![]() |
באמת נט ויז'ן חוסמת פורטים וכו'??
ראיתי באיזה פורום של ווארז שמורידים ע"י תוכנת שיתוף קבצים מלא מלא מלא דעות לגבי נט ויז'ן
אמרו שהיא חוסמת פורטים שלא יוכלו להוריד מהר כי זה חוסך להם ברוחב פס ויש מלא סיפורים שם של אנשים שאמרו שהם היו בנט ויז'ן והורידו לאט מאוד ואז שהם עברו לבזק בן לאומי המהירות טסה ממש מלא סיפורים וראיתי בפורום הסטודנטים של בן גוריון גם כמה סיפורים כאלה ועוד איזה מישהו שפתח איזה אתר "נט ויז'ן חתונה קטולית" עוד דעה של מישהו שאמר שאין קשר לחסימת פורטים אלא שאין להם מנגנון cache לכן ההורדות איטיות הרבה טענות נשמעו גם לגבי הקטע שאתה רוצה להתנתק והם מתחילים בתהליך ארוך ומיגע "לשמר אותך" (זה אני גם מכיר) אבל כל שאר התלונות לגבי חסימת פורטים להגבלת מהירות הורדה אני לא יודע אם זה באמת נכון או פשוט אנשים שיש להם אינטרס להרוס לנטויזן יכולים סתם לפרסם כזה סיפור.... האם למישהו פה יש מידע /הוכחה רצינית בנושא? האם באמת נטויזן חוסמת פורטים? אין להם מנגנון cache או מה שזה לא יהיה? והאם באמת בבזק בן לאומי יש הבדל כ"כ גדול???? |
אני בנטויזיון כבר בערך 7 שנים.
שירות לקוחות מצויין מאד !! ואני תמיד מוריד על המקסימום שלי משרתים שתומכים במהירות הזאת מחול גם המהירות גבוהה ובאימיול אני מגיע גם ל 200K הורדה... תלוי מה אני מוריד. |
אני חייב להגיב רק על "מחלקת שימור לקוחות"
לידיעתך,בכל הספקיות (כולל האהובה עליי , נחש , ב - ז - ק - ב - י - נ - ל - א - ו - מ - י) יש מחלקת שימור לקוחות. אפשר להגיד שבזק בינלאומי הרווחיה :) |
ציטוט:
אם כן אני עכשיו מתקשר להודיע שאני עוזב שיעשו לי איזה הטבות ככה בסבבה |
ציטוט:
אפשר להמליץ לך על ספקית כלשהי ? :) IM OUT |
לא יודע אם זה נכון אבל אם האימיול שלי אני מוריד קבוע על מהירויות גבוהות וישיר גם מהירויות גבוהות.. אז לא ניראה לי.. מה שכן הם רמאים אבל זה כבר סיפור אחר..
יכול להיות שיש בעיה בסביבה שלך |
גם אני בנטוויז'ן ואני מסכים עם RS324.
יש לי 3 מגה ומשרתים ישראלים אני מוריד על 360 :). הבעיה היחידה שהייתה לי איתם, זה עם משחק רשת, שכל הלקוחות שלהם התלוננו עליו, הם אמרו שהם היו צריכים לפתוח פורטים ולהגדיר את העדיפות על "גבוה", לא הבנתי ממש. אבל זה שהם צריכים לטפל בבעיה כזאת, בזמן שבספקים אחרים אין את הבעיה, אומר עליהם משהו, לא? בכל מקרה, ברגע שתקופת ההתחייבות שלי מסתיימת אני עובר לבזק :) |
ציטוט:
צודק,בהצלחה ! |
בתור לקוח נטויז'ן השירות אחלה והכול , אבל ההורדה באימיול ושאר התוכנות יותר מסתם איטית .. היא בקושי זזה ..
|
ציטוט:
האימיול שלי מגיע עד 250kb/s, והביטורנט טס על המקסימום. |
אה נזכרתי גם אצלי המשחקי רשת ובכלל יש פינגים גבוהים אבל לא יודע אם זה קשור..
|
פחות משנה לי משחקי רשת יותר מעניין אותי הורדות
|
אף חברה בארץ לא תחסום לך פורטים, ואם כן תעבור חברה, לא כזה מסובך..
בזק החברה הכי גרועה בישראל. חברה שלוקחת פי 6 ממחיר השוק על חבילה מסויימת כי יש לה מונופול עליה ולא מספקת את מה שהיא התחייבה אליו לא ראויה להקרא חברה. זבלים. |
ציטוט:
רק לפני , תבטיח שאני לא יקבל אזהרה. לא מכוון להעליב,אם העלבתי , מצטער. תראה,אנחנו ממש לא מונופול. רק תגיד אם אנחנו מדברים על בזק החברה האם שמספקת תשתית או בזק בינלאומי החברה הבת שהיא ISP . |
ציטוט:
|
ציטוט:
אתם? אתה חלק מבזק? ואני מדבר על בזק בינלאומי.. שהדרך הבאה שאני אדבר איתם תהיה באמצעות עורך דין (אחרי 5 הפרות בוטות מצדם של הסכם שירות איתם על שירות שהם החברה היחידה בארץ שמורשית לספק אותו.) ברק013 החברה הכי טובה היום בשוק ללקוחות פרטיים\עסקיים בבתים או במשרדים מבחינת איכות החיבור והשירות מבין הספקיות שאני הייתי בהן. (ברק\בזק\נטויז'ין\012\SMILE...) |
השאלה מה אתם מגדירים שרות???
מבחינת תמיכה טכנית נט ויזן בסדר גמור לדעתי תפרטו מה היתרון והחיסרון שאתם מוצאים בחרה מסויימת |
ציטוט:
היה לי בעיה בתשתית בבניין שבגללה "נאלצתי" לבחון באמת את השירות של החברות האלה (בעיות ניתוב בין האיזור שלי לשרת הראשי של אקטסרב).. אף חברה לא הבינה על מה אני בכלל מדבר (ניתובים? גישות לשרתים מאיפים ספציפיים בלבד? פירוול מאחורי פיירוול? טרייסים?)... חוץ מברק, שישר הפנו אותי למנהל תמיכה טכנית שפתר לי את התקלה הזאת בכמה דקות של בדיקות... בחיים שלא לא ראיתי כזאת מקצוענות בטיפול בלקוח פרטי (לקוח פרטי שמועבר תוך כמה דקות למנהל תמיכה בכיר?)... כמה דקות ופתר לי את הבעיה, יום אחרי זה היה אצלי כבר טכנאי שבדק מחדש שהכל בסדר... וכל זה בגלל שאיזה פורט ספציפי לא התחבר לי לשרת שבכלל יושב ב012... בזק וכל האחרים כבר התייאשו מבעיות הרבה יותר פשוטות והיה להם הרבה יותר נוח להעביר אותי כל פעם ל HOT במקום לשבת ולפתור את התקלות האלה, כמו שעכשיו ברק עושים. (אם אתם מתפלאים איך אני מנוסה עם כל כך הרבה חברות, זה בגלל שאני משתמש באינטרנט ב3 מקומות שונים, אז יוצא לי לעבוד עם ספקיות שונות בכל מקום..) מכל אלה שעבדתי איתם, ברק הכי מקצוענים בתמיכה שלהם ובטיפול שלהם הזמן המתנה שלי שם עומד על ממוצע של דקה (לך תשווה לספקיות אחרות... 10 דקות במוקד העסקי של בזק) עוד לא הייתה לי תקלה שבפחות מ10 דקות שיחה הם לא הצליחו לפתור וכל זה שאני שם כלקוח פרטי וממש לא עסקי, שיושב על חבילה של 3 מגה ומשלם סכום דיי צנוע.. בבזק בינ"ל, אני משלם 300$ לחודש על חבילה של 1.5 (בגלל אותו שירות שציינתי למעלה), לוקח מעל 10 דקות לענות לי, מעל עוד 10 דקות לאמת את הפרטים שלי, ומעל עוד 10 דקות לקלוט מה אני רוצה מהם ו"לנפנף אותי" בחזרה את הספקיות תשתית (HOT\בזק-תשתית) ברגע שתגמר לי ההתחייבות אליהם אין סיכוי שבעולם שאני אשאר שם. מה גם שיש לי את כל השיחות איתם מוקלטות ויש שם הפרות של בערך 5 סעיפים בחוזה איתי, מקווה שהעורך דין שלנו יוכל להעיף אותי משם כמה שיותר מהר בלי לשלם להם את הסכומים האסטרונומיים שהם רוצים על עזיבה.. |
אני מניסיון בעיות היו רק ב HOT עצמם ולא בנטוויז'ן
עומר בטח התכוונת 300 ש"ח ולא דולר.. למה כל כך יקר? בנטוויז'ן אני משלם 40 ל 1.5 |
ציטוט:
זה שירות נורא ספציפי שבזק היחידים שמורשים לספק אותו היום בארץ (למרות שיש עוד שמספקים אותו, אבל גיליתי על זה רק אחרי שהתחייבתי ל"חברה" בזק בינ"ל). אני דיי מנוע מלפרט על השירות הזה כרגע. מה שיותר מצחיק זה שאחרי הרבה צעקות והפסדים של 1000-2000$ בזמנים של נפילות שלהם , לקח לי שבוע של כל יום טלפון אליהם עד שנציג בכיר חזר אליי, ואז בכלל הוא התעקש שלא הייתה שום נפילה (אחרי ששבוע אומרים לי שיש בעיה בתשתית), שאין שום עבירה על חוזה מצדם (למרות שהחוזה מול העיניים שלי, ושיש לי הקלטות של הכל), שהאנשים שדיברתי איתם לא עובדים בבזק בינ"ל (נכון, פשוט התקשרתי לשירותי ליווי..) ועוד כל מיני שטויות שלא קשורות למציאות בכלל. מטומטמים. בסוף אמרו לי שאם אני רוצה לעזוב אותם אני אצטרך לשלם את כל החשבון עד סוף ההתחייבות שלי (עוד 300$*12 חודשים) + 2000$ דמי הפרת חוזה... לא מבין איך לעזאזל נתתי לעצמי לחתום אצלהם על משהו. אם העורך דין לא יצליח להעיף אותי משם, עוד שנה נגמרת ההתחייבות ואני עף משם כמו טיל. ושתבינו, כל זה במחלקה עסקית.. אני לא רוצה לדמיין איך הלקוחות הרגילים שלהם צריכים לסבול! |
ציטוט:
אני שונא כשאומרים "XXX היא הכי לא טובה בYYY והיא חרא של ZZZ" , אני מבין שהתנסית אצל כולן,ובחרת בברק. זכותך. מאוד מסקרן אותי לשמוע,מה ההפרות שלכאורה בזק בינלאומי ביצעה. |
איזה פורטים?
|
בכבל בזק הכי טובה, באינטרנט 013 עושים מבצעים ממש שווים, אז אני אצלהם. הכי גרוע שימור לקוחות של YEד וHOT - אתה לא יודע מה אתה מקבל שם, בטח מתישהו יהיה סיפור כזה "התקשרתי לHOT, הציעו לי מטוס כדי שלא העזוב" חח
|
Omer תראה אני לא בא להגן על החברה כי אני לא יודע איזה חוזים סגרת איתם אבל בכל מקרה אתה מצפה שלחברת אינטרנט רגילה שצריכה לטפל בבעיות כמו איך מפעילים את האינטרנט ולמה הדף לא עולה ידעו שאלות שאתה צריך לדעת??לזה מן הסתם יש מוקד מיוחד שאיתו סגרת את החוזה(ושוב אני לא יודע מה הולך עם החוזה שלך-ויכול להיות שאתה הוא הצודק)
בכל מקרה אני שונא את השטויות האלה שאנשים מתגאים צעקתי עליהם שאני יעזוב והם הורידו לי 5 שקל כל חודש או הביאו לי חודש חינם מי שישמע הרווחת 5 שקל אבל הפסדת את האינטרנט עצמו אם אתה באמת סובל(וזה לא קשור אליך זה היה סתם הערה כללית לתגובות שראיתי פה לגבי שימור לקוחות) |
ציטוט:
אני לא יכול לפרט לך על זה מטעמים שונים, מה שאני כן יכול להגיד לך זה שנציגים בכירים של בזק ביצעו התחייבויות טלפוניות מולי שסתרו לגמרי את החוזה איתי, וכמובן שלא עמדו בהן. כל השיחות מוקלטות והועברו לעורך דין שלנו, נראה לאן זה יתפתח.. בנוסף עוד 2 הקלטות של מענה קולי של בזק שסותר לגמרי 2 סעיפים שונים בחוזה. מבחינת שירות איכות ותמיכה ברק לקחה את כולם וזה מה שקובע. מה הקשר שלך לבזק ד"א? ציטוט:
אני מצפה ממוקד טכני שמקבל ממני סכומים אסטרונומים כאלה לדעת מה זה טרייס. אם הם חותמים על חוזה עסקי שהם מציעים לי אני מצפה שהם יעמדו בו. אם המוקד הטכני העסקי לא מסוגל לפתור לי בעיות פשוטות בתשתית שלי הם בדיחה. ד"א, החוזה הזה והחשבון הזה שנסגר איתם, ממש לא קשור בשום צורה לאקטסרב. |
ציטוט:
רק שלפעמים הם דיי חוצפנים והם חוסמים לי את האינטרנט. יש לי רשת ותמיד יש 3 מחשבים דלוקים אין דבר כזה שלא. ויש לי תמונות שהורדתי סרט מאדם אחד על 280 קילובייט לשניה במשך רבע שעה. הרוב שאומרים שהם מורידים קבוע על 250 זה בגלל שיש להם המון הורדות וזה מתחלק.. ועוד משהו, אם הם מציאים ציוד רשת אלחוטי תבדקו אותו טוב טוב בשבוע הראשון. לפעמים הציוד לא הכי תקין למרות שהוא חדש מהקופסא וזה קרא לי עם הראוטר האלחוטי. |
בשביל מה לריב האם כן יש פורטים חסומים והאם לא וכל השטויות מסביב.
יש עכשיו 50 אחוז הנחה בבזק למשך 3 חודשים ושלא לדבר שהם לא יקרים מנטווישן. אני בבזק,שאתה בבזק אתה שוכח מפורטים וניתוקים,רק נהנה לטוס ברשת:) תעבור לבזק ושכח מהצרות ולא תצטרך לשאול שאלות כאלה אלא פשוט רק להנות. |
הכסף זה לא בידיוק הבעיה(אני לא איזה טחון שלא תבינו לא נכון)
משנה יותר האכות עדיף לשלם יותר טיפה ולהרוויח אז אני שואל פה אנשים מבחינת האכות של השירות שלהם |
ציטוט:
הכי טובים, הכי מקצוענים, הכי איכותיים תבקש מהם חיבור על כבלים בלי חייגן אתה תתפלא לטובה מהמקצוענות והאיכות של הקו הזה (3 מגה עולה 40 לברק ו 80 ל HOT משהו כזה.. לא יודע בדיוק כי יש לי שם הנחות על ותק-במקום שאני מתחבר דרכם אני שם כבר 6 שנים..) |
יש עדיין את המבצע של מתנתקים מהתחייבות בחברות אחרות ועוברים לבזק? ומה קורה עם האימייל שלי? אני משתמש באימייל של 012 להמון צרכים, הוא רשום לממש המון דברים, פורומים, אונברסיטה ועוד, מה עושים עם זה?
|
בזק לא עושים לי בעיות,במיוחד שאנחנו ב5 מגה אצלהם..
|
בנתיים אני ב015 מרוצה =]
דווקא עשו לי דיל לא רע. חודש ראשון חינם אח"כ 29₪ לכל החיים ללא התחייבות (יענו המחיר 29₪ נשאר קבוע) ל1.5 מגה.. אני לא מתקשר אליהם לתמיכה כי אין בעיות...ואממ זהו רק החלק המבאס בעניין זה הוט תמיד התשתית שלהם חייבת לקרוס לאיזה שעתיים |
012 הכי טובים
יש לי אינטרנט כבר עצלם 5 שנים ואין אלהם! היתי בכול חברה והם הכי טובים נטויזן + HOT = חרה של שילוב! הורסים את החיים! |
אני ב 012 מקווה שאחרי התחייבות אני יעבור לברק
פשוט נמעס מהם Omer תלך לכולבוטק חחחח בטח יעזרו לך חחחחח שיהיה בהצלחה בתביע נגדם! |
ציטוט:
|
ציטוט:
נראה לי שיש עדיין את המבצע של משתחררים מההתחייבות. |
ציטוט:
בדוגרי ברק הכי טוב שיש, מחיר מעולים ואינטרנט אמיתי שממש את כל הפס שלו, אה כן - ושלא עושה בעיות! |
ציטוט:
כמעט בכל אתר שמשתמש באימייל יש עריכה לאימייל ואם לא תבקש ממשיהו שיש לו גישה |
אני בביטורנט מוריד על מהירויות יפות מאוד
ואני בנטוויז'ן |
אם אתם כר מדברים על זה תראו :
הודעה ללקוחות "אנו שמחים להודיעכם כי החברות נטוויז'ן בע"מ וברק אי.טי.סי. (1995) בע"מ (013 ברק) צפויות למזג את עסקיהן בזמן הקרוב. במסגרת המיזוג יאוחד שירות השיחות הבינלאומיות של החברות, והוא יינתן בפועל החל ממועד האחוד (ולא יאוחר מיום 28.2.2007) על-ידי 013 ברק גם למי שיחייגו לחו"ל באמצעות הקידומת 017. קידומת 017 תישאר פעילה במסגרת השירות המאוחד רק עד לסוף 2007. מהלך המיזוג אינו משפיע על תנאי חבילת ההתקשרות אליה חוברת או על אופן החיוג לחו"ל. ממשיכים לחייג לחו"ל: מספר יעד - קידומת עיר – קידומת מדינה - 017 " |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 11:42. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ