הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=20)
-   -   שאלה| מה צריך לדעת כדי להיות תומך טכני ברוב חברות האחסון? (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=47334)

Mg-maor 11-06-07 17:31

שאלה| מה צריך לדעת כדי להיות תומך טכני ברוב חברות האחסון?
 
איזה ידע נדרש כדי להיות תומך טכני ברוב חברות האחסון?

bimbim 07-07-07 11:04

דבר איתי בICQ 359073073
ותוכל לצבור ניסיון כתומך טכני אצלנו.

__________________________________________________ ________________________________

הידע הנדרש הוא הכרת הפנאל DA , עדיפות לידע בשפות תיכנות, יכולת דיבור וסבלנות ללקוח , עדיפות לידע בSSH .

mlnn 07-07-07 12:14

פאנל ניהול.

AvishySH 07-07-07 12:40

ברמת העיקרון כל יידע שיש לך - זה טוב.

כמובן שצריך לדעת להשתמש בפאנל ניהול (בעיקר DA ) אבל זה לא עוזר אם לקוח מבקש שתעזור לו לדוגמא עם Visual Basic או מערכת vB?

כמה שיותר יידע יותר טוב לך בתור תומך ויותר יעיל גם לך וגם ללקוח.

בהצלחה...!

FreshServ.Net 07-07-07 14:38

מבחינתי? קודם כל שיהיה בן אדם, אחר כך ידע.

בהצלחה!.

maor 07-07-07 15:31

חח בחברות רציניות:
בלי שגיאות כתיב
ידע בפאנל ניהול
HTML+PHP
זמינות בפלא..

AvishySH 07-07-07 15:37

ציטוט:

נכתב במקור על ידי FreshServ.Net (פרסם 515997)
מבחינתי? קודם כל שיהיה בן אדם, אחר כך ידע.

בהצלחה!.

זה דבר ראשון...! אין עוררין.

אבל מה שווה לך (בתור מנהל עסק ולאו דווקא הוסטינג) תומך טכני עם לב זהב ותובנה שמיימית,
אך כשלקוח שואל "איך מתחברים לפאנל ניהול?" שלא יכתוב לו,
"עם שם וסיסמא".

בנאדם תמיד חשוב, אך עדיין אתה צריך גם תומך טכני.

Dima 07-07-07 16:39

בחברות פה? אתה צריך לדעת להתקין מודים לפורומים, ידע בDA והמון סבלנות ללקוחות מציקים.

FreshServ.Net 07-07-07 20:58

ציטוט:

נכתב במקור על ידי DragonRanger (פרסם 516071)
זה דבר ראשון...! אין עוררין.

אבל מה שווה לך (בתור מנהל עסק ולאו דווקא הוסטינג) תומך טכני עם לב זהב ותובנה שמיימית,
אך כשלקוח שואל "איך מתחברים לפאנל ניהול?" שלא יכתוב לו,
"עם שם וסיסמא".

בנאדם תמיד חשוב, אך עדיין אתה צריך גם תומך טכני.

אם הייתה מוצבת בפני דילמה - "לקחת תומך בלי כל ידע, אך בן אדם, או לקחת בן אדם גאון מבחינת ידע, אך לא בן אדם (הכוונה מבחינת אישיות)".

התשובה שלי? לקחת את התומך שיודע להיות בן אדם. מדוע? ידע אפשר ללמד ולרכוש בקלות, אך להיות בן אדם זה קשה מאוד.

המשך ערב נעים :).

Dima 07-07-07 21:12

ציטוט:

נכתב במקור על ידי FreshServ.Net (פרסם 516325)
אם הייתה מוצבת בפני דילמה - "לקחת תומך בלי כל ידע, אך בן אדם, או לקחת בן אדם גאון מבחינת ידע, אך לא בן אדם (הכוונה מבחינת אישיות)".

התשובה שלי? לקחת את התומך שיודע להיות בן אדם. מדוע? ידע אפשר ללמד ולרכוש בקלות, אך להיות בן אדם זה קשה מאוד.

המשך ערב נעים :).

מאוד מרגש.

פותח האשכול, בשביל להתקבל לעבוד בחברת אחסון רצינית אתה קודם כל צריך הרבה ידע במחשבים וברשתות ולפחות שנה אחת בעבודה מול לקוחות.
לא אצל כולם זה ככה באופן קבוע, אבל אלה הדרישות הממוצעות.

AvishySH 08-07-07 02:34

ציטוט:

נכתב במקור על ידי FreshServ.Net (פרסם 516325)
אם הייתה מוצבת בפני דילמה - "לקחת תומך בלי כל ידע, אך בן אדם, או לקחת בן אדם גאון מבחינת ידע, אך לא בן אדם (הכוונה מבחינת אישיות)".

התשובה שלי? לקחת את התומך שיודע להיות בן אדם. מדוע? ידע אפשר ללמד ולרכוש בקלות, אך להיות בן אדם זה קשה מאוד.

המשך ערב נעים :).

הגישה שלך היא נכונה ואף מבורכת אתה דואג לרווחת הלקוח ובמקביל לרווחתך שלך.

אני באמת לא מתכוון לטחון מים אבל תמיד עדיף כלב חבר ולא חבר כלב.

ולפותח האשכול, בכל מקרה עלייך ליהיות בעל יידע ברמה מסויימת (מינימום) על מנת לספק תמיכה ללקוח,
במקביל עלייך ליהיות סבלני כלפי הלקוח ולהתנהג בכבוד כי אחריי הכל, הלקוח תמיד צודק!

שיהיה לך בהצלחה.

Mg-maor 08-07-07 08:49

אוקי תודה כולם.....נגיד יש לי ידע בDA (מה כבר צריך לדעת שם...)+התקנת פורומים ומודים כבר שנה ואני יכול ללמוד מה שצריך אז מה יהיה התהליך?

דניאל 08-07-07 09:23

ציטוט:

נכתב במקור על ידי DragonRanger (פרסם 516577)
ליהיות סבלני כלפי הלקוח ולהתנהג בכבוד כי אחריי הכל, הלקוח תמיד צודק!

בוא נחלק את המשפט ל-2:
1. להתנהג בכבוד תמיד צריך - כל עוד הלקוח מחזיר לך באותו מטבע, אין סיבה שאני אדבר עם לקוח שמזלזל בי.
2. הלקוח לא תמיד צודק, משפט טוב לעסקים אבל אחרי הכול - אני האיש הטכני ובכל הנושא הטכני - אני צודק (לרוב), בשביל זה הלקוח משלם לי, מה שאומר..שהוא צריך לסמוך על המילה שלי.

לפותח האשכול,
לא הייתי רץ לתארים ולמכללות (למרות שאין בזה שום רע),
הרבה מהלימוד נעשה במהלך הזמן כשמתעסקים בתחום - העיקר לעשות כל דבר עם 7 עיניים, אחרי הכול, יש אנשים מאחורי האתרים.
ולא למהר, כל דבר בעיתו.

Mg-maor 08-07-07 09:54

אני לא ממהר...ובזהירות אני טוב אני עושה גיבוי אפילו לפני שאני מגדיר משהו בלוח בקרה...השאלה היא אם זה ייקח הרבה זמן עד שאני אעבור להיות תומך

AvishySH 08-07-07 11:44

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Mg-maor (פרסם 516673)
אני לא ממהר...ובזהירות אני טוב אני עושה גיבוי אפילו לפני שאני מגדיר משהו בלוח בקרה...השאלה היא אם זה ייקח הרבה זמן עד שאני אעבור להיות תומך

זה מאוד תלוי. אם תמצא חברת אחסון שתעסיק אותך בתור תומך... אדרבה..!

ובקשר לפאנל ניהול.... אתה יודע להשתמש בפאנל ניהול ברמת משתמש (ניחוש שלי) מה תעשה כשבעל ריסיילר לדוגמא,
או בעל שרת יבקש ממך לעזור לו?

אני במקומך עובר על הדמו באתר של DA
http://www.directadmin.com/demo.html

ולומד את הלוח על כל רמותיו ועל כל הסקינים.

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה. וכמו שכתב המשתמש Telecart בזמן העבודה אתה כבר "תשתפשף".

יום נעים,
אבישי שמחוני.

Mg-maor 08-07-07 16:03

ניחוש לא טוב
היה לי רייסלר שלי וגם היה לי בשרת אחד (שכבר נסגר) גישה לאדמין ועדיין יש לי אדמין בשרת אחר


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 18:39.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ