![]() |
בעיה רצינית עם תשלום דרך פייפל
לקוח שילם סכום מסוים על שרת משחק למשך חצי שנה דרך הפייפל. אני קיבלתי את התשלום והעברתי אותו לוויזה. אחרי שלוש שבועות שהלקוח השתמש בשרת והרבה כאבי ראש ושאלות אני מתחבר לחשבון שלי ורואה שאני במינוס~ הוא משך את הכסף בחזרה! איך פייפל נותנים לדבר כזה לקרות?! זה פשוט לא מקובל על הדעת שבן אדם יכול להעביר כסף ומתי שמתחשק לו להחזיר אותו בחזרה.
יצאתי עם הפסד כספי עם השרת ובנוסף לכל אני במינוס בפייפל. אם מישהו יודע מה אני יכול לעשות שמצב כזה לא יחזור על עצמו או מה אני יכול לעשות כבר עכשיו תודה על העזרה. ועוד משהו, מה זה אומר שאני במינוס בפייפל? לא ידעתי שזה יכול לקרות בכלל. אם אני לא מתחבר לשם יותר ומוחק את הוויזה מה יקרה בדיוק? *הונפקה חשבונית ללקוח |
משתתף בשאלה, אני לא קולט איך זה שהוא משך את הכסף.. כאילו paypal עושים צחוק מזה?
גם לי זה קרה לפני שבועיים, מה עושים ? |
איך הוא שילם לך בפייפאל? דרך אשראי או העברה מחשבון פייפאל לפייפאל?
אם הוא שילם באשראי יכול ליהיות שהכרטיס גנוס ובעל הכרטיס ביטל את העיסקה אופצייה שניה הלקוח שלך שלח בקשה לפייפאל לקבלת Refund על העסקה בטענה שלא קיבל את המוצר וכדומה ... צור קשר אם הלקוח שלך ותשאל אותו מה קורה ולמה זה חזר פייפאל לא מבטלים סתם ככה עסקאות רק אם הלקוח התלונן על כרטיס גנוס או שאמר להם שזאת לא פעולה שהוא ביצע תלחץ על כפתור ה INFO ליד העסקה זה יתן לך פרטים מדוייקים לסיבת הביטול |
הלקוח שלח Refund וקיבל את הכסף. זה לא אומר שזה מוצדק.
אתה מדבר כאילו הלקוח הוא בן אדם ישר שיחזיר לי את התשלום ברגע שאני יבקש ממנו וזה לא ככה. הרבה כאב ראש ומאמצים לסדר לו את הכול כמו שצריך ועוד אחרי שהוא השתמש בשרת שלושה שבועות~ הוא פשוט לוקח את הכסף כאילו אבא שלו מנהל את פייפל, פאק באמינות אם אתה שואל אותי. |
אני לא מאמין שפייפל מסוגלים לעשות דברים כאלה ללא שום הוכחות.
זה בטח באג במערכת או משהו אחר , תתקשר אליהם ותדבר איתם עם אתה מבין קצת אנגלית זה יספיק. |
ציטוט:
זה מדיניות פייפל. הלקוח שרכש יש לו את ה"כוח" ברוב המקרים. גם לי זה קרה איזה 4 פעמיים. |
ציטוט:
|
שלחתי להם מכתב:
I just hate you paypal. I wrote a letter about one page long and than this shit of session timed out popped from no where and all text was deleted. anyway I am not going to use paypal anymore. I dont like your lame policy giving the buyer the power to control the money like paypal is their dads company. I HAVE NO PROOVES THAT THE ITEM WAS GOT TO THE BUYER BECAUSE IT IS A INTERNET SERVICE (GAME SERVER) AND THERE IS NOT SHIPMENT AND INVOICE WAS SENT BY EMAIL SO WHAT SHOULD I DO?! כתבתי להם מכתב משהו רציני בערך רבע שעה ופתאום זה מקפיץ לי הודעה שנגמרה הזמן התחברות שלי~ התעצבנתי משהו רציני. |
ציטוט:
תגיד סתם שאלה , אתה מרוקאי ? (אפריקה והסביבה) |כאן..שם| |
D: אני מרוקאי בכל רמ"ח איברי~ יפה על האבחנה.
אבל בינינו נראה לך שהם יכולים לעשות משהו? |
ציטוט:
אבל זה קרה בגלל אי הבנה, אז זה הסתדר תסרוק את החשבונית ותשלח לPAYPAL. אם זה לא יסתדר תוך חודש הם ימשכו את הכסף מהויזה שלך אוטומטי בלי לשאול אותך. |
ציטוט:
הבחור שלח תלונה לפייפל שהוא לא קיבל את המוצר או שקיבל אותו פגום ופייפל אישרו לו את הצ'רג' באק . אין הרבה מה לעשות דבר עם פייפל שלח להם הודעות (אבל הפעם בנימוס)|Lol| |
הרעיון הגדול שעומד מאחורי פאיפל שהוא נותן כוח ללקוח אבל ! יש אבל גדול אם תשלח הוכחות בזמן ותענה לכל השאלות שלהם אתה תקבל את הכסף חזרה או שהם יחליטו על פשרה בינכם.
יש צורך להתנהג בהתאם, לענות בנימוס ומכובד עם קצת סבלנות והכל יפתר. היו לי כמה בעיות כאלה אבל כולם נפתרו בשלום :) גם בתור לקוח וגם בתור מוכר. כמו שרשמו לך כאן אם זה בעקבות כרטיס אשראי שבוטל אז אתה תצטרך לדבר איתם בנושא וגם עם הלקוח שלך. שאתה נכנס לעמוד הראשי (STATEMENT) כתוב לך למעלה שיש לך מקרה פתוח, תלחץ עליו ותקרא את הפרטים, שם גם תתבקש להזין את ההוכחות שבידך. בכל מקרה, לידע הכללי שלך, הלקוח לא קיבל את הכסף חזרה, כרגע הכסף נמצא אצל פאיפל בכל תהליך החקירה אם מדובר בבקשת REFUND. עד אשר הם יחליטו לנכון מה לעשות. אם תצטרך עוד עזרה שלח פרטית אני אנסה לעזור לך :) |
עכשיו רק קראתי את התגובות שלך..
המייל שכתבת, ממש אבל ממש לא הולך לעזור לך... חוץ מזה אם אתה כותב מייל או תגובה באתר מסויים והוא ארוך אז מומלץ לפני שאתה עושה שליחה לעשות COPY PAST לתוך כתבן או משהו.. זה קורה הרבה ועם הנסיון תלמד :) עכשיו שוב אם תצטרך עזרה דבר איתי.. |
אני הייתי במקומך מתקשר ל PAYPAL בארצות הברית - ומנסה לברר מה אפשר לעשות ולא משאיר את זה ככה.
|
חחח..הרגת אותי עם המכתב שלך, אני מקווה שאתה לא מצפה לתגובה מהם אחריי זה
|
כנס ל
/var/log תמצא לוגים של הלקוח כשהוא התחבר לשרת ל ftp , או לניהול , בטוח הוא היה צריך לעשות לוגין מתישהו. יש לך את האיפי שלו , יש לך את האישור תשלום במייל דרך פיפאל , ויש לך את הקטע של הריפנד , ברגע שזה נעשה מעבר ל 14 יום מיום סגירת העסקה , חוק הגנת הצרכן אינו חל יותר ( בנושא החזרת מוצרים ), ויש לך עילה לתביעה פלילית. רק תקשר ביין התאריכים של התשלום לבין התאריכים של הלוגין , אתה מחזיק חברה שמספקת שירותי משחק , כך שאני מאמין שאמינות מהצד שלך לא ניתן לערער אותה בנושא סיבת החיוב בפיפאל. |
יש לי עכשיו את אותה בעיה..
העיניין שאני לא עסק רשום ואני ממש לא יודע מה לעשות. אני אפנה לפייפל ואציג בפנייהם כניראה את כל הלוגי שיחה עם כל הדברים בתקווה שזה יעזור. אם למישהו יש רעיון בבקשה תעזרו לי. |
ציטוט:
אני לא יודע עד כמה זה חוקי, אבל גם לי עושים את זה המון, אז פשוט פתחתי עוד משתמש. משלמים לי לחשבון X, אני מעביר לחשבון Y, ואז גם אם הלקוח פותח תלונה מול חשבון X הכספים לא ייעלמו. (יכול להיות שהוא ייזכה בתלונה - אבל זכייה בתלונה לא פירושה קבלת החזר) |
CYEO זה לא חוקי
ויש לך עמלות כפולות.. מ10 דולר ישארו לך משהו כמו 8 אחרי כל ההעברות האלה.. תשיגו DEBIT CARD ותפדו אותם בשניה שאתם מקבלים.. |
פייפל מאפשרים לבטל עסקה עד תקופה מסויימת, זאת אומרת לאחר ההזמנה יש כמה זמן לאפשרות ביטול העיסקה וזה הכרחי.
לדוגמא שבוע שעבר שלחתי כסף בטעות לבן אדם הלא נכון וזה אפשר לי לקבל את הכסף בחזרה. מה שקרה לך זה סיפור עצוב אבל אני לאחושב שזאת סיבה להפסיק לעבוד עם PAYPAL. להבא, תבדוק יום אחרי אם העסקה בוטלה או לא. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 02:34. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ