![]() |
[LDFIX] - התנצלות ללקוחות.
שלום,
שמי עידן ניסני מנהל עסק LDFIX, ברצוני להתנצל בפני הלקוחות על נפילת השרת. הלקוחות מקבלים 3 ימי פיצוי, ואת סליחת הצוות. לא יודע מה קרה, השרת לא נפל הרבה זמן. מצטערים, ותודה על ההבנה. צוות LDFIX. |
האם באמת הכרחי להודיע בהוסטס על התנצלות?
בכל מקרה, בהצלחה- כמעט כל שרת נופל פעם אחת. |
ציטוט:
תודה רבה! |
השרת חזר, תודה לעוזרים.
|
על הוסטריק לא?
בגלל זה לא עבד לי בשיעור מחשבים :p. |
יפה מצידך, שלא תדעו עוד נפילות :]
|
ציטוט:
אהבתי :-) |
יפה,
בהצלחה דור ( |
ריספקט
|
בהצלחה דור :).
|
"שלא תדעו עוד נפילות"
חחחחחח הרגת אותי:D כול הכבוד על ההתנצלות, בהצלחה! |
ציטוט:
|
ציטוט:
|
בשביל מה להקפיץ?
|
הנושא ננעל. HID.CO.IL קיבל התראה.
|
זה לא נעול חח
|
ציטוט:
מי שמעליו אשם |
יש לי שאלה לשאול אותך[ואת כל שאר החברות שרושמות כאלה נושאים] אתה חוסך בכסף? על הלקוחות אני מתכוון, נראה לך הגיוני שחברה לכל דבר תרשום את ההתנצלות שלה על גבי פורום שאפילו לא שלה.
אם אתם מתביישים להתקשר ללקוחות אם כזה דבר שלחו להם אס.אמ.אס. קצת התחשבות, לא כל הלקוחות שלכם אני בטוח נכנסים לפורום כל יום ובודקים כל הודעה שנמצאת. -בן. |
ציטוט:
דור, אנחנו מכירים דיי הרבה זמן, אני אומר לך זה לא מכובד לרשום בפורום "התנצלות ללקוחות". אם כבר, אפשר להכין דואר אלק' כללי, ולשלוח לכל הלקוחות. ואז אפשר לסדר SMS יפה שיודיע ללקוחות על קבלת דואר אלק' מפורט שיסביר להם בנפרד מה הבעיה ועל הפיתרון. ככה, כמו שאתם עשיתם, סליחה על הביטוי אבל אתם מתהגים כמו מטומטמים, אם לא היה לי איכפת לא הייתי אומר כלום. ממליץ לך לעשות משהו דומה למה שאני אמרתי, או להתקשר לכל לקוח להודיע לו על הנפילה ועל הפיתרון, אבל זה לוקח דיי הרבה זמן שלא לדבר על תשלום לשיחות, דיי מיותר לדעתי. בהצלחה יבגני |
שלחנו דואר אלקטרוני לכל הלקוחות ובנוסף כתבנו פה, אני לא מבין מה לא בסדר פה.
הנושא הזה מוצה ממזמן, תנעלו. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 04:02. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ