הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   Off-Topic וסיקורים (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=48)
-   -   דואר ישראל מחרפן אותי. עזרה (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=71730)

dvirhazout 04-02-09 15:25

דואר ישראל מחרפן אותי. עזרה
 
קניתי ב12 בינואר מוצר כלשהו שעלה 250$ כולל שליחה, לא יותר מדי כבד בשירות שליחה מארה"ב שנקרא postal prority. לפי מה שכתוב- אמור להגיע תוך 4-10 ימי עבודה.
לשירות הזה אין קוד מעקב ככה שאני לא יכול לראות איפה זה עכשיו.

התקשרתי לדואר וכמה מספרים וכל אחד מפנה אותי למישהו אחר והשורה התחתונה היא שהם אומרים שאי אפשר לאתר חבילה בלי קוד.

יש מצב זה מתעכב במכס בת"א אבל גם שם לא נותנים לי לדעת מה קורה עם החבילה בלי קוד מעקב. לא קיבלתי שום דבר בנוגע לחבילה בדואר- לא על עיכוב במכס, לא על הגעה של החבילה ולא כלום.

זו לא פעם ראשונה שאני קונה מהמוכר הזה ומהשירות דואר הזה ופעם שעברה זה הגיע תוך שבועיים.

מה אני אמור לעשות??;-(

vadimg88 04-02-09 15:28

זה קרה לי בעבר, זה קורה רק כשאתה ושלח עם דואר רגיל USPS. כן זה כנראה במכס ולוקח זמן עד שהמכתב של המכס מגיע אליך לבית שאומר שאתה צריך לשחרר אותו. גם לשחרר אותו לא יהיה פשוט, 250$ כנראה תצטרך לשלם בנוסף ולא מעט.

dvirhazout 04-02-09 15:40

ציטוט:

נכתב במקור על ידי vadimg88 (פרסם 696552)
זה קרה לי בעבר, זה קורה רק כשאתה ושלח עם דואר רגיל USPS. כן זה כנראה במכס ולוקח זמן עד שהמכתב של המכס מגיע אליך לבית שאומר שאתה צריך לשחרר אותו. גם לשחרר אותו לא יהיה פשוט, 250$ כנראה תצטרך לשלם בנוסף ולא מעט.

זה לקחתי בחשבון.. 30% לקחתי בחשבון שאני אשלם מכס.

מה שמעצבן הוא שתוקעים את זה שם בלי סיבה. בדקו אם אין בזה משו מיוחד, תחזירו לחבילה ושלחו לסניף הדואר. פעולה של יום-יומיים. לא יותר.
זה לא שרימיתי בערך של המוצר או השליחה או משו כזה. הכל אמיתי ומחיר אפילו גבוהה מהמחיר שהם יעריכו אותו.

vadimg88 04-02-09 16:48

הבעיה היא שזה נשאר במכס, והם שולחים ביום שהם מקבלים את החבילה מכתב לסניף שלך שלוקח כמה ימים להגיע. אישית המקרה שלי לקח בערך 3 שבועות להוציא אותו.

onemancrew 04-02-09 18:22

הסבר מה לעשות:
תיצור קשר עם המוכר. גם Priority Mail International של USPS נותן מספר מעקב אחר החבילה. רק שאת המעקב אתה מבצע באמצעות האתר האינטרנט של USPS ולא באמצעות רשות הדואר בישראל , זה נקרא Parcel Tracking. כתובת לביצוע מעקב:
http://www.usps.com/shipping/trackan...rackandconfirm
בנוסף , אתה צריך להתקשר לדואר ישראל סניף מכס. הסניף נקרא: מכס חבילות ת"א
קישור: http://www.israelpost.co.il/modiin.n...1?OpenDocument

SpiKerG 04-02-09 18:36

גם לי זה קרה.
אני מעריך בשבוע - שבוע וחצי הקרוב יגיע אלייך מכתב מהמכ"ס .

----
ומשהו לא קשור קצת:
אגב חברת דואר ישראל החברה הכי מסכנה שאני מכיר , חייב עוד חברת דואר גדולה בישראל.
איבדו חבילה שלי וכבר חודש הם רק מתרתרים אותי לסניף שלהם וכל פעם טלפונים..

vadimg88 04-02-09 21:52

ציטוט:

אגב חברת דואר ישראל החברה הכי מסכנה שאני מכיר , חייב עוד חברת דואר גדולה בישראל.
איבדו חבילה שלי וכבר חודש הם רק מתרתרים אותי לסניף שלהם וכל פעם טלפונים..
אפשר להגיד את אותו הדבר לגבי שירותים נוספים כמו הרכבת הכל כך טובה שלנו, התחבורה הציבורית, והרשימה עוד ארוכה.

onemancrew 04-02-09 23:52

לקוח שמשלם יותר כסף מקבל גם ערבויות משירות הדואר בישראל.
ניתן לשלוח דברי דואר באמצעות דואר רשום.
ניתן לבצע באמצעות דואר ישראל שירות ביטוח לדבר הדואר על לסכומים של עשרות אלפי שקלים. כך שבמקרה שדבר הדואר הלך לאיבוד השולח מבטח את עצמו בגין אובדן או/ו נזק.
תשלם יותר = תקבל יותר. הרי במחיר של בול (1.50 ש"ח) אינך מבקש מדואר ישראל לתת לך שירות ברמה AAA. כמובן שבמחירים הגבוהים יותר בשירותים המקצועים יותר של דואר ישראל אתה כבר יכול לבדוק חברות בלדרות נוספות. הכל פונקציה של כמה שאתה משלם.

dvirhazout 05-02-09 07:13

דבר ראשון- תודה!

onemancrew- ביקשתי את הקוד אבל אמרו לי שגם ב Postal priority של USPS אין להם קוד. אני יודע שזה מוזר אבל לך תבין.

הדואר והמכס מפילים אחד על השני את השאלות ומטרטרים אותי בטלפונים. אני התייאשתי ואחכה בשרט לאיזשהו מכתב.

בנתיים עידכנתי את המוכר לגבי כל מה שהתרחש וכמו אמריקאי נחמד הוא פשוט לא שאל הרבה שאלות ושלח את המוצר פעם נוספת. אני בספק אם זה היה קורה עם מוכרים בארץ.

ורק לציין- זו חברה, לא מוכר פרטי ככה שבחרתי את האפשרות השליחה הטובה מבין השניים שהיו להם שזה המקסימום שיכולתי לעשות במצב הזה. מקווה שהחבילה הפעם תגיע כמו שצריך.

:)

idankol 05-02-09 07:17

דבר ראשון,
לא משלמים על דבר שאין להם עוד אותו.
אתה היית צריך להגיד להם : "שהחבילה מגיעה שלחו לי מכתב ואני יבוא לקחת ".
דבר שני,
קודם כל שואלים לאיפה זה מגיע ומה וכו'.

דברים כאלה קורים בדרך כלל.
תקרא גם את התקנון שלהם.

Beesites 06-02-09 08:29

ציטוט:

נכתב במקור על ידי dvirhazout (פרסם 696652)
דבר ראשון- תודה!

onemancrew- ביקשתי את הקוד אבל אמרו לי שגם ב Postal priority של USPS אין להם קוד. אני יודע שזה מוזר אבל לך תבין.

הדואר והמכס מפילים אחד על השני את השאלות ומטרטרים אותי בטלפונים. אני התייאשתי ואחכה בשרט לאיזשהו מכתב.

בנתיים עידכנתי את המוכר לגבי כל מה שהתרחש וכמו אמריקאי נחמד הוא פשוט לא שאל הרבה שאלות ושלח את המוצר פעם נוספת. אני בספק אם זה היה קורה עם מוכרים בארץ.

ורק לציין- זו חברה, לא מוכר פרטי ככה שבחרתי את האפשרות השליחה הטובה מבין השניים שהיו להם שזה המקסימום שיכולתי לעשות במצב הזה. מקווה שהחבילה הפעם תגיע כמו שצריך.

:)

זה לא רלוונטי בכלל אם זאת האופציה הטובה יותר או הגרועה יותר שסופקה על-ידי המוכר. אם המשלוח נשלח ללא tracking אני לא מבין למה זה מפתיע אותך שלא יכולים לבדוק לך איפה הוא נמצא. מה אתה מצפה מהם לעשות? להגיד לך לחכות על הקו וללכת לאולם מיון, להפוך את כל השקי דואר על הרצפה ולחפש שם את החבילה שלך?

אגב אמריקאי נחמד - גם אתה תהיה ישראלי נחמד וכאשר תקבל את המוצר פעמיים תחזיר לו את המוצר השני?

dvirhazout 06-02-09 08:40

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Beesites (פרסם 696846)
זה לא רלוונטי בכלל אם זאת האופציה הטובה יותר או הגרועה יותר שסופקה על-ידי המוכר. אם המשלוח נשלח ללא tracking אני לא מבין למה זה מפתיע אותך שלא יכולים לבדוק לך איפה הוא נמצא. מה אתה מצפה מהם לעשות? להגיד לך לחכות על הקו וללכת לאולם מיון, להפוך את כל השקי דואר על הרצפה ולחפש שם את החבילה שלך?

אגב אמריקאי נחמד - גם אתה תהיה ישראלי נחמד וכאשר תקבל את המוצר פעמיים תחזיר לו את המוצר השני?

תתפלא אבל כן.
אם אני אקבל את 2 החבילות אני אחזיר אחת מהן אל המוכר.

המשלוח אמנם נשלח בלי TRACKING אבל כל חבילה [לא מכתב רגיל] שנשלח לארץ מקבל קוד.
זה ממש לא בעיה בשבילם לראות לפי כתובת פשוט הם לא רוצים לעשות את זה.
בנוסף, הם בנתיים גם לא שולחים שום מכתב לגבי מה עם החבילה, אם אפשר ללכת לאפישהו לשחרר אותה וכו'. בגלל זה הכעס עליהם [גם על ההטלת אחריות, מהמכס לדואר ל EMS וחזור].

Beesites 06-02-09 08:46

ציטוט:

נכתב במקור על ידי dvirhazout (פרסם 696848)
תתפלא אבל כן.
אם אני אקבל את 2 החבילות אני אחזיר אחת מהן אל המוכר.

המשלוח אמנם נשלח בלי TRACKING אבל כל חבילה [לא מכתב רגיל] שנשלח לארץ מקבל קוד.
זה ממש לא בעיה בשבילם לראות לפי כתובת פשוט הם לא רוצים לעשות את זה.
בנוסף, הם בנתיים גם לא שולחים שום מכתב לגבי מה עם החבילה, אם אפשר ללכת לאפישהו לשחרר אותה וכו'. בגלל זה הכעס עליהם [גם על ההטלת אחריות, מהמכס לדואר ל EMS וחזור].

"זה ממש לא בעיה בשבילם לראות לפי כתובת" אתה אומר כי...? שוב - משלוח שנשלח ללא מעקב הוא... ללא מעקב.

ונכון, אם יש בעיה עם משלוח בלי מעקב זה בעייתי (לדוגמה: אם הכתובת לא מוכרת, אתה לא יכול לדעת את זה). בגלל זה מוסיפים עוד קצת כסף כדי שדבר דואר חשוב יישלח עם מעקב.

וברור שכשאתה פונה לדוגמה ל EMS וזה לא נשלח ב EMS זה בזבוז זמן. או כשאתה פונה למכס והחבילה לא במכס. אני לא אומר את זה כדי לבאס אותך, אני רק אומר לך ככה - תראה את זה כשיעור בחיים - מה שחשוב שלח בדואר רשום/שליח.

dvirhazout 06-02-09 12:10

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Beesites (פרסם 696849)
"זה ממש לא בעיה בשבילם לראות לפי כתובת" אתה אומר כי...? שוב - משלוח שנשלח ללא מעקב הוא... ללא מעקב.

ונכון, אם יש בעיה עם משלוח בלי מעקב זה בעייתי (לדוגמה: אם הכתובת לא מוכרת, אתה לא יכול לדעת את זה). בגלל זה מוסיפים עוד קצת כסף כדי שדבר דואר חשוב יישלח עם מעקב.

וברור שכשאתה פונה לדוגמה ל EMS וזה לא נשלח ב EMS זה בזבוז זמן. או כשאתה פונה למכס והחבילה לא במכס. אני לא אומר את זה כדי לבאס אותך, אני רק אומר לך ככה - תראה את זה כשיעור בחיים - מה שחשוב שלח בדואר רשום/שליח.

מה שאתה לא מבין זה שקניתי מחברה שמציעה רק 2 אפשרויות משלוח למחוץ לארה"ב.
אחד economy שעולה פחות ומגיע לפיהם תוך 1-3 שבועות
האפשרות השניה היא priority שמגיע תוך 4-10 ימים אבל בלי מעקב גם כן. תאמין לי שאם הייתה אפשרות להוסיף עוד כמה דולרים בשביל משלוח עם מעקב הייתי עושה את זה בלי ספק.

Beesites 06-02-09 13:33

ציטוט:

נכתב במקור על ידי dvirhazout (פרסם 696858)
מה שאתה לא מבין זה שקניתי מחברה שמציעה רק 2 אפשרויות משלוח למחוץ לארה"ב.
אחד economy שעולה פחות ומגיע לפיהם תוך 1-3 שבועות
האפשרות השניה היא priority שמגיע תוך 4-10 ימים אבל בלי מעקב גם כן. תאמין לי שאם הייתה אפשרות להוסיף עוד כמה דולרים בשביל משלוח עם מעקב הייתי עושה את זה בלי ספק.

כן, אבל תסכים איתי שזאת לא בעיה של הדואר שהחברה שאיתה אתה עובד משום מה ומסיבה תמוהה ביותר לא מוכנה לשלוח משלוחים עם מעקב.

dvirhazout 06-02-09 14:27

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Beesites (פרסם 696881)
כן, אבל תסכים איתי שזאת לא בעיה של הדואר שהחברה שאיתה אתה עובד משום מה ומסיבה תמוהה ביותר לא מוכנה לשלוח משלוחים עם מעקב.

כמו שאמרתי, לכל חבילה שנשלחת לארץ (שלר מכתב) יש קוד שנותנים בארץ. מה שאני מבקש זה את הקוד הזה לפי כתובת ושם והכל. תאמין לי שזה ממש לא מסובך בשבילם ומשום מה הם עדיין מעקבים את זה איפשהו וכנראה שאני בכלל לא אראה את החבילה השניה. בוא נקווה שאת השניה הם יעבירו כמו שצריך.

Beesites 06-02-09 15:09

ציטוט:

נכתב במקור על ידי dvirhazout (פרסם 696897)
כמו שאמרתי, לכל חבילה שנשלחת לארץ (שלר מכתב) יש קוד שנותנים בארץ. מה שאני מבקש זה את הקוד הזה לפי כתובת ושם והכל. תאמין לי שזה ממש לא מסובך בשבילם ומשום מה הם עדיין מעקבים את זה איפשהו וכנראה שאני בכלל לא אראה את החבילה השניה. בוא נקווה שאת השניה הם יעבירו כמו שצריך.

מצטער, כאן אנחנו לא מסכימים.
א. אני לא יודע אם זה באמת פשוט בשבילם לחפש את הקוד לפי כתובת ושם והכל. ואני נוטה להאמין שאם זה באמת היה להם פשוט הם היו עושים את זה.
ב. גם לגבי דברי דואר רשומים, המידע שקיים במערכת הוא הברקוד של דבר הדואר + ההיסטוריה שלו (המעקב שלו), דהיינו - "התקבל למשלוח בתאריך X בסניף Y, הועבר למיון ב..." וכו'. כלומר - שם הנמען לא קיים בכלל במערכת. ולכן אי אפשר לחפש חבילות לפי שם נמען. מה שמחזיר אותנו שוב לכמה שחשוב לשלוח דברים ברשום, אבל אני חושב שקצת מיצינו את הנושא :)

hod206 06-02-09 15:50

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Beesites (פרסם 696904)
אני חושב שקצת מיצינו את הנושא :)

גם אני.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 05:41.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ