![]() |
BasicNetwork/Smashhost: מעתה SPD
לקוחות וגולשים יקרים,
אתמול, יום שישי (28 באפריל 2006) נחתם חוזה רכישה בין חברת BasicNetwork/ Smashhost לבין חברת SPD. חברת SPD הינה חברה המספקת שירותי אכסון אתרים, ריסלינג, שרתים יעודיים ועוד על גבי מערך שרתים המתקדם מסוגו הכולל 40 שרתים, החברה פועלת החל משנת 2001 בשוק האכסון וכיום הינה החברה המובילה בתחומה. אתר החברה: http://www.spd.co.il להסכם רכישה זה מספר משמעויות, אשר עתידים להשפיע בין השאר גם עליכם, קהל הלקוחות: 1. ביום חמישי הקרוב (4 למאי 2006) יועברו שרתי החברה לארונות התקשורת של חברת SPD אשר ממוקמים בחוות השרתים של "קווי זהב - 012" המעבר יבוצע החל משעה 22:00 בלילה, והצפי היא למספר שעות Down של האתר עקב פעולת ההעברה. 2. תבוצע התקנה מחדש של שרת האכסון, השרת ישולב במערך השרתים המקדם של SPD הכולל מערכות גיבוי מתקדמות (גיבוי 7 ימים אחורה), מערכת סינון דואר וירוסים ומערכות מתקדמות רבות אשר יעלו את איכות האכסון למקסימום. בעת ההעברה יגובה כלל החומר והאתרים על השרת, בסיום ההעברה יועתק החומר במלואו לשרת להמשך הפעילות, יש לציין כי מומלץ לבצע גיבוי נוסף של האתר. בנוסף, נא הקפידו לכוון את כתובות הDNS של אתריכם לכתובות ns1.spd.co.il ו- ns2.spd.co.il. 3. מחירי האכסון: ללקוחות אשר נמצאים בהתחייבות מולנו, המחיר ישאר זהה לכל תקופת ההתחייבות - אין שום שינוי במחיר. ללקוחות אשר משלמים מידי חודש ישאר המחיר זהה למשך חודש אחד, ויעודכנו בהמשך לגבי המשך הפעילות. חשוב להדגיש כי אין שום כוונה להעלה דרסטית במחיר או בכלל. הודעה זו כבר נשלחה ללקוחות במייל, הודעה נוספת ושינויים יתקבלו בהמשך, הודעה זו תצא גם כהודעה טלפונית לכלל הלקוחות. ובנימה אישית, בתי העסק Basicnetwork ו-smashhost פעילים החל משנת 2003 ו-2004 (בהתאמה), רובנו עברנו הרבה יחד, עליות וירידות, ושמחנו לשרת אתכם. ידוע לנו כי לאחרונה טיב השירות ירד, הן בעקבות בעיות חומרה שונות והן בשל בעיות אישיות אשר מנעו מאיתנו לתת את השירות המלא המגיע לכל אחד ואחד מכם. אני מנצל הזדמנות זו על מנת להתנצל לכל מי מכם שנפגע מאיתנו ולומר לכם תודה על הסבלנות, נהנתי לעבוד יחד איתכם במשך התקופה, כפי שאני מאמין שנהנתם לעבוד יחד איתנו. עם זאת, כחלק מהסכם המכירה לחברת SPD סוכם כי אנו נכנס לעבוד יחד, בחברת SPD כחלק ממערך התמיכה בחברה ונזכה להעניק לכם שירות כאשר תזדקקו לו. לאחר שיחות עם מספר מהלקוחות, היו רגשות מעורבים בנוגע למעבר ולמכירה. אני יכול להבטיח לכם שנעשה הכול על מנת לבצע את המעבר במהירות וביעילות, יחד עם הצוות המקצועי והמיומן של חברת SPD. המכירה הינה צעד טוב לכם הלקוחות, על מנת שתוכלו להנות מיציבות יוצאת דופן של אתרכם, ומשירותי רשת שטרם ראיתם כמותם. לשאלות ותמיכה: 0542-660088 0542-660099 בהצלחה לכולנו, דניאל גור ודניס ספיולין smashhost.com, basicnetwork.co.il. |
אני לא מאמין .. .אין יותר בייסיק נטוורק ? חח דווקא התחלתי להתרגל ..
דניאל , אני מאחל לך המון בהצלחה ואני בטוח שעשית את הצעד שהוא הכי טוב בשבילך :) שיהיה המון בהצלחה ב SPD . |
יאללה באלגן,
ואתה יודע למה אני אומר את זה (: אזרח מלא אתה הא? הרבה שינויים..וזה טוב, אני איתך ואמשיך להיות מאחוריך בכל צעד ולעזור בכל מה שאוכל מותק, אוהב, ומאחל לך בהצלחה, אלי. |
כל הכבוד!
פשוט כל הכבוד. איזה יופי,תצליחו! |
כל הכבוד וישר כוח :)
מאחל לכם הרבה בהצלחה . ירין . |
בהצלחה דניאל.
|
בהצלחה דניאל.
|
תודה חבר'ה,
אני באמת מאמין שזה הצעד הנכון והטוב ביותר עבורי ועבור הלקוחות. תומר, מה הICQ שלך? אני אוסיף אותך..לאחרונה רוקנתי את הרשימה שלי, אולי בגלל זה (?!). |
המון בהצלחה, נראה מבטיח D:
|
חבל דניאל :(
אהבתי את בייסיק.. אחת החברות שהכי החזקתי מהן רק שאלה קטנה, אתה ודניס עברתם לצוות של sPD? בהצלחה! |
פששש כל הכבוד,
בהצלחה. |
בייסיקנטוורק היו אחלה חברה..
אבל.. אין כמו spd ! שינוי לטובה |
בהצלחה
|
לא קיבלתי שום הודעה על זה, לא בטלפון ולא במייל
גם לא דימה. להשיג אותך, והתמיכה שלך בזמן האחרון זה פשוט לא נורמלי. שולח לי הודעה פרטית ואז נעלם כלא היה. דניאל, איפה הימים הטובים שלך? ומה עם הדומיין המשותף שלך ושל smash? |
וואו, קשה להאמין!
דניאל אני מאחל לך בהצלחה בהמשך, ושמח על כך שעזרת לי לבחור בעבר בין Godex ל Expert-Serv חח.. היה נעים כל הזמן הזה, שיהיה לך בהצלחה. רותם. |
בהצלחה דניאל..,אחלה עסק..
בהצלחה בעתיד.. |
לכל קהל הלקוחות של בייסיקנטוורק ושל סמאסהוסט , במילה אחת ומנסיון :
הרווחתם ! בהצלחה. |
יפה מאוד, שיהיה בהצלחה.
|
בהצלחה !
|
וואי וואי איזה יופי.
שיהיה לכם בהצלחה רבה!!! |
טוב לדעת.
אנא דניאל תחזור לאימייל או לה"פ ששלחתי לך - אני מחכה זמן רב בקשר לדומיין. |
בצלחה! 40 שרתים??? יפה מאוד!
|
דניאל בהצלחה!!
אין יותר Basic Network :( חברה מעולה! |
בהצלחה!
|
החברות מתחילות להתחבר ביחד :)
היה את LOM עכשיו זה SPD זה יהיה שילוב מנצח :) |
בהצלחה!
|
בהצלחה דניאל, אבל רק שאלה אחת:
איך המעבר הזה בדיוק ישפיע על הכסף שבייסיקנטוורק עוד חייבת לי? כלומר 83 שקלים? מצטער שאני כותב את זה פה, אתה פשוט לא עונה בשום מקום אחר. |
נשמע מעניין , בהצלחה לכם :)
|
שיהיה בהצלחה
|
:\
חבל.. אפילו תמיכה לחברה הזאת אין...(SPD) או שיש ולא ראיתי? עמוד התמיכה שלהם לא עובד. |
ציטוט:
אימייל: admin@spd.co.il טלפון לתקלות: 054-6930001 טלפון להזמנות: 03-5348965 |
אה אוקיי תודה (איפה זה נימצא לפעם הבאה שאצטרך את זה?)
ו...דניאל יש נפילה כבר כמה שעות .. לא עונה לי בפלאפון לא בICQ ולא בהודעות פרטיות. מה קורה עם זה? |
אולי סוף סוף נקבל תמיכה כמו שצריך ולא יהיו בעיות
פשוט אתם לא עונים ולא כלום ובגלל הבעיות שהיו הלכה עבודה של חצי שנה}-] אפילו את הדומין שקיבלתי מתנה לא ממש קיבלתי רק הזמנתם חוץ מזה לא קיבלתי כלום תהודעה באימל אל קיבלתי (אני גם לא ממש מאמין שאני יקבל) ובטח לא הודעה טלפונית |
שאהיה לכם בהצלחה ..
|
החברה מתפרקת אז מתחילים להתאחד.........
אין שום דבר נגד זה אבל אני קשור לאחד הלקוחות שלך. בהצלחה בכל מקרה |
בהצלחה, שלושה חברות מעולות.
|
חבל שאתם מגיעים למצב של ריבים מיותרים, חבל שאני אצטרך לחלק פה אזהרות.
אנא מכם, תחסכו את ההודעות הלא קשורות של "אתה חייב לי, למה לא עשית ככה" וכו'.. בשביל זה יש הודעות פרטיות. תודה |
בהצלחה
|
נשמע טוב |Rolleyes|
|
חבל מאוד, בהצלחה בהמשך.
|
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 11:56. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ