הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ארכיון (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=15)
-   -   ביקורת על פרש-סרב (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=40733)

null 01-03-07 12:18

ביקורת על פרש-סרב
 
לפי דעתי הם לא מקצועיים,

-הם לא דואגים ללקוחות,
-הם לא דואגים להעביר את הלקוחות לשרת אחר ולא שהם יהיו בDOWN של יומיים-שלוש,
-בתכל'ס אין למי לפנות, יש רק אימייל.

למה לא קיבלתי הודעה על הנפילה בטלפון? אני יגיד לכם למה, כי הם אפילו לא ביקשו אותו ממני.
את הטלפון של גיא אין לי, יותר נכון יש לי, ממישהו שהביא לי (רון) אבל לא משנה מתי התקשרתי,
אף פעם לא עונים.

כל מה שאני יודע זה שיש בעיות עם החומרה, לא יותר ולא פחות, כל פעם יש תקלה חדשה,
ועד עכשיו השרת לא חזר.

אשמח לקבל טלפון של גיא שניתן ליצור איתו קשר בו.
חשוב לי מאוד להשאר מעודכן.


מקווה שהשרת יחזור בקרוב...

Panda 01-03-07 12:27

צודק כבר 3 ימים השרת בדאון ואין מענה או תגובה מגיא.

Derey22 01-03-07 13:14

נכון באמת השרת בדאון

2is.us 01-03-07 13:19

שלום רב
אני יכול לתת לך מספר תשובות
וזה לא קשור לחוסר מקצועיות
ICQ 8991080

RS324 01-03-07 13:32

ציטוט:

נכתב במקור על ידי 2is.us (פרסם 430778)
שלום רב
אני יכול לתת לך מספר תשובות
וזה לא קשור לחוסר מקצועיות
ICQ 8991080

מי אתה בדיוק ?

shayb 01-03-07 13:36

ציטוט:

נכתב במקור על ידי RS324 (פרסם 430783)
מי אתה בדיוק ?

זה בן.
הוא מתחזק לגיא את השרת.
גיא עושה המון מאמצים כדי להחזיר את השרת לפעילות.

RS324 01-03-07 13:41

ציטוט:

נכתב במקור על ידי 2is.us (פרסם 430778)
שלום רב
אני יכול לתת לך מספר תשובות
וזה לא קשור לחוסר מקצועיות
ICQ 8991080

אז אולי תכתוב את התשובות פה ? זה יהיה מאד נחמד שכולם ידעו את הסיבות...

BestPoint 01-03-07 14:09

חבל לשמוע.
אם על מה שדיברתי איתך תיהיא מעונין בו ( עכשיו ) דבר איתי שוב ( NULL )

FreshServ.Net 01-03-07 14:14

היי, מדבר רון
כמובן שישנה אפשרות להעלות שרת אחר בינתיים אך הוא לא שווה אם אין גיבויים.

אתמול אחרי שאבי, בן, ועוד אנשים (כמעט כל המתחזקים שאתם מכירים פה) לא הצליחו לחשוב על פתרון, אבי אמר לגיא שיואב צורי יכול לתקן...היום ב5 בבוקר יואב צורי נסע לחווה וניסה לתקן את הבעיה, נכון לכרגע הבעיה לא תוקנה.
אנחנו כרגע עומדים מול האחריות כדי לבדוק אולי מדובר בלוח אם.

יש סיכוי מסויים לכך שלא נוכל להחזיר את קבצי הלקוחות.
(כן, גיא יענה לכם היום משעה17:00).

ציטוט:

מי אתה בדיוק ?
שמו בן, גיא שכר אותו כמתחזק השרת כיוון שלגיא אין זמן לתחזק את השרת בעצמו...

מצטער על הדאבל -
כן, שימו לב, לכל אלו ששילמו בהתחייבות יקבלו את מלא הזמן להם התחייבו.
אנחנו לא מתקפלים וסוגרים (כמו שאחרים היו עושים במצב זה).
אנחנו שוקלים אפשרות של שחזור למרות שנכון לכרגע לא נראת ריאלית...

FreshServ.Net 01-03-07 14:25

מצטער על הדאבל (האיקון של העריכה לא היה מוצג בהודעה הקודמת).

עריכה: גיא אמר שכל מי שרוצה שרת חלופי לבינתיים, שיתקשר אליו ב18:30 ויתן לו את הפרטים (פשוט אז הוא יהיה בבית).
כמובן, מ17:00ניתן להתקשר אליו.

Panda 01-03-07 14:40

אני לא רוצה להרוס או משהו, אבל לפי מה שדיברתי אם שותף שלי כשהוא קנה מממכם - הובטח לו גיבוי
על בסיס יומי(שהאחריות עליו לא עלינו אלא עליכם..), ככה שבמידת הצורך לדעתי אתם מחויבים לעשות שחזור.

2is.us 01-03-07 15:02

פרש סרב לא מחויבת לגיבויים לפי התנאי שימוש...
דבר שני זה בעיית חומרה והחברה עושה כל שביכולתה לתקן זאת בכל האמצעים האפשריים
וצריך לכבד את זה ולא לצאת נגדה

BestPoint 01-03-07 15:21

ציטוט:

נכתב במקור על ידי 2is.us (פרסם 430839)
פרש סרב לא מחויבת לגיבויים לפי התנאי שימוש...
דבר שני זה בעיית חומרה והחברה עושה כל שביכולתה לתקן זאת בכל האמצעים האפשריים
וצריך לכבד את זה ולא לצאת נגדה

אם אתה קונה גיבוים בתוספת תשלום הם כן מחויבים כי על זה שולם.
זה כמו שתקבל אחריות מסוני וכאשר תצטרך את האחריות יגידו אין אחריות זה סתם דף עם שטויות.

shayb 01-03-07 15:41

ציטוט:

נכתב במקור על ידי BestPoint (פרסם 430859)
אם אתה קונה גיבוים בתוספת תשלום הם כן מחויבים כי על זה שולם.
זה כמו שתקבל אחריות מסוני וכאשר תצטרך את האחריות יגידו אין אחריות זה סתם דף עם שטויות.

ברגע שהם התחייבו לגיבויים אז הם מחוייבים לעשות,אבל לפי מה שידוע לי הם לא מתחייבים לאף אחד לגיבויים.
בכל מקרה כרגע הנושא מטופל ע"י מספר אנשי מקצוע.
ופראשסרב עושים את המירב על מנת להחזיר את השרת לפעילות מלאה בזמן הקצר ביותר.

2is.us 01-03-07 15:47

מי ששילם על שירות גיבויים אז מן הסתם כן
מי שלא - אז לא.

לפי מה שידוע לי אין כאלה ששילמו על שירות גיבויים - במידה ויש
פרש-סרב מן הסתם תדאג לתת גיבויים או החזר כספי (דעתי בלבד)

BestPoint 01-03-07 16:18

ציטוט:

נכתב במקור על ידי loads (פרסם 430876)
ברגע שהם התחייבו לגיבויים אז הם מחוייבים לעשות,אבל לפי מה שידוע לי הם לא מתחייבים לאף אחד לגיבויים.
בכל מקרה כרגע הנושא מטופל ע"י מספר אנשי מקצוע.
ופראשסרב עושים את המירב על מנת להחזיר את השרת לפעילות מלאה בזמן הקצר ביותר.

צודק בהחלט.
פשוט בחור אחד ציין שהוא שילם על הגיבוים אני לא טועה?
בכל מיקרה אצל כל אחד יש בעיות ותקלות שרת זה מכונה כך שיש לטפל בבעיה וזהו |קורץ|
מקווה שכל הענין יסתדר במהרה , בהצלחה!

Panda 01-03-07 16:22

ציטוט:

נכתב במקור על ידי 2is.us (פרסם 430882)
מי ששילם על שירות גיבויים אז מן הסתם כן
מי שלא - אז לא.

לפי מה שידוע לי אין כאלה ששילמו על שירות גיבויים - במידה ויש
פרש-סרב מן הסתם תדאג לתת גיבויים או החזר כספי (דעתי בלבד)

תראה לא באתי להתקיף אמרתי את זה מראש.
אבל ההחזר הכספי במידה וינתן ממש ממש ממש לא יעזור, כי כל הקטע פה ששילמנו כדי שיהיו לנו את
הגיבויים במקרים כאלו.

taikaish 01-03-07 17:43

אתם גם אמורים לעשות הכל כדי שכל המידע יחזור, מי שלא שילם על גיבויים הלך לו המידע?
זה כמו שמישהו יישב במסעדה, יסרב לשלם דמי אבטחה (ומותר לו לפי החוק),
ובגלל שהוא לא שילם, כשייכנס מחבל השומר בכניסה לא יעצור אותו.

שילמו לכם כדי שהשרת יעמוד 7\24 עם כל המידע, לא בשביל שברגע שתהיה בעיה,
תגידו שהלך המידע ורק מי ששילם על גיבויים יומיים יקבל אותו.

ולפי מה שאני רואה התחייבתם לכל הלקוחות לגיבויים יומיים,
הנה המטמון של גוגל:
http://209.85.135.104/search?q=cache...lnk&cd=5&gl=il

שימו לב שליד המילה: גיבויים יומיומיים, מופיעה תמונה שלא עובדת (הלא היא על השרת של פראשסרב),
ששמה: v.gif .

אני נחשב ללקוח, ויש לי מידע שאני צריך על השרת שלי.

2is.us 01-03-07 18:47

ציטוט:

נכתב במקור על ידי TaiKaish (פרסם 430970)
אתם גם אמורים לעשות הכל כדי שכל המידע יחזור, מי שלא שילם על גיבויים הלך לו המידע?
זה כמו שמישהו יישב במסעדה, יסרב לשלם דמי אבטחה (ומותר לו לפי החוק),
ובגלל שהוא לא שילם, כשייכנס מחבל השומר בכניסה לא יעצור אותו.

שילמו לכם כדי שהשרת יעמוד 7\24 עם כל המידע, לא בשביל שברגע שתהיה בעיה,
תגידו שהלך המידע ורק מי ששילם על גיבויים יומיים יקבל אותו.

ולפי מה שאני רואה התחייבתם לכל הלקוחות לגיבויים יומיים,
הנה המטמון של גוגל:
http://209.85.135.104/search?q=cache...lnk&cd=5&gl=il

שימו לב שליד המילה: גיבויים יומיומיים, מופיעה תמונה שלא עובדת (הלא היא על השרת של פראשסרב),
ששמה: v.gif .

אני נחשב ללקוח, ויש לי מידע שאני צריך על השרת שלי.

שלום תאי...
שאלתי את גיא לגבייך והוא אומר שאתה חסות...אני לא רואה איך הוא אמור להיות מחויב אלייך אחי..

בקשר לאחרים שאמרו שרשום שיש התחייבות לגיבויים וכל מיני כאלה - הכוונה זה אפשרות לגבות יומית דרך הפאנל
ולא שפרשסרב מתחייבת לגבות יומית את האתרים


ודרך אגב למי שלא הבין - אני תיחזקתי את השרת של גיא עד שקרתה הבעיית חומרה...

FreshServ.Net 01-03-07 18:53

ציטוט:

נכתב במקור על ידי TaiKaish (פרסם 430970)
אתם גם אמורים לעשות הכל כדי שכל המידע יחזור, מי שלא שילם על גיבויים הלך לו המידע?
זה כמו שמישהו יישב במסעדה, יסרב לשלם דמי אבטחה (ומותר לו לפי החוק),
ובגלל שהוא לא שילם, כשייכנס מחבל השומר בכניסה לא יעצור אותו.

שילמו לכם כדי שהשרת יעמוד 7\24 עם כל המידע, לא בשביל שברגע שתהיה בעיה,
תגידו שהלך המידע ורק מי ששילם על גיבויים יומיים יקבל אותו.

ולפי מה שאני רואה התחייבתם לכל הלקוחות לגיבויים יומיים,
הנה המטמון של גוגל:
http://209.85.135.104/search?q=cache...lnk&cd=5&gl=il

שימו לב שליד המילה: גיבויים יומיומיים, מופיעה תמונה שלא עובדת (הלא היא על השרת של פראשסרב),
ששמה: v.gif .

אני נחשב ללקוח, ויש לי מידע שאני צריך על השרת שלי.

היי,
זה גיא.
א. תאי אתה לא לקוח...
ב. אף פעם לא התחייבתי לגיבוי...אמרתי שאני מבצע גיבוי יומי במטרה לעזור ולשפר את נוחות הלקוחות, אך לא התחייבתי למתן הגיבויים (ראו תקנון).

כרגע, נמצא מישהו בחווה שמנסה לשחזר מידע מהארדיסק.
בין היתר, כנראה שהארדיסק יעבור שחזור באופן מסויים במעבדות (אבל שום דבר לא מובטח!).

יום טוב.

taikaish 01-03-07 18:55

ציטוט:

נכתב במקור על ידי FreshServ.Net (פרסם 431018)
היי,
זה גיא.
א. תאי אתה לא לקוח...
ב. אף פעם לא התחייבתי לגיבוי...אמרתי שאני מבצע גיבוי יומי במטרה לעזור ולשפר את נוחות הלקוחות, אך לא התחייבתי למתן הגיבויים (ראו תקנון).

כרגע, נמצא מישהו בחווה שמנסה לשחזר מידע מהארדיסק.
בין היתר, כנראה שהארדיסק יעבור שחזור באופן מסויים במעבדות (אבל שום דבר לא מובטח!).

יום טוב.

אני לא רוצה לעשות על גבי הפורום את הוויכוח המיותר הזה,
אבל אני רק אזכיר לך שלא רצית להמשיך לי את האחסון שנתת לי במתנה בעבר ולכן הייתי חייב לשלם,
כעת אני לקוח כמו כל אחד אחר ומאוד מאוכזב, בעיקר בגלל שלא חשבתי שאם כל המידע הולך בגללך אני צריך לאבד אותו כי לא שילמתי, זה פשוט לא הגיוני.

Ori The Man 01-03-07 18:57

ציטוט:

נכתב במקור על ידי FreshServ.Net (פרסם 431018)
היי,
זה גיא.
א. תאי אתה לא לקוח...
ב. אף פעם לא התחייבתי לגיבוי...אמרתי שאני מבצע גיבוי יומי במטרה לעזור ולשפר את נוחות הלקוחות, אך לא התחייבתי למתן הגיבויים (ראו תקנון).

כרגע, נמצא מישהו בחווה שמנסה לשחזר מידע מהארדיסק.
בין היתר, כנראה שהארדיסק יעבור שחזור באופן מסויים במעבדות (אבל שום דבר לא מובטח!).

יום טוב.

זאת אומרת שיש מצב שלא יהייה לי אפילו לא קובץ אחד מהשרת? :(

FreshServ.Net 01-03-07 19:48

ציטוט:

נכתב במקור על ידי TaiKaish (פרסם 431020)
אני לא רוצה לעשות על גבי הפורום את הוויכוח המיותר הזה,
אבל אני רק אזכיר לך שלא רצית להמשיך לי את האחסון שנתת לי במתנה בעבר ולכן הייתי חייב לשלם,
כעת אני לקוח כמו כל אחד אחר ומאוד מאוכזב, בעיקר בגלל שלא חשבתי שאם כל המידע הולך בגללך אני צריך לאבד אותו כי לא שילמתי, זה פשוט לא הגיוני.

תאי, דבר איתי באיסי...אין טעם שנריב פה (גם לגבי שירות שקניתי ממך לא ממש הייתה בסדר לאחרונה אבל חפיף).
לגבי השרת - הייתי צריך מקום ולכן כחסות ביקשתי ממך בזמנו לעזוב ולאחר מכן סיכמנו שתשלם במקום ולא שילמת = לא לקוח.

ואמרתי, יש סיכוי שהמידע יחזור עובדים על זה...
בין היתר, עוד 20 דקות +- יעלה שרת ריק ללקוחות שנשארו להם גיבויים (היה כבר מזה יומיים שרת ריק אבל לא על אותו האיפי - משמע שהיה צריך לעדכן DNS) כרגע יהיה על אותו האיפי משמע שלא צריך לעדכן DNS.

המשך יום נעים.
אם מישהו מהלקוחות בלבד מעוניין לקבל עוד מידע -
0509240124
03-9501134

שאולי 01-03-07 20:32

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Ori The Man (פרסם 431021)
זאת אומרת שיש מצב שלא יהייה לי אפילו לא קובץ אחד מהשרת? :(

מצטרף לשאלה!!!
גיא,אמרתם שהודעתם לכולם לפני החלפת הHD אני לא קיבלתי שום הודעה כזאת לא בטלפון ולא במייל.

A1ex 01-03-07 20:41

ציטוט:

נכתב במקור על ידי loads (פרסם 430876)
ברגע שהם התחייבו לגיבויים אז הם מחוייבים לעשות,אבל לפי מה שידוע לי הם לא מתחייבים לאף אחד לגיבויים.
בכל מקרה כרגע הנושא מטופל ע"י מספר אנשי מקצוע.
ופראשסרב עושים את המירב על מנת להחזיר את השרת לפעילות מלאה בזמן הקצר ביותר.

אז למה הם מחויבים? למה משלמים להם כסף?
אני לדוגמא משלם על זה שהשרת יעבוד תמיד אז אם אתם לא עומדים בזה אתם בבעיה(אני לא מאוחסן אצל פרש סרב אני מדבר בכלליות),אז אם על זה אני משלם כסף אז זה לא אמור לעניין אותי שאין גיבוי.

Art Watch 01-03-07 21:07

טוב,
באמת מפתיע מה שהולך עם פראש סרב - זה באמת לא נעים, גיא זה לא משהו מה שהולך כאן...
תטפלו, הייתי אצלך בשרת והוא היה מעולה ואני נהנתי, מה קורה לכם עכשיו?



המשך גלישה נעימה ופורים שמח!

Tomer 01-03-07 21:20

ציטוט:

נכתב במקור על ידי 2is.us (פרסם 431014)
שלום תאי...
שאלתי את גיא לגבייך והוא אומר שאתה חסות...אני לא רואה איך הוא אמור להיות מחויב אלייך אחי..

בקשר לאחרים שאמרו שרשום שיש התחייבות לגיבויים וכל מיני כאלה - הכוונה זה אפשרות לגבות יומית דרך הפאנל
ולא שפרשסרב מתחייבת לגבות יומית את האתרים


ודרך אגב למי שלא הבין - אני תיחזקתי את השרת של גיא עד שקרתה הבעיית חומרה...

אוי תעשה לי טובה, הרי רשום שם "גיבויים יומיומיים" - ולא "אפשרות לגיבוי ידני"

Art Watch 01-03-07 21:32

(אלכס, אני מבין אותך שערכת, אני לא בא לפרסם את העסק שלי או של אף אחד אחר, אני בא מהמקום הטוב של אנשים שבאמת צריכים את זה, בגלל זה אמרתי רק לאנשים שצריכים את זה, אני נותן את זה מתנה מהייעודי שלי. זהו.)

FreshServ.Net 01-03-07 22:02

ציטוט:

מצטרף לשאלה!!!
גיא,אמרתם שהודעתם לכולם לפני החלפת הHD אני לא קיבלתי שום הודעה כזאת לא בטלפון ולא במייל.
הודעה נשלחה לכולם במייל/איסיקיו/מסנג'ר.
למה לא בטלפון? על פעולה שמתבצעת בשעה 7 בבוקר שהתרחשה כמה דקות אני לא חושב שצריך להודיע בטלפון, אם טעיתי אדע להבא.

ציטוט:

אז למה הם מחויבים? למה משלמים להם כסף?
אני לדוגמא משלם על זה שהשרת יעבוד תמיד אז אם אתם לא עומדים בזה אתם בבעיה(אני לא מאוחסן אצל פרש סרב אני מדבר בכלליות),אז אם על זה אני משלם כסף אז זה לא אמור לעניין אותי שאין גיבוי.
היי,
משלמים לי(לעסק) אך ורק על אכסון האתר ותפעולו ברשת, לא מעבר לכך.
נכון, יש כרגע ליקוי בשירות מאחר והאכסון לא פעיל ועוד היום יעלה שרת חלופי על אותו האיפי על מנת למנוע עדכוני DNS (אותו שרת חלופי היה אופציה לכל הלקוחות גם מלפני יומיים).
וכמובן, אם יש בעיה, ליקוי בשירות? מפצים את הלקוח כמו כל עסק/חברה כיום.
כן, טענתי כי הלקוחות יקבלו פיצוי.
אציין, אני מספק אך ורק שירותי אכסון אתר/קבצים/תוכן על שרת שבאמצעותו תהיה נגישות לרשת בפס רוחב רחב מאשר בבתים.

בין היתר, אני אף פעם לא התחייבתי למתן הגיבויים...אני טענתי כי מתבצעים מידי יום יום גיבויים על השרת וזאת כדי לעזור לנוחיות הלקוח, הוא מחובתו להוריד הגיבוי למחשבו הפרטי במידה ורוצה לשמור על קבציו.

המשך יום נעים ושבוע טוב.

עריכה: אציין דבר אחד חשוב -
אל תדאגו, אנחנו לא מתקפלים, לא בורחים ולא נסגרים.

MoshikB 01-03-07 22:15

ציטוט:

נכתב במקור על ידי FreshServ.Net (פרסם 431169)
עריכה: אציין דבר אחד חשוב -
]אל תדאגו, אנחנו לא מתקפלים, לא בורחים ולא נסגרים.

כל הכבוד גיא.. זה מה שחשוב, שיהיה לך בהצלחה רבה.. ואם תצטרך עזרה פנה אליי בכיף :)

Host-Gaming.co.il 01-03-07 22:27

איזה רעש אתם עושים \:
נהרס השרת שלו ,הוא מנסה לסדר מה קרה?
תתנו לו זמן והכל היה בסדר.
ואני מבטיח לכם שגיא יתן לכם את הפיצוי

בהצלחה גיא

sUP 01-03-07 22:28

מה שמעניין זה למה הייתה בכלל תקלה בחומרה?
זה לא תקלה בתוכנה זה תקלה בחומרה!!!

איזה חומרה אתם קונים?! מערבים?! |:

FreshServ.Net 01-03-07 22:31

תודה לכולם.

ציטוט:

איזה רעש אתם עושים \:
נהרס השרת שלו ,הוא מנסה לסדר מה קרה?
תתנו לו זמן והכל היה בסדר.
ואני מבטיח לכם שגיא יתן לכם את הפיצוי

בהצלחה גיא
זה לא סתם נהרס :)...אף עסק לפחות פה לא נתקל בבעיה כזאת...בעיה קשה ביותר.

ציטוט:

מה שמעניין זה למה הייתה בכלל תקלה בחומרה?
זה לא תקלה בתוכנה זה תקלה בחומרה!!!

איזה חומרה אתם קונים?! מערבים?!
משערים שנגרם עקב בעיית מתח בחשמל בחווה...אבל כמובן, אי אפשר להוכיח...
THX

דניאל 01-03-07 22:40

ציטוט:

נכתב במקור על ידי FreshServ.Net (פרסם 431195)
זה לא סתם נהרס :)...אף עסק לפחות פה לא נתקל בבעיה כזאת...בעיה קשה ביותר.

גיא...אני תומך בך בכל הסיפור, הייתי בעצמי חלק מסיפור דומה.
אבל אל תבלבל בבקשה.

Tomer 01-03-07 22:44

ציטוט:

נכתב במקור על ידי FreshServ.Net (פרסם 431195)
תודה לכולם.



זה לא סתם נהרס :)...אף עסק לפחות פה לא נתקל בבעיה כזאת...בעיה קשה ביותר.



משארים שנגרם עקב בעיית מתח בחשמל בחווה...אבל כמובן, אי אפשר להוכיח...

אולי תספר לכולנו מה הבעיה הנדירה ?

FreshServ.Net 01-03-07 22:50

ציטוט:

נכתב במקור על ידי TelecarT (פרסם 431200)
גיא...אני תומך בך בכל הסיפור, הייתי בעצמי חלק מסיפור דומה.
אבל אל תבלבל בבקשה.

מממ דניאל גם לך זה הגיע לכזה מצב? (אולי אם הייתה לך בעיה דומה יש מצב יש לך פתרון אחר משחזור?) פשוט הבנתי שאבי דיבר איתך...

תודה.

ציטוט:

אולי תספר לכולנו מה הבעיה הנדירה ?
קרנל פניק, לא מצליח להתחבר להארדיסק לא בסינגלמוד ולא ע"י דיסק הצלה.
כל החלקים נבדקו בשרתים אחרים ונמצאו כעובדים וכן גם ההגדרות שהיו בשרת הקיים אשר נבדקו בשרת אחר ונמצאו כתקינות.

בלתי אפשרי להתקין מערכת הפעלה נוספת על השרת.

ממ את החלק הטכני יותר יואב צורי במידה והוא נמצא בפורום יכול להגיד או לחלופין אבי/בן.

דניאל 01-03-07 22:52

ציטוט:

נכתב במקור על ידי FreshServ.Net (פרסם 431207)
מממ דניאל גם לך זה הגיע לכזה מצב? (אולי אם הייתה לך בעיה דומה יש מצב יש לך פתרון אחר משחזור?) פשוט הבנתי שאבי דיבר איתך...

במקרה שלי,
2 דיסקים קשיחים (שעבדו ב Raid 1) קרסו,
עלות השחזור נאמדה ב3500$ (לכל דיסק).

אבי באמת דיבר איתי..

shayb 01-03-07 22:58

תאמינוי לי שפרשסרב עושים הכל על מנת לפתור את התקלה.
כל הטכנאים של lom.co.il ניסו לפתור את התקלה.
אנשי SYSTEM של ברק 013 ניסו לפתור את התקלה.
יואב צורי ישב 4 שעות בחווה על מנת לפתור את התקלה.
ניסינו למצוא פתרונות אצל אבי מ LSRV אצל דניאל מ SPD.
ועד עכשיו אין פתרון,כמו שגיא אמר כרגע יש שרת שפועל על אותו האייפי.
בינתיים אנחנו ממשיכים לנסות להוציא את המידע.
המשך לילה מקסים לכולם.

LDan 01-03-07 22:59

תאמת אני יותר בצד של הלקוחות
יש לקוחות שמבינים בכל העסק וכו' ויש לקוחות שזה האתר של החנות שלהם וכו'
אפילו יותר רציני שהעסק שלהם זה בעצם האתר
וכשהוא נופל מפסידים מי זה נעזוב את הכניסות וכו' אבל ממש כסף מפירסומות
אני יכול להגיד שאני מחזיק 2 חברים במידה והאיכסון נופל אחד מפסיד 20$ ליום השני 50$ ביום
שזה יוצא באיזור ה300 ש"ח

נכון לא הרבה ממש אבל אנשים שקונים איכסון וכו' ורציניים בטח יש להם עוד 0 בסוף הסכום הזה


ובתכלס לדוגמא אני לא אכפת לי מה קרה גם אם נפל מטיאור על החווה
אם הבנאדם שקניתי ממנו לא מת אני מצפה שידאג לכל הבעיות שהוא אמור לדאוג עליהם
וגם ככה גם אני פועל שזה מגיע ללקוחות ולא דברי חסות
אני דואג עד הרגע האחרון מזיז עיניינים וכמה שיותר מהר מנסה לסדר ולפתור את הבעיה

גם אלו שאני מחזיק בחסות יוכלו להעיד על כך שהם מקבלים את אותו טיפול


גיא בהצלחה לך בכל הבעיות! ושזה יהיה לקח לכל האנשים פה לא לבעלי החברות אלא הלקוחות
יש לכם מידע חשוב? מערכת שאתם בונים? תגבו אותה אחרי כל שינוי קטן!

NetSign 01-03-07 23:13

בגלל זה אני מגבה את כל האתרים שלי לשרת חיצוני בחווה אחרת ולפעמים אפילו לשרתים בחו"ל.
למקרה של קריסה / אובדן נתונים כלשהו.
אגב,
כל הלקוחות של גיא, תתנו לו לעבוד - אם תתקשרו אליו 24 שעות הוא לא יספיק לעשות כלום.
הבנתי שהם הביאו את האנשים שבטופ בשביל לפתור את הבעייה ואף אחד לא הצליח, וגיא הבטיח לכולם פיצוי - וגיא יעמוד במילה שלו.
אז תיהיו סבלניים, במיוחד שהעלו שרת ללקוחות שכן דאגו לעצמם לגיבוי (ואגב אם הזכרתי את זה אני בטוח שאף אחד לא חייב לכם גיבוי במידה ולא שילמתם על שירות כזה / נכתב בתקנון שמותנה בחינם).
המשך יום קסום :)


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 08:30.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ