הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   קידום ושיווק אתרים (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=52)
-   -   שאלה בקשר לקישורים (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=57113)

Byte 27-11-07 14:22

שאלה בקשר לקישורים
 
שאלה בנוגע לטקסט שנמצא בקישורים:

האם הקישורים הבאים:

אחסון אתרים
פורום אחסון אתרים
שרתים
שמות מתחום

שווי ערך לקישור כזה:
שמות מתחום / פורום אחסון אתרים / שרתים / שמות מתחום

ואם לדייק בנוסח, האם מספר קישורים שבכל אחד מילת מפתח שונה שווי ערך מבחינת קידום לקישור אחד בו נמצאות כל מילות המפתח?

Jonathan 27-11-07 14:34

ככל שיש יותר מילות מפתח ככה ערך הקישור יורד

שליחטא 28-11-07 15:57

עדיף מספר קישורים עם מילות מפתח שונות
אבל הכי טוב שתיכנס ל google.com/trends
תבדוק מה המילת חיפוש הכי חזקה ותתמקד עליה

אלירן 28-11-07 18:50

שליחטא אתה יכול להסביר לי מה בדיוק הכוונה בקישורים?
ואיך אני משלב את זה בצורה טובה באתר?

Alter 28-11-07 19:19

הועבר לפורום המתאים והודעות חסרות צורך נמחקו.

בכל מקרה, על פי דעתי, ואני לא מבין גדול, אם תנסה לקדם את הביטוי עם הסלשים והכל יהיה תחת קישור אחד אז זה בדיוק הביטוי שהוא יקדם, כולל הסלאשים.
לעומת זאת, אם תכתוב את זה לחוד, זה יקדם אותם לחוד, וזאת המטרה בעצם.
אבל שוב, אני לא מבין גדול בנושא ולא מתעסק בקידום. תחכה להמלצות של החכמים יותר.

שליחטא 28-11-07 23:56

ציטוט:

נכתב במקור על ידי אלירן (פרסם 584426)
שליחטא אתה יכול להסביר לי מה בדיוק הכוונה בקישורים?
ואיך אני משלב את זה בצורה טובה באתר?

אוקי אני אסביר מהתחלה ,
בקידום אתרים יש הרבה מאוד אנשים שמתחילים לקדם בלי שום ידע מוקדם ,
ניקח דוגמא חברת אחסון שרוצה לקדם את עצמה בגוגל ולהביא יותר לקוחות , מקדם אתרים מתחיל , לא יאסוף ידע מוקדם על המילות שיעזרו לאתר להביא עוד לקוחות ומן הסתם יתחיל לקדם את מילת החיפוש " אחסון אתרים " .
מקדם אתרים מתקדם יכנס ל google.com/trends ויתחיל לחפש את המילות החיפוש הנפוצות ויגלה כי מילת החיפוש " שרתים " היא הרבה הרבה יותר נפוצה ומילת החיפוש " אחסון אתרים " שואף לאפס מול "שרתים".
Byte ובא ושאל איך עדיף לקדם את מילות החיפוש , בתור ביטוי אחד או בכמה ביטויים שונים , אז התשובה שלי לכך הייתה שיעזוב את כל הביטויים חסרי הערך ויתמקד בביטוי אחד. ( לעצם העניין " שרתים " )

x-ray 29-11-07 11:36

שליחטא, אתה מקדם אתרים מקצועי?

ואם אני אראה שסקס מחפשים יותר משרתים? אני אתחיל לקדם סקס?
האתר עוסק באחסון אתרים ולכן צריך לקדם אותו באחסון אתרים ולא בשרתים!

מי שמחפש שרתים מחפש (סביר להניח) מידע על שרתים כך שהאתר של חברת אחסון לא יהיה רלוונטי עבורו.

ד"א, מחקר מילות מפתח לא נעשה ע"י גוגל טרנדס, לטרנדס יש חלק קטן.

ohadsti 29-11-07 13:03

ציטוט:

נכתב במקור על ידי x-ray (פרסם 584670)
שליחטא, אתה מקדם אתרים מקצועי?

ואם אני אראה שסקס מחפשים יותר משרתים? אני אתחיל לקדם סקס?
האתר עוסק באחסון אתרים ולכן צריך לקדם אותו באחסון אתרים ולא בשרתים!

מי שמחפש שרתים מחפש (סביר להניח) מידע על שרתים כך שהאתר של חברת אחסון לא יהיה רלוונטי עבורו.

ד"א, מחקר מילות מפתח לא נעשה ע"י גוגל טרנדס, לטרנדס יש חלק קטן.

מסיכם עם כל מילה.
לא ניראה לי שבן אדם נורמלי ירצה לקנות אחסון ויחפש שרתים.
תנסה לחשוב מה אחרים חושבים נגיד אם היתה רוצה מחר לקנות אחסון מה היתה רושם בגוגל?.
לקדם באחסון אתרים זה לא קל.אז בתור התחלה אני ממליץ לך לקדם ביטוים כמו: חבילת אחסון,אחסון למכירה,אחסון אתרים זול,אחסון בישראל ועוד. תתחיל ככה וזה גם יקדם אותך באחסון אתרים.
בהצלחה

Byte 29-11-07 14:04

ציטוט:

נכתב במקור על ידי serv-net (פרסם 584701)
מסיכם עם כל מילה.
לא ניראה לי שבן אדם נורמלי ירצה לקנות אחסון ויחפש שרתים.
תנסה לחשוב מה אחרים חושבים נגיד אם היתה רוצה מחר לקנות אחסון מה היתה רושם בגוגל?.
לקדם באחסון אתרים זה לא קל.אז בתור התחלה אני ממליץ לך לקדם ביטוים כמו: חבילת אחסון,אחסון למכירה,אחסון אתרים זול,אחסון בישראל ועוד. תתחיל ככה וזה גם יקדם אותך באחסון אתרים.
בהצלחה

זו הייתה סתם דוגמא, אין לי כל קשר לאחסון אתרים, שרתים, דומיינים ו/או שירות וירטואלי אחר הניתן בתשלום.


ציטוט:

בכל מקרה, על פי דעתי, ואני לא מבין גדול, אם תנסה לקדם את הביטוי עם הסלשים והכל יהיה תחת קישור אחד אז זה בדיוק הביטוי שהוא יקדם, כולל הסלאשים.
לעומת זאת, אם תכתוב את זה לחוד, זה יקדם אותם לחוד, וזאת המטרה בעצם.
אבל שוב, אני לא מבין גדול בנושא ולא מתעסק בקידום. תחכה להמלצות של החכמים יותר.
זה גם מה שאני חשבתי למען האמת...

ohadsti 29-11-07 14:25

[QUOTE=Byte;584729]זו הייתה סתם דוגמא, אין לי כל קשר לאחסון אתרים, שרתים, דומיינים ו/או שירות וירטואלי אחר הניתן בתשלום.

בסדר גם אני הבאתי לך דוגמא כמעט בכל נושא יש את הביטוים שקשה לקדם ואת האלה שיותר קל ועדיין רושמים אותם במנוע החיפוש כמובן שפחות מהביטוים החזקים.

ahoy 29-11-07 23:28

קצת סדר בבאלגן -

בעיקרון אין חשיבות למספר המילים וכו', כי הטקסט בקישור נתפס כמקשה אחת. לכן, מעל הקישור פשוט תכניס את הביטוי (מילה, צרוף מילים או משפט) שאותו אתה רוצה לקדם. לדוגמא:

א. אחסון

ב. אחסון אתרים

ג. אחסון אתרים הכי זול בארץ

אז א' יקדם את המילה 'אחסון' ואם יחפשו "אחסון מקררים" גם תעלה בתוצאות ... ב' יקדם את הצירוף "אחסון אתרים" ואם יחפשו 'אחסון מקררים' לא תעלה, אבל אם יחפשו 'אחסון' כן תעלה (סביר שנמוך מאוד) ואילו אם יחפשו 'אחסון אתרים' תעלה וסביר להניח שגבוהה יחסית (זה כבר תלוי בתחרות) ... אותו הדבר גם לגבי ג'.

לסיכום - מעל הקישור תשים אך ורק את המילה\צירוף הישיר שאתה רוצה לקדם ותזכור את המשפט - "תפסת מרובה, לא תפסת"

הכומר 30-11-07 09:42

השאלה מה אתה בעצם מחפש? הרבה כניסות או קהל ממוקד, אם תקדם מילים שהרבה מחפשים(ויש מספיק רשימות שגוגל מפרסמים כל שנה של מילות מפתח שמחפשים הרבה משתמשים.
או שאתה בעצם רוצה את הקהל הממוקד שיכניס לך כסף, אם אתה רוצה למכור אחסונים, אתה תקדם מילות מפתח שיתאימו לקהל היעד הזה ולא תקדם את המילה "פוקימון", למרות שזה יביא לך הרבה תנועה אולי אפילו יותר תנועה מ"אחסון אתרים"(לא בדקתי את הנושא).
מה שAHOY לא הסביר זה שנכון שאם אתה מקדם את המילה "אחסון" ותחפש "אחסון בבאר שבע" אתה יכול להכנס לאינדקס(במקרה והמילות חיפוש מופיעות באתר) אבל מה שהוא לא הסביר זה שאם תקדם את המילים "אחסון בבאר שבע" יהיה הרבה יותר כוח על המילים האלה מאשר רק "אחסון" במקרה הזה נכון לקדם רק את המילה "אחסון" כי למילות מפתח "אחסון בבאר שבע" אין הרבה תחרות, אבל אם תרצה לקדם את המילים "אחסון אתרים" עדיף שתקדם את המילים "אחסון אתרים" מאשר רק את המילה "אחסון" אבל כמו שאמרתי כבר למעלה, הכל תלוי בקהל היעד שאתה רוצה לפנות אליו.

הכומר.

ahoy 30-11-07 13:37

ציטוט:

נכתב במקור על ידי הכומר (פרסם 585103)
השאלה מה אתה בעצם מחפש? הרבה כניסות או קהל ממוקד, אם תקדם מילים שהרבה מחפשים(ויש מספיק רשימות שגוגל מפרסמים כל שנה של מילות מפתח שמחפשים הרבה משתמשים.
או שאתה בעצם רוצה את הקהל הממוקד שיכניס לך כסף, אם אתה רוצה למכור אחסונים, אתה תקדם מילות מפתח שיתאימו לקהל היעד הזה ולא תקדם את המילה "פוקימון", למרות שזה יביא לך הרבה תנועה אולי אפילו יותר תנועה מ"אחסון אתרים"(לא בדקתי את הנושא).
מה שAHOY לא הסביר זה שנכון שאם אתה מקדם את המילה "אחסון" ותחפש "אחסון בבאר שבע" אתה יכול להכנס לאינדקס(במקרה והמילות חיפוש מופיעות באתר) אבל מה שהוא לא הסביר זה שאם תקדם את המילים "אחסון בבאר שבע" יהיה הרבה יותר כוח על המילים האלה מאשר רק "אחסון" במקרה הזה נכון לקדם רק את המילה "אחסון" כי למילות מפתח "אחסון בבאר שבע" אין הרבה תחרות, אבל אם תרצה לקדם את המילים "אחסון אתרים" עדיף שתקדם את המילים "אחסון אתרים" מאשר רק את המילה "אחסון" אבל כמו שאמרתי כבר למעלה, הכל תלוי בקהל היעד שאתה רוצה לפנות אליו.

הכומר.

אני לא מסכים לחלוטין.

זה נכון שאסטרטגית יותר נכון לבחור מילה כללית שמכסה את השוק כולו, הבעיה היא התחרות והעלות\תועלת.

לכן, במקרים רבים ובפרט של ספקי שירותים מקומיים או מגזריים - הרבה יותר נכון לקדם צרוף מילים שמפלח את השוק. דוגמא: אם נניח שלקדם את הצרוף "אחסון אתרים" עולה 10 ש"ח ליום, שהם 300 ש"ח חודשי ומזה מגיעים 2 לקוחות של 45 ש"ח חודשי ... הפסדנו. אבל, אם תקדם את הצרוף "אחסון אתרים בבאר שבע" (שהסכמנו שהוא יותר זול) בעלות 3 ש"ח ליום (אני מאמין שזה היחס ולא יותר), שהם 90 ש"ח לחודש ואם יגיעו 2 לקוחות אז אתה מאוזן. מצד שני, בצרוף הראשון יש סיכוי טוב גם ל-100 לקוחות - מה שסביר מאוד שלא יקרה בצרוף השני.

מה שחשוב לזכור זה שאתה חייב להגדיר את השוק שלך ולהתמודד איתו. אם אתה ספק ארצי, תגדיר תקציב שיווק ארצי ואם אתה ספק אזורי, בהתאם. בעולם זה מקובל מאוד שספקי אחסון אתרים עובדים בשוק המקומי שלהם ועושים חייל ... זו לא בושה ואני בטוח שב"ש זקוקה ללא מעט אחסוני אתרים.

הכומר 30-11-07 14:22

אני לא מסכים, אולי במקרים של מוצרים ממשיים זה יכול לקרות, כמו מכירת אגרטלים בבאר שבע, אבל אחסון אתרים אשר הוא דבר וירטואלי ואני לא מכיר חברת אחסון אחת(או שאולי תפנה אותי) שמוכרת לפלג מסוים בארץ.

ונכון שזה צריך להיות עלות/ תועלת, אבל אתה מפספס פה משהו, בהתחלה של הקידום האתר לא נמצא בדף הראשון לכן אתה מוציא כסף ולא מקבל אותו, בשביל זה הרבה עסקים מפרסמים בADWORDS וכאשר מגיעים ליעד המבוקש בתוצאות האורגניות מורידים את הפרסום ולפעמים אפילו משאירים אותו(אני לא אכנס ל-למה כי זה נושא אחר כבר), מה שכן אם אתה בוחר מילת מפתח אפילו אם היא תביא לך אלפי גולשים ביום בדיוק בקהל אשר אתה מחפש, לאתר שלך חייב להיות יחס המרה טוב בשביל להמיר את הגולשים האלה ללקוחות, אחרת הקידום לא שווה כלום וכמו שאמרת עלות/תועלת.

הכומר.

ahoy 30-11-07 14:53

יחס המרה ...
 
ציטוט:

נכתב במקור על ידי הכומר (פרסם 585186)
אני לא מסכים, אולי במקרים של מוצרים ממשיים זה יכול לקרות, כמו מכירת אגרטלים בבאר שבע, אבל אחסון אתרים אשר הוא דבר וירטואלי ואני לא מכיר חברת אחסון אחת(או שאולי תפנה אותי) שמוכרת לפלג מסוים בארץ.

ונכון שזה צריך להיות עלות/ תועלת, אבל אתה מפספס פה משהו, בהתחלה של הקידום האתר לא נמצא בדף הראשון לכן אתה מוציא כסף ולא מקבל אותו, בשביל זה הרבה עסקים מפרסמים בADWORDS וכאשר מגיעים ליעד המבוקש בתוצאות האורגניות מורידים את הפרסום ולפעמים אפילו משאירים אותו(אני לא אכנס ל-למה כי זה נושא אחר כבר), מה שכן אם אתה בוחר מילת מפתח אפילו אם היא תביא לך אלפי גולשים ביום בדיוק בקהל אשר אתה מחפש, לאתר שלך חייב להיות יחס המרה טוב בשביל להמיר את הגולשים האלה ללקוחות, אחרת הקידום לא שווה כלום וכמו שאמרת עלות/תועלת.

הכומר.

... אין ספק - יחס ההמרה הוא ההתחלה והסוף של הניתוח, בזה אנחנו מסכימים לחלוטין.

למעשה, אנחנו גם מסכימים לגבי תהליך החדירה שבודאי שדורש יותר משאבים ואני התייחסתי לתחזוקה השוטפת. אבל, אני עדין חושב שאם בעלי עסקי אחסון-אתרים היו מתבססים ראשית כול על המרחב הגיאוגרפי שלהם וציבור הלקוחות בגיוס אישי ודרך חברים, מצבם היה הרבה יותר טוב. אני מציע שתבדקו מה קורה בעולם ... רק בישראל כולם רוצים לנהל את העולם.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 19:54.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ