הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   עסקים מורשים - הודעות ושירות (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=19)
-   -   שרתי חברת cRv ירדו עד מחר בצהריים. (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=33628)

cRv.co.il 25-10-06 18:50

שרתי חברת cRv ירדו עד מחר בצהריים.
 
לקוחות יקרים ,
שרתי עסקינו ירדו עד מחר בצהריים עקב בעיה.
כל הלקוחות יקבלו שבועיים פיצוי מתנה.
עימכם הסליחה.

OxyGen 25-10-06 19:01

בהצלחה בשיחזור אושר,
בסוף יהיה טוב ואם לא זה אומר שלא הסוף |קורץ|

Ben-Malka 25-10-06 19:06

בהצלחה .

1host 25-10-06 19:08

אוי וי זמיר
 
בהצלחה.

shayb 25-10-06 19:14

אושר בהצלחה כפרה :)
נעזור לך לעבור את זה :)

ChelseaFan 25-10-06 19:15

באיזה שעה מחר זה אמור להסתדר?

Sindrom 25-10-06 19:19

בהצלחה בתיקון,
שבועיים פיצויי? גם אני רוצה להיות לקוח!!

File2Host 25-10-06 19:27

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Sindrom
בהצלחה בתיקון,
שבועיים פיצויי? גם אני רוצה להיות לקוח!!

פיצוי טוב אבל תלוי לאיזה אתר\לקוח ..דאון של יום יכול להיות משמעותי אבל השאלה למי.

MediuM 25-10-06 19:51

בהצלחה אושר
נקווה שהכל היה בסדר

nanadav 25-10-06 22:42

בהצלחה אושר

cRv.co.il 26-10-06 00:21

כל לקוח לא משנה מי מה מו
שבועיים מתנה (:
ותודה אנשים
אני נורא מצטער באמת.

BHXHUI 26-10-06 07:24

הפיצוי גדול מדי לדעתי (ללקוחות זה רק טוב). בהצלחה!

ChelseaFan 26-10-06 13:09

מתי השאאת יחזור?

cRv.co.il 26-10-06 13:25

עוד היום...
אנחנו נורא מצטערים.

Art Watch 26-10-06 14:50

בהלצחה שמן אההממממ אושר XD

ChelseaFan 28-10-06 10:24

השרת עדיין לא עלה?

shayb 28-10-06 12:05

ציטוט:

נכתב במקור על ידי ChelseaFan
השרת עדיין לא עלה?

השרת שלהם עלה.

Gamod 28-10-06 12:05

השרת שלהם כבר עלה האתר שלהם חזר אז גם האתרים חזרו

ChelseaFan 28-10-06 12:33

אצלי האתר עדיין לא חזר...

רשום לא ניתן להציג דף זה

d0rix 28-10-06 13:05

ציטוט:

נכתב במקור על ידי ChelseaFan
אצלי האתר עדיין לא חזר...

רשום לא ניתן להציג דף זה

כי הם צריכים לעלות תגיבוי שלך...

Camel 28-10-06 13:27

שבועיים פיצוי?
 
אם הייתי לקוח שלכם הייתי מכין את העורך דין.
זו בדיוק הסיבה... שלא מתעסקים עם חברות של ילדים.
חברה רצינית הייתה מכינה שרת DNS חילופי (BACKUP) שהיה רץ כמו סוס.

שבועיים פיצוי זו דרך לסתום לאנשים את הפה.
אמרתי כבר בהודעות רבות... עד שאיזה לקוח יבוא ויכנס באיזה ילד.. רק אז נדבר.
אני אישית? מחכה שזה יקרה. ולא בגלל שאני רע.. אלה בגלל שאני רוצה שתבינו
שכל המשחקים שלכם יעלו לכם ביוקר.

dragon-man 28-10-06 13:30

צודק ב100% ד"א לא תצליחו לתפוס את crv באיסיקיו הם בכלל לא עונים הרושם של החברה הזאת הולכת ויורדת

דניאל 28-10-06 13:48

ציטוט:

נכתב במקור על ידי dragon-man
צודק ב100% ד"א לא תצליחו לתפוס את crv באיסיקיו הם בכלל לא עונים הרושם של החברה הזאת הולכת ויורדת

טלפון?
פלאפון?
ביפר?
מכשיר קשר?
יונת דואר?
מכתב בבקבוק?

אני בטוח שיש להם יותר מאמצעי קשר אחד,
אין סיבה "להדבק" דווקא לICQ.

ChelseaFan 28-10-06 13:54

אי מדבר שהאתר של החברה עצמה לא עולה לי..

OldMega 28-10-06 14:25

בהצלחה.
וירידה של יום אחד זה לא טרגי לאף אחד.
פיצוי טוב...

Camel 28-10-06 14:56

פיצוי טוב?
 
ציטוט:

נכתב במקור על ידי BarMan
בהצלחה.
וירידה של יום אחד זה לא טרגי לאף אחד.
פיצוי טוב...

תגיד את זה ללקוח שיש לו אתר שם.
עכשיו במקרה, האתר הזה מכיל כניסת לקוחות ללקוחות של אותו הלקוח.
בוא נניח ויש לו 200 לקוחות (למרות שבפועל מספיק 3) והם מתקשרים אליו בתלונות למה האתר לא עובד
מה שהוא יגיד זה כמובן שהחברת אכסון קרסה. ואז יסתכלו עליו בצורה לא יפה בכלל. נכון שהוא הפיל את זה על מישהו אחר אבל עדיין האחריות היא שלו. עכשיו, אתה באמת חושב ששבועיים אכסון ימחקו את הכתם הזה? (שלא היה אמור להיות מראש)

אז.. אולי אתה בן 14 וחושב ששבועיים פיצוי זה ליגה..
ואללה יופי, אנחנו כבר לא מדברים על עוד 10 שקל או פחות 10 שקל.
תגדל תבין.

ikkon8 28-10-06 15:14

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Camel
תגיד את זה ללקוח שיש לו אתר שם.
עכשיו במקרה, האתר הזה מכיל כניסת לקוחות ללקוחות של אותו הלקוח.
בוא נניח ויש לו 200 לקוחות (למרות שבפועל מספיק 3) והם מתקשרים אליו בתלונות למה האתר לא עובד
מה שהוא יגיד זה כמובן שהחברת אכסון קרסה. ואז יסתכלו עליו בצורה לא יפה בכלל. נכון שהוא הפיל את זה על מישהו אחר אבל עדיין האחריות היא שלו. עכשיו, אתה באמת חושב ששבועיים אכסון ימחקו את הכתם הזה? (שלא היה אמור להיות מראש)

אז.. אולי אתה בן 14 וחושב ששבועיים פיצוי זה ליגה..
ואללה יופי, אנחנו כבר לא מדברים על עוד 10 שקל או פחות 10 שקל.
תגדל תבין.

בסדר, אז קורה שיש תקלות בשרת? אף אחד לא יכול להתחייב לך פה שהשרת שלא לא יפול בחיים

בקשר ל- Dragon man, לא תצילחו לתפוס אותם באייסיקיו? אז עם מי דיברת היום? עם הרוח שלי?
חוץ מזה, אף אחד לא מחיוב להיות דביק לאייסיקיו כמו שדניאל אמר,
יש פלאפון, טלפון כשתקקשר לשמה, לרוב יענו לך. |Stare|

Camel 28-10-06 15:55

לא. לא בסדר!
 
ציטוט:

נכתב במקור על ידי Niko
בסדר, אז קורה שיש תקלות בשרת? אף אחד לא יכול להתחייב לך פה שהשרת שלא לא יפול בחיים

בקשר ל- Dragon man, לא תצילחו לתפוס אותם באייסיקיו? אז עם מי דיברת היום? עם הרוח שלי?
חוץ מזה, אף אחד לא מחיוב להיות דביק לאייסיקיו כמו שדניאל אמר,
יש פלאפון, טלפון כשתקקשר לשמה, לרוב יענו לך. |Stare|

אל תגיד לי קורה.
בשביל זה יש שרת גיבוי.
איפה הגיבוי!?

דניאל 28-10-06 16:02

ציטוט:

נכתב במקור על ידי BarMan
בהצלחה.
וירידה של יום אחד זה לא טרגי לאף אחד.
פיצוי טוב...

הא?!
אני מזעזע כל פעם מחדש ברמת הזלזול בלקוח.

הדוגמא הפשוטה ביותר:
האתר שלי מפיק כל יום מפניות של לקוחות 300 שקל שרוכשים את המוצר שאני רוכש,
האתר נופל ליום אחד, "הפסדתי" כרגע 300 שקל,
החשבון אכסון שאני קונה שווה 30 שקל, באמת נדמה לך שפיצוי של שבועיים יגרום לי להרגיש טוב?

אבל..יש אבל..כבר נגיע אליו

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Niko
בסדר, אז קורה שיש תקלות בשרת? אף אחד לא יכול להתחייב לך פה שהשרת שלא לא יפול בחיים

וזה בדיוק ה"אבל",
שרת יכול ליפול..יש יותר מידי גורמים שבשביל שמישהו בעולם יבטיח 100% uptime,
ופתרונות שכן כוללים את זה, עולים יותר מ-30 או 100 שקל לחודש.
(וגם אז, תמיד יש סיכוי תאורתי שהכול יקרוס)

אבל 2:
הכול תלוי בזמן הנפילה ובתדירות שלה.
במידה ומדובר בנפילה של כמה שעות, אבל פעם בשנה...אני מבין שהלקוחות יוכלו לגלות הבנה,
ככול שהתדירות עולה וזמן הOFF גדל...כך גם הלקוח יהיה פחות מרוצה, גם אם תתן לו פיצוי של חצי שנה.

Camel 28-10-06 16:04

ציטוט:

נכתב במקור על ידי TelecarT
הא?!
אני מזעזע כל פעם מחדש ברמת הזלזול בלקוח.

הדוגמא הפשוטה ביותר:
האתר שלי מפיק כל יום מפניות של לקוחות 300 שקל שרוכשים את המוצר שאני רוכש,
האתר נופל ליום אחד, "הפסדתי" כרגע 300 שקל,
החשבון אכסון שאני קונה שווה 30 שקל, באמת נדמה לך שפיצוי של שבועיים יגרום לי להרגיש טוב?

אבל..יש אבל..כבר נגיע אליו


וזה בדיוק ה"אבל",
שרת יכול ליפול..יש יותר מידי גורמים שבשביל שמישהו בעולם יבטיח 100% uptime,
ופתרונות שכן כוללים את זה, עולים יותר מ-30 או 100 שקל לחודש.
(וגם אז, תמיד יש סיכוי תאורתי שהכול יקרוס)

אבל 2:
הכול תלוי בזמן הנפילה ובתדירות שלה.
במידה ומדובר בנפילה של כמה שעות, אבל פעם בשנה...אני מבין שהלקוחות יוכלו לגלות הבנה,
ככול שהתדירות עולה וזמן הOFF גדל...כך גם הלקוח יהיה פחות מרוצה, גם אם תתן לו פיצוי של חצי שנה.


ואני תומך בו
פעם נוספת... אני אסביר לכם את זה כמה שיותר פשוט ויפה
מי שלא מסוגל להרים חברה (שהיא רשומה בע"מ) וגם יש לה מינימום 2 שרתים (אחד ראשי ואחד גיבוי), שלא יפתח "חברה בשקל" בלי שרתים או עם שרת אחד שאין לו גיבוי.
סבבי? כי מה שהוא אמר נכון ביותר!
300 שקל זה במקרה הטוב.. עזבו 300
זה איך הלקוחות מסתכלים עליך לאחר מכן
וזה כבר נעמד בהרבה יותר מ300

cRv.co.il 28-10-06 16:14

כל מה שכתבתם פה סתם קישקוש אחד גדול.
א . camel ? אני והשותף שלי ניראים לך ילדים ? אני בן 20 והשותף בן 24 זה קודם כל.
ב . תפסיק לדבר שטיות שאתה לא מבין למה אף פעם לא היה לך עסק אתה סך הכל יודע לדבר
כל אחד יכול לדבר זה לא עולה כסף.
ג . דרגון ? נראה לך שרק האייסקיו זה התמיכה שלנו ? פלאפון , פקס , אימילם , משרד , צאט.
אל תדברו סתם שטיות שאתם לא יודעים .

Camel 28-10-06 16:24

איפה השרת גיבוי?
 
ציטוט:

נכתב במקור על ידי cRv.co.il
כל מה שכתבתם פה סתם קישקוש אחד גדול.
א . camel ? אני והשותף שלי ניראים לך ילדים ? אני בן 20 והשותף בן 24 זה קודם כל.
ב . תפסיק לדבר שטיות שאתה לא מבין למה אף פעם לא היה לך עסק אתה סך הכל יודע לדבר
כל אחד יכול לדבר זה לא עולה כסף.
ג . דרגון ? נראה לך שרק האייסקיו זה התמיכה שלנו ? פלאפון , פקס , אימילם , משרד , צאט.
אל תדברו סתם שטיות שאתם לא יודעים .

תן מענה ללקוחות שלך.
איפה השרת גיבוי שאמור לפעול?

cRv.co.il 28-10-06 16:36

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Camel
תן מענה ללקוחות שלך.
איפה השרת גיבוי שאמור לפעול?

השרתים כבר עובדים.
עכשיו היה בעיה ב DNS והם סודרו .

Gamod 28-10-06 16:58

וואלה DA DRAGON אתה חייב ללמד אותי
איך מישהו שפותח עסק איחסון יכול על ההתחלה להיות חברה
זה לא אפשרי לקום יום אחד ולהיות חברת איחסון
כי אתה צריך שיכניסו כמה עשרות אלפי שקלים בשבילחברה בעם תן להם זמן אם הם יהיו הרבה זמן ויהיו להם הרבה לקוחות הם יהיו חברה
אם לא הם ישרו פטור או מורשה
אלה אם כן אתה רושם את החברה שלך על החברה של אבא שלך אבל אז זה לא חברת איחסון אלא חברה אחרת שמספקת גם איחסון

Camel 28-10-06 17:06

כל הכבוד שהם עובדים.... רק שאלתי שאלה אחרת
 
ציטוט:

נכתב במקור על ידי cRv.co.il
השרתים כבר עובדים.
עכשיו היה בעיה ב DNS והם סודרו .

איפה השרת גיבוי?
שוב, אני לא בא להכנס בך.
אבל בחיים שלך אל תרשום למישהו שיודע שהוא צודק שהוא מדבר שטויות.
לחברת אכסון אמור להיות שרת משני (גיבוי) שמתפקד אם השרת הראשון נפל.
לא ראיתי את זה במקרה שלך.

Susik 28-10-06 17:14

ציטוט:

נכתב במקור על ידי cRv.co.il
כל מה שכתבתם פה סתם קישקוש אחד גדול.
א . camel ? אני והשותף שלי ניראים לך ילדים ? אני בן 20 והשותף בן 24 זה קודם כל.
ב . תפסיק לדבר שטיות שאתה לא מבין למה אף פעם לא היה לך עסק אתה סך הכל יודע לדבר
כל אחד יכול לדבר זה לא עולה כסף.
ג . דרגון ? נראה לך שרק האייסקיו זה התמיכה שלנו ? פלאפון , פקס , אימילם , משרד , צאט.
אל תדברו סתם שטיות שאתם לא יודעים .

מי השותף שלך ?

Alter 28-10-06 18:33

אושר הודיע שהשרת עלה חזרה לאוויר ומחכים לעידכון DNS לכן הנשא אינו רלוונטי יותר.
אני נועל אותו, ותפסיקו עם הריבים שלכם, זה לא מתאים.
אושר, במידה ותרצה לעדכן משהו בנושא צור קשר בפרטי ואני יסדר לך אפשרות לזה.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 08:50.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ