![]() |
[BasicNetwork] פיצוי כולל
לקוחות נכבדים שלום רב,
עקב אי זמינות לסרוגין במשך היום, אי זמינות שנגרמה עקב תקלות תקשורת ותקלה נוספת בשרת שגרמה לעבודתו החלקית, יפוצו כל הלקוחות אשר מתאכסנים בשרת הDual Xeon של החברה ב-5 ימים נוספים, ללא תשלום. הודעה מפורטת תצא לתיבות הדוא"ל שלכם, איתכם הסליחה, דניאל. |
כל הכבוד דניאל!
|
ציטוט:
אבל זו לא באמת הכוונה, הכוונה באמת היא לפצות את הלקוח על זמן הDown היקר הזה שנגרם. |
דאונטיים הוא חלק בלתי נפרד מהוסטינג (כמובן, הכל שאלה של מידה). נראה לי שעדכונים לתיבות הדואר, בזמן אמת, הם הדבר הראשון לעשות במצב כזה, ומנסיוני - שלא קשור להוסטינג - לקוחות הם הרבה יותר סלחניים כשמשאירים אותם מעודכנים בריל טיים, ולא רק בדיעבד. חשוב להם לדעת בהקדם: (א) שידועה מהות התקלה, (ב) שהיא בטיפול, (ג) זמן פתרון משוער. בכל אופן, היוזמה שפירסמת כאן היא יפה מאוד, ומראה על אמינות.
אברי |
למה אני לא לקוח שלך ? :|
אוף ... |
ציטוט:
וכל הכבוד דניאל-באמת בחור אחראי... אגב-יש חברות שאחרי דאון-טיים של כמה ימים לא עושות כלום. ופה דאון טיים של כמה שעות והחזר זמן ללקוח. זה מראה רק על רצינות החברה. שוב-כול הכבוד. |
חברה רצינית יפה !
|
דניאל תעשה לי ארון תקשורת :)
|
לקיחת אחריות היא חלק חשוב מבין הדברים שספק מחוייב ללקוח.
כל הכבוד. |
רק צריך לקוות שבחמישה ימים האלה לא יקרה כלום לשרת...
|
ציטוט:
אברי |
ציטוט:
|
לפי מה שהבנתי מההודעה, השרת היה בדאון במשך יום אחד בלבד,
ואילו הוא פיצה ל5 ימים, ואם השרת יהיה בדאון ב5 ימים הללו ומה שקשה להאמין, אז אני בטוח שדניאל ימצא דרך לפצות בהתאם, פשוט תתאמץ לא להרוס. |
למי שצחק עלי שכתבתי שצריך לקוות כי השרת לא יפול, השרת נפל כרגע דניס כמובן לא מצליח להחזיר אותו
עריכה: אמרתי עכשיו? התכוונתי לפני כמה שעות, אנחנו כמובן מקווים לטיפול "מהיר" |
ציטוט:
יש לך מושג במקרה עדכני יותר מה מצב התקלה מתי מסתדר? |
ציטוט:
למחוק .. |
ציטוט:
שונא אנשים שלילים כמוך, ד"א, פיצוי הולם :). |
ציטוט:
אין שרת, אין אחסון מה לא מובן? |
כל הכבוד!
|
ציטוט:
צריך לקוות שייעשה סדר בכל מה שקשור לעדכון הלקוחות. אברי |
ציטוט:
זמן זה כסף וכל עוד השרת לא עובד אני מאבד כסף |
ציטוט:
ככל שהזמן עובר , אנשים הולכים לפורומים אחרים . |
השרתים לא עובדים. לא יודע לאיזה לקוחות אתה שולח מיילים, אבל אני את שלי עדיין לא קיבלתי. וגם לא מקבל תשובה ממך או מה"תומכים".
|
לפי מה שאני רואה באתרים של כל מי שהגיב כאן, האתרים שלהם מושהיים .
מאוד מסריח מה שקורה פה ... תדעו לכם שדברים כאלה קורים רק ב-Hosts - כולם ממליצים על Basicnetwork רק בגלל תגובה יפה שהם קיבלו מהמנהל, אף אחד לא התנסה בשרתים בשירות ובקיצור, קשורים לבנאדם ולא לחברה. |
ציטוט:
מאחל לך לפתוח חברת איחסון ולהיות כמותם . |
ציטוט:
לפי התגובות של הלקוחות שלהם אני רואה שיש להם אחלה שרתים אחלה שרות ואחלה תמיכה ואולי יש כאלה כרגע שלא עונים להם ביגלל עומס לא ביגלל שלא רוצים לענות להם וזה קורה אין מה לעשות בשביל זה אלוהים נתן לאדם גם סבלנות! ואין חברה שאין לה בעיות כל חברה והבעיות שלה! |
ציטוט:
יופי .. רק הדגשת את מה שרשמתי . ("אני לא לקוח שלהם אבל לפי דעתי הם אחלה חברה!") גם אני עד לפני יומיים היתי בטוח שהיא החברה הכי טובה פה . אין קשר לזה שהשרתים נופלים ולא מעדכנים אף אחד ... האתר נראה מעולה, השם ענק המנהל נשמע בוגר ורציני . מה כל זה עוזר ? |
ציטוט:
אני מבין אותם , זה יכול לקרות לכל אחד. סך הכל חברה מומלצת ביותר היום מכל חברות האיחסון , רצינית ביותר . ממליץ לכם בחום , דניאל כרגע לא נימצא פה הוא בצבא אבל הוא השאיר מספר פלאפון של דניס (שותפו ) ואיתו ניתן לדבר למי שלא הצליח לתפוס את דניאל (למרות שיש לו משיבון המפנה אותכם לדניס) |
השרת חזר!
|
אני לא אמרתי שהםה חברה הכי טובה אמרתי הם חברה טובה!
ואני לא חושב ככה ביגלל שאחד המנהלים ה אמר את זה אצלי התפקיד מנהל לא משחק תפקיד הוא בן אדם רגיל לא כל מה ששהוא אומר גם חייב להיות נכון יכול להיות שהוא טועה! ואני חושב ככה שהם חברה טובה כי אין הרבה כאלה שיבואו יתנצלו ועוד יביאו לך פיצוי יש כן הרבה שיברחו ממך ולא יתיחסו אלייך! לפי דעתי זו חברה אמינה! |
ציטוט:
|
ציטוט:
האתרים יחזרו לפעולה בזמן הקרוב (שעה שעתיים) או בחצות + - . חכו בסבלנות. |
ציטוט:
אברי |
ציטוט:
אין הרבה תקשורת ביני לבין דניאל - ממש קשה לתפוס אותו , אבל שהוא זמין - הוא איתך לאורך כל הדרך אבל יש גם את דניס , שזמין הרבה יותר ואיתו ניתן לתקשר . מה זה משנה עכשיו , השרת חזר , האתרים חזרו יאאלה חגיגה :qqb007: :qqb007: |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 15:38. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ