשבילי .
שוב תודה רבה לכל התגובות - עזרו לי מאוד :) .
בברכה ,
מאור .


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 23:08.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ