הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=20)
-   -   נתקלתם פעם בלקוח שמעוניין לקנות שרת 1.6 ב-3:30 בבוקר? (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=30020)

ohad 01-09-06 02:39

נתקלתם פעם בלקוח שמעוניין לקנות שרת 1.6 ב-3:30 בבוקר?
 
אהלן חברה,

על זה הייתי חייב לרשום !
כמו בכל לילה הלכתי לישון והצמדתי את הטלפון לאוזן, כדי להתעורר במידת הצורך.
קיבלתי שיחה עכשיו (3:30 בלילה) ולא הספקתי לענות, קיבלתי צלצול שהושארה הודעה בתא קולי
מייד קמתי למחשב לבדוק ששום שרת לא קרס, ובו זמנית עם הפלאפון ביד מנסה לשמוע את ההודעה.
ההודעה הכילה את המידע הבא "שלום, אז שמי הוא ... הפאלפון ... ואני מעוניין לקנות שרת..." באמצע ההודעה הפסיקה כי הייתה שיחה ממתינה מהלקוח, ישר עניתי ושאלתי מה רצונו.

הוא אמר לי "שלום, רציתי לברר על שרת משחק של 1.6, כמה זה עולה?"
קיבלתי הלם ושאלתי "לא נראה לך טיפונת מוזר להתקשר בשעה כזאת ולברר מחירים אודות שרת משחק?"
הוא מיד הבין את הטעות ואמר "מצטער, סליחה".

אבל כאילו איפה הטאקט של האנשים?
רוצה לקנות שרת ב-3:30 בבוקר? איך תשלם בדיוק?
לא ענו לך פעם אחת ב-3:30 בלילה, השארת הודעה ואתה עוד מתקשר שוב? איפה החוצפה?!

אני באמת לא חושב שיש למשתמשים האלה גבולות אם גם לזה הם הגיעו.
וזו לא פעם ראשונה - אבל בשאר הפעמים במידה ולא עניתי בשיחה הראשונה לא העיזו להתקשר שוב !

dorix 01-09-06 02:43

מה הבעיה פה?אתה תומכים 24 שעות?
אם כן אז בעיה שלך אם לא אז תשים תפלאפון על שקט...

Kuchi 01-09-06 05:12

א ) שים לב כתבת תהודעה ב 2 וחצי אבל הוא התקשר אליך ב 3 ? WTF ? השעון במחשב שלך לא טוב או שפה בהוסטס ...
ב ) כתוב שאתם תומכים 24 שעות אז כן זה נחשב הזמנות ...
ג ) אני לא מבין אם כבר ענית לו היה קשה ? בזמן הזה שבאת לבלבל תמוח פה בהוסטס על זה יכולת לעשות כסף !

edenb 01-09-06 07:53

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Kuchi
א ) שים לב כתבת תהודעה ב 2 וחצי אבל הוא התקשר אליך ב 3 ? WTF ? השעון במחשב שלך לא טוב או שפה בהוסטס ...
ב ) כתוב שאתם תומכים 24 שעות אז כן זה נחשב הזמנות ...
ג ) אני לא מבין אם כבר ענית לו היה קשה ? בזמן הזה שבאת לבלבל תמוח פה בהוסטס על זה יכולת לעשות כסף !

חח אתם הורגים אותי כולכם.
קודם כל,הוא כתב את זה ב3 ווחצי זה בגלל שהשעון הוא שעה פחות ממה שהוא עכשיו.

עכשיו לבנאדם,אתה הכי חוצפן פה הרי רשום שאתם תומכים 24 שעות ביממה חוץ מזה גם יכולת לעשות מזה קצת כסף כי משרת משחק יש רווח טוב.
אז הוא העיר אותך זה סוף העולם?אני לא מבין אתכם.

דניאל 01-09-06 07:57

"מענה טלפוני 24/7" לאו דווקא אומר שאתה צריך לענות 24/7 (בשביל זה המציאו שירותים כמו "קישורית").

מעבר לזה,
לרוב, ה"מענה 24/7" מתייחס רק לתקלות או "במקרים דחופים",
רכישה צריכה להתבצע רק במהלך שעות התמיכה המקובלות.

Alter 01-09-06 08:08

דניאל צודק בנקודה שלו.
חוץ מזה כל מי שיש לו בעיות עם השעון בפורום שילך לפרופיל שלו ויסדר את זה.
אצלי מופיע שהוא פירסם את ההודעה ב3 וחצי בבוקר.
משמע אצלי השעון מכוון לשעון קיץ.

TheBoy 01-09-06 10:39

חחחח איזה חסרי חיים!
להתקשר ב-3:30!??

unm 01-09-06 10:40

אנשים מחפשים חברה שמסוגלת גם בלילה לעזור אבל לפי מה שאתה רושם לא נירא לי שזה החברה המתאימה

dagotal 01-09-06 11:24

אם כל הבאסה שבדבר...
העניין שלך הוא להרוויח לכן מן הסתם פרסמתם תמיכה 24 שעות
כך שאני לא מבין מה התלונה שלך פה ?
נכון זה לא שעה שיגרתית אבל "24 שעות" ....

unm 01-09-06 11:31

נכון אם אתה עצבני על כך אז תמחוק מה שרשמת באתר..

alons 01-09-06 12:20

ממליץ לכל החכמים שרושמים לו שהוא רשם 24 שעות להסתכל בהודעה של דניאל טלקרט
סתכלו רשום תמיכה 24 שעות והתמיכה בשעות אלה היא בדרך כלל רק ללקוחות ורק במקרים דחופים
ה24 שעות זה לא להזמנה..
ככה שפותח האשכול צודק זה הגזמה

Sindrom 01-09-06 12:44

אתה מקבל פה כסף, על אחד שרוצה לרכוש ממך שרת משחק, ועוד עושה טובות ?
לא מגיע לך את הכסף.

sport 01-09-06 13:26

ציטוט:

נכתב במקור על ידי ohad
אהלן חברה,

על זה הייתי חייב לרשום !
כמו בכל לילה הלכתי לישון והצמדתי את הטלפון לאוזן, כדי להתעורר במידת הצורך.
קיבלתי שיחה עכשיו (3:30 בלילה) ולא הספקתי לענות, קיבלתי צלצול שהושארה הודעה בתא קולי
מייד קמתי למחשב לבדוק ששום שרת לא קרס, ובו זמנית עם הפלאפון ביד מנסה לשמוע את ההודעה.
ההודעה הכילה את המידע הבא "שלום, אז שמי הוא ... הפאלפון ... ואני מעוניין לקנות שרת..." באמצע ההודעה הפסיקה כי הייתה שיחה ממתינה מהלקוח, ישר עניתי ושאלתי מה רצונו.

הוא אמר לי "שלום, רציתי לברר על שרת משחק של 1.6, כמה זה עולה?"
קיבלתי הלם ושאלתי "לא נראה לך טיפונת מוזר להתקשר בשעה כזאת ולברר מחירים אודות שרת משחק?"
הוא מיד הבין את הטעות ואמר "מצטער, סליחה".

אבל כאילו איפה הטאקט של האנשים?
רוצה לקנות שרת ב-3:30 בבוקר? איך תשלם בדיוק?לא ענו לך פעם אחת ב-3:30 בלילה, השארת הודעה ואתה עוד מתקשר שוב? איפה החוצפה?!

אני באמת לא חושב שיש למשתמשים האלה גבולות אם גם לזה הם הגיעו.
וזו לא פעם ראשונה - אבל בשאר הפעמים במידה ולא עניתי בשיחה הראשונה לא העיזו להתקשר שוב !


הוא לא חוצפן , אתה לא כותב שעות קבלה! אין לך צוות שירות לקוחות! החברה שלך חובבנית!
אם היה לך מוקד תמיכה ושירות לקוחות כמו שצריך להיות , לא היית צריך לישון עם הפלאפון צמוד לאוזן בזמן שאתה ישן (חוץ מהקטע הזה שזה עושה עלייך קרינה ברמות 8-)).

כן , יש כאלה , שלא חושבים ומתקשרים גם בשעות מאחורות .. נכון שזה לא מקובל..
אז לאנשים כאלה , כותבים שעות הזמנה/קבלה באתר !

Nimrod Levy 01-09-06 16:52

אתה בעצמך כתבת 24 שעות של תמיכה,אליי התקשר לקוח גם ב4 בשנת הלימודים ולא בחופש ועניתי,ועזרתי לו,וחזרתי לישון,ויצא לקוח מרוצה.

Oleg 01-09-06 17:02

מיותר לרשום על זה הודעה פה, אחרי הכל באמת רשום שאתם תומכים 24/7

alons 01-09-06 17:54

משהו אחד אתם לא מבינים
תמיכה זה לא הזמנות!
תמיכה זה לקוח עם בעיה
מי שהתקשר הוא מישהו שרוצה לקנות ב3 בבוקר שרת

סמי 01-09-06 20:13

ציטוט:

נכתב במקור על ידי alons
משהו אחד אתם לא מבינים
תמיכה זה לא הזמנות!
תמיכה זה לקוח עם בעיה
מי שהתקשר הוא מישהו שרוצה לקנות ב3 בבוקר שרת

צודק אבל צריך לרשום שעות קבלת קהל

DorWD 03-09-06 22:44

לדעתי שתיהם אשמים.
פותח האשכול רשם מענה 24/7 משמע הוא צריך לענות לטלפון בכל שעות היממה.
גם הבנאדם השני אשם, זה בהחלט שעה לא שגרתית להתקשר בשביל הזמנה, הוא יכל לחכות עד הבוקר זה לא היה צריך להיות כזה דחוף אני בטוח.

לדעתי שתיהם צריכים להתנצל באותה מידה.
יום טוב:)

Susik 04-09-06 05:26

די מכל שטות לעשות סיפור
אם היה לי שקל על כל שטות שאתם כותבים פה
ההיתי טריליירדר
נגיד עכשיו 06:27 בבוקר
אני באמצע הרצת שרת Condition Zero ..........
אז חלאס עם השטויות אם היה בא אלי לקוח ב3 בבוקר ההיתי מקבל אותו בשמחה
(לא בגלל הכסף אלה כי אני רוצה לצאת איתו טוב שהוא יהיה מרוצה מהחברה חוץ מזה האיש נשמע נחמד)

Must 04-09-06 20:28

חחחחח בסוף הם קנו ?

Omer 05-09-06 06:07

תמיכה 24 שעות.. מה שהוא ביקש זה לא תמיכה.

Kuchi 05-09-06 09:32

ציטוט מאתר החברה
ציטוט:

אז למה דווקא אנחנו?
- תמיכה באמצעות קו טלפון.
- תמיכה בתוכנות המסרים השונות: ICQ, MSN Messenger ועוד...
- תיבת דואר אלקטרוני שנבדקת כל שעה על מנת לספק תמיכה שוטפת ללקוחותינו.
- אנו מתחייבים ליציבות שרת מקסימלית, על כל שעה שהשירות שרכשתם לא פעיל, תזוכו בשעתיים נוספות בחינם.
- בצוות התמיכה של "לינוקס סרב" תמצאו תמיכה אדיבה, ונשמח לשרתכם בכל נושא שתיתקלו בו.
אתם מוזמנים להתרשם מהחברה, לעבור על המחירים ועל החבילות, ולהחליט אם אתם מעוניינים באחד משרותינו.
המשך גלישה נעימה, מצוות לינוקס סרב.
סלחו לי אבל אין פה כלום על הגבלה ללקוחות בלבד נכון ? לא כתוב פה שזה רק על תקלות !
אבל ! נגיד וכתוב

ציטוט מאתר החברה (בצור קשר)
ציטוט:

שם יאיר
תפקיד מנהל החברה.
פלאפון 052-677-9005 (טלפון רב קווי)
אימייל Admin@LinuxServ.co.il
מסנג'ר yairnet@yairnet.org
ICQ 893060
מירק YairNet

שם אוהד
תפקיד מנהל החברה.
פלאפון 052-6779005 (טלפון רב קווי)
אימייל ohad@LinuxServ.co.il
ICQ 224006
ובקיצור אין שעות פעילות לא כתוב מתי אפשר משמע אומר 24 שעות ...
גם לא ?
ציטוט חתימת מנהל חברת השרתים linuxserv יאיר
ציטוט:

-בברכה יאיר מנהל חברת לינוקס-סרב ,לכניסה לאתר האינטרנט שלנו לחצו כאן ,מוקד טלפוני מאויש 24/7 052-6779005 (בשבת במקרים דחופים בלבד.).
מוקד שירות טלפוני 24/7 :\ בקיצור ? כן הלקוח לא אשם מרשי זכאי .
אה ואם תגידו למה הוא התקשר לאוהד ולא ליאיר ? הוא ראה תחתימה ניסה אבל יאיר בצבא או שלא ענה לו נכנס לאתר לבדוק תמספר וראש שאוהד גם שם התקשר אליו יש לו שם יותר סקסי

עד כאן עורך הדין קוצי לענייני נקזקין
היש לפצות את מרשי בשרת חינם ותמיכה בכל שעות היום

AvishySH 05-09-06 12:22

חן לי משפט שבוע הבא אוליי תבוא לייצג אותי??

אני אלמד אותך לעשות כתובית רצה ב HTML


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 04:01.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ