![]() |
ביקורת חריפה מאוד על loads והשירות המופקר שלו...
שלום לפני חודשיים כן חודשיים אפילו יותר...
עשיתי עבודת פלאש לחברת איחסון מסויימת שאין באפשרותה לרכוש דומיינים ישירות ולכן היא משתמשת בשירותים של חברת loads אבי מחברת loads היא צריך לספק את הדומיין לאחר קבלת התשלום מבעלי החברת איחסון. לאחר סיום עבודת הפלאש אשר הייתי צריך לספק ללקוח הועבר הכסף מבעלי חברת האיחסון לחשבונו של אבי מחברת loads עכשיו בתחילה הדומיין נרכש ופעל והכל עבד כשורה ובאמת עבד בצורה מהירה וטובה והייתי נורא שמח מהשירות אך כעבור יומיים קיבלתי הודעה במייל מחברת הדומיינים על זה שכרטיס האשראי של מי שרכש את הדומיין לא שלח צילום של הת.ז והכרטיס אשראי ולכן הם ביטלו את הדומיין כי יכול להיות שמדובר במרמה ומטעמי בטיחות הם צריכים צילום של הת.ז והכרטיס אשראי... עכשיו שוחחתי עם אבי-loads אישית והוא אמר שהוא שלח להם מספר פעמים את הצילום של הכרטיס אשראי ושל הת.ז שלו. ולמרות זאת הם עד היום לא החזירו לי את הדומיין סתם כדרך אגב הדומיין נרכש מחברת netfirmes עכשיו בשבועיים האחרונים נסיתי לשוחח עם אבי -loads ושהוא יטפל בעניין אך כל פעם הוא מתמחק ממני ואומר לי שהוא ישוחח בנוגע לדומיין רק עם מי ששילם לו על הדומיין, וזאת חוצפה! כי הדומיין היה צריך להגיע כבר לפני מספר שבועות ועד היום לא קיבלתי אותו. וכל פעם הוא מתמחק ממני מה יהיה? הדבר הזה פגע בי ממספר בחינות * פגיעה בלקוחותיי * סדר בעבודה - אין באפשרותיי לתת גישה ללקחותי לראות את עבודתיי בצורה מסודרת. * עיכב של פתיחת התיק עבודות שלי. * אין באפשרותי להפנות את הלקוחות או אנשים שמעוניינים בשירותיי לשום כתובת מפני שאין לי דומיין עדיין. * קיבלתי הצעות ממספר חברות אך לאור זה שלא היה באפשרותיי לתת להם אתר ייצוגי שלי הם חשבו שאני לא רציני. אנשים מה אני יכול לעשות על מנת לקבל את הדומיין שלי?! כבר עבר המון זמן ועד עכשיו שתקתי אבל באמת כבר נמאס כמה בנאדם יכול לחכות!!! אנשים תבינו אני לא בא כאן ללכלך את שמו של loads-אבי חס וחלילה אבל נמאס לי לחכות ואולי זה יעזור להזיז כאן עניינים ולחסוך התחמקויות ותירוצים. אני בטוח שהוא עשה השתדלות שהדומיין יגיע כמה שיותר מהר, בהתחלה הדומיין באמת הגיע אבל אחרי מספר ימים הוא התבטל. |
לא מתאים לו
|
ביקורת ראשונה מסוג זה עליהם לפי מה שזכור לי.
מקווה שאחרונה. |
כמובן שאני לא בא לללכך את שמו אבל אני מעוניין באמת לדעת או מישהו יודע מה קורה עם זה
כבר עברו כמעט חודשיים והדומיין עד היום לא הגיע זה הגזמה. וזה פוגע בי. |
פעם הבאה תוציא 20 שקל ותקנה לבד.
אין מה לעשות ככה זה מי שמנסה לחסוך. |
ציטוט:
מה הקשר? סיפקתי שירות בתמורה לשירות... זה כמו שתגיד פעם הבאה אל תקנה איחסון תרכוש שרת משלך... |
ציטוט:
אז ככה שהביקורת הזאת לא רלוונטית. זה שפנית לעסק אחר שהזמין דרכנו זה כבר בעייה שלך מולם אתה היית צריך לפנות אליהם. שיהיה יום טוב :) |
צודק עדי
|
מוזר,הוא בן אדם טוב והוא צודק הוא לא חייב (אבל הוא יכול) לתת תמיכה על הדומיין לך אלה רק למי שהזמין אותו.
|
ציטוט:
פשוט מאוד, מי שעושה כאלה החלפות ותמורות בסוף אוכל אותה. אתה כבר "נדפקת" בגלל זה כמה פעמים. |
כמו שעדי אמר...
אבל באמת קראתה פה פשלה נחכה לתגובה של אבי... עידן. |
הוא קרא את ההודעה...
ודיברנו איתו הוא יטפל בעניין הדומיין הוא אמר שהוא יראה מה הוא יכול לעשות. |
כל עוד אתה לא הלקוח אבי לא חייב לך כלום אם הייתי במקום אבי הייתי שם אותך באיגנור ולא מדבר איתך בכלל אתה לא הלקוח החברה שעבדת בשבילה היא הלקוחה תפנה אליהם לא אל אבי אבי קח עצה שים אותו באיגנור ואל תתיחס אליו שהוא יפנה ללקוח שלך והלקוח שלך ידבר איתך
|
זאת התגובה של אבי:
כבר אמרתי לו את זה באיסיקיו אתה לא לקוח שלי וממני לא תקבל תמיכה. הביקורת הזאת מיותרת כי אתה לא הלקוח שלי.ניר רוצה שירשום עליי ביקורת לא אתה. בכל מקרה ניר דיבר איתי לפני שעה בערך ואמרתי לו שאני יבדוק את העניין. שיהיה שבוע טוב ויום טוב :) |
אני יודע דיברנו איתו...
|
לא יודע מה איתכם אבל את הדומיין של צבעים אני הזמנתי מאבי ויוסי וקיבלתי אותו ישר.
|
שמות מתחם ? מאבי ? לא פעם ולא פעמיים הזמנתי ממנו ואני מרוצה עד הגג.
|
ציטוט:
|
שלום,
כמו שעדי ואבי אמרו כאן, ביקורת לא רלוונטית כי אתה לא לקוח,ואין לך זכות ואפילו זה נוגד לחוקים לא?..ותאמין לי שגם אם ניר היה מפרסם ביקורת זה לא היה משנה,כי אבי בנאדם נהדר,הוא לא צריך לקבל ולקרוא ביקורת רעה עלייו כדי להתחיל לתקתק עניינים,הוא עושה כל מה שביכולתו כדי שהלקוח יהנה ולא משנה מה קורה,ביקורת רעה או לא.. שיהיה יום נעים,דני |
ציטוט:
וואלה דני, ומה לגבי החיתוך של האתר שלך ? |
אני הייתי מוסר לאבי (uni) מה שאבי loads היה אומר לי,
הוא אמר לי שאבי ביטל את הדומיין מהפאנל, ומאז לא התיחסתי לזה. לפני כמה זמן הוא קיבל מהם אימייל, שהכרטיס אשראי לא חוייב ביכלל, אבי היה צריך לצלם או משהוא כזה. דיברתי עם אבי, והוא יבדוק תעניין הזה, אבל בכל מקרה אני לא חושב שזה ביקורת רלוונטית. |
אחי אתה יודע שאני אוהב אותך אבל א-י-ן מ-צ-ב !
מכיר את אבי בדם ! אבי לא יעשה דבר כזה ! אני אומר לך אבי לא מסוגל לרמות מישהו ! יש מצב שבאמת יש בעיה עם חברת הדומיין אז תדבר עם אבי ותנסו לרשות תדומיין מחדש בחברה אחרת מה זה משנה ? |
חברה טובה מאוד..
לא יודע למה זה קרה.. אזה זה קרה גם לי אבל עם מישהו אחר.. הבטיח לי דומיין עולמי לשנה (יענו חבר שלי קנה בישבילי תמורת פלאש) אבל עבר שנה והוא לא מדבר איתי אפילו.. |
משום מה אני לא יכול לערוך תהודעה אבי UNI אני יגיד לך גם למה לא יכול להיות ?
יש לי מלא חברה ששלחתי לאבי LOADS בנושא דומיינים שקנו ממנו אני אישית יש לי אצלו דומיינים אחי בכל מקרה לא נראה לי ראיתי שכתבו שניתקת תדומיין שלך מהפאנל בעיקרון אם כך זה בעיה שלך אף אחד לא חייב לך ! בנוסף באמת אבי לא קשור אליך אלא אותה חברה ממנה קנית (עסק) פנה למנהל הוא אמור לסדר לך את זה ! |
אני חושב שצריך לסגור את האשכול, ואף לחלק אזהרה..
אם כבר הוא רושם ביקורת שירשום על ניר ולא על הספק של ניר.! |
1. MetaCode צודק 100 אחוז, אבל פשוט לפעמים אין ברירה.
2. הדומיין הוזמן עבורו, ולא עבור זה ששילם. אם הוא שילם זה לא אומר שהוא הלקוח. ואתה יודעים מה? זה בכלל לא משנה. לא משנה מי שילם. החברה חייבת להזמין בטווח סביר את הדומיין ולא אחרי שבועות שרודפים אחריה במיוחד שהכסף כבר שולם מזמן. זה שהוא לא מתלונן זה לא אומר שאתה לא צריכים לקיים את השרות שהובטח לו. אני חושב שהתגובות של LOM זה חוצפה מוחלטת וזילזול בלקוחות. נו אז מה שהדומיין לא הוזמן בשבילו? למה אין דומיין? קבלתם את הכסף אז תקיימו את השרות, לא הלקוח ולא זה שפרסם את האשכול לא צריך לרדוף אחריכם. |
נעול.
עכשיו היה לי זמן להיכנס לאשכול ולקרוא את התגובות. אתה לא לקוח ישיר שלו אז מה אתה מתלונן?|: תלך למי שקנית ממנו והוא יוכל לתת ביקורת, אתה לא יכול כי אתה לא לקוח שלו. נעול. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 11:07. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ