הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ארכיון (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=15)
-   -   דבר שאיני מבין פה-יחס החברות ללקוחות. (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=3413)

Flafel 27-10-05 17:08

דבר שאיני מבין פה-יחס החברות ללקוחות.
 
אולי אני חדש פה,
ואולי אני לא מבין כמוכם בעסק שכזה-

אבל אני כן יודע איך אמור להיות היחס בין מוכר-קונה.

לפי הביקורות כאן,ולפי תגובות בעלי הארון נדמה שלקוח אחד הוא בעצם כלום,
ולא אכפת לכם לאבד לקוחות(אני לא מתכוון לכל החברות,חס וחלילה יש חברות זהב).

כבוד בקושי יש,עזרה?תמיכה?יציבות?אמינות?יחס?איפה זה?.
אז לפי הביקורות כאן(חלקם)-או שהתומך\בעלים לא זמין כמעט אף פעם למציאה,
או שזה-אני לא יכול לדבר עכשיו,או שזה "לא יודע אין לי שום מושג".

בדוגרי אתם רציניים?הלקוח,הוא אחד שמשלם לך בשביל שתספק לו את רצונותיו וחלומותיו ותמיכה שעליה הוא משלם.
אני רוצה תגובות,מלקחות ומבעלי עסק,וזה לא במטרה לנקום\להתלונן וכ"ו,סקרנות בלבד.

בתודה,
נדב.

דוד לוי 27-10-05 17:33

בס"ד

כן, כתבתי "מאמר" בעניין הזה לא מזמן..
אתה מוזמן לצפות:
http://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=2848

Dima 27-10-05 17:41

ציטוט:

נכתב במקור על ידי NadavAfuta
אולי אני חדש פה,
ואולי אני לא מבין כמוכם בעסק שכזה-

אבל אני כן יודע איך אמור להיות היחס בין מוכר-קונה.

לפי הביקורות כאן,ולפי תגובות בעלי הארון נדמה שלקוח אחד הוא בעצם כלום,
ולא אכפת לכם לאבד לקוחות(אני לא מתכוון לכל החברות,חס וחלילה יש חברות זהב).

כבוד בקושי יש,עזרה?תמיכה?יציבות?אמינות?יחס?איפה זה?.
אז לפי הביקורות כאן(חלקם)-או שהתומך\בעלים לא זמין כמעט אף פעם למציאה,
או שזה-אני לא יכול לדבר עכשיו,או שזה "לא יודע אין לי שום מושג".

בדוגרי אתם רציניים?הלקוח,הוא אחד שמשלם לך בשביל שתספק לו את רצונותיו וחלומותיו ותמיכה שעליה הוא משלם.
אני רוצה תגובות,מלקחות ומבעלי עסק,וזה לא במטרה לנקום\להתלונן וכ"ו,סקרנות בלבד.

בתודה,
נדב.

אתה צודק, אבל תראה. רוב ה"חברות" שפתחו "עסק" לא יודעות בכלל מה זה יחס אישי לכל לקוח, הן לא יודעות שתאכלס לקוח אמור לקבל את מה שהוא משלם עליו.

הם חושבים:"לא נתתי ללקוח את מה שהוא רצה? מקסימום נביא פיצוי והוא ישתוק".
צריכים באמת לשנות פה את התפיסה של בעלי העסק כלפי לקוחות מפני שבאמת לפי מה שזה נראה לא פוחדים לאבד לקוחות, ממש לא אכפת להם (לבעלי העסק).

חברה, תזכרו שחוץ מזה שאתם נוסעים לחווה לטפל בשרת מידי פעם, יש לכם גם לקוחות על הראש, זה העניין של העסק. צריכים לדאוג שהכל יהיה טיפ טופ, הן מבחינת תחזוק וזמינות השרת והן מבחינת הזמינות והשירות ללקוח.
אחרת אין מקום לעסק שלכם במדינת ישראל.

זה שאתם נותנים מחירים כמו שאמרו פה פעם באיזה נושא: "כפול שני ארטיקים באוטו גלידה" ואז אתם אומרים לעצמכם: "רגע, מה הוא בעצם משלם לי? מה אני מרויח ממנו?" ואז אתם מרגיעים את עצמכם עם המחשבה שהוא שילם קצת ואתם לא חייבים לו תמיכה. אז בואו ואני אחדש לכם, כל עוד הוא לקוח שלכם והוא משלם לכם, אתם מחוייבים להביא לו תמיכה של 1000$ אם צריך.

שורה תחתונה:

לקוח אמור לקבל את מה שהוא שילם עבורו ולא כל מיני פיצויים או תחליפים או לא יודע מה...
אם אתה - בעל העסק, מרגיש שאינך יכול לספק את השירות שהלקוח ביקש ממך, תהיה נחמד והחזר לו את הכסף עד האגורה האחרונה.

דימה.

Flafel 27-10-05 17:53

תגובה לעיניין,
אני מקווה לעוד תגובות שמביעות את הדעה שלכם,
ואל תנסו להצדיק אף אחד פה,לא את הלקוח ולא את הצד שמוכר.
לפי דעתי,
איך שאתה אומר דימה,כל החברות צריכות לפעול כך,ואם לא-נדפקנו,בתור הלקוחות,
אבל יש חברות שכן מבינות מהו לקוח ושצריך לשמור עליו בכל דרך אפשרית.
אני לא רואה כאן תגובות-או שרוב הבעלים יודעים שזה נכון ואין להם אומץ להגיב:(,
או שהם פשוט לא מחוברי:)

Dima 27-10-05 18:32

ציטוט:

נכתב במקור על ידי NadavAfuta
תגובה לעיניין,
אני מקווה לעוד תגובות שמביעות את הדעה שלכם,
ואל תנסו להצדיק אף אחד פה,לא את הלקוח ולא את הצד שמוכר.
לפי דעתי,
איך שאתה אומר דימה,כל החברות צריכות לפעול כך,ואם לא-נדפקנו,בתור הלקוחות,
אבל יש חברות שכן מבינות מהו לקוח ושצריך לשמור עליו בכל דרך אפשרית.
אני לא רואה כאן תגובות-או שרוב הבעלים יודעים שזה נכון ואין להם אומץ להגיב:(,
או שהם פשוט לא מחוברי:)


לפי דעתי גם לא אמורה להיות שום הצדקה.
אמור להסגר חוזה חתום על המוצר שאותו אתה מקבל וזהו, אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו, אין הצדקות.

חבל שרוב חברות האחסון לא פועלות כך.

Flafel 27-10-05 18:50

=]
אני מבטיח,שבזמן שאני אפתח חברה(אמן),כך זה יהיה אצלי.
יש לי עוד הרבה מה ללמוד,:)עוד תגובות?

TDMK 27-10-05 20:08

ציטוט:

נכתב במקור על ידי NadavAfuta
אולי אני חדש פה,
ואולי אני לא מבין כמוכם בעסק שכזה-

אבל אני כן יודע איך אמור להיות היחס בין מוכר-קונה.

לפי הביקורות כאן,ולפי תגובות בעלי הארון נדמה שלקוח אחד הוא בעצם כלום,
ולא אכפת לכם לאבד לקוחות(אני לא מתכוון לכל החברות,חס וחלילה יש חברות זהב).

כבוד בקושי יש,עזרה?תמיכה?יציבות?אמינות?יחס?איפה זה?.
אז לפי הביקורות כאן(חלקם)-או שהתומך\בעלים לא זמין כמעט אף פעם למציאה,
או שזה-אני לא יכול לדבר עכשיו,או שזה "לא יודע אין לי שום מושג".

בדוגרי אתם רציניים?הלקוח,הוא אחד שמשלם לך בשביל שתספק לו את רצונותיו וחלומותיו ותמיכה שעליה הוא משלם.
אני רוצה תגובות,מלקחות ומבעלי עסק,וזה לא במטרה לנקום\להתלונן וכ"ו,סקרנות בלבד.

בתודה,
נדב.

אדוני צודק מילה במילה,
מה לעשות יש אנשים שלא מתייחסים ללקוחות כמו שצריך אבל אני יכול להבטיח לך שזה לא הרוב.
הלא לא מדובר רק בלקוחות אלא ברושם, אם תשיג לקוח אחד ותטפל בו כמו שצריך הוא יספר לחבריו ויביא עוד ויציג עליך ביקורת טובה, ואז גם בחברים שלו תטפל ואז תגדל ותהיה יותר רציני.

אדוני צודק מילה במילה.

כך אנו נוהגים בחברת ServPlace
בכבוד הדדי :qqb007:
תומר

DR. SOFTWARE 27-10-05 20:13

DIMA
אחד הדברים שחובה לעשות הוא- חוזה!

כל החברות צריכות לעבוד לפי התקן הזה!

Dvirs.Net 27-10-05 20:14

אל תכליל את כולם.
יש לא קצת חברות שלא רק שאינן רשומות הן גם לא יודעות מה זה שירות ללקוח, התחייבות, אחראיות, סיפוק לקוח (לקוח מרוצה), זמינות ותמיכה.
חברות כאלה גם ככה לא ישרדו בשוק הרבה זמן....

DR. SOFTWARE 27-10-05 20:16

אז אולי הגיע הזמן לפרסם אשכול בו מצויות כל החברות אשר רשומות, ונותנות תמיכה כמו שצריך
כדי שאנשים לא יטעו ויקבלו שירות כמו שצריך

Shay 27-10-05 20:28

ציטוט:

נכתב במקור על ידי DR. SOFTWARE
DIMA
אחד הדברים שחובה לעשות הוא- חוזה!

כל החברות צריכות לעבוד לפי התקן הזה!

לפי החוק,
תקנון/תנאי שימוש נחשבים רק לאחר שעו"ד בדק אותו ואישר אותו או/ו כתב אותו.
אז לא מכיר הרבה חברות שעו"ד כתב את זה.

Logi 27-10-05 20:49

לפי דעתי.
מי שלא רשומה כעסק רשום לא צריכה בכלל להיות חברה
אנשים לא קולטים שהם עוברים על החוק , כסף שחור

D.J ORON 27-10-05 21:05

מחזקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

Dvirs.Net 27-10-05 21:20

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Shay
לפי החוק,
תקנון/תנאי שימוש נחשבים רק לאחר שעו"ד בדק אותו ואישר אותו או/ו כתב אותו.
אז לא מכיר הרבה חברות שעו"ד כתב את זה.

זה לא כך בכלל. עו"ד לא צריך להיות מעורב בכתיבת חוזה או כל מסמך אשר מחתימים בו שני צדדים ומעלה.

DR. SOFTWARE 27-10-05 21:21

לכן- מביאים מראש את העניין בפני עורך דין, וחותמים חוזה, על כל צרה שלא תבוא!

Shay 27-10-05 21:33

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Dvirs.Net
זה לא כך בכלל. עו"ד לא צריך להיות מעורב בכתיבת חוזה או כל מסמך אשר מחתימים בו שני צדדים ומעלה.

לפי החוק,
כל עוד עורך דין אינו בדק ואישר את התקנון,
התקנון אינו נחשב.

Flafel 28-10-05 00:10

חזרתי מהבאולינג=]!אללההה!
לDvirs.Net אני אמרתי בפירוש שזה לא כל החברות=],
יש חברות פשוט זהב,אין תלונות.

ותראו לאן גלשתם?מה ביקשתי?
יחס נורמלי,יחס מוצדק בין המוכר,תומך ללקוח?..
אז עשו לי טובה,
וסתכלו על עצמכם.

Dima 28-10-05 13:33

ציטוט:

נכתב במקור על ידי NadavAfuta
חזרתי מהבאולינג=]!אללההה!
לDvirs.Net אני אמרתי בפירוש שזה לא כל החברות=],
יש חברות פשוט זהב,אין תלונות.

ותראו לאן גלשתם?מה ביקשתי?
יחס נורמלי,יחס מוצדק בין המוכר,תומך ללקוח?..
אז עשו לי טובה,
וסתכלו על עצמכם.


ואתה שוב צודק.

לגבי החוזה:
חבר'ה, ב-15 ש"ח שאתם מוכרים חוזה זה לא העיקר.
מי יחתום איתכם על חוזה על קניה ב-15 ש"ח? זה כמו לחתום חוזה על קניית סוכריה.
מי שכן צריכה חוזה זאת חברה שמוכרת בהרבה כסף, וכשאני מדבר הרבה כסף אני מתכוון מ-100 ש"ח והלאה.

העיקר זה להביא שירות הולם ללקוח ולספק אותו עד שיהיה מרוצה.
ומי שכתב שמלקוח מרוצה אחד יכולים להגיע עוד לקוחות צודק ב-100%. זה אחד הדברים הראשונים שמלמדים בפתיחת עסק.

SlipY 28-10-05 13:41

אתה צריך להבין דבר אחד...
הם לא חברות הם ילדים שמשחקים...
אתה מחשיב כאן הרבה אנשים כ"בעלי ארונות" כשבעצם יש רק 3-4 אנשים כאלה בפורום כאן.
כל השאר משכירים מהם אירוח \ שרתים ואומרים שהם מספקים.

לעומת זאת חברות שבאמת רשומות כחברה , יש כאן רק רציניות וזה:

פנומן (כמובן שאני ארשום את עצמי )
שרתים \ לוילנס בע"מ.
בסטסרב
Q-Host
sPD
Sam-Hosting
שב.קום (למרות שהם לא בעלי ארון )

חוץ משב.קום שעובדים בשיתוף עם BestServ החברות מלמעלה הם עסקים \ חברות רשומות ובעלי ארונות. והם אלה שנותנים יחס אמיתי ללקוח.

* וכאן אני מדגיש חשוב מאוד אני לא רוצה לראות תגובות כי כן, יש יוצאים מן הכלל כמו החברה של גיא שהם חברות מעולות...

Dima 28-10-05 13:47

ציטוט:

נכתב במקור על ידי SlipY
אתה צריך להבין דבר אחד...
הם לא חברות הם ילדים שמשחקים...
אתה מחשיב כאן הרבה אנשים כ"בעלי ארונות" כשבעצם יש רק 3-4 אנשים כאלה בפורום כאן.
כל השאר משכירים מהם אירוח \ שרתים ואומרים שהם מספקים.

לעומת זאת חברות שבאמת רשומות כחברה , יש כאן רק רציניות וזה:

פנומן (כמובן שאני ארשום את עצמי )
שרתים \ לוילנס בע"מ.
בסטסרב
Q-Host
sPD
Sam-Hosting
שב.קום (למרות שהם לא בעלי ארון )

חוץ משב.קום שעובדים בשיתוף עם BestServ החברות מלמעלה הם עסקים \ חברות רשומות ובעלי ארונות. והם אלה שנותנים יחס אמיתי ללקוח.

* וכאן אני מדגיש חשוב מאוד אני לא רוצה לראות תגובות כי כן, יש יוצאים מן הכלל כמו החברה של גיא שהם חברות מעולות...


אסף, הוא לא ביקש כאן שמות של חברות נכון? הוא רק רצה שכל החברות ישנו את התפיסה שלהן לגבי לקוחות, זה הכל.

אם הוא היה מבקש שמות אז הייתי מהתגובה הראשונה מביא לו אותם.

הכומר 28-10-05 14:08

ציטוט:

נכתב במקור על ידי DR. SOFTWARE
אז אולי הגיע הזמן לפרסם אשכול בו מצויות כל החברות אשר רשומות, ונותנות תמיכה כמו שצריך
כדי שאנשים לא יטעו ויקבלו שירות כמו שצריך

מי אנחנו(המנהלים,המשתמשים, בעלים לא משנה...)שנקבע את התמיכה? רוב המשתמשים פה מפרסמים ביקורות שאומרות או רק רע או רק טוב ככה שאי אפשר למדוד את הרמת תמיכה.
ככה שזה לא יעבוד, אבל אנשים יכנסו לפורום הזה ויתרשמו מאנשים אחרים שרשמו ביקורת ויסכימו/לא יסכימו להאמין.

Flafel 28-10-05 14:15

אני מקווה שהנושא הזה והתגובות הנלוות אליו,
יבהירו לבעלי הארונות-מי כאן יותר חשוב,ועל מה אנחנו משלמים כסף.

DR. SOFTWARE 28-10-05 14:40

Coligo
תתפלא, יש משפט שאומר:
הלקוח תמיד צודק!

וכן- הלקוחות כאן יכולים לקבוע שלפחות תהיה כאן רמת שירות סבירה בתמיכה.

הכומר 28-10-05 14:57

ציטוט:

נכתב במקור על ידי DR. SOFTWARE
Coligo
תתפלא, יש משפט שאומר:
הלקוח תמיד צודק!

וכן- הלקוחות כאן יכולים לקבוע שלפחות תהיה כאן רמת שירות סבירה בתמיכה.

ולמה שעכשיו אני כלקוח ארשום ביקורת רעה על המארח שלי כי לא הסכים לתת לי איחסון? אני אקנה ממנו איחסון ולמרות כל ההשקעה שלו ארשום ביקורת מרשעת, למה שיאמינו לו ולא לי? אני צודק כי אני הלקוח.
המשפט שרשמת היא רק משפט שמפתה לקוחות, בעולם האמיתי זה לא ככה למרות כמה שתחשבו שזה כן.

SlipY 28-10-05 15:32

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Dima
אסף, הוא לא ביקש כאן שמות של חברות נכון? הוא רק רצה שכל החברות ישנו את התפיסה שלהן לגבי לקוחות, זה הכל.

אם הוא היה מבקש שמות אז הייתי מהתגובה הראשונה מביא לו אותם.

הוא התייחס לכך שבעלי ארונות מביאים תגובות..

רוב החברות כאן הם לא בעלי ארונות זה מה שהבהרתי..
הם מתאכסנים אצל בעלי ארונות..

ראיתי מישהו שכתב אני מתאכסן בארון של X כשל X בכלל אין ארון, יש לו שרת אחד אצל Y

www.NetWave.Co.IL 28-10-05 15:40

הממ במשהו אתה צודק..
אבל לא כל החברות נגיד אני עובד על הכל, מיישב מכירים נוחים יותר כאשר הקונה אינו יכול לשלם
את הסכום המסויים, אני מביא את הטלפון שלי ללקוחות ומרשה להיתקשר להם אלי במשך 24 שעות ביממה. וחוץ מזאת אני עובד הרבה על המחשב בישביל לעזור לשפר את האיכות של השרתים שלהם..
נגיד לדוגמה:
מישהו קנה שרת מישחק, ואני רואה שיש לו פינגים עולים שלא נוח איתו, אז ישאר אני סוגר שרתי דמו
בודק את המצב וכולה.
חוץ מזאת, אני בודק כל שרת אחד אחד שהכל שם בסדר :]

פיליפ


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 22:32.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ