![]() |
מחפש ביקורת על http://www.nyotron.co.il/
נכנסתי לאתר של: http://www.nyotron.co.il ומאוד התרשמתי מהחברה.
הדילים שם נראים טובים והיא נראית רצינית. אני מעוניין לרכוש את חבילה ה-2 מגה אקספרט אבל אני לא יודע האם החברה אכן אמינה ואיך השירות שלה. אפשר בבקשה דעות\ביקורות\הערות\הארות? |
זאת לא חברה של "פורום הוסטס" .. זאת חברה באסט. .
|
לדעתי תיקח שרת מחברה שתמיד יכולה לעזור לך בICQ\MSN
אני בטוח שיש להם שרתים טובים....אבל לך תדע את רמת השירות שם או את הפאנל שלהם או כל מיני דברים.. |
אחת החברות הטובות בשוק
במיוחד באבטחת מידע |
|
מהכרות קצרה עם המנהל - מדובר בחברה ענקית שמגלגלת סכומים גדולים מדי חודש ומשקיעה המון בשרתים שלה .
לך על זה . |
אף פעם לא שמעתי עליה. מאוד מוזר. היא באמת הוקמה ב-1999? מוזר מאוד.
בכל אופן, לא כל כך בטוח שתמצא כאן לקוחות קיימים או לקוחות מהעבר שהיו אצלם... |
בתחילת 15 הייתי מאוחסן שם,
מומלץ..אתה תהנה מכול רגע. :) |
היה לחבר טוב שלי ניסיון מוצלח איתם זאת חברה על רמה ו- israel-serv אתה פשוט עושה מעצמך צחוק לפעמים עדיף לשתוק...מלדבר שטויות.
|
ציטוט:
רק בתוכנות המסרים. בכל מיקרה העיצוב שלהם פשוט מפציץץץץץ והם מארחים א מיקרוסופט ישראל :qqb008: בכל מיקרה ניראים טובים. |
איזה בולשיט..
כולכם כאן הופכים להיות יפי נפש, רק שתדעו שאחד מהחברה כן זמין באייסיקיו \ מסנג'ר (שגיא שטראוס ) ... הם חברה רצינית ביותר, הייתי מאוכסן שם ובמקרה ואני אצטרך אירוח אתר הם בעדיפות שלישית אצלי... |
ציטוט:
ציטוט:
microsoft.co.il ציטוט:
caesarglobal.com ציטוט:
אני לא אומר שהם לא היו לקוחות שלהם פעם, אבל הם בטח לא לקוחות איחסון (ואגב, נראה מעט שמייקרוסופט יצטרכו טיפול של חברה אחרת, לא?) בכל אופן היא אכן נראית חברה רצינית, אבל העמוד הזה, גורם לי לחשוב... |
מיקרוסופט לקוחה שלהם בתחום האבטחה אני חושב.
דרך אגב, בעבר התאכסנתי שם. מצויינת. |
ציטוט:
תראה, אני לא אומר שהם שקרנים או משהו, חס ולחלילה, כן? אבל לא נראה טיפה חשוד? |
אסף הם עובדים מספר
שנים באבטחת מידע והם הוכיחו את עצמם ללא מעט חברות גדולות ככה שאני מאמין בניר ושגיא :> |
ציטוט:
בכלל לא , אם אני לא טועה 012 עבדו איתם גם לאיזה משהו שהם היו צריכים עזרה.. חברות גדולות משתמשות בהם... ומיקרוסופט לא מתארחים אצלהם חלק מאתר של מיקרוסופט יושב אצלהם או משהו כזה.. |
מכיר טוב את מנהל החברה ,
אל תתפשר , פשוט לך על זה . |
אחלה חברה מומלץ,
אני מכיר את ניר ושגיא המון שנים. תלך על זה :) |
ציטוט:
וואלה יש פה עוד חברות כאן אם אני לא טועה בסט סרב הזכירו פעם פה שיש לה תמיכה רק בטלפון ובמייל אז לא תלך לבסט סרב אני רואה שהרבה פה לקוחות אצל בסט סרב וגם ישראל סרב אמר שהוא מתכוון ללכת לבסט סרב אני מקווה שגילעד מבסט סרב לא כועס שנתתי אותו דוגמא, ולהפך זה מחמאה אפילו. בכל מקרה יש המון חברות שגם לא מדברות איתך אפילו בטלפון כמו SRV שהם נותנים תמיכה רק דרך אימיילים או המערכת תמיכה שלהם. אז גם SRV.co.il לא מומלצת? אין מה לעשות שאתה צריך תמיכה בקשר לבעיות באינטרנט שלך אתה ממתקשר עם הספקית שלך (בזק\ אינטרנט זהב\012 נט\נט ויג'ן\ברק) גם בתוכנות מסרים? נכון שלא אז מה שונה? אתה זקוק לתמיכה לא החברה זקוקה לתמיכה. |
בסדר רק נתתי את דעתי
כל דבר בהוסטס אנשים מחפשים רק להתנפל ! בכל מקרה - גלעד כן נותן שירות במסנג'ר ! לפחות לי... |
ציטוט:
ומזה המשפט הזה "אתה זקוק לתמיכה לא החברה זקוקה לתמיכה" אני משלם כסף אני רוצה בדיוק את מה שמגיע לי, נכון לא חייב תוכנת מסרים אבל אני מעדיף למה שילך לי יותר כסף על שיחות יותר מאשר שאני משלם על האיחסון? אז יוצא שאני משלם על איחסון במקום 50 נגיד 200 אם כל השיחות. אז שיש לך תמיכה באיי סי או במסן הולך לך כסף על האיחסון וגם אתה מקבל אחלה תמיכה, אני לא אמר שאי אפשר להתקשר אבל יש כאלה שמתקשרים 4 שעות ביום. וזה שאם אין תמיכה בתוכנות המסרים זה לא אומר שהם לא מומלצים פשוט אני רוצה לקבל תמיכה ישירה ולא לחכות באימייל 900 שעות, ואז אתה שולח עוד הודעה וההוא לא נימצא ואתה תקבל תשובה עוד 5 שעות. |
מממ הבאת פה הגזמה 200 שקל?! :|
כמה כבר עולה לדבר בטלפון הביתי.. חוץ מזה שאם תשים לב יש להם קו 1-800.. שיחת חינם. שימו לב לדברים הקטנים. |
הם סוסים אם מייקרוסופט מתאכסנים אצלהם
לך על זה |
ציטוט:
EDWS מקווה שזה ענה לך על התשובה. בדרך כלל לרוב החברות האלה יש קו חינם ככה שזה בסדר. אגב גם לספקית אינטרנט אתה משלם כסף אז מה?... ואתה בכל זאת מתקשר אליהם בשביל לקבל תמיכה ויותר מיזה אתה מחכה איזה שעה גם עד שיענו לך וגם עוד איזה 10 דקות לפחות עד שפותרים את בעיה ומשלם על השיחה כמו ילד טוב ... ואם אתה רוצה לעזוב אתה לא מפחיד אותם.. אתה מוזמן לעזוב כמוך יש עוד 213123123 אנשים באותה ספקית, אני מאמין שגם ל NYTRON יש המון לקוחות ככה שאתה לא ממש מזיז להם אם תלך או תישאר. ועוד לא ציינתי את העובדה שהבעיה יכולה להמשיך אחרי 10 דקו תשניתקת את השיחה ואז כל התהליך שוב... אתה יודע מה אמרו לחבר שלי שהיה אצל SRV שהוא אמר להם למה אי אפשר לקבל תמיכה בטלפון ? לא מדבר איתך על תוכנות מסרים על טלפון שהוא מתקשר ומשלם. התשובה של SRV : ציטוט:
|
אני זוכר שלפני שהם נכנסו לתחום של ההוסטינג הם דיברו איתי
המנהל שם פשוט אדם תותח מחזיק מהם |
האתר נראה טוב, חברה רצינית גם.
|
תודה לכולם אני חושב שאני אפנה אליהם.
זה שאמר שעדיף חברה שמותמת תמיכה בתוכנות מסרים, זה ממש לא מקצועי. מתי לאחרונה ראית ספקית או חברה גדולה מספקת תמיכה בתוכנות מסרים? זה פשוט לא נראה מקצועי. |
ציטוט:
ול012 למשל - יש צ'אט אונליין - קרוב :) |
אנחנו מספקים תמיכה גם ב MSN
אבל לא מתחייבים להיות שם 24 שעות |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 09:46. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ