הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ארכיון (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=15)
-   -   תזכורת לגבי ביקורות - הן לא ניתנות לשינוי תוך יום! (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=20953)

shev.com 30-04-06 22:58

תזכורת לגבי ביקורות - הן לא ניתנות לשינוי תוך יום!
 
אני רוצה להזכיר למשתמשים השונים שכאשר אתם נותנים ביקורת, חיובית או שלילית, אינכם יכולים לשנות אותה ב-180 מעלות.
מכיוון שאנחנו מודעים לכך שיש חברות שמאיימות על המשתמשים שמספרים על אירועים שקרו להם, אנחנו משאירים ביקורות כמות שהן ולא מאפשרים לחברות שמאיימות להכתיב את סוג הביקורת עליהן.
אחרת, אפשר פשוט לקרוא לפורום הזה: "פורום רק הדברים הטובים, כי את משהו לא טוב יקרה, לא כדאי שתשמעו".
אז במידה ויש ביקורת לא חיובית על איזה חברה, והדיון הפך להיות דיון ארוך שנמשך יותר מיום, אין ספק שהביקורת תשאר.

freebsd 30-04-06 23:06

כרגיל הסיבה שעזבתי כאן

הידעתם שבכל דבר אפשר להתחרט לדוגמא

אם חקרו אתכם במשטרה והודאתם
בבית משפט אתם יכולים לשנות גירסה

ויש כמה סיבות וזה קרה

אתם יודע שעל רוב העונשים קיימת אפשרות חנינה

ובטוח שאתם מודעים לזה שאנשים עושים הרבה דברים בזמן של עצבים
אבל כאן בפורום הוסטס אי אפשר לשנות מסתכלים על החברות כאילו הם מאפיה

פשוט פורום עם התנהגות של ילדים אני שמח שיצאתי מהניהול כאן
כי מה שהולך כאן פשוט בושה

נ.ב
אני יצאתי מניהול כאן כי אני רציתי
אף אחד לא העיף אותי

yarin34 30-04-06 23:07

הבנתי, ואני ישים לב לפעם הבאה.

ירין .

itziklug 30-04-06 23:11

עם כל הכבוד למה שקורה פה,אלון צודק,
אי אפשר לתת תגובה עצומה (רעה)ולאחר יום אחד להתחרט שהכל ניהיה יותר טוב,

בגלל זה צריך לחשוב לפחות פעמים אם לפרסם את הביקורות הראשונה ולחשוב על התוצאות לפני כן,

לא חשוב לומדים מטעויות זה הכי חשוב

meshuga 30-04-06 23:17

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Local
כרגיל הסיבה שעזבתי כאן

הידעתם שבכל דבר אפשר להתחרט לדוגמא

אם חקרו אתכם במשטרה והודאתם
בבית משפט אתם יכולים לשנות גירסה

ויש כמה סיבות וזה קרה

אתם יודע שעל רוב העונשים קיימת אפשרות חנינה

ובטוח שאתם מודעים לזה שאנשים עושים הרבה דברים בזמן של עצבים
אבל כאן בפורום הוסטס אי אפשר לשנות מסתכלים על החברות כאילו הם מאפיה

פשוט פורום עם התנהגות של ילדים אני שמח שיצאתי מהניהול כאן
כי מה שהולך כאן פשוט בושה

נ.ב
אני יצאתי מניהול כאן כי אני רציתי
אף אחד לא העיף אותי

הידעת שאם מגלים שזה בגלל סיבה מסויימת גם יכולים להאשים אותך בכל מני סעיפים?...לא סתם משנים דברים.
אלון פשוט לא רוצה לקחת את הסיכון.

וגלעד אם אני לא טועה זה קרה לך, ולדעתי זאת הסיבה שאתה מתנגד ככה, אם אני טועה, עמך הסליחה.

shev.com 30-04-06 23:28

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Local
כרגיל הסיבה שעזבתי כאן

הידעתם שבכל דבר אפשר להתחרט לדוגמא

אם חקרו אתכם במשטרה והודאתם
בבית משפט אתם יכולים לשנות גירסה

ויש כמה סיבות וזה קרה

אתם יודע שעל רוב העונשים קיימת אפשרות חנינה

ובטוח שאתם מודעים לזה שאנשים עושים הרבה דברים בזמן של עצבים
אבל כאן בפורום הוסטס אי אפשר לשנות מסתכלים על החברות כאילו הם מאפיה

פשוט פורום עם התנהגות של ילדים אני שמח שיצאתי מהניהול כאן
כי מה שהולך כאן פשוט בושה

נ.ב
אני יצאתי מניהול כאן כי אני רציתי
אף אחד לא העיף אותי

זה לא דיון עליך, אף אחד לא אמר שהעיפו אותך, ומתי בכלל זה עלה כנושא?
אכן יצאת מהניהול לפני כמה חודשים, בהחלטה שלך ואני מכבד אותה.
הפורום מנוהל עם החוקים שמופיעים, אולי הם ילדותיים בעיניך, אולי הם לא מתאימים לך, וזה בסדר.
אין לי מושג מה האשכול הזה קשור אליך, אתה לא הנושא של האשכול הזה.
ציינת בפני מספר פעמים שאתה כבר לא מפרסם בפורום - מהחלטה אישית שלך, ושוב אני מכבד את ההחלטה שלך.
יש עסקים שיש להם ביקורת אחת רעה ועשרות ביקורות טובות. ראה עסקים כמו il שיש לו הרבה ביקורות חיוביות, ולפעמים מישהו שלא מרוצה. ויש עסקים כמו LOM שיש להם עשרות ביקורות חיוביות ואני משוכנע שגם להם יש אי שם ביקורת לא חיובית רק שהיא נדחקה כבר לתחתית הפורום :)))).
כאשר עסק מקבל ביקורת אחת שלילית, זה לא אומר שהעסק רע. זה לא אומר שהעסק הוא בעייתי. זה ציון של נקודה אחת בזמן שבה היה אירוע מאד ספציפי שלא עבד כמו שצריך. זה צריך לדחוף עסקים לשפר את הנקודות האלו. לא לגרום להם להתקע ב"אוי עכשיו כולם חושבים שאני לא טוב" כי זה ממש לא ככה.
כאשר עסק מקבל ביקורות שליליות חוזרות, ומדובר במקרים חוזרים ונשנים, יש פה עניין של דפוס התנהגות שצריך לשים לב אליו. לא זכור לי שזה היה המקרה שלך. דווקא אני זוכר שהיו ביקורות חיוביות על העסק שלך. אין לי מושג למה אתה מתמקד בעבר הלא נעים.
אני באופן אישי מעריך אותך מאד בתור איש טכני מקצועי שיש לו הרבה מאד פעילות שעובדת מצויין - וזה מהיכרות אישית איתך ועם השרתים שלך. לכן, אני לא רואה מדוע אתה מעלה נשכחות של אירועים שהם כל כך ישנים שהם קרו לפני יותר מחודש והם נדחקו כבר מהזיכרון.
אני בטוח שבקלות תוכל למצוא פה 20 משתמשים שיתנו לך ביקורות אמיתיות טובות בלי שום בעיה. למה אתה מתמקד בצד השלילי שכבר נשכח?

freebsd 01-05-06 00:01

כי כמו כל דבר בחיים
את הדברים הרעים זוכרים
את הטובים שוכחים

ואם מישהו רשם משהו ברגע של עצבים שזה אשמתו לגמרי
והוא מתחרט אחרי שעתים שלוש יום הוא מבין את הטעות שלו
אני חושב שצריך לתת לו את האופציה
אתה לא יכול לשלוט על המחשבות של אנשים

מדובר כאן על חברות

עסק יכול ליפול בגלל השטויות האלה

רוב האנשים שמפרסמים כאן ביקורת לא מפרסמים אותה בתור ביקורת בונה
תסתכל בפורום ותיראה בעצמך

shev.com 01-05-06 01:28

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Local
כי כמו כל דבר בחיים
את הדברים הרעים זוכרים
את הטובים שוכחים

ואם מישהו רשם משהו ברגע של עצבים שזה אשמתו לגמרי
והוא מתחרט אחרי שעתים שלוש יום הוא מבין את הטעות שלו
אני חושב שצריך לתת לו את האופציה
אתה לא יכול לשלוט על המחשבות של אנשים

מדובר כאן על חברות

עסק יכול ליפול בגלל השטויות האלה

רוב האנשים שמפרסמים כאן ביקורת לא מפרסמים אותה בתור ביקורת בונה
תסתכל בפורום ותיראה בעצמך

1. קודם כל אני מסכים איתך שאנשים כותבים ביקורות בדרך כלל כשיש להם משהו על הלב ולאו דווקא ברגע של "וואו. היה לי טוב היום".

2. אני לא שולט על המחשבות של אנשים, ואני מדגיש שזה ממש לא קשור אליך, אבל יש מקרים שאני נתקלתי עם עסקים אחרים שממש דרשו ממני ל"הסיר את הביקורת הרעה" כי הם לא רוצים שיראו שיש להם בעיות תקשורת עם משתמשים שונים. זה כמובן פסול לפי דעתי.

3. אני בהחלט מבין את הבעיה של הביקורות, ואני פתוח לשמוע דרך איך להפוך את המנגנון הזה ליעיל יותר - בצורה כזאת שם באמת יש בעיה, אפשר ויהיה לגיטימי להתלונן עליה ולא למחוק אותה בגלל לחצים של החברות שקיבלו ביקורת לא נעימה (וכמו שאמרתי, נוכחתי בזה ממש מעסקים שכבר לא איתנו בפורום).

4. האם שעתיים שלוש זה החלון שבו משתמש כבר נרגע ויכול להחליט שזה בעצם "אופס.. סתם שפכתי עצבים" או שתקופה יותר ארוכה כמו 8 שעות היא זמן מספק?
אני שואל את השאלה הזאת לא סתם. למה? כי לי אין את התשובה לזה. אני בעד לשמוע רעיונות איך לתת מענה לכזה מצב. איך אפשר לשמור שהפורום ישאר תקין מבחינת אמינות וכל הביקורות לא יהפכו להיות רק "הכול תמיד טוב ומצטער שאמרתי משהו" מה שימסמס את הערך של הביקרות האלו לגמרי.

5. אנשים רוצים להתחרט - אוקיי.. בוא נעשה על זה דיון, ונחליט החלטה שתאפשר לפורום להשאר אמיתי ולא מזוייף - ואשמח לשמוע רעיונות על איך לסגנן את החוק הזה אחרת מהיום. והחוק כמובן הוא מחייב, כך שלא יהיו מקרים יוצאים מהכלל של "חוץ ממני". צריך חלון של זמן התחרטות? אוקיי. בוא נחליט מהו. אבל מה קורה אם התפתח אשכול בין 3 דפים ויש דיון שלם עליו? מה לעשות אז? סתם למחוק את האשכול? זה לא נראה לי נכון. לנעול אותו? זה מה שיש לנו עכשיו. אני רוצה לשמוע רעיונות שיוכלו לעזור לנו פה.

6. אם אחרי יום, פותח האשכול עדיין מרגיש שהמקרה אמיתי. זה מספיק זמן מחשבה/התחרטות? אז זה כבר עניין של יותר מכמה שעות.

7. אם משתמש מגיע לרגע שהוא החליט שהוא מתחרט. שניתן לו להתחרט כל פעם שהוא כותב ביקורת? אולי זה משתמש שרוצה להגיד משהו אבל מפחידים אותו? איך נשמור על כך שהוא לא יתפתה לקבל "פיצוי כדי שישנה את הביקורת"?

כל אלו הם רק שאלות פתיחה וצריך לעשות על זה דיון משמעותי וברור כדי שנכסה את כל המקרים האלו ולא נעמוד בפני שוקת שבורה של "אוקיי.. אז תמיד יש רק ביקורות שנגמרות בטוב".

אני מאד רציני שאני מעוניין לשמוע רעיונות איך לנסח את החוק הזה יותר טוב ואני אשמח לשמוע ניסוחים שונים שיוכלו להביא לנו מצב יותר נוח.

PhS 01-05-06 06:22

לדעתי תתן יום להתחרט אולי יומיים
ואם מישהו רוצה לשנות אחרי זה שישלח לאחד המנהלים ה.פ אם סיבה לשינוי ואם זה מוצדק הם ישנו

freebsd 01-05-06 07:35

אלון אני מודע לבעיה הזאת ודיברנו על זה מספיק פעמים
ותסתכל כל ביקורת כמעט מגיע ל 2-3 דפים וזה למה
כי אנשים ישר בלי לחשוב

"לא יידעתי שהם כאלה "
"איזה חברה חרא "


אותו דבר גם בביקורות טובות

צודק אחלה חברה

חצי מהם לא היו לקוחות בכלל
ואני רואה את זה בביקורות הטובות שהיו כאן שאני ההייתי
מתפרסם כאן בתור חברה

SITEAM 01-05-06 07:57

אלון בוקר טוב,

אני לא אצטט את התגובה האחרונה שלך, רק בגלל האורך, אבל היא העלתה לי רעיון (לא יודע אם תרצה או תוכל ליישם אותו, אבל אני חושב שזה יפתור את הנושא).

תוריד את פורום ביקורת חברות לגמרי ובמקום זה צור מערכת ביקורות שרק משתמשים רשומים בפורום ומעל X הודעות במונה יכולים לכתוב בה ביקורת. כמובן, תן לה גישה חופשית מבחינת צפיה בביקורות.
מי שכותב ביקורת יוכל להוריד את הכינוי/שם שלו ולהפוך את הביקורת לאנונימית, וכך בעל החברה שעליה ניתנה הביקורת הרעה לא יוכל להתנכל לו.
תוכל לעשות גם מונה לכל חברה עם התפלגות של ביקורות טובות ורעות.

איך למנוע את שינוי הדעה המהיר? פשוט!
לא ניתן לערוך את התגובה לאחר ה-SUBMIT שלה, ולא ניתן לשים תגובה חדשה (אותו משתמש), רק לאחר X זמן.

אגב, כשאני חושב על זה, תוכל להפוך פשוט את מבנה פורום ביקורות ולעשות אשכולות נעוצים לכל עסק רשום בפורום וכך הגולשים יהיו חייבים לרשום את הביקורת שם.

זה הרעיון שלי

יום טוב

freebsd 01-05-06 08:07

קודם כל לפי דעתי

בגלל שמותר לפרסם כאן ביקורת רק על עסקים חוקים
אז מי שמפרסם את הביקורת ומשתתף בביקורת חייב להוכיח
שהוא קשור לעסק (לקוח או משהו כזה )
לא יתכן שמישהו שלא היה לקוח יתחיל להשמיץ כאן חופשי

זה מה שאני חושב

PhS 01-05-06 08:08

רעיון מאוד מאוד נחמד

Nforce 01-05-06 11:47

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Local
קודם כל לפי דעתי

בגלל שמותר לפרסם כאן ביקורת רק על עסקים חוקים
אז מי שמפרסם את הביקורת ומשתתף בביקורת חייב להוכיח
שהוא קשור לעסק (לקוח או משהו כזה )
לא יתכן שמישהו שלא היה לקוח יתחיל להשמיץ כאן חופשי

זה מה שאני חושב

צודק

לדעתי רק אנשים שהם גם לקוחות צריכים להיות בעלי היכולת לתת ביקורת

=_=" 01-05-06 13:11

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Nforce
צודק

לדעתי רק אנשים שהם גם לקוחות צריכים להיות בעלי היכולת לתת ביקורת

אבל זאת בעיה.
אי אפשר לערוך דבר כזה במערכת לפי דעתי, כי לקוחות חדשים מתווספים מהר וגם אם זה אפשרי אני בטוח שזה יעמיס על המנהלים לערוך כל משתמש פעם ב- 15 דק'.

עכשיו חשבתי על הדבר שהלקוח יראה שהדומיין שלו מופנה לאותו העסק (במידה ויש דומיין). אבל מה שלא טוב פה הוא:
- ככה בעל החברה יוכל לדעת מי המשתמש, שזה מה שמנסים למנוע (לפחות לפי התגובה של SITEAM)
- סתם יש לי דומיין בלי שימוש ובעל פאנל ניהול. ואני צריך חסות פניתי לחברה X לבקשת חסות והם לא נתנו לי, אז מה אני יכול לעשות כדי להתנקם בהם? להפנות את הדומיין שלי לעסק שלהם ואז לפרסם ביקורת, וזה דבר שיוצר בלתי נעימות.

בגלל זה זה לא ממש אפשרי שרק לקוחות יוכלו לפרסם ביקורות.

אבל אני בהחלט מסכים עם SITEAM שהיה לו רעיון נחמד. בעיקר כשהמשתמש אנונימי וזה יכול אי נעימות בין הלקוח לבעל העסק.

freebsd 01-05-06 14:16

ציטוט:

נכתב במקור על ידי =_="
אבל זאת בעיה.
אי אפשר לערוך דבר כזה במערכת לפי דעתי, כי לקוחות חדשים מתווספים מהר וגם אם זה אפשרי אני בטוח שזה יעמיס על המנהלים לערוך כל משתמש פעם ב- 15 דק'.

עכשיו חשבתי על הדבר שהלקוח יראה שהדומיין שלו מופנה לאותו העסק (במידה ויש דומיין). אבל מה שלא טוב פה הוא:
- ככה בעל החברה יוכל לדעת מי המשתמש, שזה מה שמנסים למנוע (לפחות לפי התגובה של SITEAM)
- סתם יש לי דומיין בלי שימוש ובעל פאנל ניהול. ואני צריך חסות פניתי לחברה X לבקשת חסות והם לא נתנו לי, אז מה אני יכול לעשות כדי להתנקם בהם? להפנות את הדומיין שלי לעסק שלהם ואז לפרסם ביקורת, וזה דבר שיוצר בלתי נעימות.

בגלל זה זה לא ממש אפשרי שרק לקוחות יוכלו לפרסם ביקורות.

אבל אני בהחלט מסכים עם SITEAM שהיה לו רעיון נחמד. בעיקר כשהמשתמש אנונימי וזה יכול אי נעימות בין הלקוח לבעל העסק.

לא מדובר על דומיין
אפשר להראות קבלה של הפקדה
או חשבונית שהתקבלה מהחברה

וכל העסקים שמותר לתת עליהם ביקורת הם חוקים


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 23:23.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ