הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ביקורות והמלצות (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=62)
-   -   ביקורת רעה על LOM (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=63600)

Camel 30-05-08 16:31

ביקורת רעה על LOM
 
1 קבצים מצורפים
טוב, הגיע הזמן לדעתי.
הערה מקדימה. אני מאמין שחלק ממכם מאמינים שאפשר לתת ביקורת אחרי 5 ימים או אחרי 3 שעות של טיפול מסור מרגע הרכישה. אבל בתכלס, אפילו פרק הזמן שאני כותב עליו את החשבונית (3 וחצי חודשים) הוא לא מספיק. למה החלטתי שזה מספיק? כי.... בדיוק בזמן הזה השרת מונה 3 ומשהו שעות של נפילה ולא עלה עדיין. אז בעצם, סוג של: "נמאס לי".

עכשיו, לפרטים:
לפני ארבעה חודשים התחלתי לאכסן את החבילה שלי בשרתים של LOM. מצויין.. הימים הראשונים היו בסדר, נניח שבועיים שלוש בכיף. ואז התחילו הנפילות. בין אם זה נפילות קטנות, "עומס על השרת", או נפילות ארוכות, ארחיב פה.

ככה, הנפילה הראשונה לא הייתה רצינית אבל.. אמרתי בקטנה, 3 שבועות היה שקט, נפילה של איזה 10 דקות, נחיה עם זה. אחלה, עבר הזמן ואז באו עוד נפילות וגם טעינה מאוד איטית עקב עומס אכזרי על השרת. עם הזמן זה כבר ניהיה עוד ועוד נפילה והשיא הגיע כאשר התחילו נפילות שזמן התגובה (עד שהשרת עולה) עומד על 3 שעות. המקסימום שהייתה לי זה נפילה של 23 שעות.. אם יש לכם אתר חשוב כמו לי שפשוט צריך שיהיה באוויר... 23 שעות זה לא פונקציה.

לאחר מכן לקוח אחד התחיל לדווח שהוא לא מקבל מיילים מוואלה (walla.co.il) ולא מצליח לשלוח ופה ושם. בדקנו את הנושא ואכן הייתה בעיה כזאת. אגב, אם הלקוח לא היה אומר לי על זה, פשוט לא הייתי יודע. בתגובה, אבי העביר אותי לשרת אחר. באותו השרת, היה בסדר אך לאחר תקופה מסויימת שוב חזרה הבעיה. אבי אמר שזו בעיה בוואלה והם מטפלים בזה. עד היום, לא נפתרה הבעיה. המקסימום הגיע כאשר הלקוח שלי מתקשר אלי היום בבוקר ואומר לי: "אני רוצה לחזור לחברת אכסון הישנה". זה כאילו, איבדתי לקוח. בערך 20 דקות לאחר השיחה שלי ושלו התחילה הנפילה שנמשכת עד עכשיו (כבר 3 שעות). ולאחר עוד שעתיים הלקוח שם לב לנפילה והתקשר לדווח לי על כך (דבר שכבר ידעתי רק.. פשוט מיואש).
ניסיתי להשיג את אבי בפלאפון וגם שלחתי לו הודעת SMS בשעה 2 אבל אין תגובה. גם הודעה לאיסיקיו נשלחה ואין תגובה ואין טיפול.
לגבי הקטע של התגובה אגב, קרה הרבה פעמים בנפילות שפשוט אבי לא עונה. או שהוא בממתינה ולאחר דקה שמנסים שוב להתקשר, אין תגובה. בזמן שהשרת מושבת.. (נפל).

אני מדבר פה על תקופה של כ-4 חודשים במהלכה חוויתי מעל 10 נפילות ובטוח מעל 10 "זמני תגובה קשים מבחינת השרת". ו2 מהנפילות ממש קריטיות שארכו שעות על שעות (השיא היה 23 שעות עד כמה שאני זוכר).

יותר מדי נפילות, לרוב, אין עם מי לדבר... וסה"כ - נראה לי שדיי סיכמתי את הכל.
מה גם ששילמתי מראש ל-13 חודשים, סכום של 1150 שקלים.
וואלה, נשארו עוד בערך 7 חודשים? נראה מה אפשר לעשות עם זה.

העלתי לפה חשבונית בפורמט GIF שיצאה קצת איכות לא משהו כי צריך גג 19 קילובייט.. קיבצתי איכות. מקווה שהפוסט הזה יעזור. למה חיכיתי עד היום?... כי פעם ראשונה קורה לי שלקוח שלי בא אלי ואומר לי: "אני עוזב.".
זה ממש לא הרגשה יפה.

נערך בגלל שלא רואים את הקבלה כמו שצריך. קישור לקבלה:
קבלה

נמרוד 30-05-08 16:37

אם אבי היה שולח לי קבלה בכל החודשים שהייתי אצלו (ביקשתי כמה וכמה פעמים) הייתי מגיב .. (רק בקשר לנפילות - לא היה אצלי ככה). תבקש מהם החזר..

Gak | WebPower.co.il 30-05-08 16:38

לא מבינים כלום מהקבלה, תעלה לשרת אחר כלשהו... בגודל מלא

ציטוט:

התחילה הנפילה שנמשכת עד עכשיו (כבר 3 שעות)
האתר שלך פועל...

Tal`s 30-05-08 16:39

תבקש ממנו החזר כספי + פיצוי כספי.
ורק שתדע במצבים כאלו שיש לך קבלה והוכחות הייתי עושה משהו בנידון.

אני הייתי פעם אצל מישהו חודשיים שלוש וכל הזמן גם היו נפילות וגם ביקשתי קבלות ולא קיבלתי..

Camel 30-05-08 16:39

וואלה כן
 
ציטוט:

נכתב במקור על ידי Poomi.co.il (פרסם 637389)
לא מבינים כלום מהקבלה, תעלה לשרת אחר כלשהו...


האתר שלך פועל...

משעה 2 עד 17:38
קרוב ל-3 שעות.
עלה בדיוק עכשיו.
לגבי הקבלה, להעלות לשרת... חופשי
עורך הודעה ראשית

Camel 30-05-08 16:42

אגב, טל הוא, בין היתר, הבנאדם שבדקתי איתו את השרת
 
ציטוט:

נכתב במקור על ידי Line-Serv.Co.il (פרסם 637391)
תבקש ממנו החזר כספי + פיצוי כספי.
ורק שתדע במצבים כאלו שיש לך קבלה והוכחות הייתי עושה משהו בנידון.

אני הייתי פעם אצל מישהו חודשיים שלוש וכל הזמן גם היו נפילות וגם ביקשתי קבלות ולא קיבלתי..

ביקשתי מטל לבדוק את האתר. חוץ ממנו עוד מכמה אבל הוא הבנאדם שבשעה של הנפילה אישר (כמו כולם).
אז אם למישהו יש ספקות... פנו אליו.

shayb 30-05-08 16:56

נכון השרת נפל ולא עבד הייתה תקלה
הודעה שלחת ?לא
התקשרת ? לא
שלחת אמייל ?לא
כבר לפני מספר חודשים קיבלת את המספר החדש שלי ואתה ממשיך להתקשר לישן.
אז איך אתה מצפה לקבל מענה ?
שבת שלום לכולם :)

Or|Godex.co.il 30-05-08 17:26

תקשיבו אבי לא משקר יש לו פלאפון אחר לפעמים גם אני טועה ומתקשר לפלאפון ישן
יש באתר הבית את המספר חדש אני בטוח שבחדש הוא יענה בטוח כי לי הוא עונה ללא בעיות ומטפל בבעיות
גם תשלח אליו אימייל הוא תמיד יטפל בהם גם חבל שאתה רושם ביקורת מהר לפני שאתה בודק אם יש פלאפון חדש
או דרכים אחרות


שבת שלום

פרלין|בר מתוקים 30-05-08 17:32

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Or|Godex.co.il (פרסם 637425)
תקשיבו אבי לא משקר יש לו פלאפון אחר לפעמים גם אני טועה ומתקשר לפלאפון ישן
יש באתר הבית את המספר חדש אני בטוח שבחדש הוא יענה בטוח כי לי הוא עונה ללא בעיות ומטפל בבעיות
גם תשלח אליו אימייל הוא תמיד יטפל בהם גם חבל שאתה רושם ביקורת מהר לפני שאתה בודק אם יש פלאפון חדש
או דרכים אחרות


שבת שלום

בדיוק, לא זכור לי שהתקשרתי אליו למספר החדש והוא לא ענה לי, גם אם זה לטיפול בדברים קטנים שבכלל לא היו קשורים אליו, והוא שמח לעזור בהקדם..

בקיצור הנקודה שלי היא שבעתיד תנסה לברר דברים לפני שככה מפרסמים ביקורות שעלולות סתם לפגוע בעסק.

שבת שלום.

Yaniv|Fore.co.il 30-05-08 17:34

ציטוט:

נכתב במקור על ידי נמרוד (פרסם 637388)
אם אבי היה שולח לי קבלה בכל החודשים שהייתי אצלו (ביקשתי כמה וכמה פעמים) הייתי מגיב .. (רק בקשר לנפילות - לא היה אצלי ככה). תבקש מהם החזר..

כנ"ל

sergeykp 30-05-08 17:46

זה בעיה פה ...
זה כמו מאפיה אתה כותב את הביקורת שלך
ופתאום כל הלקוחות ש"טוב" להם עונים לך ...
ממש מוזר לא ?

Gak | WebPower.co.il 30-05-08 17:50

ציטוט:

נכתב במקור על ידי sergeykp (פרסם 637438)
זה בעיה פה ...
זה כמו מאפיה אתה כותב את הביקורת שלך
ופתאום כל הלקוחות ש"טוב" להם עונים לך ...
ממש מוזר לא ?

למה מוזר?
הוא תמיד עונה אני מאמין לזה כי שמעתי מחברים
בנוגע לנפילות - יש לו כמה שרתים והרבה שירותים, אולי מידי פעם יש תקלות בשרת כלשהו

דור 30-05-08 18:01

הייתי אצל אבי בסביבות 7-8 חודשים אפילו יותר נראה לי, אם היתה ביקורת הייתי מגיב..

special-serv 30-05-08 18:04

התמיכה של אבי השתפרה ברמה מאוד מאוד טובה
כנ"ל השירות,השרת
פעם היה לי איתו קצת בעיות של מענה.. אבל לאחרונה הכל מצויין..
אולי באמת כמו שציינו לא ניסית להתקשר למספר החדש..

Yaniv|Fore.co.il 30-05-08 18:31

ציטוט:

נכתב במקור על ידי sergeykp (פרסם 637438)
זה בעיה פה ...
זה כמו מאפיה אתה כותב את הביקורת שלך
ופתאום כל הלקוחות ש"טוב" להם עונים לך ...
ממש מוזר לא ?

בכלל לא מוזר, הם פשוט "מתחנפים" וזה יעזור להם בעתיד.. אתה לא יכול לבוא אליהם בטענות, אני הייתי עושה אותו דבר אם זה היה הפוך

special-serv 30-05-08 18:38

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Yaniv|Fore.co.il (פרסם 637464)
בכלל לא מוזר, הם פשוט "מתחנפים" וזה יעזור להם בעתיד.. אתה לא יכול לבוא אליהם בטענות, אני הייתי עושה אותו דבר אם זה היה הפוך

תחשוב על זה ככה..
למה שאני התנחנף לאבי? אם לא טוב לי אצלו אני פשוט עוזב
אין פה שום קשר להתחנפות.. זה שלך לא טוב אצלו לא אומר שלכולם לא טוב

כנ"ל כל אחד שהגיב לטובת אבי.. אין פה יותר מידי משחקים

Or|Godex.co.il 30-05-08 18:41

אין פה שום התחפנות אבי בנאדם אחלה זה לא אומר עם משהו התקשר
למספר הישן שלו זה אומר שהוא לא בסדר אתם צריכים לבדוק באתר הבית של החברה שלו
אתם שתמיד מהר הולכים לכתוב ביקורת לפני בדיקה זה לא בעיה של אבי זה טעות שלכם
אתם אילו שלא בודקים לפני הפתיחה של אשכול חבל שאתם ככה רושמים שטויות

Camel 30-05-08 18:46

אוקי, אני מגיב שוב
 
ציטוט:

נכתב במקור על ידי Or|Godex.co.il (פרסם 637470)
אין פה שום התחפנות אבי בנאדם אחלה זה לא אומר עם משהו התקשר
למספר הישן שלו זה אומר שהוא לא בסדר אתם צריכים לבדוק באתר הבית של החברה שלו
אתם שתמיד מהר הולכים לכתוב ביקורת לפני בדיקה זה לא בעיה של אבי זה טעות שלכם
אתם אילו שלא בודקים לפני הפתיחה של אשכול חבל שאתם ככה רושמים שטויות

כנראה ולא קראת את כל הסיכום.
מעל 10 נפילות בינהם אחת של 23 שעות ועוד כמה של 3-5 שעות.
הרבה פעמים של "שרת איטי" להחריד.

וסה"כ אני מסתכל על כל ה-4 חודשים לא רק על היום.
אז כן, הסיכום הוא כללי על ארבעת החודשים האחרונים.
ותעשה לי טובה, אל תנסה להוציא אותי פה קטן. תחזור לחור שלך.
מנהלים, אפשר לנעול.

Or|Godex.co.il 30-05-08 19:00

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Camel (פרסם 637474)
כנראה ולא קראת את כל הסיכום.
מעל 10 נפילות בינהם אחת של 23 שעות ועוד כמה של 3-5 שעות.
הרבה פעמים של "שרת איטי" להחריד.

וסה"כ אני מסתכל על כל ה-4 חודשים לא רק על היום.
אז כן, הסיכום הוא כללי על ארבעת החודשים האחרונים.
ותעשה לי טובה, אל תנסה להוציא אותי פה קטן. תחזור לחור שלך.
מנהלים, אפשר לנעול.

אני לא יתחיל לריב איתך כי חבל על הזמן זה לא המקום הנכון לריב
אבי לא יעשה דבר כזה וקרה אז יש סיבה לזה יש פלאפון עם אתה לא יודע
או אימייל

S-Preso 30-05-08 19:21

תפסיקו להגן עליו, זה כזה שקוף שאתם מתחנפים אל loads.
הא ו..הלקוח תמיד צודק.
גם אני הייתי בעבר לקוח שלו, אם הייתה לי קבלה אז הייתי מגיב.(תגובה לא ממש טובה)

Or|Godex.co.il 30-05-08 19:23

ציטוט:

נכתב במקור על ידי S-Preso (פרסם 637485)
תפסיקו להגן עליו, זה כזה שקוף שאתם מתחנפים אל loads.
הא ו..הלקוח תמיד צודק.
גם אני הייתי בעבר לקוח שלו, אם הייתה לי קבלה אז הייתי מגיב.(תגובה לא ממש טובה)

אנחנו לא מגינים עליו חבל שאתם חושבים ככה
זה ההודעה האחרונה שלי פה כנראה שילדים פה לא מבינים

להת'
שבת שלום

Qu-D 30-05-08 19:35

אני בתור לקוח של אבי כבר מספר חודשים לא קטן יכול להגיד לך שהשרתים של אבי מעולים!
אבי גם מטפל בכל הבעיות שלי וגם בדברים שלא אמורים להיות חלק מהשירות שהוא מחוייב לספק לי!

בנוסף הוא מתחשב בעובדה שאני חייל ונותן לי את האפשרות להפקיד לו את הכסף לשרת במהלך החודש ולא בתאריך שאמורים להפקיד כי הרבה פעמים אני לא יכול.

אז באמת שאני לא יודע על מה אתה מתלונן.
אבי תמיד עונה לטלפון ומטפל בבעיות באותה שנייה.
אני מאמין שאם היית מתקשר, שולח אימייל או הודעה הוא היה מטפל בזה.

S-Preso 30-05-08 19:46

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Qu-D (פרסם 637492)
אני בתור לקוח של אבי כבר מספר חודשים לא קטן יכול להגיד לך שהשרתים של אבי מעולים!
אבי גם מטפל בכל הבעיות שלי וגם בדברים שלא אמורים להיות חלק מהשירות שהוא מחוייב לספק לי!

בנוסף הוא מתחשב בעובדה שאני חייל ונותן לי את האפשרות להפקיד לו את הכסף לשרת במהלך החודש ולא בתאריך שאמורים להפקיד כי הרבה פעמים אני לא יכול.

אז באמת שאני לא יודע על מה אתה מתלונן.
אבי תמיד עונה לטלפון ומטפל בבעיות באותה שנייה.
אני מאמין שאם היית מתקשר, שולח אימייל או הודעה הוא היה מטפל בזה.

צריך להציג קבלה על פירסום ביקורת לא?

Alm 30-05-08 20:11

נעול.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 15:03.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ