הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ארכיון (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=15)
-   -   ביקורת רעה על light-serv.net (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=19939)

dj fm 15-04-06 22:18

ביקורת רעה על light-serv.net
 
אז ככה קניתי איכסון מהם בהתחלה היה בסדר
אחר כך היה בעיות בשרת הם לא התחילו להיות מחוברים בקיצר חרא של חברה אבל..
ביקשתי החזר כספי על השירות המזעזע שלהם לא נדבר על השרת
הם לא מוכנים אני מדבר איתם כמה שבועות אני מבקש החזר
נו אז אני מבקש למה שהם יתנו כפי שראיתם
מנהל החברה או אח של מישהו שם לא כל כך הבנתי פתח אשכול הינה הוא
http://www.hosts.co.il/forums/showthread.php?t=19171
הרבה היו לטובטו אז אמרתי אתה יודע מה תן לי מיספר עסר מורשה
לא אמרתי לו תיתן לי החזר כספי
הוא אומר לי לא רוצה אני לא חיב לך כלום וחבל מאוד שאתה אצלי בשרתים
אז הוא נתן לי הנחה של 20 ולא 30 כמו שהוא אומר בדקתי את זה ..
אז הוא לא היה חיב לעשות לי.. לא היה עושה לא הית קונה לא הית סובל אצל חברה כזאת פשוט גועל נפש להיות אצלה אני מתביש בזה [|שריף| ]
עכשיו השעה 23:12 כל המנהלים התומכים לא מחוברים אני צריך אותם
אין לי פאלפון ואיןן לי עם מי לדבר... מה לעשות אני מקווה שאני לא יפגש עם השרתים שלו
היה פעם אחת קריסה ביקשתי שיתקשרו אלי שיגידו לי אם השרת חזר לא יתקשרו ואיזה בטיח
בקיצר לא ממליץ לאף אחד ליקנות מהחברה ה |שריף| פשוט בושה להיות אצלה

לסיכום לא ליקנות מחברה בשם light-serv.net
לא להתבל עם light-era.net שהם חברה מעולה לא כמו שאני קניתי

OldMega 15-04-06 22:26

חבל לשמוע ...

d0rix 15-04-06 22:29

באמת חבל חשוב לציין שזה לייט-סרב ולא לייט-ארה...
זה מאוד מבלבל.

dj fm 15-04-06 22:30

אני יודע שזה מבלבל בגלל זה רשמתי שזה לא ליט ארה שאין להם שום קשר^

חבר|39 15-04-06 22:34

אני לא מחובר עכשיו ?
דבר שני - אני באמת לא חייב לך כלום .
ודבר שלישי - כל מה שהוא אומר זה סתם בולשיט יש לנו 4 תומכים [ עכשיו 3 כי אחד יצא אבל היה 4 ]
אז להמציא שאין אפחד מחובר !? זה ממש חוצפה .
הביקורת שלך ממש לא מזיזה לי ולא אכפת לי מה אתה אומר לי פה או באיסיקיו אז אתם יכולים להאמין לו מי שמכיר אותי ולקוח בחברה שלי יודע שזה לא נכון

Amital 15-04-06 22:35

עצוב לשמוע, אבל אולי יש להם הסבר..


בכל מקרה מקווה שתסתדרו..


עמיטל:)

dj fm 15-04-06 22:36

אתה לא הית מחובר היום וחבל שלא צילמתי את זה
ושום תומך לא היה לא לשגע אותי מובן
ותודה עמיטל אין להם הסבר רק תרוצים

חבר|39 15-04-06 22:38

ציטוט:

נכתב במקור על ידי dj fm
אתה לא הית מחובר היום וחבל שלא צילמתי את זה
ושום תומך לא היה לא לשגע אותי מובן
ותודה עמיטל אין להם הסבר רק תרוצים

ליאור שיכמן שהוא תומך אצלינו היה מחובר , שי אלפאסי היה מחובר .
ודבר שני - זה שאתה מאיים עליי לא בגלל זה תקבל החזר כספי ולא תקבל כלום .
אני התכוונתי להחזיר לו את הכסף אבל אז הוא התחיל לאיים אז אני ממש לא מתכוון להביא לו כלום .
ביקשת לסגור את האיחסון ? אני לא סוגר שלא תגיד אחרי זה שלא סיפקתי את השרת כמו שצריך - אתה שילמת לחודשיים תקבל שרת לחודשיים

dj fm 15-04-06 22:41

אני לא ביקשתי עכשיו שום החזר כספי
אמרתי לך שזה מבייש אותי להיות לקוח שלכםם פשוט חד וחלק
אני חותם לך ואם אני יגיד לך למה סגרת תראה לי את המכתך
אל תסגור גם ככה הוא סתם פתוח מי שרוצה אותו שיגיד לי יקבל בכיף ושיעלה איזה קבצים שהוא רוצה

חבר|39 15-04-06 22:45

ציטוט:

נכתב במקור על ידי dj fm
אני לא ביקשתי עכשיו שום החזר כספי
אמרתי לך שזה מבייש אותי להיות לקוח שלכםם פשוט חד וחלק
אני חותם לך ואם אני יגיד לך למה סגרת תראה לי את המכתך
אל תסגור גם ככה הוא סתם פתוח מי שרוצה אותו שיגיד לי יקבל בכיף ושיעלה איזה קבצים שהוא רוצה

אולי עכשיו לא ביקשת - אבל אתה אומר שלא איימת עליי לפני ?

dj fm 15-04-06 22:50

זה לא היה איום וזה לא היה עילך
ותודה עמיטל מי שצריך איכסון ילך אליו

MaorD 15-04-06 22:56

בעיקרון הם לא מחוייבים לתמיכה 24/7 בתוכנות מסרים . (טלפון מחוייב תמיכה שהם מתחייבים) .
בכל מקרה לגביי העסק לייט סרב - אתה יוצא פה ממש ממש ממש לא בסדר ועם כל הכבוד אין
לך שום זכות שלא להחזיר ללקוח שאינו מרוצה את כספו חזרה .
אם זה הייתי אני ? הייתי פונה להורים שלך ישירות (אני חושב שלא עברת את ה18) .
בכל מקרה לפי דעתי סיימו את העיניין יפה - תחזיר לו את הכסף שלו ותרגיעו את הרוחות .
זה שהוא "מאיים" או "מקלל" או כל דבר אחר לא נותן לך את האפשרות להחזיק את כספו אצלך .
שבוע טוב וחג שמח .
בברכה ,
מאור .

חבר|39 15-04-06 22:56

ציטוט:

נכתב במקור על ידי dj fm
זה לא היה איום וזה לא היה עילך
ותודה עמיטל מי שצריך איכסון ילך אליו

אהה צודק איימת על האיסיקיו שלי איך שחכתי ....
תגיד לי מה אתה טיפש ?? אתה מאיים עליי באיסיקיו ואז אומר זה לא היה עליך ?

חבר|39 15-04-06 22:59

ציטוט:

נכתב במקור על ידי MaorD
בעיקרון הם לא מחוייבים לתמיכה 24/7 בתוכנות מסרים . (טלפון מחוייב תמיכה שהם מתחייבים) .
בכל מקרה לגביי העסק לייט סרב - אתה יוצא פה ממש ממש ממש לא בסדר ועם כל הכבוד אין
לך שום זכות שלא להחזיר ללקוח שאינו מרוצה את כספו חזרה .
אם זה הייתי אני ? הייתי פונה להורים שלך ישירות (אני חושב שלא עברת את ה18) .
בכל מקרה לפי דעתי סיימו את העיניין יפה - תחזיר לו את הכסף שלו ותרגיעו את הרוחות .
זה שהוא "מאיים" או "מקלל" או כל דבר אחר לא נותן לך את האפשרות להחזיק את כספו אצלך .
שבוע טוב וחג שמח .
בברכה ,
מאור .

ההורים שלי היו אומרים לו אותו הדבר , אני סיפקתי לו את השרת כמו שצריך , יש לנו מספיק תומכים בחברה בעיה שלו שהוא ננעל עלייי

dj fm 15-04-06 22:59

על האח שלך כי הוא דרש ואל תגיב יותר רק אנשים אחרים
ותודה מאור
ומאור צודק זה לא סכום גדול בו תחזיר תרגיש טוב עם המצפון
תקבל ביקורת עלי!
ונסים את העינין

yarin34 15-04-06 23:01

לרגע התבלבלתי בניהם, עד שקראתי את הסוף והבנתי .
חבל מאוד לשמוע .

ירין .

MaorD 15-04-06 23:04

ציטוט:

נכתב במקור על ידי חבר|39
ההורים שלי היו אומרים לו אותו הדבר , אני סיפקתי לו את השרת כמו שצריך , יש לנו מספיק תומכים בחברה בעיה שלו שהוא ננעל עלייי

עם כל הכבוד ההורים שלך לא היו אומרים את אותו הדבר .
אם הלקוח דורש החזר כספי ובאמת שלא עבר מעל לתגיד שבוע יש לו את האפשרות
לבקש את כספו בחזרה .
ולהגיד לך את האמת ? כשאני רואה איך שאתה מתייחס אליו על גביי הפורום ? לא הייתי רוצה להישאר אצלך גם חצי שניה .
זה לקוח - דבר אליו כאל לקוח .
אני אישית עם הלקוחות שלי לא מדבר רציני והכל אבל אני לא מקלל אותם או יורד עליהם |Rolleyes| .
אני אישית הייתי בכל זאת פונה להורים שלך ורואה מה יש להם להגיד .
אני מאמין שהם יחזירו את הכסף בלי הרבה בלאגן הריי זה סה"כ כמה שקלים לא משהו רציני שיעשה אותך עשיר יותר - עדיף לך להיות בנאדם טוב עם 20 שקל פחות מאשר לצאת ראש בראש עם לקוח שלא נהנה אצלך ובשביל מה ? בשביל 20 שקל מסכנים .
זה לא מה שיעשה לך את החודש .
בכל מקרה חג שמח ושבוע מעולה אני סיימתי עם התגובות פה .
בברכה ,
מאור .

FreshServ.Net 15-04-06 23:05

שלום,
עסק ליטסרב מאוכסן אצלי על השרת.
אז ככה, ראיתי שציינת כמה דברים על השרת בביקורתך.
אז ככה -
לפני כשבוע קרתה תקלה בפאנל directadmin.
שלחתי מייל אליהם והם לא הצליחו לסדר...לאחר נסיונות נואשים אבי (לומ) הצליח לתקן את הבעיה - ואני מודה לו מקרב לב על כך.
לאחר מכן כתוצאה מבעיה זו השרת התדרדר עד למצב בו היה צריך לפרמט אותו.
לא עשינו זאת מאחר וביום ראשון שעבר נחתם חוזה וקנינו שרת חדש (קנייה ולא השכרה) - נעבור אליו ביום שני הקרוב (אפשרי גם היום אבל אני לא דוגל בתחזוק חפיפי...) לכן היו נפילות.
השרת עצמו - עד לפני השבוע לא היו נפילות בכלל והשרת עמד על 99% אפטיים! אז אני לא חושב שיש מה להעביר ביקורת על השרת כאשר אמרו לך שעוברים...זה לא שמשאירים את המצב ככה ולא מטפלים בו.

רשמתי זאת כי אני רואה את החלק בביקורת שלך (חלק על השרת) כביקורת עלי...ואני לא מוכן לשאת בביקורת שלא הכי נכונה מאחר ואנחנו מטפלים במצב.

המשך ערב נעים וחג שמייח:).


עריכה לאחר קריאת התגובות: מצטער לבעס אותך אבל ארז מחובר די הרבה זמן לתוכנות המסרים (איסיקיו)...אחלה בן אדם.
אגב, הוא לא התחייב ל24 שעות תמיכה ביום אחרי הכל כולנו בני אדם לא?

dj fm 15-04-06 23:05

צודק מאור אני אמרתי לו שיחזיר ושיצא נקי שיעשה מה שהוא רוצה
ופראש סרב
חשבתי שהם יושבים על שרת אחר סליחה השרת היה בסדר חוץ מבעיה של נפילה
הוא לא רוצה להחזיר בעיה שלו הוא יראה את התוצאות בעוד כמה ימים אני חושב
אני לא מנסה לאים !

FreshServ.Net 15-04-06 23:14

ציטוט:

נכתב במקור על ידי dj fm
צודק מאור אני אמרתי לו שיחזיר ושיצא נקי שיעשה מה שהוא רוצה
ופראש סרב
חשבתי שהם יושבים על שרת אחר סליחה השרת היה בסדר חוץ מבעיה של נפילה
הוא לא רוצה להחזיר בעיה שלו הוא יראה את התוצאות בעוד כמה ימים אני חושב
אני לא מנסה לאים !

קרא שוב את הודעתי ותראה מה ההסבר לנפילה.

אגב, אמרת שהוא לא היה מחובר היום? היום הוא היה מחובר...אני דיברתי איתו.

dj fm 15-04-06 23:15

בשעה שאמרתי בהתחלה הוא היה מחובר? הוא עצמו
לא וזה בטוח רק לפני חצי שעה בערך הוא התחבר
הינה הוא רושם שהוא לא היה מחובר
»°•aLoN•°«‎ (‏AM‎ ‏12:19)‏ :
נכון בשעה 23:11 הית בבית כן או לא?
-=EREZ LEVY=-‎ (‏AM‎ ‏12:19)‏ :
הייתי[
»°•aLoN•°«‎ (‏AM‎ ‏12:19)‏ :
כיאילו מחובר
-=EREZ LEVY=-‎ (‏AM‎ ‏12:19)‏ :
אני לא בבית שלי אני אצל דודים בגלל זה לא הייתי מחובר
אז תבינו לבד..

חבר|39 15-04-06 23:23

ציטוט:

נכתב במקור על ידי dj fm
בשעה שאמרתי בהתחלה הוא היה מחובר? הוא עצמו
לא וזה בטוח רק לפני חצי שעה בערך הוא התחבר
הינה הוא רושם שהוא לא היה מחובר
»°•aLoN•°«‎ (‏AM‎ ‏12:19)‏ :
נכון בשעה 23:11 הית בבית כן או לא?
-=EREZ LEVY=-‎ (‏AM‎ ‏12:19)‏ :
הייתי[
»°•aLoN•°«‎ (‏AM‎ ‏12:19)‏ :
כיאילו מחובר
-=EREZ LEVY=-‎ (‏AM‎ ‏12:19)‏ :
אני לא בבית שלי אני אצל דודים בגלל זה לא הייתי מחובר
אז תבינו לבד..

למה למחוק חלקים מהשיחה ? זה מה שהיה בשיחה :

»°•aLoN•°«‎ (‏AM‎ ‏12:20)‏ :
נכון בשעה 23:11 הית בבית כן או לא?
-=EREZ LEVY=-‎ (‏AM‎ ‏12:20)‏ :
הייתי[
»°•aLoN•°«‎ (‏AM‎ ‏12:20)‏ :
כיאילו מחובר
-=EREZ LEVY=-‎ (‏AM‎ ‏12:20)‏ :
אני לא בבית שלי אני אצל דודים בגלל זה לא הייתי מחובר
-=EREZ LEVY=-‎ (‏AM‎ ‏12:20)‏ :
אבל יש לנו עוד תומכים בחברה

dj fm 15-04-06 23:24

סליחה על הדאבל לא הית יכול לערוך
אז ככה אני וארז הגענו לפשרה הוא מחזיר לי את הסכום הנדרש ביום שהוא חוזר הביתה
ואני רושם הודעה התנצלות אז לא לרשום יותר הודעות ואם אפשר לינעול
תודה ולילה טוב

idansror 16-04-06 11:18

חבל מאוד לשמוע.

talr4 16-04-06 11:33

יש לי כמה דברים לשאול אותך..
אם הוא לא התחבר לתוכנות המסרים, למה לא טילפנת אליו? אתה חשוב שבנאדם יכול לשבת 24 שעות מול המחשב ולטפל בלקוחות שלו? בשביל זה המציאו את הפאלפון.

בקשר לנפילת השרת, גיא כבר ענה לך. הוא עובר שרת ביום שני וזאתי לא הייתה בעיה אצלנו.
השרת היה פעיל יותר מ-99% uptime, כמו שגיא אמר, אז למה אנחנו צריכים לתת לך החזר?

פעם הבאה שאתה רץ להוסטס להגיד דברים רעים על חברה מסויימת, תבדוק אם כל הפרטים שלך באמת נכונים.

שיהיה לך המשך יום נעים, טל.

dj fm 16-04-06 12:33

talr4 אם הית קורא מה רשמתי ללא עריכה!
הפאלפון בתיקונים
והשעה שאני רשמתי זה לא שעה שלא יכול להיות
שעה נורמלית 11 בלילה
בקיצור לא קראת את כל מה שרשמו שהכול נפתר אז אמרתי לינעול
שלא יהיה תגובות כמו שלך

Dennis 16-04-06 13:39

מאד מצטערת לשמוע,
ואני שמח שהגעתם לפשרה.

Kuchi 16-04-06 17:53

ציטוט:

נכתב במקור על ידי FreshServ.Net
שלום,
עריכה לאחר קריאת התגובות: מצטער לבעס אותך אבל ארז מחובר די הרבה זמן לתוכנות המסרים (איסיקיו)...אחלה בן אדם.
אגב, הוא לא התחייב ל24 שעות תמיכה ביום אחרי הכל כולנו בני אדם לא?

א ) קרא חוקים !
ב ) אל תגיד מחובר או לא זה ברור שעכשיו תגן אליו אתה מקבל ממנו כסף חחח
ג ) בהצלחה
ד ) לארז (ככה קוראים לו ?) למנהל חברה שעליה הביקורת
לידיעתך חוק הגנת הצרכן אומר שגם אם יש חוזה ולא עברו 18 ימים מאז קיבל לקוח את השירות יש ביכולתו לקבל את כספו המלא ! אפילו אם יהיה חוזה האומר שמבטל שרות יקבל רק שקל
עכשיו אפילו אם עברות 18 ימים יש סעיף בחוק זה האומר אפילו אם עברו 18 ימים אבל אותו לקוח לא מרוצה ומתלונן משמע אומר לא קיבל את מה ששילם עליו ? יוחזר כספו במלואו
לך להוריך שאל מהו חוק הצרכן או תתקשר לאגודת הגנת הצרכן .
בכל זאת פרש סרב על מנת שלא יגידו שבגלל שהוא משלם לך אתה כותב את זה עדיף שלא תתערב
לא אני לא בא להגיד לך אל תתערב אבל זה ידוע שאם אתה מקבל ממישהו כסף אתה תעזור לו לא ?
חחח בכל מקרה בהצלחה לכולם

FreshServ.Net 16-04-06 18:29

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Kuchi
א ) קרא חוקים !
ב ) אל תגיד מחובר או לא זה ברור שעכשיו תגן אליו אתה מקבל ממנו כסף חחח
ג ) בהצלחה
ד ) לארז (ככה קוראים לו ?) למנהל חברה שעליה הביקורת
לידיעתך חוק הגנת הצרכן אומר שגם אם יש חוזה ולא עברו 18 ימים מאז קיבל לקוח את השירות יש ביכולתו לקבל את כספו המלא ! אפילו אם יהיה חוזה האומר שמבטל שרות יקבל רק שקל
עכשיו אפילו אם עברות 18 ימים יש סעיף בחוק זה האומר אפילו אם עברו 18 ימים אבל אותו לקוח לא מרוצה ומתלונן משמע אומר לא קיבל את מה ששילם עליו ? יוחזר כספו במלואו
לך להוריך שאל מהו חוק הצרכן או תתקשר לאגודת הגנת הצרכן .
בכל זאת פרש סרב על מנת שלא יגידו שבגלל שהוא משלם לך אתה כותב את זה עדיף שלא תתערב
לא אני לא בא להגיד לך אל תתערב אבל זה ידוע שאם אתה מקבל ממישהו כסף אתה תעזור לו לא ?
חחח בכל מקרה בהצלחה לכולם

א. מה הבעיה בהודעה שלי?
ב. הוא באמת היה מחובר...עובדה שאני דיברתי איתו ועדכנתי אותו לגבי השרת.
ג. ארז מוסר תודה :).
ד. תקן אותי אם אני טועה אבל אם רשום בתקנון שאין החזר כספי האם זה תקף? (הוא לא נראה לי רשם...סתם לדעת לידע כללי).
עכשיו ככה, אני הגבתי בהודעה לא כי הוא משלם לי אלא בגלל שבביקורת צוינו כמה פרטים על השרת שלי, פרטים שרציתי להסביר יותר לעומק. מבין? הדבר נוגע בשרתים שלי אז אני רושם הודעה כדי להראות שמבחינת השרתים זה מטופל.

חג שמייח:).

Kuchi 16-04-06 19:43

ציטוט:

נכתב במקור על ידי FreshServ.Net
א. מה הבעיה בהודעה שלי?
ב. הוא באמת היה מחובר...עובדה שאני דיברתי איתו ועדכנתי אותו לגבי השרת.
ג. ארז מוסר תודה :).
ד. תקן אותי אם אני טועה אבל אם רשום בתקנון שאין החזר כספי האם זה תקף? (הוא לא נראה לי רשם...סתם לדעת לידע כללי).
עכשיו ככה, אני הגבתי בהודעה לא כי הוא משלם לי אלא בגלל שבביקורת צוינו כמה פרטים על השרת שלי, פרטים שרציתי להסביר יותר לעומק. מבין? הדבר נוגע בשרתים שלי אז אני רושם הודעה כדי להראות שמבחינת השרתים זה מטופל.

חג שמייח:).

א ) תקנון ? חחחחחחחחחחחחח אתה הורג אותי זה לא משנה אם יש תקנון או לא חוג הגנת הצרכן אומר 60 יום (בטעות בהודעה לפני כתבתי 18) בכל מקרה 60 יום ובתקנון כתוב אם הלקוח לא קיבל את מה ששילם בשבילו ? התקנון נכתב עם עורך דין ? העסק חוקי ?
בכל מקרה לא יעזור לך תקנון או לא חוג הגנת הצרכן קודם לך ! לאחר 60 יום אין אחזר כספי !

Dima 17-04-06 00:20

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Kuchi
א ) תקנון ? חחחחחחחחחחחחח אתה הורג אותי זה לא משנה אם יש תקנון או לא חוג הגנת הצרכן אומר 60 יום (בטעות בהודעה לפני כתבתי 18) בכל מקרה 60 יום ובתקנון כתוב אם הלקוח לא קיבל את מה ששילם בשבילו ? התקנון נכתב עם עורך דין ? העסק חוקי ?
בכל מקרה לא יעזור לך תקנון או לא חוג הגנת הצרכן קודם לך ! לאחר 60 יום אין אחזר כספי !


60? אוליי 100?
חוק הגנת הצרכן אומר שלקוח זכאי להחזר כספי תוך 14 יום מתאריך קבלת המוצר.
אם תראה לי את החוק של ה-60 יום אני אשתוק.

dj fm 17-04-06 10:20

שיו אני מבקש לינעולללללללללללל זה רקקקקק ספאםםםםםםםםםםםםםםםם
תיקלטווו


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 04:14.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ