![]() |
BestServ ביקורת, התנצלות, ותיקון עיוות
BestServ-לא מה שחשבנו
כן כן שמעתם נכון היא לא החברה שכולם חשבו-היא לא כזאת טובה,אפשר להגיד אפילו שהיא לא טובה! קניתי מהם vps ב 130 שקלים לחודש,הכל בהתחלה היה בסדר-עד שפיתאום הייתה תקלה והופ 3 ימים השרת לא פעל עד שהלכו לפרמט אותו וכמובן זה פגע בי 2 לקוחות עזבו והחזרתי להם תכסף לאחר מכן הייתה נפילה לא ידועה של יום וגם כן,הגיעו לא מעט תלונות ושוב פעם העבירו תשרת לחוות שרתים אחרת ושבכלל לא הודיעו! לא ידעתי מה קורה עם השרת! לקוח ששילם לא מעט כסף (מעל 200 שקל) עזב אותי והייתי צריך להחזיר לו הכל ולא היה לי ממש מה להחזיר אז עד היום אני בחובות וכל פעם שיש לי גרוש קטן אני מחזיר לו כיום סגרו לי את ה vps ללא שום סיבה,ללא שום הודעה,אפילו לא ניגמר החודש שלי בלתי אפשרי לתפוס את גלעד הטלפון שלו מופנה כל הזמן למוקד "תמיכה" שלא באמת עוזרים לא איכפת לגלעד מלקוחות(או ממני לפחות) וכרגע אני בחובות וכל זה בגלל החברה הזאת Best Serv שהיא לא בידיוק Best ועכישו אני במסע אחר חיפוש שרת חלופי ליפני שעוד לקוחות יעזבו אותי בקיצור-יצאתי מאוכזב,בחובות,עם שם רע,עם הרבה כאב ראש לתפוס את גלעד אם במיקרה למישהו יש הצעת מחיר ל vps שישלח לי לפרטי חשבתי הרבה מאוד אם לפרסם הגעתי למסקנה שכדאי מאוד שכולם ידעו |
חבל היא נראית חברה בעל שם טוב...
|
אני חושב שאתה טועה,
אני לקוח לא של גילעד ,אבל גילעד היה אחראי למשך שבוע על חברה שלא ממש שיכת אליו,והוא אשכרה חזר אלי לטלפון ודיבר איתי ועזר ופטר את הבעיה בחברה , ולא פעם אחת אלה 4 פעמים, הוא בן אדם זהב לפי דעתי, ולפי מה שאני מבין לא מזמן אבא שלו נפטר,ככה שאני יכול להבים גם אם הוא לא היה עוזר לי. |
תודה רבה על המידע
|
קשה להאמין על בסט-סרב ..כבר שתי ביקורות על גילעד על התמיכה שהיא על הפנים ועל השרתים שהם ביכלל על הפנים ..
שם רע יש לי מהם .. |
ציטוט:
השארתי לו במוקד שלו 4 הודעות והוא לא חוזר אלי |
תודה רבה על המידע, נחכה לתגובה שלו ...
|
נשמע על הפנים... מחכה לתגובה שלו
|
חבל מאוד ..
נחכה לתגובה אולי יש הסבר או שיחיזר לך את הכסף |
אם יש לך הרבה כסף, יש הרבה תמיכה.-חוק דנדן 2006
תודה על האזהרה, אני כרגע לומד הכל אודות גישות SSH. חשבתי עוד לקנות ממנו מיני יעודי קטנטן משלי שאני יוכל להריץ עליו כמה דברים שקסיים :D יום טוב, דהן דנדן. |
וואלה,טוב לדעת,וחבל שיצאת משם סובל..שיהיה לך בהצלחה בהמשך ושלא תפול על חברה שתעשה לך משהו דומה
|
דוגרי זה תמיכה חרא אני פעם אחת רציתי להזמין שרת של 1.6 אני זוכר שהיה איזה מבצע התקשרתי וזה בכלל לא המספר שלו זה איזה מוקד תמיכה שלא יודע מאיפה הביאו אותו שלא עוזר בכלל והתפקיד שלו זה רק להשאיר מספר טלפון שלך ובמקרה נדיר גלעד יתקשר אלייך
אני הבנתי כבר מסקנה כלשהי,חברות גדולות יחסית שמתעסקים עם הרבה שרתים ייעודיים, VPSים ושרתי משחק,אין להם ממש זמן לטפל בלקוח ששילם להם כולה 50-100 שקל במקרה הטוב לדוג' בסט סרב-שרתים,זה לא אומר שהחברות לא טובות פשוט התמיכה היא לא כמו בחברה אחרת |
ציטוט:
כסף=תמיכה מה שכן יש לי יעודי אצל basic network תמיכה 24 שעות! שירות מעולה כל בעיה קטנה מרים טלפון עונים ועזוב תכסף של השרת (130 שקל) שלפחות יחזיר לי פיצוי כלשהו שאני צריך לתת ללקוחות ציטוט:
הטלפון כל הזמן מופנה לשם רק בימי שישי נדיר לתפוס אותו שהוא לא מפנה למוקד אבל אני א יחכה מהיום עד יום שישי אני רוצה להוציא לפחות פיסת מידע מאתר שאני עובד עליו ואני צריך אותו ליפני שימחקו לי גם זה בלתי אפשרי |
כן וגם היום השארתי לו 3 הודעות ועדיין לא חזר אלי
אני מבקש תגיבויים של השרת שלי ואין מי שיענה לי אפילו |
בזמן האחרון היה באמת נפילות רבות ואני בטוח שאורי לא אשם בהם,היו נפילות,היו הרבה...
פשוט לא בסדר מה שהם עושים !!! |
שאני אספר לך מה גלעד עשה לי ?
חודש שעבר אחרי שהיה מקרה עם הטכנאי שלי (שסביבו גלעד עזב את החווה של 012) הוא פשוט החליט להוריד לי את הדואל קסאון . שבוע ש-ל-ם הייתי בלי דואל קסאון ואדון גלעד .. טס לחו"ל .. אלון מ SHEV.COM שהיה איתו עזר לגלעד והביא לי שרת ייעודי , שבעצם היה של גלעד .. לא משנה , ככה או ככה , השרת שלי נפל אחרי פחות מחודש וכל השוק של שרתי המשחק אצלי וגם המעט שהיה קיים , פשוט נהרס . חשבתי לתבוע את גלעד , אבל החלטתי לוותר כי אין לי זמן וכוח לרוץ לבתי משפט על 700 שקלים . למזלי , גם את הפחות מחודש הזה הספקתי לנצל , בזכותו הבלעדית של אלון מ SHEV.COM שעזר ותיווך בינינו ... כאן אני מודה לו . בכל אופן , אני הייתי לקוח בעבר של גלעד וחזרתי להיות לקוח שלו כי חשבתי שהוא השתנה .. נתתי לו צ'אנס והכול נראה ממש טוב בהתחלה .. מסתבר שהוא נשאר אותו הדבר . ד"א , אל תתפלא אם הנושא הזה יינעל \ יימחק .. הרי גלעד מנהל פה בפורום והוא יכול למחוק מה שבא לו , בדיוק כמו שהוא מחק את הביקורת שאני פירסמתי פה לפני חודשיים בלבד ... אני עכשיו השכרתי שרת מחברת שרתים ואני ממש מרוצה , אין אף נפילה (טפו טפו טפו) והתמיכה בכל שעה ... מקווה שימשיך ככה תמיד :) בכל אופן .. אייל לפחות למד לקחים מהעבר אבל גלעד פשוט לא למד וכנראה גם לא ילמד ומאז .. אני פשוט שוכח שהייתי לקוח אצלו ומנסה לשקם את עצמי ולפצות את כל הלקוחות שלי , בהפסדים כספיים עצומים ובניסיון לעלות חזרה למסלול הנכון . ליאור . |
לא רוצה ליכנס לביקרות ספציפית ,אבל לדעתי האשכול ימחק בגלל שגלעד מנהל ראשי בפורום.
|
ציטוט:
כי הוא יודע שכולם צודקים אז הוא לא רוצה שאנשים ידעו |
אנשים אני באמת שלא מבין אותכם.
אני יכול לקבל את הביקורת הזאת, כמו כל ביקורת אחרת. המטרה של פורום ביקורות היא להביע ביקורות כלפי חברות, ציוני שבח או התרעות. קודם כל אתם צריכים לשמוע את שני הצדדים ואז לקבוע, לא לשפוט ישר לטובת מישהו, מה שקורה בכל אשכול שנפתח פה. הדבר המטריד פה באמת הוא שאנשים מנסים להכנס לדיונים בכוח, מביעים ביקורת באשכול שלא קשור לתקרית שלהם. אקסטרים-סרב למשל לא קשור בשום אופן לדיון, הוא סבל כשהשתמש בשירות של בסט-סרב אך זה לא נותן הצדקה לזה שאתה מביע ביקורת באשכול שלא נוגע לך. למעשה זה פסול. ליאור, התקרית שלך עם גלעד קרתה לפני המון זמן, אתה החלטת לתת ביקורת ואנשים צפו והגיבו לביקורת שלך. אין צורך שתחזור עליה שנית! אתם משמיץ את גלעד בכך שאתה מוציא לו שם של אדם שמנצל את המעמד והסמכויות שניתנו לו והדבר שאתה עושה פשוט מכוער! אני בטוח שגלעד לא היה רוצה שיצא לו שם של אדם שמנצל את הסמכויות והמעמד שלו! וליאור אתה גם לא צדיק, אני חוויתי על בשרי תקרית שאירע איתך. כולנו ראינו ביקורות על חברתך ועל בפרט אבל אף אחד לא מתערב שם, אז כדאי שגם אתה לא תתערב ותתעסק בעניינים שלך. אם היינו במצב שכל אחד היה יכול להגיד מה שמתחשק לו אני בטוח שהפורום היה סחוט מביקורות על לא מעט חברות. |
ציטוט:
מוטי , קודם כל זה ממש לא קרה מזמן .. זה קרה לפני חודש בערך .. מבחינתי זה לא מזמן . ומה הקשר בדיוק לעצם העובדה שאני לא צדיק ? אמרתי שאני צדיק ? לא ! אז אל תכניס לי מילים למקלדת . ולמה שאני אסתום ת'פה אחרי מה שגלעד עשה לי ? סתמתי עד עכשיו ולא הרצתי פה ביקורת כי גם ככה זה לא יתן לי כלום בחיים אבל זכותי להביע דעתי עליו ולא משנה מתי זה היה ואיך זה קרה ומבחינתי חודש זה בהחלט אובייקטיבי לגבי האשכול הנ"ל . בנאדם שמוריד שרת מבלי להודיע ומשאיר אותי תקוע עם 20 לקוחות בלי פיתרון מיידי זה לא מקצועי וזה לא הוגן . אני למשל , עם כל התקלות שאני חווה ועם כל הבעיות אני בחיים לא אכבה ללקוח ריסיילר לפני שאודיע לו טלפונית כי אני יודע שיש לו לקוחות . ממש הכעסת אותי עם התגובה שלך וכמו במדינת ישראל יש פה חופש ביטוי ובמיוחד באינטרנט , אז תשתדל לא לסתום לי את הפה ולא לאף אחד אחר . מה עוד שזה אכן מענייני לרשום כאן את הביקורת כי העסק שלי ספג הרבה ביקורות רעות בגלל התנהגותו של גלעד . וכן , יש לו סמכותיות אחרת .. לאן הביקורת שרשמתי לפני חודש וחצי בערך נעלמה ? מי מחק אותה ? תעשה לי טובה ושמור לעצמך את דעותייך והנסיונות לסתום פיות , עליי זה לא עובד ! |
אני חושב שהוא עובר משבר, בכל אופן ככה אני לא מכיר את גלעד (אני לא ממש מכיר אותו) אבל מהביקורות האחרות אני בטוח שהוא בסדר גמור.
אני מאמין לך שכל זה קרה ואתה צריך לקבל פיצוי אבל אני לא חושב שזה הכי "גלעד". אחרי הכל, לכולם יש עליות וירידות בחיים, קורה.. |
סליחה קיבלת פיצוי
במקום חודש חדשיים ועבר החודשים תעלה לכאן קבלה של הפקדה ואם אתה לא מעונין אני יעלה קבלה של מתי הופקד הכסף וגם חשבונית שיצא אני מודיע לך שזה לא יעבור בשתיקה אתה מוזמן להגיע למשרדנו ברחוב סחרוב 19 קניון ערי החוף בשבוע הבא וללבן את העניין בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה |
אני עדין מחכה לתגובה
אורי וליאור לך אני פשוט לא מתייחס לא רוצה להרוס לי את סיכוי המשפט מולך ומול 012 יום טוב |
ציטוט:
ואני רוצה בחזרה את מה שהיה לי על השרת אבי אומר לי "תדבר עם גלעד אני לא יכול להביא לך" איך אני יכול לדבר איתך? אתה לא עונה ואני עובד על כל מיני מערכות ופיתאום הם הלכו אני לא יכול לקבל אותם בחזרה ואני מבקש שוב ושוב שנדבר וניסגור תעניין אני רוצה להמשיך להיות אצלך אבל בלתי אפשרי מאיפה אני יכול לדעת אם צריך לשלם שוב או לא? אני מתקשר ללקוחות שלי ואומר שצריכים לשלם ומה אתה עושה? לא מתקשר,לא מודיע, ופשוט סוגר בלי הודעה מוקדמת ובלי לדעת מה קרה |
ציטוט:
ככה שאין לך סיבה לבוא אליו בטענות אלא רק לגבי התמיכה לגבי המידע שלך תדבר איתי בשעה 10:30 ואם היית מבקש עוד הארכה אתה יודע שהיית מקבל במקום זה ניסת להוציא אותנו לא בסדר ובנוסף גרמת להצטרפות אנשים כאלה ואחרים לחגיגה שיהיה לך בהצלחה אנחנו הפסקנו להשתתף בשוק המצחיק הזה ולא אנחנו לא מזלזלים בשוק הזה רק בגלל הסיבה הזאת שבמקום לשלוח איימל או לבדוק מה קרה שכל החווה של ברק נפלה ולי אין שליטה בחברת חשמל ובטוח לא בגנרטורים של ברק הייתי מציע לך לבדוק מה קרה כאן |
ציטוט:
יש לי עוד שרת גם שם אז הבנתי שיש בעיות בברק אני מדבר על פירמוטים שעשיתם וגם עכשיו אין לאבי אישור לשחרר לי תקבצים שלי מהשרת והיום ואתמול השארתי לך 4 הודעות ובלתי אפשרי לתפוס אותך וגם אם אני רווצה לשלם אין לי תפרטים שלך ואי אפשר לתפוס אותך |
גלעד, למה מחקת את ההודעה שלי מקודם? זה בטוח שזה לא מסיבה מוצדקת כי אם הייתי כותב משהו נגד החוקים הייתי מקבל אזהרה.
אינטרסים אישיים גלעד? |
מבלי לגעת בנושא הדיון / הביקורת עצמה,
נראה לי שיש כאן בלבול קל, הביקורת היא כלפי גלעד והשירות, אנשים שאינם קשורים לנושא ישירות, אני מאמין שאין להם סיבה להגיב כאן, בייחוד אם הם לא השתמשו בשירותי BestServ. מקרים אחרים שמאוכזבים מBestServ, מקובל - תפתחו ביקורת ואימרו על ליבכם, זה שפתחו אשכול אחד, זה לא אומר שכול העדר צריך לחגוג. דניאל. |
ציטוט:
זה בדיוק הסיבה |
ציטוט:
אתה אמור לדעת מתי מסתיים לך קיבלת הארכה של שובעים ועכשיו כל אלה שסתם הצטרפו לחגיגה לאחר שראיתם את תגובתי אני חושב שכבר לא נשמע ממכם במיוחד ממך ליאור |
אין לי בעיה לא להיות לקוח שלך ואין לי בעיה גם שתמחק תנושא
פשוט אני רוצה לדבר איתך ולקבל את הקבצים שלי בחזרה Ori The Man (10:09 PM) : אפשר את הקבצים שלי? LSRV (10:10 PM) : מצדי כן דבר עם גילעד |
ציטוט:
אחרי שאני יקבל תשובה בנוגע לזה אני יצור איתך קשר תשאיר את ICQ שלך |
|
סליחה על ההדחפות לנושא.
גלעד, יש מצב שאני אקבל ממך תגובה ? או לפחות דרך ליצור איתך קשר ישיר ? |
גלעד, לא יודע איך אתה עובד, אבל כנראה שאני עכשיו מבין.
בתור לקוח הייתי מצפה שתגיד לי מתי אני צריך לשלם לך כסף, ולא ניתוק שרת ללא הודעה מוקדמת. תחשוב על הנקודה הזאת, אני מאמין ששם נוצרה הבעיה. בסהכ אני לא בא נגדך ולא נגד אורי, אני מכיר את אורי אישית, ואותך באופן כללי, אני יודע שאתה אדם ישר והגון ומנסה לתת הכל ללקוח שלך, אבל תתיחס למה שאמרתי לך.. |
ציטוט:
בשביל זה יש קבלות חשבוניות ועסק שמתנהל צריך לדעת מתי יש לו הוצאות כמו שתשכיר דירה בעל הדירה לא יבוא אלייך כל יום יגיד לך אתה צריך לשלם מחר אין לי זמן לזה סגרתי לאחר שבועים שראיתי שהוא לא שילם במקום שכל האנשים שהגיבו כאן יחכו לתגובה שלי כולם קפצו |
ציטוט:
גלעד, אני עדיין מחכה לא רק ליחס ממך אלא גם לעמידה במילה שלך. |
ציטוט:
בכל מקרה, אם ככה אתה עובד אני מכבד אותך, אבל האם זה כתוב בחוזה שאתה חותם עליו עם הלקוח? אם כן, אורי סלח לי חבריקו האשמה כולה עליך במקרה הזה, לכן אתה לא יכול להתלונן שהוא סגר לך את השרת, רק להתלונן שהוא לא סיפק לך את התמיכה שדרשת וקשה מאוד להשיג את הקבצים שלך חזרה. |
ציטוט:
ב ) אני לא נגדך ולא בעד אורי אני נתרל אבל אני יודע שכל מנהל חברה אחרת (מנסיון) יבוא ויגיד לי "חבוב זמנך הולך ותם אתה מעוניין להשאר עימנו ?" ... אם כך שלם או לא שלום על ישראל גבה את קבציך וארוז ג ) יש לי שאלה אתה ו LSRV עובדים ביחד ? משהו פה לא מובן לי או ש אבי תומך בחברה שלך ד ) אני לא מבין כל הסיפור פה זה על גיבוי ? תעלו לו שניה תקופסא יגבה ויוריד וכמו שאומרים "נפרד כידידים" בכל מקרה אני חוזר ואומר אין לי כלום ! אבל כלום נגד גלעד אבי או אורי ! לא מכיר את אורי או גלעד באופן אישי (רק את אבי :) ) בכל מקרה שיהיה לכם בהצלחה |לב| |לב| |לב| |
ציטוט:
אתה רוצה להגיד לי שהיעודי שהשכרתי מאבי יושב על השרת שלך?! אני מדבר איתו עכששיווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו ווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!! לא רוצה איתך קשר אחרי מה ששמעתי פה. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 12:23. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ