הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ארכיון (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=15)
-   -   ביקורת רעה על Gamexpress (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=600)

Pro-Host.co.il 08-10-05 13:50

ביקורת רעה על Gamexpress
 
שלום לכל קהילת הוסטס.

לצערי נפלתי לחברה ממש ממש ממש גרועה זה התחיל ששלחתי להם את הכסף לקח להם שלושה ימים מאז שהגיע אליהם התשלום לפתוח לי את השרת וגם זה אחרי מלא מלא שיחות לאייל ולשותפיו לבסוף קיבלתי את השרת+ונטרילו+שבוע ראשון חינם אמרתי סבבה... שבוע ראשון השרת היה ככה ככה לאחר שהוא מתמלא ב10 אנשים מתחיל להיות לאגים ופינגים גבוהים והכי הכעיס אותי שהשרת אינו מופיע ברשימת סטים ההישראלית ביקשתי שיסדרו לי את זה וכבר שבועים אייל אומר שווה בדיקה אני יבדוק מאוחר יותר ואז מגיע השעה 10 ומה קרה נגמר יום העבודה אמרתי סבבה אולי מחר הוא יתקן אבל אופסס מאז לא הצלחתי להשיג אותם הסרבר נפל ורק אחרי יום התומך שלהם אמר לי ששינו לי איפי אבל מה שהכי עיצבן אותי זה שאני מתקשר שבוע שעבר ביום שישי ב1 ככה לגל מנהל חדש כנראה בחברה הוא אומר לי שהרישמה אצלו לא מעודכנת להתקשר אליו עוד שעתים והוא יטפל בי אמרתי לו אוקי אחרי שעתים אני מתקשר והוא מתחיל לצרוח עלי למה אני מתקשר אליו ביום שישי בצהרים ואם הוא לא עונה זה בכוונה כי אני לא רוצה שיפריעו לי ממש צעקות אמרתי לו אוקי מאז אני לא מצליח לתפוס את אייל או אחד מהם ועכשיו הם החליפו למרכזיה כזאת עלאק 24 שעות ביממה ואי אפשר לתפוס אותם שמקשרים מרכזנית אומרת שהמספר לא בשירות ובינתים הסרבר שלי כל הזמן נופל מלא לאגים פינגים גבוהים ואני לא מצליח לתפוס את המנהלים של החברה...

מקווה בשבילכם שלא תיפלו בפח ומקווה שיחזירו לי את הכסף וכמה שיותר מהר...

ברק 08-10-05 13:52

מוזר ,
לא מתאים להם .

מהרציניים בתחום הזה ( שאני מכיר )
מהוסטס כמובן .

Pro-Host.co.il 08-10-05 13:54

ציטוט:

נכתב במקור על ידי ברק
מוזר ,
לא מתאים להם .

הרציניים בתחום הזה ( שאני מכיר )
מהוסטס כמובן .

לצערי גם אני חשבתי כך ונפלתי בפח... (יצא לי חרוז D-)

ברק 08-10-05 13:55

ציטוט:

נכתב במקור על ידי viper
לצערי גם אני חשבתי כך ונפלתי בפח... (יצא לי חרוז D-)

אייל לא עונה ?
אף אחד מהם ?

mlnn 08-10-05 13:55

אני אישית מאוכזב מהשרתים שלהם.
יש קלאן אחד שקנה מהם שרת עם סופר הירו.
הפינגים פשוט ענקיים ואי אפשר לשחק והשרת זורק אותך כל כמה דקות.
בנתיים לא התרשמתי מהחברה.

Pro-Host.co.il 08-10-05 13:57

ציטוט:

נכתב במקור על ידי ברק
אייל לא עונה ?
אף אחד מהם ?

לא אייל ולא אפחד מהם יכול להיות שאייל פשוט מסנן אותי שאני יקבל את החשבון פלאפון יצא לי איזה 200 שקל רק שיחות אליו והמענה הקולי שלו...

Pro-Host.co.il 08-10-05 13:59

ציטוט:

נכתב במקור על ידי mlnn
אני אישית מאוכזב מהשרתים שלהם.
יש קלאן אחד שקנה מהם שרת עם סופר הירו.
הפינגים פשוט ענקיים ואי אפשר לשחק והשרת זורק אותך כל כמה דקות.
בנתיים לא התרשמתי מהחברה.

בידיוק הבעיה שלי... ואין לי סופר הירו

cool man 08-10-05 14:01

אני מכיר הרבה שקנו מהם

מתן גיטא 08-10-05 14:01

לפי מה ששמעתי מכל הביקורות שהיו עד עכשיו החברה לא משנו ומנהלים לא רציניים
שוב אני אומר לא התנסתי בחסרה שלהם אני אומר מביקורות ישנו בהוסוסט החברה לא משהו

Pro-Host.co.il 08-10-05 14:01

ציטוט:

נכתב במקור על ידי lidor|la serv
אני מכיר הרבה שקנו מהם

גם אני מזה נותן לי?? אם אין לך מה לכתוב פשו אל תכתוב

Beesites 08-10-05 14:21

ציטוט:

נכתב במקור על ידי ברק
מוזר ,
לא מתאים להם .

הרציניים בתחום הזה ( שאני מכיר )
מהוסטס כמובן .

הלו הלו :) "הרציניים" -> "מהרציניים"

Shay 08-10-05 15:07

מוזר,
אני בקלאן שהסרבר שלו מאוחסן אצלהם.
והשרת עובד מצוין.

ברק 08-10-05 15:47

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Beesites
הלו הלו :) "הרציניים" -> "מהרציניים"

בני אמר ,
אז בני אמר .

שונה :p

aviv53 08-10-05 15:54

אני משחק בכמה שרתים שלהם לפעמים ובזמן האחרון האיכות גרועה.
שהחברה הייתה בתחילת דרכה היה פשוט כיף לשחק.
אני לא מבין יש להם 3 שרתים יעודיים איך זה שיש לאגים כאלה=\

Pro-Host.co.il 08-10-05 17:53

ציטוט:

נכתב במקור על ידי aviv53
אני משחק בכמה שרתים שלהם לפעמים ובזמן האחרון האיכות גרועה.
שהחברה הייתה בתחילת דרכה היה פשוט כיף לשחק.
אני לא מבין יש להם 3 שרתים יעודיים איך זה שיש לאגים כאלה=\

לצערי זה ממש ככה... ולא רק השרת גרוע גם השירות

עדי 08-10-05 18:54

מוזר תמיד היו ביקורות טובות עליהם אבל עם אתה אומר...

חבר|51 08-10-05 19:25

טוב לדעת

JoeC 08-10-05 20:30

אני לא הייתי לקוח שלהם
אבל אני יודע שיש לי לקוח
שהיה לקוח שלהם והוא עבר אלי והוא לא היה מרוצה מהם בגלל השירות והמהירות והייציבות
ופעם אחת הוא ביקש ממני להתקשר אליהם
כל היום ניסיתי להתקשר בשעות התמיכה המצויינות והם לא ענו פעם אחת

Pro-Host.co.il 08-10-05 21:19

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gaming-Serv.co.il
אני לא הייתי לקוח שלהם
אבל אני יודע שיש לי לקוח
שהיה לקוח שלהם והוא עבר אלי והוא לא היה מרוצה מהם בגלל השירות והמהירות והייציבות
ופעם אחת הוא ביקש ממני להתקשר אליהם
כל היום ניסיתי להתקשר בשעות התמיכה המצויינות והם לא ענו פעם אחת

לצערי זה באמת ככה...

SlipY 08-10-05 22:28

האמת..
שהם חברה מתחרה אליי..
קניתי מהם שרת Cz ..
והוא עובד מעולה .. כבר שבוע..

ואל תשאלו למה קניתי מחברה מתחרה.. פשוט הייתי צריך שרתcz ואני לא רוצה להריץ את זה אצלי..

Pro-Host.co.il 08-10-05 22:30

ציטוט:

נכתב במקור על ידי SlipY
האמת..
שהם חברה מתחרה אליי..
קניתי מהם שרת Cz ..
והוא עובד מעולה .. כבר שבוע..

ואל תשאלו למה קניתי מחברה מתחרה.. פשוט הייתי צריך שרתcz ואני לא רוצה להריץ את זה אצלי..

לפי מה שהבנתי יש להם 3 יעודים וכנראה אתה מורץ על שרת אחר..

חבר2 08-10-05 22:41

אין פה שום חידוש ואני לא חושב שאייל עובד איתם אם כבר משכיר להם תיעודיים ואוליי מתחזק לא יותר
לפי דעתי
ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gaming-Serv.co.il
אני לא הייתי לקוח שלהם
אבל אני יודע שיש לי לקוח
שהיה לקוח שלהם והוא עבר אלי והוא לא היה מרוצה מהם בגלל השירות והמהירות והייציבות
ופעם אחת הוא ביקש ממני להתקשר אליהם
כל היום ניסיתי להתקשר בשעות התמיכה המצויינות והם לא ענו פעם אחת

לפי מה שידוע לי גם לשרתים שלך היו כמה נפילו בימיוחד נפילה ליפני 2-4 יום בערך היתה נפילה של 13 שעות או יותר
תקן אותי אם אני טועה

LinuxServ 09-10-05 04:56

מסר לחברת Game Express:

בהצלחה לכם אבל צריך להבין שברגע שהמחשבים מלאים להגיד ללקוחות בטלפון
שלום אין לנו כרגע שרתים הכל מלא תתקשר מחר
או משהו בסגנון...
זה לא חכמה לדחוס לקוחות
עדיף להגיד ללקוח אחד שאין מקום מאשר להגיד ל10 לקוחות שיש עומס...
ד"א אני גאה להגיד ללקוח שמע אין לנו כרגע מקום בבקשה להתקשר ביום ראשון שיתפנה מקום...

חבר2 09-10-05 07:04

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LinuxServ
מסר לחברת Game Express:

בהצלחה לכם אבל צריך להבין שברגע שהמחשבים מלאים להגיד ללקוחות בטלפון
שלום אין לנו כרגע שרתים הכל מלא תתקשר מחר
או משהו בסגנון...
זה לא חכמה לדחוס לקוחות
עדיף להגיד ללקוח אחד שאין מקום מאשר להגיד ל10 לקוחות שיש עומס...
ד"א אני גאה להגיד ללקוח שמע אין לנו כרגע מקום בבקשה להתקשר ביום ראשון שיתפנה מקום...

לא הבנתי מה צריך ליהיות בזה גאה אבל אני שאני מלא
תמיד באותו הזמן שאני מלא המון אנשים מיתקשרים להזמין

Pro-Host.co.il 09-10-05 07:19

אייל עדיין עובד שם ומנהל את החברה אחרי ששלחתי להם תכסף והם קיבלו הם אומרים לי אנחנו זמינים עוד שרת יהיה בערב עברו 3 ימים ולא היה שום שרת חדש ודחסו בשרת מפוצץ כנראה שלא זז..

DNL 09-10-05 07:43

אז ככה, אני לא חושב שהיית צריך לרשום ביקרות על Gx.
כי בסה"כ כניראה יש פה איזשהי טעות ...
תאמין לי הם היתנו לך פיצוי כמו שצריך אבל שאתה רושם עליהם ביקורת היחס שלהם מישתנה כלפייך.
תבין דבר אחד, ברגע שאתה עושה/אומר/כותב דבר שקרי היחס מישתנה,נכון שהיו לך לאגים / פינגים או כול דבר אחר היית צריך לפתור את זה איתם (gx) ולא לרוץ לספר בהוסט.
תאמין לי אם היית מבקש/אומר ביפה היית מבקש פצוי כמו שצריך.

Gaming-serv - מה אתה בכלל מגיב ? אתה הרי חברה מיתחרה, תאמין לי השרתים שלך לא יותר גרועים משל GX.
ובקשר ל"קוח נועם" אתה בכלל יודע מה הסיפר איתו ? אתה יודע למה הוא לא מרוצה ? אז אני אגיד לך, הוא לא היה מרוצה כי הוא חיפש תמיכה באיסיקיו !

SipY - אתה לקוח של GX ?

LinuxServ 09-10-05 10:10

ציטוט:

נכתב במקור על ידי CaIPFree
אז ככה, אני לא חושב שהיית צריך לרשום ביקרות על Gx.
כי בסה"כ כניראה יש פה איזשהי טעות ...
תאמין לי הם היתנו לך פיצוי כמו שצריך אבל שאתה רושם עליהם ביקורת היחס שלהם מישתנה כלפייך.
תבין דבר אחד, ברגע שאתה עושה/אומר/כותב דבר שקרי היחס מישתנה,נכון שהיו לך לאגים / פינגים או כול דבר אחר היית צריך לפתור את זה איתם (gx) ולא לרוץ לספר בהוסט.
תאמין לי אם היית מבקש/אומר ביפה היית מבקש פצוי כמו שצריך.

Gaming-serv - מה אתה בכלל מגיב ? אתה הרי חברה מיתחרה, תאמין לי השרתים שלך לא יותר גרועים משל GX.
ובקשר ל"קוח נועם" אתה בכלל יודע מה הסיפר איתו ? אתה יודע למה הוא לא מרוצה ? אז אני אגיד לך, הוא לא היה מרוצה כי הוא חיפש תמיכה באיסיקיו !

SipY - אתה לקוח של GX ?

בקשר ל Gaming-Serv אני מסכים בכל מילה ,בקשר למה שכתבת בהתחלה אני לא מסכים איתך ,
לא פסדר שבגלל שהוא כתב ב Hosts היחס יהיה אחרת... כי לפי מה שהוא כותב הוא לא הצליח לתפוס את החברה הרבה פעמים ולא הצליח ואני מאמאין לו..

DNL 09-10-05 11:55

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LinuxServ
בקשר ל Gaming-Serv אני מסכים בכל מילה ,בקשר למה שכתבת בהתחלה אני לא מסכים איתך ,
לא פסדר שבגלל שהוא כתב ב Hosts היחס יהיה אחרת... כי לפי מה שהוא כותב הוא לא הצליח לתפוס את החברה הרבה פעמים ולא הצליח ואני מאמאין לו..

יאיר, כשאני הייתי מנהל של GameXpress אז הלקוחות שלא כתבו ביקורת בהוסטס והיו להם בעיות תמיד קיבלו פיצוי כמו שצריך.
אתה מוזמן לבדוק אצל כול הלקוחות שהיו להם בעיות, ואני לא אומר שאין את זה עכשיו !
יש רק 2 מקרים שרשמו ביקורת בהוסטס ולא קיבלו פיצוי כמו שצריך, דוגמא : נועם ומאיר.
תאמין לי אם לא היית רושם ביקורת עליהם והיית פותר את זה מול GX היית מקבל פיצוי כמו שצריך.

חוץ מי זה אין לי מה לומר.

Pro-Host.co.il 09-10-05 12:05

ציטוט:

נכתב במקור על ידי CaIPFree
יאיר, כשאני הייתי מנהל של GameXpress אז הלקוחות שלא כתבו ביקורת בהוסטס והיו להם בעיות תמיד קיבלו פיצוי כמו שצריך.
אתה מוזמן לבדוק אצל כול הלקוחות שהיו להם בעיות, ואני לא אומר שאין את זה עכשיו !
יש רק 2 מקרים שרשמו ביקורת בהוסטס ולא קיבלו פיצוי כמו שצריך, דוגמא : נועם ומאיר.
תאמין לי אם לא היית רושם ביקורת עליהם והיית פותר את זה מול GX היית מקבל פיצוי כמו שצריך.

חוץ מי זה אין לי מה לומר.

סליחה? לא ניסתי להשיג אותם? שבועים שאני מתקשר מתקשר מתקשר ושעונים צועקים עליי עובדה שחיכתי שבועים וזה שבר את הקש האחרון שלחתי להם סכום מאוד יפה של כסף ושהם קיבלו הם ידעו לענות ושבועים כבר שהם לא עונים לטלפונים ואם הם עונים אז צועקים אלי... אולי ככה מישהו שם יחליט לעזור ללקוח הקטן ששילם הרבה בהתחייבות ל3 חודשים ומקבל סליחה על הביטוי רק חרא..!!

אביאל ביטון 09-10-05 12:32

ציטוט:

נכתב במקור על ידי mlnn
אני אישית מאוכזב מהשרתים שלהם.
יש קלאן אחד שקנה מהם שרת עם סופר הירו.
הפינגים פשוט ענקיים ואי אפשר לשחק והשרת זורק אותך כל כמה דקות.
בנתיים לא התרשמתי מהחברה.

השרת של חבר שלי..
נייטמר...
הוא קנה של 20 איש בפינגים עולים לרמות אתה לא מתאר לעצמך...

LinuxServ 09-10-05 13:22

ציטוט:

נכתב במקור על ידי CaIPFree
יאיר, כשאני הייתי מנהל של GameXpress אז הלקוחות שלא כתבו ביקורת בהוסטס והיו להם בעיות תמיד קיבלו פיצוי כמו שצריך.
אתה מוזמן לבדוק אצל כול הלקוחות שהיו להם בעיות, ואני לא אומר שאין את זה עכשיו !
יש רק 2 מקרים שרשמו ביקורת בהוסטס ולא קיבלו פיצוי כמו שצריך, דוגמא : נועם ומאיר.
תאמין לי אם לא היית רושם ביקורת עליהם והיית פותר את זה מול GX היית מקבל פיצוי כמו שצריך.

חוץ מי זה אין לי מה לומר.

אמרתי משהו רע נגדך?
חוץ מזה שלא ידעתי שאתה כבר לא עובד בGX...

LinuxServ 09-10-05 13:23

ציטוט:

נכתב במקור על ידי אביאל ביטון
השרת של חבר שלי..
נייטמר...
הוא קנה של 20 איש בפינגים עולים לרמות אתה לא מתאר לעצמך...

אל תפחיד אותי על הבוקר |:

Nisan 09-10-05 13:25

בקיצור, מה זה? Viper רושם שהחברה נתנה רושם , אבל עכשיו היא ממש עלובה , (לא עונים לטלפונים) ? איפה שמעו את זה בקיצור ולענייןן אם הם לא יפצו אותך או שיחזירו לך את הכסף . תתחיל להזיז עיניינים ואני מיתכוון (בית מישפט) . ולכול "הלקקנים" של GX על תגידו שזאת חברה טובה עם לקוח מקבל שירות שכזה , ואני בטוח שהם ימצאו תירוץ חדש שירשמו פה תגובה .

Gal-GameXpresS 12-10-05 10:08

אחי, תלמד לכתוב...
 
ציטוט:

נכתב במקור על ידי www.oxserv.co.il
לפי מה ששמעתי מכל הביקורות שהיו עד עכשיו החברה לא משנו ומנהלים לא רציניים
שוב אני אומר לא התנסתי בחסרה שלהם אני אומר מביקורות ישנו בהוסוסט החברה לא משהו

טוב, אז ככה, בשביל למתח ביקורת, קודם כל אתה צריך לדעת לכתוב כמו שצריך.
דבר שני אני לא בטוח שכולכם הייתם נהנים שבנאדם מתקשר אליכם 5 פעמים בחמש דקות ועוד בזמן שאתם יושבים לשולחן בארוחת ערב כל המשפחה, אני בטוח שגם לפחות חלק מכם לא היה עונה.
אם הוא היה מתקשר או ביום חמישי או ביום שישי ישר אחרי בית הספר, הייתי עונה ומטפל בו בכיף, אבל אחרי 4 ביום שישי אני לפחות לא מטפל בלקוחות כי לדעתי זה כבר טירוף, בכל זמן ושלב אחר של השבוע אנחנו כולנו עושים כ שביכולתינו על מנת לעזור ולטפל בלקוחות, אבל לקוחות שמגזימים ודחקים אותנו לפינה.......
זה כבר מוגזם.

JoeC 12-10-05 14:24

ציטוט:

נכתב במקור על ידי bug-host.net
אין פה שום חידוש ואני לא חושב שאייל עובד איתם אם כבר משכיר להם תיעודיים ואוליי מתחזק לא יותר
לפי דעתי

לפי מה שידוע לי גם לשרתים שלך היו כמה נפילו בימיוחד נפילה ליפני 2-4 יום בערך היתה נפילה של 13 שעות או יותר
תקן אותי אם אני טועה

אתה טועה.
ציטוט:

נכתב במקור על ידי CaIPFree
יאיר, כשאני הייתי מנהל של GameXpress אז הלקוחות שלא כתבו ביקורת בהוסטס והיו להם בעיות תמיד קיבלו פיצוי כמו שצריך
בתחילת הדרך שהיו קצת בעיות הלקוחות פוצו ובין עם עשו ביקורת רעה ובין אם לא
כל לקוח בעיני שווה

Shahar 14-10-05 00:16

יוסי, אני מעדיף שתתרחק מהאשכול הזה, אין לך ביקורת אובייקטיבית עוד אתה מנהל את Gaminag-Serv .

חצי מהדברים שנרשמו לא נכונים, אייל לא אמור לענות 24 שעות, ויש שעות עבודה . מ 3 בצהריים,
ועד 10 בערב .

מדוע לא התקשרת אליי ? אני לא כל היום באיסקיו, וכששאלת אותי באיסיקיו שאלות, עניתי לך,
ואחרי אולי 20 דקות שלמות ששאלת ורק שאלת, ואני עניתי, עזבתי את האיסיקיו, קורה .

יש 6 טלפונים באתר, שאפשר להתקשר אליהם . גל \ דוד \ אייל לא היחידים שאפשר להתקשר אליהם .

הטלפון שלי למשל, דלוק מ3 ועד 10 בלילה . רצוף . למה לא התקשרת ?

לא חוכמה ללכת לפרסם ביקורת, בעוד אתה לא מחפש אותנו . אנחנו צריכים לחפש אותך ?

אתה לא ניסית להתקשר אליי . אגב, אני נכנס לשרתים של הלקוחות מדי פעם,
פעם אחת, אחת ויחידה, היו אצלך לאגים, אחרי 20 דקות זה עבר, והסיבה נאמרה לך .

Shoko 14-10-05 00:19

דווקא יש עליהם הרבה ביקורות טובות..

2Web - Ofir 14-10-05 08:24

לא רציניים בכלל, כמעט קניתי מהם!!
לא עונים בטלפון, כל פעם תירוץ אחר.
בקשר לפינגים דווקא יש להם אחלה סרברים אין לי מושג למה זה


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 15:43.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ