הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   עסקים מורשים - הודעות ושירות (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=19)
-   -   [ActServ.net] עובד חדש בעסק! (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=60349)

Omer 24-02-08 23:07

[ActServ.net] עובד חדש בעסק!
 
שלום,
שמי עומר ואני המנהל של ActServ.net,
אנו פועלים בשוק האירוח כקרוב ל-4 שנים ומתעסקים במרבית תחומי האירוח בארץ,

אני פותח הודעה זאת על מנת לקבל בברכה עובד חדש בעסק,
KirK הידוע בשמו דור (מנהל לשעבר ב Smashhost),
דור יתעסק בתמיכה טכנית ומכירות ללקוחות קימיים וחדשים כאחד.

פרטים בנוגע ליצירת קשר וכיוצב': www.actserv.net/contact.php

תודה והמשך יום נעים,
עומר,
ActServ.net

דניאל 24-02-08 23:22

בחור טוב ללא ספק,

רק חבל שהוא לא מתקשר יותר:)

בהצלחה לכולכם :)

KirK 24-02-08 23:43

עזוב אותך טלפונים..
בוא נשב על כוס קפה בפולה לזכר הימים הטובים ;)

ותודה!

p2y 25-02-08 01:27

בהצלחה לשניכם

DanielS 25-02-08 07:06

פיייי SmashHost היסטוריה...
היה עסק מעולה.

בהצלחה דור.
דניאל.

A1ex 25-02-08 09:17

מוזר לי שמישהו שאמור לספק תמיכה טכנית לא מפרסם אפילו את מספר הטלפון שלו, אם קורה משהו דחוף אז אני יצטרך לחכות עד שהוא יתחבר לאיסיקיו?

Oren2 25-02-08 13:53

בהצלחה :)

Tom_l 25-02-08 16:16

שיהיה בהצלחה.

Omer 25-02-08 16:38

ציטוט:

נכתב במקור על ידי A1ex (פרסם 611622)
מוזר לי שמישהו שאמור לספק תמיכה טכנית לא מפרסם אפילו את מספר הטלפון שלו, אם קורה משהו דחוף אז אני יצטרך לחכות עד שהוא יתחבר לאיסיקיו?

בעקרון התמיכה הטכנית שלנו למקרים שאינם דחופים מבוססת על שירות באימייל המטופל בתוך כ-48 שעות,
למקרים שאינם סובלים דיחוי קיימים גם טלפונים אליהם ניתן לפנות.
כמו כן, דור אינו היחיד שמטפל בתמיכה הטכנית.

לפרטים נוספים: www.actserv.net/contact.php

תודה למגיבים
עומר

KirK 25-02-08 17:38

ציטוט:

נכתב במקור על ידי A1ex (פרסם 611622)
מוזר לי שמישהו שאמור לספק תמיכה טכנית לא מפרסם אפילו את מספר הטלפון שלו, אם קורה משהו דחוף אז אני יצטרך לחכות עד שהוא יתחבר לאיסיקיו?

לאט לאט.. רק נכנסתי.
אחרי שאצבור קצת נסיון בחברה, אוכל לענות לאנשים טלפונית.
כפי שעומר ציין, לפניות דחופות ישנם מספרי טלפון נוספים אליהם תוכל לפנות בכל עת.

יום טוב!
דור.

Tomer 25-02-08 19:20

דורי :)

בהצלחה!

Proviewz 25-02-08 20:17

בהצלחה...
דור.. דור... היו ימים.. אתה לא מכיר אותי בכינוי הזה חח... אני עוד מכיר אותך מהמירק.. של פעם, 5-7 שנים לפחות חח..

Sivang 26-02-08 00:18

אואה.. אני עוד זוכר את זה.. זאת הייתה "התקופה" :P
בהצלחה דור!

NewsLast 26-02-08 21:42

בהצלחה דור!
בחור מצויין:-)

psycho 06-03-08 18:25

אחח, השם SmashHost מעלה בי זכרונות יפים.. של הפורום הזה ושוק האיחסון בכלל =]

Ohara 10-03-08 14:29

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Omer (פרסם 611720)
בעקרון התמיכה הטכנית שלנו למקרים שאינם דחופים מבוססת על שירות באימייל המטופל בתוך כ-48 שעות,
למקרים שאינם סובלים דיחוי קיימים גם טלפונים אליהם ניתן לפנות.
כמו כן, דור אינו היחיד שמטפל בתמיכה הטכנית.

לפרטים נוספים: www.actserv.net/contact.php

תודה למגיבים
עומר

תמיכה ב-48 שעות?!?!
פשוט מגוחך, אני רוצה לראות כל חברה בחו"ל שתאמר לך שתקבל תמיכה עד 48 שעות.
כל חברה שמכבדת את עצמה תיתן תמיכה עד 3 שעות מקסימום.

Daniel 10-03-08 15:41

ציטוט:

נכתב במקור על ידי shreder (פרסם 615301)
תמיכה ב-48 שעות?!?!
פשוט מגוחך, אני רוצה לראות כל חברה בחו"ל שתאמר לך שתקבל תמיכה עד 48 שעות.
כל חברה שמכבדת את עצמה תיתן תמיכה עד 3 שעות מקסימום.

אתה לא צריך תמיכה עם חברה כזאת טובה :) הכל עובד פיקס. ואם יש בעייה? שולחים להם הודעה, תוך שעה-שעתיים הם יענו לך, יש משהו יותר דחוף? טלפון.
אז במקום כל פעם לתת תרופה, יש מראש חיסון.

Omer 10-03-08 19:34

ציטוט:

נכתב במקור על ידי shreder (פרסם 615301)
תמיכה ב-48 שעות?!?!
פשוט מגוחך, אני רוצה לראות כל חברה בחו"ל שתאמר לך שתקבל תמיכה עד 48 שעות.
כל חברה שמכבדת את עצמה תיתן תמיכה עד 3 שעות מקסימום.

זה ממש לא מגוחך מכמה סיבות ואני אסביר לך אותן,

א. קיימת היררכיה בסוג התקלות ובזמן המושקע לפתרונן, במקרים דחופים תמיד קיימת תמיכה טלפונית.

ב. מרבית הבעיות או תקלות שלקוחות נתקלים בהן אינן תקלות שדורשות טיפול מיידי וסובלות דיחוי, עקב כך ההבדל בין שעה לחמש שעות בזמן הפתרון אינו משמעותי.

ג. אתה מוזמן לשאול את הלקוחות שלנו אם למישהן ששלח אימייל באמת לקח 48 שעות עד שהוא קיבל תגובה, בדרך כלל זה עניין של שעה עד ארבע שעות מעת שליחת המייל, אבל אנחנו מעדיפים שתהיה תקופת הארכה למקרים שבהם אנו צריכים להשקיע יותר זמן במציאת פתרון לסוגייה.

עומר


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 03:31.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ