![]() |
[הכרזה ומחירים] HostDime - הפתיחה הרשמית כבר כאן! - מחירים ושרות שעוד לא נראה בארץ!
שלום לכל חברי הפורום,
כפי שהינכם יודעים, שמי הוא רומן ואני נציג חברת HostDime בישראל. אנו שמחים להודיע בראש ובראשונה כי HostDime ישראל נרשמה ברשם החברות כבר ב-10/10/07, והינה חברה בעירבון מוגבל במדינת ישראל. ובשלב זה נפתחה רשמית ומספקת פתרונות רשת בכתובת: www.hostdime.co.il לנוחיותכם רכשנו מספר חיוג חינם למכרז ההזמנות וכמו כן, אנו מעמידים לרשותכם קו נפרד למרכז התמיכה אשר זמין בשעות המצוינות בדף הקשר באתרינו. אנו מעמידים שני צוותי תמיכה שונים. אשר יחד מספקים כיסוי של תמיכה ותחזוקת שרתים מסביב לשעון. כאשר צוות מספר אחד מספק תמיכה בשעות היום בישראל (בעברית) וצוות מספר שתיים מספק תמיכה בשעות הלילה בישראל (באנגלית). שרותי התמיכה וכמו כן שרותים נוספים כגון מכירות ושרות לקוחות ניתן לקבל דרך מערכת הHelDesk שלנו או דרך מספר טלפון חינם בארץ. HostDimeמציגה פתרונות מובילים ומהווה מקור לפתרונות איכותיים בעלי עדיפות טכנולוגית ושירותית על פני מתחריה. לאחרונה החברה הוצבה בראש טבלת 50 ספקי האחסון המובילים בעולם .(hostcount.com) חברת HostDime מאחסנת מעל 2500 שרתים ייעודיים ומעבר ל 300 אלף אתרים. אנו רואים בהצלחה שלנו מקור להמשך דרכינו על ידי מתן הדגש בנושאי התמיכה, איכות השרות ולהוביל את שוק האחסון לרמה הגבוהה ביותר. כפי שזה נעשה בארצות הברית ושאר סניפנו בעולם. בנוסף לשתי חוות פרטיות בפלורידה, לשרות חברת HostDime ישראל עומדות שתי חוות שרתים מתקדמות היושבות בספקיות הגדולות בארץ. החוות איתן החברה עובדת הינן נטויזן בחיפה וקווי זהב בפתח תקווה. החוות שלנו בנויות בתקני איכות המחמירים בעולם ומחוברים לתשתיות מבוססות .Tier1 לשרות קהל הלקוחות בארץ אנו מעמידים שורה שלמה של פתרונות אחסון ברשת, החל מפתרונות אחסון בסיסיות ועד למערכות שרתים ייעודיים הכוללים תחזוקה מלאה. להל"ן מפרט המוצרים ושרותי החברה: אחסון cPanel : מבוסס על שרת Dual Xeon , 4GB DDR, 2TBs HDD, 1Gbit Connectivity,CentOS5 64Bit חוות שרתים: קווי זהב / פתח תקווה שם חבילה: Deluxe נפח אחסון GB :4 תעבורה GB:400 פאנל ניהול: cPanel שמות מתחם:20 Fantastico Deluxe: כלול! כל השאר ללא הגבלה: כלול! תמיכה מלאה (כולל תוכנות צד ג'): כלול! מחיר חודשי: 35 ₪ שם חבילה:Supreme נפח אחסון GB :5 תעבורה GB:500 פאנל ניהול: cPanelשמות מתחם:30 Fantastico Deluxe: כלול! כל השאר ללא הגבלה: כלול! תמיכה מלאה (כולל תוכנות צד ג'): כלול! מחיר חודשי: 50 ₪ שם חבילה:Business נפח אחסון GB :6 תעבורה GB:600 פאנל ניהול: cPanel שמות מתחם:50 Fantastico Deluxe: כלול! כל השאר ללא הגבלה: כלול! תמיכה מלאה (כולל תוכנות צד ג'): כלול! מחיר חודשי: 60 ₪ שם חבילה:Max נפח אחסון GB :8 תעבורה GB:800 פאנל ניהול: cPanel שמות מתחם: ללא הגבלה! Fantastico Deluxe: כלול! כל השאר ללא הגבלה: כלול! תמיכה מלאה (כולל תוכנות צד ג'): כלול! מחיר חודשי: 80 ₪ חבילות ריסלר WHM+ cPanel : מבוסס על שרת Quad Opteron 265 , 4GB DDR, 2TBs HDD, 100Mbit,CentOS5 64Bit חוות שרתים: דיימנוק / פלורידה / חווה פרטית עם TUNE תקשורת לישראל. שם חבילה:Silver נפח אחסון GB :40 תעבורה GB:3000 פאנל ניהול: cPanel+WHM שמות מתחם: ללא הגבלה! Fantastico Deluxe: כלול! מערכת לבניית אתרים בקליק! : כלול כל השאר ללא הגבלה: כלול! תמיכה מלאה (כולל תוכנות צד ג'): כלול! מחיר חודשי: 135 ₪ שם חבילה:Antigua נפח אחסון GB :80 תעבורה GB:5000 פאנל ניהול: cPanel+WHM שמות מתחם: ללא הגבלה! Fantastico Deluxe: כלול! מערכת לבניית אתרים בקליק! : כלול כל השאר ללא הגבלה: כלול! תמיכה מלאה (כולל תוכנות צד ג'): כלול! מחיר חודשי: 205 ₪ שם חבילה:Platinum נפח אחסון GB :100 תעבורה GB:7000 פאנל ניהול: cPanel+WHM שמות מתחם: ללא הגבלה! Fantastico Deluxe: כלול! מערכת לבניית אתרים בקליק! : כלול כל השאר ללא הגבלה: כלול! תמיכה מלאה (כולל תוכנות צד ג'): כלול! מחיר חודשי: 275 ₪ שם חבילה:Max נפח אחסון GB :200 תעבורה GB: 10000 פאנל ניהול: cPanel+WHM שמות מתחם: ללא הגבלה! Fantastico Deluxe: כלול! מערכת לבניית אתרים בקליק! : כלול כל השאר ללא הגבלה: כלול! תמיכה מלאה (כולל תוכנות צד ג'): כלול! מחיר חודשי: 335 ₪ שם חבילה:Mega נפח אחסון GB :300 תעבורה GB: 15000 פאנל ניהול: cPanel+WHM שמות מתחם: ללא הגבלה! Fantastico Deluxe: כלול! מערכת לבניית אתרים בקליק! : כלול כל השאר ללא הגבלה: כלול! תמיכה מלאה (כולל תוכנות צד ג'): כלול! מחיר חודשי: 445 ₪ ***שרתי הריסלר מאוחסנים בחוות DC2 באורלנדו אך עם Net-Tune ייחודי על מנת להגביר את מהירות העברת הנתונים לישראל. אנו מקבלים: Paypal העברה בנקאית וכרטיסי אשראי: Visa/MasterCard/American Express ובקרוב גם כרטיסים מקומיים בלבד כגון IsraCard. לפרטים נוספים אודות מבחר השרותים שלנו ניתן לבקר באתרנו בכתובת : www.hostdime.co.il ליצירת קשר עם מחלקת התמיכה או המכירות ניתן לפנות בכתובת זאת: https://desk.hostdime.co.il או מחלקת מכירות : שיחת חינם: 1809-214-215 ימים: א-ה, מהשעה 9:00 בבוקר עד השעה 20:00 בערב בימי שישי וחגים: מהשעה 9:00 בבוקר ועד 13:00 בצהריים * ההודעה מהווה מסר לפתיחתה הרשמית של החברה, פרסום מחירים וקבלת לקוחות. __________________ |
יש לכם רישומים מדוייקים מה מהירות העלאה בFTP לשרת בחווה בחו"ל? ואפשרות לחבילה במחיר זול יותר?
|
1 קבצים מצורפים
ציטוט:
1) בנושא השרתים שלנו בחו"ל. בבדיקות שעשינו מול ספקי האינטרנט בארץ (בשיחה מול הנציגים של החברות). המהירות בכל בדיקה מול כל ספק הייתה בין 300-650 KB לשנייה. בחיבור של 5MB. כאשר מהירות upload בסביבות ה 40-60 KB לשנייה. אותם משתמשים שמקבלים מהירות מתחת ל 250 KB לשנייה מאוד מומלץ לדבר עם הספק ולעשות בדיקה מול התמיכה של אותו ספק בצורה ישירה. 2) חבילות האחסון בשרתים שלנו בארץ ובשרתים שלנו בארצות הברית הינן חבילות קבועות. ולא ניתן לשנות אותן. במקרים מיוחדים כן יתאפשר לספק הנחה מסוימת על חבילה קיימת, אך לא לשנות אותה. 3) מצורף הינו קובץ שמראה מהירות הורדה שלי עם Netvision מתוך השרת שלנו בחו"ל. תודה. |
יפה יפה :).
ברכותי ואיחולי החמים על פתיחת שירותכם בישראל :). מממ רציתי לדעת, אופציה לCRONJOB מאופשרת בחשבונות האחסון? בחשבונות הריסלייר, מה הms הממוצע? (+-). המשך יום נעים, ושוב, בהצלחה!. |
ציטוט:
1) כן ניתן 2) בין 165 עד 200. תלוי בספק. |
ציטוט:
עריכה: סבבה, עכשיו ראיתי שכתובה מהירות העלאה. במהירות אינטרנט של 2 מגה ומהירות העלאה רגילה? |
ציטוט:
וכן יש |
רומן,
תציין שיש לכם PHP 5 בשרת, ולא 4 כמו ברוב השרתים כיום. זה חשוב למתכנתים. |
ציטוט:
|
אפשר בבקשה לדייק, איזה שרות שעוד לא נראה בארץ ?
|
ציטוט:
|
מה כלול ב-
Remote Fully Managed Support and Administration ? |
ציטוט:
* Kernel Upgrades, OS patches * Backups and restoration help if needed (only on servers with 2 or more drives) * Cpanel/whm Updates * PHP updates * Mysql updates * System pre installed services updates * WHM/Cpanel assistance includes but not limited to, creating, deleting, setting up, email and dns * PHP compilation * MySQL optimization * SSL configuration and installation * Custom DNS configuration * Email troubleshooting * FTP troubleshooting * High Server Load troubleshooting * Best Effort Third Party Application Support * Compromised Server Recovery * Software Firewall Installation and Configuration * Database corruption assistance * Assistance with system alerts or warnings * Hands on help with preinstall system settings Server upgrading assistance and guidance |
מוזר ביותר...
איפו ראתה שלוקחים על זה תשלום ... כל חברת איחסון מחויבת לבצע משרשום ,אחרת יהיו בעיות בשרתים או ללקוחות אחרים שמאוחסנים באותו שרת. אני ממליץ להפסיק להשפיל שירותי איחסון אתרים בארץ ! כאשר שירותי איחסון אתרים בכמה רמות ויחס ללקוח יותר טובים מאשר בחול !!! |
ציטוט:
שוב, אולי הינך מספק חלק או אף את כלל השרותים אותם אנו מספקים אך זאת לא מדובר ברוב החברות בארץ. לצערי. להל"ן מספר דברים נוספים שממש לא כולם מספקים בארץ: 1) צוות מומחים הכולל מערך של כ-70 טכנאי יוניקס וMicrosoft ברמת Level3 ו Level1 2) מערכת DECC לניהול השרתים - כל לקוח מקבל גישה למערכת אותה אנו פיתחנו במיוחד עבור החברה שלנו. המערכת מאפשרת בין השאר ניהול RDNS/Traffic/Reboots/Ips ועוד... הכל דרך פאנל אחד ובזמן אמת. 3) תמיכה טלפונית מסביב לשעון עם גישה ישירה לאנשי ה NOC אשר פיזית יושבים בחווה 24X7 מול השרתים ויכולים לטפל בכל תקלה טכנית/פיזית/תוכנתית בזמן אמת וללא כל תשלום נוסף (ולא מריצים טכנאי מקומה 3 בבניין על מנת שיעשה REBOOT לשרת כפי שזה נעשה בחלק מהחוות בישראל) 4) תמיכה בתוכנות צד ג' ללא כל תשלום נוסף 5) ניהול LOAD BALANCE של שרתים ואבטחת שרת בצורה מלאה ללא כל תשלום נוסף מעבר לתשלום השרת או קולוקציה. והרשימה עוד ארוכה.... |
ממש חבילות אחסון יש לכם לא רק עם Cpanel?
או שיהיה לכם בקרוב? לדוגמא עם דיירקט אדמין או משהו כזה.. |
"מחירים ושרות שעוד לא נראה בארץ"
חשוב לציין שכל זה יושב בחו"ל ולא בארץ , עבור וביקר לקוחות מחו"ל !, כמה מה-70 דוברי עברית ומה מספרי טלפון שלהם. אני למשל רוצה לדבר עם תומך מספר 27 , איזה מספר טל' יש לו ? צריך לשלם עבור שיחה לחו"ל ? כל מתכנת או בונה אתרים מבין שזמן תגובה של 200-300 ms מעוד איטי יחסית ל-18-20 ms לשרתים בארץ. במקרה שתרצה להקים למשל Hardware Load Balancing תצטרך 2-3 blade centers, בארץ תחכה לפחות 1-2 שנות עבודה עוד שתחזים את העלויות על תשכח שכמויות שונית כאשר מוכרים לכל העולם או לארץ . עד עכשיו לא כל כך ברור לצעקות שהכל כל כך טוב ויפה ולא מדגיש שזה יושב בחו"ל ובנוי מהכנסות של כל העולם וישנם שתי דוברי עברית בארץ.(מוזר אך שתי דוברי עברית יכולים לתת תמיכה 24/7) ממש לא ברור למה "כל שני וחמישה" אני רואה כאן הכרזות...,הכרזות...,הכרזות...,הכרזות... כמה הכרזות של SPD ראיתה כאן... את האמת, אני לא רואה שום שוני מהעסק שמתחיל איחסון אתרים בארץ. בטוח שתגיב. בכל זות לא התנסיתי, אבל כל הכבוד על יוזמה ומאחל הצלחה. לפי מפרט המוצרים נשמה טוב, מומלץ |
ציטוט:
כל אחד שרוצה לקבל תשובה, יקבל אותה, אנחנו לא מסתירים שום דבר מאף אחד. כיוון שרומן כרגע לא זמין ואני איני מוסמך לענות על הטענות הטכניות שהעלת כאן, אני מזמין אותך להתקשר אלינו, או לחילופין לפתוח כרטיסיה אצלנו בHelpDesk (שעות הפעילות מופיעות באתר), אני מבטיח לך שעל כל שאלה שתתעורר אצלך אתה תקבל תשובה. אני יכול לומר שרוב התשובות לשאלות שמתעוררות אצל כל אחד נמצאות באתר, לגבי כל השאר.. בשביל זה קיימים קו הטלפון ומערכת התמיכה. ובכלל, אני מזמין כל אחד ואחד שיש לו שאלה להתקשר אלינו או לפרסם כרטיסיה. ערב טוב. |
מה שהוא מנסה להגיד, אני חושב, זה שכל זמן שהשירותים שאתם מציעים מתבססים על תשתיות בחו"ל - כדאי שתפסיקו להתפאר כל-כך, כי בערך תוך רבע שעה הוא ואחרים (כמוני) יוכלו להציג רשימה ארוכה מאוד של מתחרים זולים, אמינים ומבוססים יותר מכם.
ברגע (לא ... בשנייה), שכל זה יתממש על גבי תשתית פיזית בארץ כולל 70 אנשי התמיכה וכו' וכו' ... כולנו נעמוד ונצדיע. |
ציטוט:
|
ציטוט:
על איזה פתרון מהפכני חשבה חברת HostDime שלא קיים בשאר העולם? שורה תחתונה, HostDime או כל ספק תקשורת אמריקאי\קנדי\מהרי הקווקז לא מסוגל להתגבר על ה"איטיות" הנגרמת מחו"ל, פשוט כי זה לא תלוי בהם, זה תלוי בקווי התקשורת. אל תקנה כל מה שמוכרים לך, תלמד, תשאל שאלות. |Rolleyes| |
ציטוט:
ב. ה24/7 הוא מתכוון לתמיכה בארה"ב, הוא פרסם שעות תמיכה של הטכנאים בישראל (שלא 24/7 אלא בערך 12 שעות ביום משהו כזה, בשעות שלא כלולות אתה מוזמן להתקשר לארה"ב). חבל שלא בדקת לפני שהתחלת לתקוף. ג. אל תשכח שהעסקים בישראל לא מספקים תמיכה 24/7 כמו שכולם כותבים כל הזמן. אצל HD זה כן, זה פשוט באנגלית. ביג דיל :S למה סתם לתקוף?.. |
ציטוט:
|
ציטוט:
|
ציטוט:
|
מזל טוב על הפתיחה.... עושה רושם שהשרתים שלכם דיי טובים...
|
ציטוט:
ציטוט:
כי, למרות שגם אני מאוד מאמין באיכות השירות שקיימת בחו"ל אני לא משווה את זה לזמינות והנגישות של חווה מאובזרת בארץ. וכמו שכבר כתבתי כאן בעבר - ברגע (או בשנייה) שהתשתית המלאה תקום בארץ אהיה הראשון להסיר את הכובע ולברך! |
ציטוט:
תודה רבה. אנו שוקדים על פיתוח שורה רחבה של שירותים חדשים למען הציבור בארץ ונעלה את השירותים החדשים במהלך החודש/חודשיים הקרובים. כך שזאת רק ההתחלה. |
אם אני קונה חבילה של 3GB, אני יכול לשים מסד של 2.5GB?
|
ציטוט:
|
ציטוט:
אך באתר שלנו יש TOS שאומר שאם אתה גורם לעומס בשרת, אחסונך ייסגר ללא החזר כספי, כך שאתה נכנס לסיכון כאן. אני לא יודע מה יושב על מסד הנתונים שלך, אך אני יכול לומר לך שחבילת shared לא תספיק כאן, מכיוון ומסד נתונים כזה, מכביד מאוד על המעבד. בקרוב אנו נציע שירותי Dedi, במחירים מוזלים ונוחים. (פרטים נוספים אודות כך, תקבלו בקרוב). אכן, כמו שמישהו כבר כתב, אין פה שום "הוקוס פוקוס", אף שרת shared לא מסוגל להחזיק נפח כל כך גדול של מסד נתונים. ערב טוב. |
דימה, מהם הפרמטרים ל"מעמיס/מכביד"?
האם תתנו אזהרה לפני סגירת החשבון? האם לאחר סגירת החשבון ניתן יהיה לקבל גיבוי? האם תסבירו ללקוח בדיוק מה גרם לעומס ואף תתנו לו צילומי מסך/סטטיסטיקות וכו'? המשך יום נעים. |
ציטוט:
כל הפרמטרים המדוייקים מופיעים בTOS שלנו באתר, אתה מוזמן להוריד אותו ולעיין בעצמך. שנית, כמובן שתהיה אזהרה, באם אחרי האזהרה אותו המשתמש ימשיך להעמיס על השרת, אנו נאלץ להשעות את חשבונו. כמובן שתנתן גישה להורדת כל הקבצים הדרושים על מנת שהלקוח לא יאבד אותם ובנוסף, נוכל לשוחח עם אותו הלקוח, ולהרכיב ביחד איתו את החבילה הכי מתאימה לו (כל זה כמובן, תלוי בכמות משאבי השרת שהלקוח משתמש בהם). כהוכחה שחשבונו של הלקוח הוא הגורם לעומס, ינתנו כל הלוגים הדרושים, במידה ותהיה דרישה מצד הלקוח. |
זאת אומרת שיכול להיות שאני ארכוש לי חבילה לשנה, לפורום שלי, ואחרי חודש אני אצטרך לעבור חברה-למרות ששילמתי-בגלל שאתם לא טרחתם ליידע אותי לפני שנרשמתי?
|
ציטוט:
אלו שלא יודעים, יכולים לפנות למחלקת המכירות שלנו, ולהתאים ביחד איתה את חבילת השירות הכי מתאימה עבורם. כמו שכבר ציינתי, באתר קיים TOS שמסביר הכל בצורה מדוייקת ומפורטת. |
שלום לכם.
אני מחפש אחסון לפורום שלי. באחסון הקודם ניפנפו אותי מיכיוון שהכבדתי להם על השרתים ומיכיוון שכמעט הפלתי להם את ה- HTTP. אז ככה,אני צריך: 300MB אחסון. 30 גיגה תעבורה. מסדי נתונים 1 ומעלה. כמובן שיהיה Php my admin. גירסאת PHP שיהיה 4. כל השאר לא מעניינים אותי. אני צריך את האכסון יציב בלי נפילות! באחסון הקודם היתה בעיה של: MySql too many conections. הפורום דיי כבד מביחנת המסד נתונים המסד עומד כרגע על 50MB. ניתן ליצור איתי קשר בפלאפון: 0525816697 בברכה יוני. |
ציטוט:
להלן חבילה אותה בניתי בשבלך: 15GB שטח אחסון חיבור - 10MBIT Unmetered 512MB זכרון ראם. 2 כתובות IP ייעודיות Cpanel/WHM + WHMXTRA SCSI Drives w/ RAID 5 תחזוקה מלאה כלול! * Free Fantastico, RVSkin, ClickBe מפרט השרת שעליו יושב ה VPS: AMD Quad Opteron 64 bit processors (4 Core CPU's) 8-12GB RAM,Raid5 SCSI הערה: PHP5 כלול כל זאת ב 230 ש"ח לחודש. ניתן להתגמש בתנאים מתאימים. לפרטים נוספים יש ליצור קשר עם: sales@hostdime.co.il אשמח לעמוד לשרותך! |
בהצלח רומן ודימה, רומן בחור זהב =] ממליץ עליו =]
|
תודה רבה גיל!
|
שלום לך רומן.
אני מעוניין באחד מהשרותים שלכם. אני מעוניין ליצור איתך קשר ביום ראשון. איך אני יוצר איתך קשר? תודה,יוני. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 01:14. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ