הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=20)
-   -   לבעלי חברות .. (עדיף) (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=34794)

omerS 17-11-06 11:30

לבעלי חברות .. (עדיף)
 
לא יודע אם זה קשור לפה אם לא תעבירו, תודה.

מה אתם עושים אם יש לכם לקוח , שמאיים , מקלל , מציק, מסכסך בינך לבין מנהלי חברות אחרות ?
צריך הצעה ...
ועוד מבקש את הכסף אחרי שבוע וחצי של שימוש בשירות ?(אחרי שהוצאתם כסף על פאנל וכו..)

דניאל 17-11-06 11:33

הועבר.

מקלל?
שיתקשר כשהוא יהיה רגוע יותר.

מאיים?
לא רוצה לקוחות כאלה,
קח את הכסף (מינוס ההוצאות שלך כמובן), וסע לשלום.

omerS 17-11-06 11:34

אחלה רעיון ...
הוא עושה כל שתי דקות ריסטארט לשרת ושואל אותי למה הוא למטה ...

דניאל 17-11-06 11:36

אתה מתחזק לו את השרת?
אל תתן לו גישות כלשהם, הכול עובר דרכך.

אתה לא מנהל לו את השרת?
אז איך הנפילות קשורות אליך?

:)

shayb 17-11-06 11:47

ציטוט:

נכתב במקור על ידי TelecarT
הועבר.

מקלל?
שיתקשר כשהוא יהיה רגוע יותר.

מאיים?
לא רוצה לקוחות כאלה,
קח את הכסף (מינוס ההוצאות שלך כמובן), וסע לשלום.

ועוד הכי מצחיק שהוא שולח לעומר לוגים שאני מקלל את עומר.
ועוד אני ועומר חברים טובים עוד בלי שום קשר לאינטרנט חח :)
וכמו שדניאל אמר החזרת כסף מינוס הוצאות פאנל וכל מה שקשור לזה :)

MoshikB 17-11-06 12:06

ציטוט:

נכתב במקור על ידי loads
ועוד הכי מצחיק שהוא שולח לעומר לוגים שאני מקלל את עומר.
ועוד אני ועומר חברים טובים עוד בלי שום קשר לאינטרנט חח :)
וכמו שדניאל אמר החזרת כסף מינוס הוצאות פאנל וכל מה שקשור לזה :)

כמו שאתה עושה לי .. :P מקלקל משהו, אין גישה ;) חחח
בכל אופן אצלי אם לקוח מקלל , אני אומר לו במפורש שאני לא מתעסק עם לקוחות כאלו (בד"כ אלו ילדים קטנים), לאחר מכן הוא נרגע והכל מצוין.
בן אדם שמאיים, בכלל, תלוי איזה שרות הוא רכש\השכיר.
לפעמים אני פשוט לא שם על מה שהוא אומר וממשיך הכל כרגיל עד שבעצם הוא כבר לא לקוח שלי (לדוגמא אחסון שהתחייב לחודש, לאחר החודש כבר אני לא מדבר איתו), או שפשוט אני מחזיר לו את הכסף פחות הוצאות כמו שאבי ודניאל אמרו, וזהו.

Dodem 17-11-06 12:20

לא עברו שבועיים.
תחזיר לו את הכסף, ולהתראות.
הוא רוצה להיות לקוח, שיתנהג בצורה מכובדת.

Gamod 17-11-06 12:27

רותם אתה מדבר בולשיט אם לא רשום בתקנון של עומר על ה14 ימים אז לא מדובר על ה14 ימים
ואם רשום שלא יהיו החזרים כספיים אז אין החזרים כספיים הכל תלוי בחברה
ועומר אחי כמו שדניאל אמר יהיה הכי טוב בשבילך

tnd.art 17-11-06 12:29

מי זה אם אפשר לדעת...
כדי שנתרחק ממנו... נ.ב לקוח שלך התקשר אלי ואמר שאתה קונה בשבילו דומין

FreshServ.Net 17-11-06 13:26

פשוט וקל...
קיללת? אפילו פעם אחת?
ממשיך לקבל את השרת, אבל תמיכה ממני? לא מקבל עד סוף החודש.

לפי דעתי החזר כספי צריך להביא רק במידה ואני לא יכול לספק ללקוח את הדבר המפורש שקנה..
נגיד לקוח שקנה אכסון ויש בעיות עם זה ואני לא יכול לספק (מצידי היה כבר 3 שבועות על השרת מהחודש...אפילו יום לפני סוף החודש) - החזר כספי מלא ואם אפשרי, פיצוי בהתאם.

omerS 17-11-06 13:39

לא מדובר בלקוח, שאם אבי רוצה יזכיר את שמו שקיבל את התמורה...
במקרה שהבעיה אצלי הוא יקבל ממני פיצוי במיקרה והשרת לא טוב .

Pro-Host.co.il 17-11-06 17:22

היה לי אחד כזה שהתלונן עוד לפני שקיבל את העבודה ועוד לפני שחשב לשלם כסף, ישר חסמתי אותו..

תחזיר לו כמה שצריך..

SliDerMan 17-11-06 21:27

קח את ההואצה היומית
נגיד
50 ש"ח לחודש אז
אז נגיד 10 ש"ח לשבוע

או ההוצאות שעשיתה עליו כדי שיהיה לו מה שיהיה

ותחזיר לו את השאר
ותגיד ביי ביי וזהו
מה יש?
למה להסתבך למה כאבי ראש וכו'
אני ישר אני אישית מוכר דומייינים בלבד אבל יש לקוחות שפשוט כפויי טובה אני מוכר דומיינים ממש במחירים זולים בגלל שאני חושב שלא צריך לקחת על דומיין הרבה סך הכל קונים ממקום אחד ונותנים לבנאדם...
אני גם נותן תמיכה אבל במידה ויש לקוחות שממש כפויי טובה צועקים מקללים ועוד לפני שהכסף עובר רוצים שאני יזמין
במידה ואם עוד לא הזמנתי אני נותן החזר כספי אם כבר הזמנתי אני אומר לו קח פרטים
תסתדר לבד שלום

וזהו


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 02:22.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ