![]() |
שלום לכולם, סיפור שכדאי לכולכם לשמוע.
אז ככה, אני צריך לספר לך משהו מסריח שקורה פה בחברות איחסון.
אז נתחיל ? יאללה. VHOST - פשוט בושה, גניבת לקוחות ממש ככה. לפני כמה ימים בא אל אחד לקוחות החברה שלנו (טורבו שייר) בא אליו אחד מאנשי החברה של VHOST ואמר לו, וואי אחי איזה פורום יפה פשוט מדהים, אני רוצה להציע לך אחלה חבילה בחברה שלנו... VHOST, הלקוח שלנו, טורבו ככה נקרא לו כרגע, בא אליו ואמר לו שהוא מרוצה מהאיחסון ומהשירות בחברה ושהחברה נותנת לו הכל, אין לי שום בעיה להביא לכאן את אותו לקוח שיבוא וירשום הודעה זאת. מבחינתי זה גניבת לקוחות. מה שלא תגידו, אותו בן אדם מהחברה של VHOST ניגש אליו ו"התחנף" אליו ואמר לו שהפורום שלו יפה והכל, תסלחו לי אבל מה שהוא עשה לא במקום בכלל . אז ככה, אני מבקש, מכם להפסיק עם כל השטויות האלה שעוברות לכם בראש, כי בחיים לא הייתם רוצים שיקחו מכם לקוחות. אז זה כל מה שיש לי לומר לכם, שכל מי שגונב לקוחות שיתבייש לעצמו וסליחה, שום אם מישהו נפגע מהדיון. אבל זה מה שיש. פשוט בושה. |
זה תחרות , אני לא רואה כאן שום גניבת לקוחות
הציע לו הצעה , קיבל אותה או לא זה עניין אחר זה מה שטוב בתחרות |
תחרות.
מלוכלך ונואש אבל לגיטימי. |
ללקוח יש את זכות הבחירה לבחור באיזו חברת אחסון הוא רוצה להיות ושום דבר לא יעזור, כל עוד בעל העסק לא הכריח אותו ולא איים עליו, מה שנעשה כאן חוקי לגמרי.
עכשיו, זה שזה חוקי זה לא אומר שזה אטי, מהבחינה הזאת הייתי ממליץ לאותו אחד שבא ללקוח לחשוב אם היו עושים לעסק שלו דבר כזה, איך הוא היה מרגיש? |
ציטוט:
הלקוח לא צריך לחשוב מה הוא מרגיש כך עובדת התחרות X נותן הצעת מחיר - ו Y נותן הצעת מחיר אני לא רואה פה שום דבר . זה שזה לא אטי יכול להיות אבל אם נותנים לך הצעה יותר זולה ואתה שומע ביקורות טובות ... לא צריך להגיד יותר מזה לדעתי ולפותח האשכול , תלמד . זה תחרות די מטופש מה שכתבת כאן . בהצלחה |
לא יודע מי זה מהחברה..
אבל אני אגיד ככה זה חוקי וזה מותר ואפילו כדאי זה תחרות אם הוא מרוצה מהשרות יפה יכול להיות השירות שלכם לא היה הכי טוב ובויהוסט הוא קיבל שרות יותר טוב(לא אומר זאת על החברה שלך אלא בהכללה) כמו כן זה המטרה של השוק אם יש תחרות לקוחות מרוויחים שירות יותר טוב וגם המחירים יורדים הלקוחות יהיו מרוצים וזה כעיקרון מה שצריך.. וזה כן אתי וכן חוקי זה כמו שיש יחצנים של מועדון עכשיו אנשים כבר בדרך למועדון השני אז היחצן ינסה לשכנע אותם ללכת למועדון האחר זה לא נקרא גנבה וזה התפקיד |
ציטוט:
|
מסכים עם טלכרט..
תחרות זו תחרות ובעסקים לא רק שאין חוק שנוגד את זה אלא גם מעודד את זה. ועובדה שבפורום הקטן שלנו התחרות ממש עזה (ע"ע 2GB ב16 שח) |
ככה זה, ככה זה בכל עסק שיש בו חברות מתחרות.
|
שלום לכולם
אני בעל הפורום עליו מדובר ולדעתי זה באמת לא מכובד את הדעה שלי כלפי freshserv אמרתי לאותו אחד שבא אלי אבל עדיין זה לא מכובד מה שעשה "איש הקשר" שלהם ולא מדברים כאן כ"כ על חוקים אלא על כבוד במידה ואני הייתי מעוניין להחליף חברה אז קרוב לוודאי שהייתי מחפש ואולי אחד מהחברות זה היה הוא אבל אני לא חושב שזה לעניין לבוא ללקוח ולהגיד לו לעבור ניסתכל בצד אחר עכשיו לרגע נגיד והייתי הולך לפורום אחר ואומר לו עוזב את האתר שבו אתה נימצא בו אלי זה על אותו עיקרון וזה ממש לא יפה את המישתמשים שלך תשיג בכוחות עצמך לצערי אין לי את השיחה שלי עם אותו בחור פשוט מחקתי אותו בכל מקרה בבמה זו אני באמת הייתי רוצה להגיד שfreshserv היא באמת ה-חברה השירות מדהים!! אין נפילות פשוט מצויינים!! שיהיה לכולם גלישה מהנה ממני Asterix |
ככה זה אחי.
גם לפעמיים מתקשרים אליי באינטנרט מ013 אומרים לי תחזור תקבל מבצע וכו וכו ככה זה. |
למה זה לא קורה? זה אסור? ממש אבל ממש לא.
אף פעם לא מתקשרים אלייך מחברות אינטרט אחרות, שמציעים לכם חבילות איכסון, ועוד הרבה דברים אחרים. אסור לעשות אזה? הוא לא ליכלך עלייך. |
ככה זה, אין חוק או משהו נגד זה, אולי זה לא מוסרי - אבל אף אחד לא שם על זה.
|
אותו דבר שהיו באים אליך מהספקית הקודמת שלך (/ספקית שירותי טלוויזיה/XX) והיו אומרים לך,
תחזור תחזור תקבל הנחה בלה בלה בלה.. תחרות. אבל בכ"ז , יש גבולות. |
אני לא רואה פה שום דבר שאסור
הגיוני כל אחד רוצה להרוויח לקוחות. אם השירות שחברת X מספקת אותך, ובא אליך נציג של חברת Y אתה יכול להגיד לנציג שאתה לא מעוניין אבל זה הגיוני שישאלו אותך ככה זה בתחרויות ועסקים |
שלום לכולם ,
לבחור שפתח את האשכול , אהלן. ככה כמה דברים . דבר ראשון אני אשמח אם תתן לי את השם של הבחור שדיבר עם הלקוח שלך . דבר שני , מה אתה ילד ? מה אתה רץ לפורום לבכות ? אתה חושב שאני צריך את הלקוח שלך בכלל ? אתה חושב שזה מה שיעשה לי טוב ??? (בלי לפגוע) תעשה לי טובה , אם היית בא פונה אליי תאמין לי שהייתי מטפל בזה וגם במידה והלקוח שלך היה רוצה לעבור אליי לא הייתי לוקח אותו . תנסה במקום לבוא לפה ולבכות , לדבר עם האנשים הנכונים אני לא ילד בן שנתיים שיגנוב לך לקוחות. שיהיה לכם אחלה סופ"ש. |
נחמד מאוד חבריה :).
צודקים, תחרות זו תחרות...הכל מותר, אבל כמה מכם פשוט לא הבינו את המסר. כמה עסקים פה (לא אזכיר שמות) פשוט נכנסו לדף הלקוחות שאצלי באתר, ניגשו לאותם הפורומים וניסו להגיע לפרטי המנהל של אותו אתר, במצב זה הם מציעים לו הצעות. שאלה, אם לכם היה קורה אותו דבר, איך הייתם מגיבים? רוצים שאנסה? (אתם זוכרים את נושא ה24 שעות ויעידו פה לפחות 5 עסקים שקיימתי את הבטחותי והתקשרתי בחופש הגדול וכן גם בתקופת הלימודים בשעות לא סבירות - 3/4 בלילה). המשך יום נעים לכולם! תודה ערנוש :). עריכה: מנהל ויהוסט...מי שזה לא יהיה, צורת הדיבור והכתיבה שלך רק מראה מי פה באמת ה"ילד הקטן"... זכור לי שדיברתי עם עומר והוא היה אחלה, אולי זה אתה, אבל הצורת ביטוי בכתב שלך פה ממש לא לגילך, לפחות עפ"י דעתי. |
ציטוט:
|
צודק ולבוא לפה ולבכות זה בסדר...
כשיכולת לפתור את זה בהודעה באיסיקיו בשניה ... תחשוב על זה אתה חוזר מהעבודה אחרי יום ארוך , וזה מה שאתה רואה :) איזה כיף ? במקום שתבוא ותדבר איתי ... |
ציטוט:
גם ככה לפי ההודעה הראשונה שלך לא איכפת לך, אז מזה משנה איפה הוא כתב את זה? |
ציטוט:
|
ל omerS
דבר ראשון אני אשמח אם תתן לי את השם של הבחור שדיבר עם הלקוח שלך אופיר שני משהו כזה דבר שני , מה אתה ילד ? מה אתה רץ לפורום לבכות ? אתה חושב שאני צריך את הלקוח שלך בכלל ? אתה חושב שזה מה שיעשה לי טוב ??? (בלי לפגוע) א.הוא העביר ביקורת הרי זאת מטרת הפורום בשביל לכבד את עצמך ואת העסק שלך למד לקבל ביקורת עם היא בונה וכן שלילית ב.אני מאוד מקווה שזאת לא רמת הדיבור שלך ביומיום כי עם אני אישית בתור לקוח שהיתי רואה את צורת ההיתנהגות וה"היתנפחות" לא הייתי מגיע אליך כבד את עצמך ואת הלקוחות הם אלו שמביאים לך את הלחם מה שנקרא |
יותר נכון הוא זורע את הזרעים מעבד את האדמה ואתה מביא את הלחם?
אם אין לחם תאכלו עוגות! אין מה לעשות זה תחרות יש כאלו שמנצחים ויש שמפסידים הוא החמיא לך ואתה מתלונן תעשה טובה אפילו יש כאלה אומרים לי אני ילך למישהו יותר טוב(אפילו שאני מכיר את הבן אדם) אני אומר לו תילך אבל אם יהיה לך בעיות אל תפנה אליי ואז הם משנים את הדעה הכל כאן פסיכולוגיה (כאן הבאתי דוגמא)=שאני דיי צודק בזה כי סתם חברה שרצו לקנות הלכו לאחרים ואז מבקשים עזרה.. עריכה: משפט מפורסם של אישה משוגעת לא ניכנס להסטוריה של המהפכה הצרפתית LOL |
לגיטימי לחלוטין, זה שוק תחרותי ובגלל זה כל כך הרבה נופלים וכל כך מהר בשוק הזה
אני חושב שאתה צריך לשאול את עצמך איפה אתה טעית, כי אני בטוח שהלקוח הזה לא היה זז ממך אלה אם כן הייתה לו סיבה מוצדקת לעשות את זה... |
ציטוט:
בכללי? רגיל לעסק שהיה עושה לי תרגיל כזה, הייתי מחזיר כפליים, אך רמה זו היא לא לי ואני לעומת אחרים אדם שמכבד את עצמו ואת העסק שלו, ראו את האשכול כסגור, את מה שאני ואורי רצינו להעביר, העברנו עכשיו השאלה אם אתם הבנתם מה קרה פה. אציין, הלקוח עצמו לא עזב אותנו, פשוט רצינו ליידע את אחרים במתרחש "מאחורי המסך". המשך יום נעים ושבוע טוב לכולם!. |
לדעתי זה מה שקורה כשנציגי מכירות מקבלים כסף לפי לקוחות שלהם, ומחפשים לקוחות בכוח.
אני לא הייתי עושה דבר כזה, אבל זה חוקי לגמרי. |
לגיטימיף רגיל.
|
ציטוט:
כנראה שעדיין לא הבנת , שבתחרות כמו שבתחרות , לא תמיד הכול נקי ולא תמיד הכול מכיל כבוד למתחרים שלך. לפי דעתי , מי שלא יודע להתחרות - לא יודע להיות איש עסקים . אני עצמי עבדתי בחברה שהפעילה מוקד עבור חברת תקשורת גדולה ומה שהיה עלינו לעשות זה להתקשר ללקוחות של חברת תקשורת מתחרה ולהציע להם חבילות. הפואנטה הייתה לפרט להם למה חברת התקשורת שבה עבדתי היא טובה ולנסות לשכנע אותם לעבור . אותה חברת תקשורת אפילו רצתה להשתתף בעלות ההתנתקות מחברת התקשורת השנייה .. זה לגיטימי , זה חוקי , זה לא נואש וזה אפילו נדרש בתחרות . אז תפסיקו ליבב ולילל , אם לא מתאים לכם - תפרשו . בתחרות כמו מתחרות יש מנצחים ויש מפסידים ולא תמיד מנצחים . |
גיא כולם מכירים את ה"מאחורי המסך"
אין מה לעשות ככה זה הולך המשחק תפקידי הזה וגם זה מגיע לרעה חח אם אני יספר לך דברים שאמרו עליי תאמין לי מישהו ממכם הייה חוטף את זה הייה כאן מתבכיין זה נקרא התבכיינות זה שאתה יכל לעשות כיפליים רע תעשה מישהו אמר לא? טוב אני יספר את הסיפור בקיצור לקוח שלי שאחד אמר לו שאני משתמש עם ויזות גנובות לקניית דומיינים. ואל תגיד שלא היו "מתבכיינים" כי זה באמת ככה.. אז בכל זאת תחרות מוצלחת =] |
ציטוט:
לכן מעצבן אותי שאנשים אחרים עושים זאת לי...אני בטוח במאת האחוזים שאף אחד פה לא היה רוצה שינהגו ככה כלפיו. |
ציטוט:
את המשפט "זה מה יש" אתה מכיר ? אני בטוח . כל אדם הגון בשוק תחרותי סופו ליפול . ולמה ? כי אם לא תהיה מגעיל ותחרותי , לא תשרוד . כמו בטבע - החזק שורד . |
לי יש טלפון של סלקום, התחייבתי לשלוש שנים, עוד חודש תגמר לי ההתחייבות וכבר מעכשיו כל החברות מתקשרות ומנסות לשכנע אותי לעבור ואפילו אומרים שהם ישלמו את דמי המעבר וכו...
אחרי שתסתיים ההתחיבות בכלל כל החברות ירדפו אחראי שאני יעבור אליהם. כמובן שזה קיים גם בין הוט וייס, בין חברות האינטרנט השונות ואפילו בין מפלגות בכנסת. אז שבשוק ההוסטינג זה לא יקרה? למה לא? אולי זה מלוכלך באמת אבל אלה החיים. |
אני לא מאמין שעומר ויהוסט הלך וחיפש לך ברשימת לקוחות ויצר קשר עם הבעלים ורצה לקחת לך אותו,אולי זה איזה אחד התומכים שלו אז במקום באמת לבכות פה בפורום תיצור קשר עם עומר והוא יטפל בזה, למה ישר לרוץ לפורום?
לפי איך שאני יודע לויהוסט לא חסר לקוחות במיוחד ל VPS:) ככה שאני לא מאמין שלקוח של פורום ישחק תמשחק אצלו.. ולפי ההודעה של עומר הוא מדבר בשיטת כעס בדרך כלל מי שכועס הוא צודק..:P {מילא היית נותן שם של איזה עסק מתחיל כאן אבל דווקא ויהוסט? זה אבסורד} |
גיא אני לא מכיר אותך? תעשה לי טובה לדעתי אתה לא צריך להסתכל עליהם!
אתה באמת הכי הגון שיש וזה מצויין זה מביא ביטחון רב ללקוחות. כל הקטעים האלה לדעתי לא היו צריכים להדאיג אותך לדעתי מה שצריך להדאיג אותך הוא איך לשפר עוד יותר את החברה ולתת ניטור ולא להביט באף אחד! לדעתי אתה צריך להגיד מההנהלה לנעול את האשכול הזה ונשחק משחק מעניין וגם קשה.. תפתח נושא על www.try2hack.nl חחח.. סתם שעמום ששובר את הראש |
ציטוט:
בין היתר, שים לב שלא אני פתחתי את האשכול, דבר מה זה עשו הרבה עסקים לפני ויהוסט ורשמתי פה? לא... אם כבר אורי העלה את הנושא לקהל הרחב אז למה לא לקיים דיון בין משתמשי הפורום על סוגיה מסויימת?. ולגבי הכעס - הוא צריך לדעת לשלוט בכעסו...אם הוא יכעס על משהו מסויים ולקוח יתקשר אליו, הוא יוציא זאת על הלקוח? חס וחלילה... המשך יום נעים. |
חחחחחחחחחחחחחחח רק לצחוק!! רק , כל הנושא אני צוחק נשבע לך.
תחשוב לדוגמא שוק, כל אחד מציע מחיר יותר זול, זה גונב לשני את הלקוח של זה וכו'. אין מה לעשות ככה זה, תלמד , אולי עוד אין לך ידע ונסיון. אבל זה המצב, שוק זה שוק, אין דבר כזה לקוח הוא שלך "לתמיד" ואסור לו לעבור לעסק אחר גם אם הוא מרוצה מהעסק שלך. |
אהלן ליאור , הבאת את הדוגמא הכי קולעת.
לא משנה בכל מקרה מנהלים ניראה לי שאפשר לסגור את האשכול ... ההודעות חוזרות על עצמן . תודה למי שתמך באמת ... בכל מיקרה זה לא הייתי אני אישית זה שפנה ללקוח, טוב לדעת שככה האנשי מכירות שלי עובדים . מנסים להשיג כל לקוח בשוק , למרות שאני לא אוהב שלוקחים מחברות אחרות. הנציג ננזף ולא יקרה בשנית ... שיהיה לכולכם אחלה לילה וסופ"ש נעים. |
אני רומני :) נחשב?
אם אתה לא יכול להתמודד עם תחרות? תפרוש
וכמו שאמרת, אם הלקוח מרוצה... אין סיבה שהוא יעזוב (הלא כן?) ויודע מה? ואללה הייתי עושה אותו הדבר חיים קשים :) |
זה אולי "מניאקי" אבל בשביל להרוויח והצליח צריך לעשות גם את זה, זה בריא שיש תחרות בין חברות איחסון כמו שיש תחרות בכל חברה בשוק(כדוגמת הכבלים פלאפונים וכו').
|
rboy קיבל אזהרה על ההקפצה.
הנושא ננעל. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 13:33. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ