![]() |
אזהרה ופעילות מנהל לא תקינה .
האשכול המדובר : http://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=6332
תאריך ושעה : 19-11-05, 16:57 סיבת האזהרה : פירסום אשכול בפורום לא מתאים - דורש העברת אשכול על ידי מנהל. סיבת העירעור : לא עברתי על החוקים של הפורום ופירטתי למטה . אומנם באשכול הראשון שכתבתי עברתי על החוק , אך פתחתי אשכול חדש מתוכן וכשר על פי חוקי הפורום . לפי החוקים צורת הענישה היא שאחרי עברה ראשונה על החוקים יקבל המשתמש אזהרה אישית , ובפעם השנייה אזהרה מעשית . אז אני קיבלתי אזהרה אישית תיקנתי את הטעות ואחריה המנהל נתן לי אזהרה מעשית . ועליה אני מערער כי לא עברתי על החוקים . פירטתי את חוקי הפורום וניתן לראות שלא עברתי על שום חוק. לפני שהאשכול נערך התוכן שלו היה : " אבקש לקבל ביקורת על האתר שלי ועל הקידוד שתיקנתי בו. לידיעתכם האתר עבר בדיקות תקינות באמצעים הבאים : http://jigsaw.w3.org/css-validator/images/vcss http://jigsaw.w3.org/css-validator/v...Fwww.dft.co.il http://www.w3.org/Icons/valid-xhtml10 http://validator.w3.org/check?uri=ht...il%2Findex.php " אך המנהל ידע שזה תקין וכשר על פי החוקים וערך לי את האשכול . אפשר לראות שהעריכת אשכול נעשתה בכדי להעלים את הכשרות של האשכול בגלל שהאשכול הקודם לא נערך והוא בכלל לא תקין . לצומת ליבכם . להלן פירוט החוקים : חוקי הפורום : --------------------------------------------------------------------- כללי התנהגות בפורום:
האשכול שלי מול החוקים : --------------------------------------------------------------------- כללי התנהגות : 1) לא עברתי על החוק . 2) לא עברתי על החוק . 3) לא עברתי על החוק . 4) לא עברתי על החוק . 5) לא עברתי על החוק , לא הכרזתי הכרזה , ביקשתי ביקורת . סעיף 2 : 1) לא עברתי על החוק . 2) לא עברתי על החוק . אבקש להוריד את האזהרה ולפתוח לי את האשכול ואני יערוך אותו מחדש . תודה ויום טוב , חי סוריא . |
אני לא מבין אתם אוהבים לחזור אחד אחרי השני??
רק אתמול אלון הוציא איזה כמה מהפורום להתאוורר, כי אמרו לכם, בעיות עם מנהלים יש לפנות לאלון למנהל הכללי! |
ציטוט:
בכל זאת אם זה יהיה כתוב פה והוא יקרא את זה ויעשה משהו בנדון לא צריך תגובות של אחרים . Hosts.co.il: הכרזות, הצעות, שאלות ומשוב אני נותן משוב על מנהל . |
צודק....אלון אתה צריך לטפל במנהל הזה.
|
ציטוט:
אברי |
ציטוט:
המאוררים שלנו הם בין המתקדמים ביותר בעולם. מעיפים את הנודניקים כל כך חזק שאי אפשר להתקדם. |
ציטוט:
אתם לא צריכים לאיים על משתמשים, אתם צריכים להגיע למצב שבו משתמשים והמנהלים יחיו בשלום. |
מכיוון שהאזהרה לא מולאה כראוי על ידי המנהל (יש צורך לכתוב בהערות מספר מילים שמסביר את האזהרה,מעבר להגדרה האוטומטית), אני מסיר את האזהרה.
החלק של המלל החופשי חשוב לי כדי שאני אוכל לקרוא על מה המנהל נתן את האזהרה. בלעדיה, האזהרה לא נותנת לי באמת הרבה כלים לדעת את העובדות. לכן, האזהרה נמחקה מהמערכת והורדתי את הניקוד הרע. בתקוה שזה לא יקרה שנית (לאף משתמש/מנהל). |
ציטוט:
|
ציטוט:
אתה מוזמן לראות את תוכן האשכול בלינק : http://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=6367 אם הוא תקין אני ישמח שתגיב שם ותגיד שהוא תקין בכדי למנוע בעיות עם המנהל . |
אם כבר מדברים על אזהרות אישיות.. גם אני קיבלתי אזהרה מעשית בלי אזהרה אישית...
אף פעם לא שמתי לב לזה ממש אבל לא ממש מעניין אותי... |
ציטוט:
לדעתי הייתה פשוט טעות בזיהוי האשכול/בעיה, ולכן קרה מה שקרה. עמך הסליחה על הפיספוס. לא הייתה כוונה של המנהל לבצע משהו שיפגע בך בכוונה. |
ציטוט:
תשלח לי דוגמה ספציפית למה שקיבלת ונוכל להגיב עליה. בינתיים.. תתקן את החתימה שלך: תקרא מה מותר ומה אסור בחוקי הפורום סעיף 12. |
תשקיב, אין טעם להתלנון על מנהלים , לא בפרטי ולא בפורום הכללי - אין טעם.
תמיד ימצאו אותך אשם תמיד, זה לא נותן לשינוי דעתו של אף אחד. ופשוט קח את האזהרות ותספוג אותם אין מה לעשות. המנהל תמיד צודק - כמו בשלטונו של סדאם - סדאם תמיד צודק ואין מה לעשות אם זה. משתמשים בפורום זה המנהלים אנחנו סתם אנשים שמפריעים להם. |
ציטוט:
דיברתי היום(יום שלם) עם אלון, ולמרות שלא הגענו להסכמה הוא גם הוריד לי באן שקיבלתי(לא אפרט יותר מדי). מה שאני בא להגיד, לא תמיד המשתמשים יהיו אשמים בעייני המנהלים. |
ציטוט:
הכל יצא לטובה . |
ציטוט:
אני מקבל כל הודעה בפרטי ומתיייחס אליה במלוא המשקל הראוי. המתלונן טען טענה שנבדקה ונמצא שהוא צודק. במקרה עכשיו אני גם רואה שהוא אפילו הגיב לפני בנידון. בפרטי אני בודק כל מקרה עניינית ולגופו. כאשר יש טענה על פעילות לא מתאימה, אני משוחח עם המנהל ומנסה להבין מה שורש הבעיה. לפעמים קורה שיש אי הבנה. לפעמים משתמשים עושים טעויות וגם מנהלים. אני שומר דווקא על כמה שאני יכול על ניהול נכון ותקין עם שקיפות ככל האפשר. מנהלים הם קודם כל משתמשים רגילים. וגם להם מותר לעשות טעויות. כשיש למישהו בעיה עם מנהל, הוא צריך לפנות אלי. מאחר ואני כמעט לא מעורב באשכולות עצמם, אני די נייטרלי בנושאים עצמם ולא מצדד בצד אחד עם מנהל או משתמש אלא קורא את ההקשר של הענייניים. אם מצאתי לנכון שהמנהל טעה, אני אעמיד אותו על תיקונו. וזה קרה מספר פעמים בעבר. אני לא ארשה לבצע תקיפה על משתמשים או מנהלים (זה אותו הדבר מבחינתי) באמצעות הפורום. החוקים של הפורום מסבירים את זה בצורה מאד ברורה: ג. על כל בעיה בין חברים רגילים, יש לנסות לפתור את הבעיה בין החברים באמצעות הודעות פרטיות ולא לפרסם אותם בפורום. הפורום לא נועד להיות זירת התגוששות בין חברים. חברים יקבלו אזהרות ואם לא ישמעו להן, הם יושעו. ד. כל בעיה של עימות בין חברים אשר לדעת החברים דורשת יידוע של חברים אחרים, יש לקבל רשות מנהל פורום לפרסומה. מנהל הפורום יפתח את האשכול הדרוש. כל החוקים הקודמים עדיין תופסים - אין לקלל, להשמיץ ולקרוא בשמות או כינויים מעליבים. ה. אם לדעתכם יש בעיה עם מנהל הפורום עצמו, העלו את הבעיה אל המנהל הכללי של הקטגוריה. במידה ואין מנהל כללי לקטגוריה ניתן להעלות את הנושא אל אדמין האתר. בפניה אל האדמין יש לציין את שרשרת האירועים ולציין מי המנהלים שלא הצליחו לטפל בבעיה קודם. ללא טיפול מנהל קודם, ההודעה לא תקבל התייחסות מהאדמין. מי שלא מתייחס לחוקים של הפורום ופועל בצינורות הלא מקובלים של הודעות בפורום יאכל מרורים ממני באופן אישי על דרך ההתנהלות שלו. להלבין פני אדם/משתמש/מנהל ברבים זאת דרך מרושעת שמטרתה רק להוקיע אדם. זאת התנהגות מגעילה ובזויה ואני לא רוצה לראות אותה בפורום. היא לא מאפשרת למנהל/משתמש לתקן את מנהגיו, אלא רק באה לקעקע אות קין עליו. אני נותן את כל האמצעים לפנות אלי בנושאים שהם בעייתיים, והחשובים בינהם הוא בעיקר בנושאים שבין מנהלים לבין משתמשים. אלו הם נושאים שאני אף פעם לא מזניח ואף פעם לא דוחה. עיצוב הפורום זה משהו שהוא אחלה שיש אותו, אבל אני לא אקדיש לו דקה זמן אם יש לי עניינים של בעיות בין משתמשים למנהלים. יש סדרי עדיפויות. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 18:14. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ