הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ארכיון (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=15)
-   -   ביקורת חריפה על Dream-serv.com (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=24707)

talr4 23-06-06 20:54

ביקורת חריפה על Dream-serv.com
 
עד לפני ככמה ימים תמכתי טכנית בחברה Dream-serv.com . כתמורה לתמיכתי קיבלתי איחסון על השרת של החברה, וסיכמתי מראש עם בעל החברה שבמידה והם רוצים לפטר אותי ולמחוק לי את האיחסון, שהוא מתחייב לעשות לי גיבוי הוא להודיע לי מראש כדי שאני אוכל לגבות.

היום, באתי להתחבר לפורום, וראיתי שסגרו לי את השרת. באתי לבעל החברה, אמר שהבעלים השני סגר לי את השרת כי לא צריך יותר תומכים. אז ביקשתי ממנו גיבוי לקבצים שלי, כמו שהוא הבטיח. אמר לי שאין גיבוי.

אחרי שהוא הבטיח לי בהתחלה שבמידה והוא מוחק לי את השרת הוא מגבה, אז הוא לא גיבה. אז ביקשתי ממנו פיצוי, כי על השרת היה לי עיצוב יחודי שעלה לי כסף ופורום שהתקנתי עליו המון מודים ולקח לי הרבה זמן עבודה. אז הוא פשוט אמר לי "לא." הטענה שלו הייתה שהוא לא מביא לי גיבוי כי הבעלים השני מחק בטעות והוא לא ידע שצריך לגבות לי, אבל מה זה האי רצינות הזאת?

אחרי זה התעצבנתי עליו, אמר לי כמו ילד קטן "התעצבנת הפסדת עיצוב ב200 ש"ח"

בקיצר, אני ממש לא ממליץ לעשות איתם עסקים.

יום נעים, טל.

Pro-Host.co.il 23-06-06 21:02

לצערי, כל עוד לא שילמת כסף על האיכסון. לא תוכל לתת את דעתך בנושא בפורום.
מצטער לשמוע. ומקווה שזה מקרי בחברה.

בהצלחה בהמשך,

Alihom 23-06-06 21:03

שלום לך,
הבעיה אינה בלתת לך פיצוי (עיצוב)
יש לי אחד ממש מצויין על המשחב של איזה פורום שהיה לי בעבר אבל התכוונתי לקנות לך עיצוב.
בגלל גישתך איני מוכן לעלות בדעתי בכלל לתת לך פיצוי.
שיהיה לך יום טוב.

talr4 23-06-06 21:05

ציטוט:

נכתב במקור על ידי mr. serv
שלום לך,
הבעיה אינה בלתת לך פיצוי (עיצוב)
יש לי אחד ממש מצויין על המשחב של איזה פורום שהיה לי בעבר אבל התכוונתי לקנות לך עיצוב.
בגלל גישתך איני מוכן לעלות בדעתי בכלל לתת לך פיצוי.
שיהיה לך יום טוב.


עכשיו אתה אומר את זה, אבל לפני שהתעצבנתי, כשניסיתי להגיע לפשרה, ביקשתי פיצוי ופשוט אמרת "לא."

IsRa-HOSt 23-06-06 21:06

מני אחלה בן אדם, הוא לא יעשה לך בכוונה.
תפנה אלי בפרטי או שתתקשר אליו ותסגרו את זה שם.

חבל סתם לפתוח ביקורת רעה בגלל שטות.

talr4 23-06-06 21:09

ציטוט:

נכתב במקור על ידי IsRa-HOSt
מני אחלה בן אדם, הוא לא יעשה לך בכוונה.
תפנה אלי בפרטי או שתתקשר אליו ותסגרו את זה שם.

חבל סתם לפתוח ביקורת רעה בגלל שטות.

אתה חושב שישר באתי לפתוח ביקורת רעה? הסברתי לו את המצב, שהוא כרגע בזבז לי הרבה כסף. ניסיתי להגיע לפשרה, ביקשתי פיצוי. הוא פשוט אמר "לא". ואז הגיע הרגע שהתעצבנתי עליו.

pini89 23-06-06 21:19

שלום לך...
אני עשילי עם אליהו הרבה עסקים וכל עיסקה שאני עושה איתו אני פשוט נהנה...
אז למה אתה מדבר שטויות???

WiseStyle 23-06-06 22:04

ציטוט:

נכתב במקור על ידי mr. serv
שלום לך,
הבעיה אינה בלתת לך פיצוי (עיצוב)
יש לי אחד ממש מצויין על המשחב של איזה פורום שהיה לי בעבר אבל התכוונתי לקנות לך עיצוב.
בגלל גישתך איני מוכן לעלות בדעתי בכלל לתת לך פיצוי.
שיהיה לך יום טוב.

נו באמת..
זה כמו שתראה עוגה שאסור לך לאכול אז תגיד פשוט תנגוס באויר ואם זה בטעות יגרום לזה שהעוכה תאכל זאת אשמת =\

אני בטוח ב90% שלא היית קונה לו כלום גם אם "הגישה" שלו היית שונה..
עצוב.. פשוט עצוב..

Alihom 23-06-06 22:11

ציטוט:

נכתב במקור על ידי WiseStyle
נו באמת..
זה כמו שתראה עוגה שאסור לך לאכול אז תגיד פשוט תנגוס באויר ואם זה בטעות יגרום לזה שהעוכה תאכל זאת אשמת =\

אני בטוח ב90% שלא היית קונה לו כלום גם אם "הגישה" שלו היית שונה..
עצוב.. פשוט עצוב..

אז אתה לא מכיר אותה...

MrKiLLeR 23-06-06 22:15

אין לך מה להביא פה ביקורת.
אתה לא שילמת, עבדת והוא לא ממש הבטיח לך כלום.
ואני מאמין שבזמן שעבדת לא תמכת אפילו בלקוח אחד.
אני צודק? אם כן, סגרנו את העניין אתה החצוף פה אם זה ככה. ואם כן מנהל אתה יכול לנעול עכשיו לפי דעתי.

VajDa 24-06-06 16:06

לא עקרוני אם הוא שילם או לא..
הסיפור הזה מגעיל..!

itziklug 24-06-06 16:12

מזה קשור אם הוא שילם או לא?פה לא מדובר אפילו בחסות,מדובר פה בתומך טכני אשר עבד עם חברה מסוימת,המעט שהם יכלו לעשות זה לעשות גיבוי לפני שהם מוחקים לו חשבון,
אבל ברור,מה אתה מצפה מאנשים כאלו,אפילו להודות על הטעות הם לא יכולים,ואז בכלל יש להם טענות חחחחחחח אתה מחקת לו חשבון עם עיצוב והכל,ואז אתה אפילו פיצוי לא רוצה לתת כי אתה מרגיש פגוע
אוווווווו ממש יפה

קיצר אחי תלמד להבא להתעסק עם אנשים שאתה מכיר אותם קצת לפחות

MaorD 24-06-06 16:15

ציטוט:

נכתב במקור על ידי superserv.co.il
מזה קשור אם הוא שילם או לא?פה לא מדובר אפילו בחסות,מדובר פה בתומך טכני אשר עבד עם חברה מסוימת,המעט שהם יכלו לעשות זה לעשות גיבוי לפני שהם מוחקים לו חשבון,
אבל ברור,מה אתה מצפה מאנשים כאלו,אפילו להודות על הטעות הם לא יכולים

יש גם כאלה אנשים בעולם אין מה להתרגש ...
טל אני מצטער מאוד למה שקרה לך באמת שמקרה מצער =\

לגבי בעל ה"חברה" - אתה אומר עכשיו על גבי האשכול שאתה מוכן לקנות לו חדש .
לפי דעתי האישית זה לא שהיית קונה עיצוב חדש אתה אומר את זה כדי לנקות אותך מהאשמה .
אין לך הרבה מה לעשות אלא לשאת באשמה .

טל שוב פעם אליך - פנה למעצב שקנית ממנו את העיצוב אני בטוח שהוא לא מחק אותו מהמחשב
או משהו כזה תבקש ממנו את הPSD שוב פעם .

בברכה ,
מאור .

אופיר אדי 24-06-06 16:40

מצער לשמוע את זה על חברה מתחילה..
וטל פותח האשכול התחבר לאיסיקיו בבקשה.

Dodem 24-06-06 16:48

ההודעה נערך על ידי. (.Com)
והסיבה היא שאני לא מעוניין להרוס פה שום חברה.
מקווה שלמנהל חברה זו היה את הזמן המספיק כדי לראות את מה שכתבתי.

יום טוב.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 14:16.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ