הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ארכיון (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=15)
-   -   [ביקורת]על DomaiName (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=47575)

wildeye 15-06-07 11:07

[ביקורת]על DomaiName
 
שלום,
קניתי מדומייןניים דומיין ישראלי וקיבלתי איכסון מתנה לחודש.
עוד לא נגמר הזמן של האיכסון וכבר הוא נפל ל3 ימים בעקבות זה ירד הערך של האתר שלי במנועי החיפוש
טל מנכ"ל החברה טוען שאור אליעז שמוכר לו את השרת מסננן אותו..
אני מקווה שהכל יסתדר ויחזור לקדמותו כי עד עכשיו היה לי רושם טוב מאוד עליהם.|עצוב|

iDan | Gold-host 15-06-07 11:30

לידיעתך , אור אליעז כבר לא מנהל את החברה לייטסרב , אני חושב שזה הועבר ל- LDFix.co.il .
שיהיה לך בהצלחה וחבל שכך , בכל מקרה - האחסון קיבלת חינם ואתה צריך להודות על כך ולא לרשום כאן ביקורת שלילית . בנוסף חברת דומייניים מספקת דומיינים בלבד ככל ידיעתי ואם השירות שעליו שילמת היה טוב אז אין כאן פסול ואני חושב גם שבנוסף הוא לא התחייב לך על האחסון לחודש כי זה היה מתנה.
שיהיה לך בהצלחה ואם אתה צריך אחסון תפנה אליי ואני אשמח לעזור לך.

נמרוד 15-06-07 11:32

ציטוט:

נכתב במקור על ידי iDan | Gold-host (פרסם 499941)
לידיעתך , אור אליעז כבר לא מנהל את החברה לייטסרב , אני חושב שזה הועבר ל- LDFix.co.il .
שיהיה לך בהצלחה וחבל שכך , בכל מקרה - האחסון קיבלת חינם ואתה צריך להודות על כך ולא לרשום כאן ביקורת שלילית . בנוסף חברת דומייניים מספקת דומיינים בלבד ככל ידיעתי ואם השירות שעליו שילמת היה טוב אז אין כאן פסול ואני חושב גם שבנוסף הוא לא התחייב לך על האחסון לחודש כי זה היה מתנה.
שיהיה לך בהצלחה ואם אתה צריך אחסון תפנה אליי ואני אשמח לעזור לך.

זה היה כלול בחבילה, הם התחייבו לספק לו את זה. לדעתי הם צריכים לפצות אותך.

Gold-Host.co.il 15-06-07 11:33

תראה , אני אישית לא חושב שהביקורת מוצדקת
בוא נתחיל מזה שזה בא במתנה.
והוא גם לא ממש אשם
אתה חושב שקל לו שהלקוחות עצבניים שעוברים שרת ? .
אם זה היה תלוי בו הוא לא היה עובר.
בכל מקרה - תסדר איתו עניינים דבר איתו, תתקשרו למי שצריך העיקר שיחזור לעבוד במהרה.

SagroN 15-06-07 12:05

עצוב לשמוע,
מקווה שזה יסתדר ביניכם .
:(

FreshServ.Net 15-06-07 12:11

ציטוט:

תראה , אני אישית לא חושב שהביקורת מוצדקת
בוא נתחיל מזה שזה בא במתנה.
והוא גם לא ממש אשם
אתה חושב שקל לו שהלקוחות עצבניים שעוברים שרת ? .
אם זה היה תלוי בו הוא לא היה עובר.
בכל מקרה - תסדר איתו עניינים דבר איתו, תתקשרו למי שצריך העיקר שיחזור לעבוד במהרה.
אותי לימדו בבית שמתנה לא לוקחים חזרה...
אם הם התחייבו למתנה מסוג X הם צריכים לקיים אותה לפי דעתי (כמובן, בעל האשכול צריך לנהוג ביחס אחר בגלל שמדובר במתנה ולא בדבר ששילם עליו).

המשך יום נעים ושבוע טוב!.

נמרוד 15-06-07 12:12

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gold-Host.co.il (פרסם 499945)
תראה , אני אישית לא חושב שהביקורת מוצדקת
בוא נתחיל מזה שזה בא במתנה.
והוא גם לא ממש אשם
אתה חושב שקל לו שהלקוחות עצבניים שעוברים שרת ? .
אם זה היה תלוי בו הוא לא היה עובר.
בכל מקרה - תסדר איתו עניינים דבר איתו, תתקשרו למי שצריך העיקר שיחזור לעבוד במהרה.

מתנה שמתחייבים לתת צריך לתת. אם מחליפים שרת - שיחליפו באמצע הלילה, ושהשרת ימשיך לעבוד עד שהשרת החדש מוכן פיקס. 3 ימים זה בהחלט הרבה זמן, לדעתי מגיע לו פיצוי של לפחות עוד חודש. (3 ימים לא עובד ונזק לאתר.)

Talbo 15-06-07 12:25

ציטוט:

נכתב במקור על ידי iDan | Gold-host (פרסם 499941)
לידיעתך , אור אליעז כבר לא מנהל את החברה לייטסרב , אני חושב שזה הועבר ל- LDFix.co.il .
שיהיה לך בהצלחה וחבל שכך , בכל מקרה - האחסון קיבלת חינם ואתה צריך להודות על כך ולא לרשום כאן ביקורת שלילית . בנוסף חברת דומייניים מספקת דומיינים בלבד ככל ידיעתי ואם השירות שעליו שילמת היה טוב אז אין כאן פסול ואני חושב גם שבנוסף הוא לא התחייב לך על האחסון לחודש כי זה היה מתנה.
שיהיה לך בהצלחה ואם אתה צריך אחסון תפנה אליי ואני אשמח לעזור לך.

במקרה, אור עדיין עובד שם - עוד לא עזב.
הוא אמור לתת לי את השירות והוא לא.

אני אמרתי ל"Quade" שזה אל ניתן לשלטתי ואם יהיה לו גיבוי, מה שאור גם לא נותן לי אני אעביר אותו לשרת חלופי, אני אמרתי גם ל"Quade" שהוא יקבל פיצוי גדול.

כרגע - אור לא עונה לי כבר דיי הרבה זמן. הוא אמור לתת לי תמיכה והוא לא.

Dima 15-06-07 12:34

חלאס עם ה"מתנה" הדומיין הוא לא מתנה אלא משהו שכלול במחיר, זה חלק מהחבילה שהוא ציפה שיקבל כשהוא שילם.

אם הוא לא קיבל את זה אז הוא יכול לפתוח ביקורת כאילו מדובר בשירות שהוא רכש.

meshuga 15-06-07 12:43

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gold-Host.co.il (פרסם 499945)
תראה , אני אישית לא חושב שהביקורת מוצדקת
בוא נתחיל מזה שזה בא במתנה.
והוא גם לא ממש אשם
אתה חושב שקל לו שהלקוחות עצבניים שעוברים שרת ? .
אם זה היה תלוי בו הוא לא היה עובר.
בכל מקרה - תסדר איתו עניינים דבר איתו, תתקשרו למי שצריך העיקר שיחזור לעבוד במהרה.

כשאתה קונה בסופר מרקט מעל X כסף ומקבל מכשיר X והוא מקולקל, אתה לא מתלונן ומחליף?
בוא נשאל שאלה אחרת, מי יודע אם הלקוח היה קונה אם לא היו מציעים לו את האחסון מתנה?..

"אם זה היה תלוי בו הוא לא היה עובר."
מזה מעניין אותו? הוא הלקוח, הלקוח תמיד צודק.

דור 15-06-07 12:46

מצטער להודיע לך, אבל אני לא קיבלתי שום מידע על לקוח שנקרא DomaiName.

Talbo 15-06-07 12:54

ציטוט:

נכתב במקור על ידי דור בן עמי (פרסם 500018)
מצטער להודיע לך, אבל אני לא קיבלתי שום מידע על לקוח שנקרא DomaiName.

כנראה אשמתו של אור, לפי דעתי, לפי מה שהוא אמר לי הוא אמר לך עלי, בכל זאת אני מצפה ממכם, מי שלא יהיה הבעלים עכשיו, לתת לי גיבוי + פיצוי ולקחת אחריות.

דור 15-06-07 12:59

תוסיף אותי לאייסקיו 312094930 ונטפל בעניין, יש לי גיבויים שלך.

אם הית משלם, הייתי מקבל אינפורמציה מאור. את הפיצוי ואת לקיחת האחריות, אור יקח.
עריכה: מצטער שוב להודיע לך, לא קיבלתי שום פרט עליך. (כנראה שלא שילמת)

Talbo 15-06-07 13:02

ציטוט:

נכתב במקור על ידי דור בן עמי (פרסם 500029)
תוסיף אותי לאייסקיו 312094930 ונטפל בעניין, יש לי גיבויים שלך.

אם הית משלם, הייתי מקבל אינפורמציה מאור. את הפיצוי ואת לקיחת האחריות, אור יקח.
עריכה: מצטער שוב להודיע לך, לא קיבלתי שום פרט עליך. (כנראה שלא שילמת)

לא שילמתי, היה לי עסק עם אור על עיצוב.
תוכל לקרוא בהודעה הפרטית.

דור 15-06-07 13:02

אם היתה לך עסקה עם אור, העסקה היא של אור ושלך בלבד, ולא קשורה אלי.

בכל מקרה, אתן לך את הגיבויים, לזה אל תדאג, אני אשמח לעזור לך ולפתור את העניין עם הלקוח שלך.

nadavito 15-06-07 13:08

ציטוט:

נכתב במקור על ידי דור בן עמי (פרסם 500034)
אם היתה לך עסקה עם אור, העסקה היא של אור ושלך בלבד, ולא קשורה אלי.

בכל מקרה, אתן לך את הגיבויים, לזה אל תדאג, אני אשמח לעזור לך ולפתור את העניין עם הלקוח שלך.

סליחה שאני מתערב,
אבל זה נכון. אם עשית עיסקה פרטית עם אור- זה לא אומר שאתה לקוח של החברה בה אור עובד.
שמע אני לקוח של דור ודיברתי איתו כמה פעמים ופשוט הבנאדם מקסים ואפשר לסמוך עליו לגמרי, תהיה בטוח שזאת לא אשמתו.

Talbo 15-06-07 13:08

ציטוט:

נכתב במקור על ידי nadavito (פרסם 500037)
סליחה שאני מתערב,
אבל זה נכון. אם עשית עיסקה פרטית עם אור- זה לא אומר שאתה לקוח של החברה בה אור עובד.
שמע אני לקוח של דור ודיברתי איתו כמה פעמים ופשוט הבנאדם מקסים ואפשר לסמוך עליו לגמרי, תהיה בטוח שזאת לא אשמתו.

לא אמרתי אפילו פעם אחת.

nadavito 15-06-07 13:12

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gix (פרסם 500038)
לא אמרתי אפילו פעם אחת.

לא אמרתי שאמרת, אבל לפעמים יוצא רושם מוטעה. אני פשוט הסתכלתי על המקרה מהצד ומאחר שאני מכיר טוב את דור ולקוח שלו רק רציתי להגיד לך מה אני חושב עליו בתור בן אדם:-) , וזה הכל.

Light 15-06-07 16:11

טוב.
אני שמעתי את הסיפור,ואני רוצה להגיד שזו לא האחריות של טל,אלא שלי.
בגלל ההעברות שרת של לייטסרב הגיבוי שלו בטעות נשכח מאחור,ונכון שזה לא אחראי מצדי כמנהל חברה לשעבר,ואני מבטיח כי דבר כזה לא יקרה שוב.
אני מפצה את הלקוח בחודש נוסף,על חשבוני,ומקווה שהכל יסתדר לטובה.
ניתן לנעול.

Matan Levy 15-06-07 16:17

כל הכבוד!

זאת חברה לעניין :)

Talbo 15-06-07 16:20

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Light (פרסם 500231)
טוב.
אני שמעתי את הסיפור,ואני רוצה להגיד שזו לא האחריות של טל,אלא שלי.
בגלל ההעברות שרת של לייטסרב הגיבוי שלו בטעות נשכח מאחור,ונכון שזה לא אחראי מצדי כמנהל חברה לשעבר,ואני מבטיח כי דבר כזה לא יקרה שוב.
אני מפצה את הלקוח בחודש נוסף,על חשבוני,ומקווה שהכל יסתדר לטובה.
ניתן לנעול.

תודה רבה אור.
אין קשר בין הסיפור לבין החברה ldfix.

דור 15-06-07 16:24

הסיפור נגמר, הבאתי לשי את הגיבויים והכל בסדר.
יש לציין כי המקרה הנ"ל אינו קשור ל LDFIX, פשוט אור לא הודיע לי על לקוח בשם טל. (שבעצם הם עשו עסקה פרטית)

שבת שלום

wildeye 15-06-07 17:43

אההם..האתר עובד..למרות שזה לא גיבוי עדכני חסרה פרסומת אבל עדיין הכל בסדר..אבל אני לא יודע תסיסמא לפאנל ניהול..מישהו שינה אותה =\
אפשר לנעול הכל יסתדר :)
אל תתיחסו לביקורת זאת הייתה אשמתי שבאתי ישר לכאן..לא הייתי כותב ביקורות אם הערך של האתר שלי לא היה יורד בגוגל ולא הייתי מפסיד קצת כסף....אבל עדיין הכל הסתדר!
מנהלים לנעול בבקשה

Dima 15-06-07 17:54

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Light (פרסם 500231)
טוב.
אני שמעתי את הסיפור,ואני רוצה להגיד שזו לא האחריות של טל,אלא שלי.
בגלל ההעברות שרת של לייטסרב הגיבוי שלו בטעות נשכח מאחור,ונכון שזה לא אחראי מצדי כמנהל חברה לשעבר,ואני מבטיח כי דבר כזה לא יקרה שוב.
אני מפצה את הלקוח בחודש נוסף,על חשבוני,ומקווה שהכל יסתדר לטובה.
ניתן לנעול.


ניתן לנעול כשמפרסם הביקורת יכתוב שניתן לנעול.

Gak | WebPower.co.il 15-06-07 17:56

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Dima (פרסם 500314)
ניתן לנעול כשמפרסם הביקורת יכתוב שניתן לנעול.

מפרסם הביקורת ביקש לנעול - הודעה מעליך...

LazerTekk 18-06-07 18:22

מה לעשות זה מה שקורה כשקונים מילדים .. . יש לך המון חברות רציניות בתחום לך אליהם


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 22:33.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ