הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ביקורות והמלצות (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=62)
-   -   ביקורת רעה | ILserv (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=72427)

akamaor 04-03-09 20:55

ביקורת רעה | ILserv
 
הכול התחיל בתאריך ה-8 לפברואר, לפני כמעט חודש.
רכשתי חבילת VPS מחברת ILServ (כתובת האתר : www.ilserv.net ) מבעל החברה – הוד סיוון. המחיר היה נוח במיוחד וגם האדיבות שהוד הראה לי גרמה לי לבחור דווקא ב-ILServ. קיבלתי שלושה ימי ניסיון, שלאחריהם שילמתי להוד מראש לאותו חודש בעזרת טכנולוגיית PayPal. לאחר שבוע התחילו כל מיני "תקיעות" ונפילות משונות בשרת ה-VPS שגרמו לי להרהר האם באמת האחסון שווה את המחיר. ביום חמישי מיד לאחר מכן פניתי לבר, אחראי התמיכה הטכנית של העסק והוא מסר לי שבעיית האיטיות וה-Down Times מתרחשת רק בשרת ה-VPS שלי. לאחר מספר ימים הוד הודיע לי שאכן יש בעיות בשרת והן יתוקנו ביום ראשון ושהוא יפצה אותי על הנפילות בשל כעס הלקוחות שמשלמים לי על שירותי האינטרנט שאני מספק בשרת ה-VPS שרכשתי דרכו. לאחר שלושה שבועות כמות ה"תקיעות" והנפילות הייתה ממש בלתי נסבלת (הגעתי למצב שאני מפצה לקוחות בחודש חינם – על "תקיעות" ונפילות שהיו בשרת) ובר מסר לי שוב שזאת בעיה רק בשרת ה-VPS שלי. שוב לא התייחסתי ושוב הפיצוי שהובטח לא התקבל. עד כאן הכל טוב ויפה, 2 הבלגות שלי, מספר לקוחות שלי שפוצו על ידיי ויציאה בהפסדים. חשוב לציין שבעת הרכישה התחייב הוד סיוון בעל פה שעל כל שעה נפילה אקבל יום ללא תשלום.

בתאריך ה-1 למרץ שלח לי הוד סיון, בעל העסק מכתב אל תיבת הדוא"ל ובו היה רשום :

"לידיעת כל הלקוחות
ביום שני 2.3.09
יתבצעו מספר עבודות תחזוק בשרתי החברה.
כל שרתי ה vps יפלו למשך שעתיים וחצי(פחות או יותר)
תודה רבה על ההבנה
הוד סיון מנכ"ל ilserv"

התקשרתי בכדי לברר את העניין והתברר שהעבודות מתייחסות להחלפת כונן קשיח, לכן השרת יהיה מושבת למשך שעתיים וחצי (פחות או יותר). לכן ארגנתי הכל, וגם הודעתי שהלקוחות יפוצו על הזמן שבו השרת יירד לרגל תחזוקה. הגיע אותו יום ואכן הנפילה התרחשה בשעה 15:10 (ובאמת קיבלתי הודעה על הנפילה מ"Siteuptime" בשעה 15:20).
חיכיתי והמתנתי עד השעה 17:50והשרת עדיין לא שב. התקשרתי להוד לברר מה פשר העניין, והוא לא ענה לי.
לאחר מכן התקשרתי לבר והסברתי לו שהוא אמר תהליך החלפת הכונן הקשיח לא יעלה על שעתיים וחצי, בר מסר שמכיוון שהוא אמר "פחות או יותר", אז יכול להיות שצריך לחכות עוד קצת - והוא לא בבית כרגע אז הוא לא יכול לעזור לי.
המתנתי וחיכיתי והגיעה השעה 19:00, עדיין השרת היה ב-Down Time, לכן התקשרתי לבר והוא אמר שהוא לפני רגע הגיע הביתה והוא מריץ את השרת. כבר אמרתי לעצמי שכל העניין הזה הסתיים ואפשר לחזור לעבוד כרגיל אבל לאחר 10 דק' של המתנה, השרת עדיין לא שב. התקשרתי לבר והוא אמר לי שיש בעיות ברשת של השרת וצריך לסדר את זה, אמרתי לו שממש לא נראה לי כל העניין הזה ושאני כבר הסברתי ללקוחות שזה לא אמור לקחת יותר משעתיים וחצי ושאין להם ממש כוח להמשיך לחכות. הוא אמר לי שהוא לא נמצא ברגע זה בחווה, אלא הוד וגם לגביי כל עניין הפיצויים צריך לדבר איתו. התקשרתי מספר פעמים להוד ולא השגתי אותו. אחרי ייאוש חשבתי שאולי אנסה להתקשר ממספר טלפון אחר שיש ברשותי ואכן לאחר הצלצול השני, הוד כבר היה על הקו. שאלתי אותו מדוע הוא לא ענה לי כשחייגתי אליו מהמספר שלי והוא השיב שהוא לא סינן, פשוט לא יכל לדבר. לאחר מכן שאלתי אותו מתי השרת יחזור והוא אמר שהוא יחזור באותו היום, אבל בשעת לילה מאוחרת. התעצבנתי על כל עניין השקרים שהוא סיפר לי והסברתי לו שאני מפסיד לקוחות והוא אמר שלא לדאוג ושאני יפוצה על הכול כפי שהתחייב (שעת נפילה = יום בחינם).

התעוררתי לבוקר קריר ולדאבוני השרת עדיין לא היה זמין, התקשרתי להוד והוא אמר לי שהיו בעיות ואשר בשעה 10:00 בבוקר הטכנאי מחוות השרתים ימשיך לעבוד על השרת. שאלתי את הוד מתי השרת יחזור והוא אמר לי "כשאני אגיע מבית הספר, השרת כבר יהיה זמין". חזרתי מהבית ספר בשעה 14:30 והשרת עדיין לא היה זמין. לאחר שיחה עם הוד, הוא אמר לי שהשרת יחזור עד 15:30 ושאני יפוצה על מה שסגרנו. הגיעה השעה 15:20, והשרת עלה, משמע שאני אמור לקבל 24 ימים של אחסון בחינם. התקשרתי להוד וביקשתי ממנו לבצע חישוב על הפיצוי שאני אמור לקבל, והוא אמר לי שנתחשבן בסוף החודש.לא הסכמתי בטענה שלא רציתי שבסוף החודש הוא יתחיל להמציא לי כל מיני דברים ואני אמצא את עצמי משלם לו לחודש נוסף, מופסד בכסף ובלי פיצויים. הוא התחיל להמציא תירוצים שונים שהוא לא יכול כרגע, ומה שהוא אמר זה שאני לא אקבל 24 ימים, מכיוון שהחישוב התחיל משעה 19:00.

עכשיו מיותר להאריך בנושא, הכול מובן וברור. נפילות מתרחשות, החלפות של כוננים קשיחים הם דברים שבהרגל. תקלות קורות לכל אחד ובכל זמן נתון. אני מבין את בעל החברה ואת התומך הטכני שהקדישו שעות על טיפול בבעיה אך איני מבין את רשלנותו של הוד בנושא. הוד לא ענה לטלפונים כשהייתי צריך אותו ברגע המשבר עם הלקוחות. לאחר שסוף סוף ענה – מסר שהפיצוי יקבע בסוף החודש ושהוא לא חל על כל השעות שהתחייב עליהן תחילה. כשאני בא לחברה ומשלם סכום כסף אני מצפה לקבל את המגיע לי. אני לא מצפה שלאורך כל תקופת התשלום יהיו נפילות או תקיעות. בתחילה היו הבעיות רק בשרת שלי, לאחר תלונות חוזרות ונשנות הסתבר שהן בכל השרת אשר בבעלות ILServ אך עדיין לא הכירו בכך הוד ובר. אשמח לתגובה מפורטת של מנהל התקשורת\דובר החברה באשכול זה.

*אני מפרסם את האשכול בשמי ובשם שותף שלי - יונתן לוי, קבלה נשלחה לאחראי הפורום Dima

KingSnake 04-03-09 21:02

מאוד מאכזב לשמוע ביקורת כזו, אבל אי אפשר להחליט דבר לפני קבלת תגובת העסק. כרגע זה נשמע כמו פאשלה של הוד (שכנראה שכחת שהלקוח תמיד צודק).
בכל מקרה, אני מכיר גם את מאור וגם את יונתן (המתלוננים) באופן אישי ואני יודע שהם אנשים אמינים וישרים.

Dima 04-03-09 21:15

אכן קיבלתי את הקבלה ואני מסכים עם איתי שכדאי שנמתין לתגובת הצד השני לפני שאנחנו מסיקים מסקנות לכאן או לכאן.
בכל אופן, אני מקווה שבעקבות ההודעה תגיעו לעמק השווה בעניין הזה.

DGP, הודעתך נמחקה. אין מקום להתנגחויות אישיות אצלנו.
חברים, בואו ונשמור על מתינות האשכול, כי אנחנו לא רוצים להגיע למצב של אזהרות או השעיות.

WCMS 04-03-09 21:42

מאוד מאכזב לשמוע,
פשוט חבל מאוד.
אפילו משעה 19:00 הרווחת בערך 22 ימים
תפצה את הלקוחות שלך בהתאם..
ולדעתי צריך פעם הבאה להגיד עד 24 שעות..
כדי שלא יקרה מצבים לא נעימים כאלה,
והחלפת הארדיסק, ובעיה ברשת..
זה יכול להיות אמיתי ולא שקר,
לא צריך ישר להגיד שזה שקר..
מחכה לשמוע את הצד השני..

יורי.

Scolpy 04-03-09 22:11

‏ ‏
ציטוט:

נכתב במקור על ידי Yuri198 Services (פרסם 701216)
מאוד מאכזב לשמוע,
פשוט חבל מאוד.
אפילו משעה 19:00 הרווחת בערך 22 ימים
תפצה את הלקוחות שלך בהתאם..
ולדעתי צריך פעם הבאה להגיד עד 24 שעות..
כדי שלא יקרה מצבים לא נעימים כאלה,
והחלפת הארדיסק, ובעיה ברשת..
זה יכול להיות אמיתי ולא שקר,
לא צריך ישר להגיד שזה שקר..
מחכה לשמוע את הצד השני..

יורי.

השקרים זה לא הארד דיסק והבעיה ברשת, אלא הזמנים שהוא קבע איתי.

יונתן

bimbim 04-03-09 22:36

במקרה כזה, טוב ששילמת בpaypal
תדבר עם paypal ותסביר להם את הבעיה
אתה יכול לבטל את התשלום בכל זמן ולבקש את החזרת הכסף.
הביטוח הוא עד 2000 דולר.

hilfiger 05-03-09 07:08

ככה
יש כאן מספר בעיות בהודעה שלך!
הראשונה היא שלא אתה התקשרת אליי לאחר קבלת המייל אני התקשרתי אליך תרם שליחת המייל !

דבר שני
היו להם (יונתן וחברו) תקיעות בשרת ומספר בעיות שלא היו קשורות לאיכות שרתינו!
צוות החברה עמד לרשותם 24 שעות וגם בדברים שלא קשורים למתן התמיכה שלנו!
יונתן יכול להעיד שקיבל תמיכה תכנית שהוא בעצמו אמר שזה לא במסגרת התמיכה הרגילה עשינו לו עידכונים קינפוגים ומה לא (וללא תשלום נוסף) ?!
יותר מיזה כמו שראיתם יונתן קיבל על כל שעה נפילה יום שלם פיצוי ! וחוץ מהחלפת ההארדיסקים שהוא ידע עליה מראש לא הייתה שום נפילה !

חבל לי שזה הרושם שיתקבל על החברה
פתאום הוא שוכח את כל התמיכה התכנית
פתאום הוא שוכח את המחיר שעשיתי במיוחד בשבילו כי הוא אמר לי כמה קשה לו לשלם!
פתאום הוא שוכח שהוא היה מתקשר אליי שעות והייתי מסיע לו גם בנושאים אשר לא קשורים לשרת!

חוץ מהתקיעות שנגרמו בגלל קינפוג כושל שלו!
והחלפת ההארדדיסק!
היה לו חודש מדהים
מעבר לכך שמגיע לו עוד פיצוי יותר מחצי חודש !!!


אני לא רואה כאן מקום לשום תלונה
בגלל שהיה מספר שעות נפילה שהוא ידע עליה מראש הוא מחליט לבוא ולרשום ביקורת הוא אפילו לא סיים את החודש בחבילה שלו
עכשיו מה שמצחיק אותי זה כמה הם מזלזלים בעצמם כי מספר ימים לפני הנפילה יונתן אמר לי כמה שהוא מרוצה אמר שהוא ימלץ עליי לחברים שלו (ובאמת כך היה הוא הביא איתו עוד לקוחה של שרת vps )
הוא אפילו אמר לי שבסוף החודש הוא ירשום המלצה בהוסטס


אז בגלל אותו יום שהוא יתקשר אין ספור פעמים הוא רושם את הביקורת ?
מה אני יגיד לכם חבל החברה בת שנה וחצי
ובחיים לא קיבלתי ביקורת שלילית עליה.

ושוב חשוב להדגיש שעל כל בעיית החלפת ההארדיסקים יונתן מקבל פיצוי של למעלה מ 20 יום !!!

ובנוגע לחוסר הזמינות שלי באותו יום
מין הסתם כאשר אנחנו עסוקים בהחלפת הארדיסקים קשה ומסובך יותר לענות לטלפונים!
הבעיה הייתה כאשר עניתי ליונתן הוא התחיל לצעוק וזה הגיע לשיחות שלא מובילות לשום דבר
הודענו לו שאנחנו עושים את כל מעמץ אפשרי אבל כנראה שזה לא הספיק לו !
בשעה 6:40 בבוקר הוא התקשר אליי ועניתי לו!
אני לא רואה שום בעיה בתמיכה או בשירות הוא רצה לשמוע זמנים שלי לא היה אפשרות להתחייב בהם לא התחייבתי על שום דקה או על שום שעה !

ולמי מיכם שירצה אני מוכן להוציא פירוט שיחות שלי עם יונתן של כל החודש ותיראו כמה הוא היתקשר וכמה עזרתי לו !
כל ההודעה הזו נכתבת כאשר הוא עוד לא סיים את החודש שלו !
וכל התלונה לגבי יום אחד בלבד !


לגבי הפיצוי שיונתן רצה לסכם איתי אמרתי לו מספר פעמים שאני לא יכול כרגע ושאני חייב לזוז הוא התעקש
הוא רצה שאני יתן לו פיצוי בלי ליראות את תוצאות ה down time מהחווה ואני יתבסס רק על התוצאות שהוא הביא מאתר שאני לא יודע עד כמה הוא אמין!

בקיצור חברים
אין כאן שום הילה לתלונה
אנחנו עושים את כל המעמצים כדי שלקוחותינו יהיו מרוצים (והם אכן מרוצים)
זו היא תלונה ראשונה על החברה
ניקח את הנאמר כאן ונשתדל לשפר ולשמר את איכות השירות.

Scolpy 05-03-09 08:12

ציטוט:

יש כאן מספר בעיות בהודעה שלך!
הראשונה היא שלא אתה התקשרת אליי לאחר קבלת המייל אני התקשרתי אליך תרם שליחת המייל !
אני התכוונתי שהתקשרתי אלייך אחרי שבר אמר לי שזה מה שהולך להיות.
לפני הדוא"ל ששלחת.

רק אחרי ששלחת, התקשרת - על זה אין עוררין!

נתחיל בכמה שורות:
ציטוט:

יונתן יכול להעיד שקיבל תמיכה תכנית שהוא בעצמו אמר שזה לא במסגרת התמיכה הרגילה עשינו לו עידכונים קינפוגים ומה לא (וללא תשלום נוסף) ?!
יותר מיזה כמו שראיתם יונתן קיבל על כל שעה נפילה יום שלם פיצוי ! וחוץ מהחלפת ההארדיסקים שהוא ידע עליה מראש לא הייתה שום נפילה !

נכון, קיבלתי תמיכה שלא במסגרת התמיכה.
קינפוג חינם של הAPF, התקנת מודל, עדכון DA וPHP(שאגב, בגלל שהרישיון הוא שלהם ולא רשום עליי, גם אם הייתי רוצה לעדכן בעצמי, לא הייתי יכול. הוא מנוטרל לעדכון אוטומטי. לכן הם מחוייבים לעדכן את הפאנל).
אבל!
המודל בסוף לא הותקן, הקינפוג של הפיירול לא ממש עזר(הוא המשיך לחסום עדיין אנשים), והPHP עודכן רק אתמול(אחרי כמה ימים שפשוט התחננתי שיעדכן) - וזה היה פשוט להריץ סקריפט של שורה אחת(שאם הייתי יודע הייתי מריץ).
ובטח אתם שואלים את עצמם גם אם הם לא עשו את זה כמו שצריך, הם חייבים לי משהו?
הו, ובכן, זה לא ש"סתם" בא לי פתאום משהו מהם בחינם. ממש לא.
זה בגלל כמה דברים(כמו שפתאום האתרים שלי לא פועלים, כשאני שואל למה, הם אומרים לי "שגנבו" להם את הIP ושהם מחליפים לי לIP חדש. דבר יקר שעלה לי במעל לחצי יום).
כמו כן, קבעתי אז עם הוד לגביי כמה בעיות שהיו בשרת, שהם יבואו לקראתי כמו שבאתי לקראתם(ברוח הדברים).
נוסף, זה היה מין "צ'יפור" על זה שהבאתי לקוח(שעליו אספר בהמשך).

נקטס -

ציטוט:

חבל לי שזה הרושם שיתקבל על החברה
פתאום הוא שוכח את כל התמיכה התכנית
פתאום הוא שוכח את המחיר שעשיתי במיוחד בשבילו כי הוא אמר לי כמה קשה לו לשלם!
פתאום הוא שוכח שהוא היה מתקשר אליי שעות והייתי מסיע לו גם בנושאים אשר לא קשורים לשרת!

חוץ מהתקיעות שנגרמו בגלל קינפוג כושל שלו!
והחלפת ההארדדיסק!
היה לו חודש מדהים
מעבר לכך שמגיע לו עוד פיצוי יותר מחצי חודש !!!
אני לא ממש קורא לזה תמיכה טכנית.
בר הוא בנאדם זהב, אבל עדיין הוא בסה"כ הכל בנאדם אחד.
וזה גורם לכך שלפעמים שאני מתקשר אליו הוא לא תמיד יכול לתמוך(כשהוא לא יכול הוא בכלל לא בבית) - וזה אומר שהרבה פעמים הייתי צריך לחכות שהוא יחזור בכדי שיעשה ריסטרט לVPS.
ובמקרה האחרון, יריץ את השרתים לאחר שהחליפו הארד דיסק(הייתי צריך לחכות כמה שעות עד שהוא יחזור)


המחיר טוב מאוד - בזה אני לא אשקר בכלל!
אני שמח שאתה יכול לדבר מעבר לשאלות לגביי השרת. אבל גם אתה דיברת איתי(אז, על המבוק ועל הקלפים, שזה שאלות שבכלל לא קשורות לשרת).

באת לקראתי כמה שיכולת בעניין המחיר, ועל זה אין מה להתווכח(אז אם מישהו מעוניין במחיר אטרקטיבי שייעבור מידית להוד).
אבל בשורה התחתונה המחיר לא שווה כשיש את הבעיות האלו.


ציטוט:

אני לא רואה כאן מקום לשום תלונה
בגלל שהיה מספר שעות נפילה שהוא ידע עליה מראש הוא מחליט לבוא ולרשום ביקורת הוא אפילו לא סיים את החודש בחבילה שלו
עכשיו מה שמצחיק אותי זה כמה הם מזלזלים בעצמם כי מספר ימים לפני הנפילה יונתן אמר לי כמה שהוא מרוצה אמר שהוא ימלץ עליי לחברים שלו (ובאמת כך היה הוא הביא איתו עוד לקוחה של שרת vps )
הוא אפילו אמר לי שבסוף החודש הוא ירשום המלצה בהוסטס


מספר שעות.
לא יום שלם.
זה לא משנה, עוד כמה ימים זה חודש וזה מה שמשנה כרגע.
מי קבע שצריך לסיים חודש?
אני מסכים שלפחות שבועיים, בכדי לקבל מדגם תקין של השרת.
אבל חודש וודאי לא!

את ההמצלה בהוסטס אמרתי בהתחלה, כשעוד עשית עליי רושם טוב.
המצלתי לחבר שלי(אמיר - Bernoli) שירכוש VPS מהוד, מכיוון שבהתחלה לא היו הרבה בעיות.
ובר והוד עזרו לי הרבה(בקינפוג הראשי - שמקבלים בחינם).
אבל אח"כ התחלתי להרהר לגביי זה שעוד לא עונה לא, מכחיש נפילות בשרת וכד'.

הבאתי לקוחה נכון, וזה לא היה ממש בגלל השרת. אלא בגלל המחיר(הם התאחסנו בחברה אחרת ששם קיבלו הקצת ראם קטנה מאוד וזה היה ממש דרוש להם. אז המלצתי על הוד - עם המחירים הנמוכים).
בסופו של דבר הם ממש התעצבנו(אלה כמה אנשים).
אני אשאל אותם האם הם מרשים לי לפרסם את המיילים ששלחו לי עם בעיות שונות בשרת.


ציטוט:

ושוב חשוב להדגיש שעל כל בעיית החלפת ההארדיסקים יונתן מקבל פיצוי של למעלה מ 20 יום !!!
למה אתה לא יכול לכתוב שאני מקבל 24 ימי פיצוי?
הרי לפי חישב פשוט. 24 שעות = 24 ימים.
זה בגלל שאתה עדיין לא עובד לפי מה שקבענו ואני לא אקבל את ה4 ימים האלו.

ציטוט:

ובנוגע לחוסר הזמינות שלי באותו יום
מין הסתם כאשר אנחנו עסוקים בהחלפת הארדיסקים קשה ומסובך יותר לענות לטלפונים!
הבעיה הייתה כאשר עניתי ליונתן הוא התחיל לצעוק וזה הגיע לשיחות שלא מובילות לשום דבר
הודענו לו שאנחנו עושים את כל מעמץ אפשרי אבל כנראה שזה לא הספיק לו !
בשעה 6:40 בבוקר הוא התקשר אליי ועניתי לו!
אני לא רואה שום בעיה בתמיכה או בשירות הוא רצה לשמוע זמנים שלי לא היה אפשרות להתחייב בהם לא התחייבתי על שום דקה או על שום שעה !

השורה הזאת:
בשעה 6:40 בבוקר הוא התקשר אליי ועניתי לו!

ממש עצבנה אותי!
אתה יכול לספר למה ענית לי בשעה כזו?
למה?!

אני אספר.
אתה ענית לי כי ידעת שלא קיימת את ההבטחה ורצית להשתיק אותי עד הצהריים(ההבטחה היא שהשרת היה אמור להיות עד 24:00 של היום הקודם - דבר שבסוף לא קרה).

ציטוט:

ולמי מיכם שירצה אני מוכן להוציא פירוט שיחות שלי עם יונתן של כל החודש ותיראו כמה הוא היתקשר וכמה עזרתי לו !
כל ההודעה הזו נכתבת כאשר הוא עוד לא סיים את החודש שלו !
וכל התלונה לגבי יום אחד בלבד !
אני מוכן להוציא גם פירוט שיחות של כמה פעמים שהתקשרתי אלייך ואתה לא ענית.
זה לגביי הכל ביחד.


ציטוט:

לגבי הפיצוי שיונתן רצה לסכם איתי אמרתי לו מספר פעמים שאני לא יכול כרגע ושאני חייב לזוז הוא התעקש
הוא רצה שאני יתן לו פיצוי בלי ליראות את תוצאות ה down time מהחווה ואני יתבסס רק על התוצאות שהוא הביא מאתר שאני לא יודע עד כמה הוא אמין!
זה לא היה בידיוק ככה.
היית יכול לראות, אבל לא רצית.
רצית ל"סחוב" איתי עד סוף החודש ואז כבר לנסות לצאת בלי פיצויים.

אגב, האתר הזה:
http://www.siteuptime.com/

לא שיקר לי בזמן האחרון(וגם באותו יום, שהשרת נפל ב15:10 לקוחות הודיעו לי שהוא נפל, ולאחר 10 דק'[15:20] קיבלתי הודעה שהוא באמת נפל)




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

שורה תחתונה;
מי שמכיר אותי יודע שאני לא בנאדם ש"אין לו חיים" ומחפש רק להזיק לאנשים.
ממש לא!
אבל כשזה מגיע לדבר שאני משלם כסף בשביל לקבל מוצר - ואז לא רק שאני משלם עליו אני גם יוצא מופסד ממנו - זה באמת דבר שאני לא אעבור עליו בשתיקה.


לגביי הלקוחה.
הפניתי לפה את גלעד(שותף שלה, היא כרגע בחו"ל).
הוא יגיב ונראה את תשובתו.

אם תרצו שאני אפנה לקוחות שמתאסנים בVPS שלי - אשמח להפנות בכדי שתראו שאני לא משקר.



שיהיה לכם המשך יום טוב

IsraKal.co.il 05-03-09 08:16

יונתן וחבריו,

לא יודע מה איתכם אני לקוח של הוד ובר מתחילת ינואר.
תקיעות בשרת? ממש לא! תבדוק את עצמך מה אתה מריץ שם ואיך בדיוק.
נפילה בגלל הארד דיסק שהחליפו? קורה, אין מה לעשות גם רכב מכניסים למוסך לעשות טיפול ומדי פעם זה נמשך יותר מהצפוי.
שקראתי את התגובה של הוד, הבנתי בדיוק מאיפה הביקורת שלך נובעת, אולי קשה לך לשלם ולכן אתה "מתבכיין" בכדי לקבל X זמן כפיצוי?

לא יודע מה נסגר, אני לקוח מרוצה ומקווה שגם אתה תהפוך לאחד אחד כזה, ולא? אף אחד לא מחזיק אותך בכוח.

יום קסום שיהיה לך !

ודים,

Scolpy 05-03-09 08:34

ציטוט:

נכתב במקור על ידי IsraKal.co.il (פרסם 701270)
יונתן וחבריו,

לא יודע מה איתכם אני לקוח של הוד ובר מתחילת ינואר.
תקיעות בשרת? ממש לא! תבדוק את עצמך מה אתה מריץ שם ואיך בדיוק.
נפילה בגלל הארד דיסק שהחליפו? קורה, אין מה לעשות גם רכב מכניסים למוסך לעשות טיפול ומדי פעם זה נמשך יותר מהצפוי.
שקראתי את התגובה של הוד, הבנתי בדיוק מאיפה הביקורת שלך נובעת, אולי קשה לך לשלם ולכן אתה "מתבכיין" בכדי לקבל X זמן כפיצוי?

לא יודע מה נסגר, אני לקוח מרוצה ומקווה שגם אתה תהפוך לאחד אחד כזה, ולא? אף אחד לא מחזיק אותך בכוח.

יום קסום שיהיה לך !

ודים,

על השאר אני לא אגיב. תסתכל למעלה ותראה את התשובות.

אבל על זה שקשה לי לשלם?!
איזו חוצפה.
הפיצוי שרציתי זה בכדי שלא אצא מופסד מהפיצוי שהבאתי ללקוחות שלי.
בנוסף, בר יכול להעיד שכשקיבלתי את הVPS‏ לשלושה ימי ניסיון. כבר ביום הראשון רציתי לשלם.
ממך לא הייתי מצפה.

יונתן

special-serv 05-03-09 08:39

ציטוט:

נכתב במקור על ידי IsraKal.co.il (פרסם 701270)
יונתן וחבריו,

לא יודע מה איתכם אני לקוח של הוד ובר מתחילת ינואר.
תקיעות בשרת? ממש לא! תבדוק את עצמך מה אתה מריץ שם ואיך בדיוק.
נפילה בגלל הארד דיסק שהחליפו? קורה, אין מה לעשות גם רכב מכניסים למוסך לעשות טיפול ומדי פעם זה נמשך יותר מהצפוי.
שקראתי את התגובה של הוד, הבנתי בדיוק מאיפה הביקורת שלך נובעת, אולי קשה לך לשלם ולכן אתה "מתבכיין" בכדי לקבל X זמן כפיצוי?

לא יודע מה נסגר, אני לקוח מרוצה ומקווה שגם אתה תהפוך לאחד אחד כזה, ולא? אף אחד לא מחזיק אותך בכוח.

יום קסום שיהיה לך !

ודים,

- יש אנשים שנפילת שרת אפילו לדקה היא קריטית עבורם.. לכן כל אחד יקבע את רמת החשיבות לאותו דבר, אם לך בתור לקוח אין בעיה לחכות 24 שעות, זה לא אומר שגם לו אין בעיה לחכות.

WCMS 05-03-09 08:40

ציטוט:

נכתב במקור על ידי bimbim (פרסם 701243)
במקרה כזה, טוב ששילמת בpaypal
תדבר עם paypal ותסביר להם את הבעיה
אתה יכול לבטל את התשלום בכל זמן ולבקש את החזרת הכסף.
הביטוח הוא עד 2000 דולר.

ובגלל יום אחד אתה אומר שבעל העסק חייב להפסיד 8 אלף ש"ח?

מחכה לתגובתך.

IsraKal.co.il 05-03-09 08:42

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Mr.AmiT (פרסם 701271)
על השאר אני לא אגיב. תסתכל למעלה ותראה את התשובות.

אבל על זה שקשה לי לשלם?!
איזו חוצפה.
הפיצוי שרציתי זה בכדי שלא אצא מופסד מהפיצוי שהבאתי ללקוחות שלי.
בנוסף, בר יכול להעיד שכשקיבלתי את הVPS‏ לשלושה ימי ניסיון. כבר ביום הראשון רציתי לשלם.
ממך לא הייתי מצפה.

יונתן

זוהי סה"כ התאוריה שלי לא מעבר לזה,אולי אני לא צודק ואולי אני כן צודק, עדיין זוהי התאוריה שלי ואיתה כרגע אני שלם!

ציטוט:

נכתב במקור על ידי special-serv (פרסם 701272)
- יש אנשים שנפילת שרת אפילו לדקה היא קריטית עבורם.. לכן כל אחד יקבע את רמת החשיבות לאותו דבר, אם לך בתור לקוח אין בעיה לחכות 24 שעות, זה לא אומר שגם לו אין בעיה לחכות.

נכון ואפילו בצדק! אני אומר שלא מכל דבר צריך לעשות סיפור ולרוץ לפורום הוסטס ולהתחיל בפוסטים מיותרים לחלוטין. זה יעזור לו הביקורת הזו במשהו? לא! זה יפגע בהוד ובבר? כן.

Scolpy 05-03-09 08:52

ציטוט:

נכתב במקור על ידי IsraKal.co.il (פרסם 701274)
זוהי סה"כ התאוריה שלי לא מעבר לזה,אולי אני לא צודק ואולי אני כן צודק, עדיין זוהי התאוריה שלי ואיתה כרגע אני שלם!

אני מבין שלא יעזור מה שאגיד התיאוריה שלך לא תשתנה.
אז אני מוותר על זה.


ציטוט:

נכתב במקור על ידי IsraKal.co.il (פרסם 701274)
נכון ואפילו בצדק! אני אומר שלא מכל דבר צריך לעשות סיפור ולרוץ לפורום הוסטס ולהתחיל בפוסטים מיותרים לחלוטין. זה יעזור לו הביקורת הזו במשהו? לא! זה יפגע בהוד ובבר? כן.


זה לא כל דבר. זה כמה שבועות שאני ולקוחותיי סבלנו מהאחסון.
אני גם הפנתי את גלעד(לקוח שהבאתי להוד) - בנאדם מבוגר.
והוא יגיד לך מה הוא אומר על האחסון.

דבר נוסף שאני רוצה לציין - בר בכלל לא קשור לזה!
הוא לא אשם בכלום, כשהוא לא עשה את מה שצריך אפשר להבין כי הוא לא יכול להיות כל היום על המחשב.
פשוט הוד היה צריך להשיג עוד אנשים בתמיכה.

En-Solutions 05-03-09 10:59

אתם לא שמים לב אבל אתם טוחנים פה מים..
בעקרון לכל עסק יש בלת"מים.. נכון היה תכנון להחליף את הדיסק בשעתיים וזה לקח יום בגלל בעיות אחרות שנגרמו, הוחלפו וזה לרוב לטובת הלקוח. במקום שפתאום יקרוס לו דיסק קשיח ובמקרה אין גיבויים.. לגבי ההערכות זמנים, תמיד תוסיפו BUFFER לזמן שלכם שזהו זמן שאתם עלולים לחרוג אליו, לפעמים עדיף להיות ישר ולהגיד שמע יקח לי יומיים לתקן ולא להחזיק לקוח באוויר ולהגיד לו עוד שעה עוד דקה וזה נמשך בסוף הרבה מעבר או מצד שני להגיד לו שמע יקח לי יומיים לתקן ואם אחרי חצי יום הכל חזר אז כולם יראו את זה בעין טובה יותר.

לגביך, פותח האשכול - אני מבין את התסכול שלך אבל תראה את הדברים בעין חיובית אני חושב שפעלת כאן בפזיזות ומתוך כעס ואני מבין אותך באמת.

אני חייב לציין, אני נותן דעה אובייקטיבית לחלוטין שלי מהצד, אני לא מכיר את בעל העסק ולא את פותח האשכול אין לי שום קשר עם אף אחד מהם, פשוט מצטיירת לי תמונה מוגזמת וזה יכול להיות פשוט מרגע של כעס.

עוד משהו קטן, מישהו כאן אמר שהלקוח תמיד צודק, לרוב אתה צודק, בישראל לא תמיד! בישראל הרבה מאוד "לקוחות" מנצלים את הקו הזה שנתפס כאן. כן, כבעל עסק אתה צריך לספוג הרבה, להיות הכי סבלני ואדיב שיכול להיות ללקוחות שלך אבל יש לקוחות שעדיף לא להחזיק אצלך בעסק. לא תמיד מה שאתה משקיע בלקוח שווה ערך להכנסה מאותו לקוח (סתם נקודה למחשבה - וזה ממש ממש לא מכוון לפותח האשכול חלילה שלא יהיו אי הבנות)

בהצלחה!

Labs 05-03-09 11:14

אתם מתערבים פה על שטויות
גם לי היו סיפורים רבים עם האיכסון בארץ

VPS כושל של LOM "האתר שלי העמיס יותר מידי עליו"
אחרי הייתי אצל גאי מספשל סרב גם בעיות בשרת - אני יודע שזה היה חד פעמי דווקא בתקופה שאני הייתי, קיבלתי פיצוי הולם אבל עדיין איבדתי הרבה משתשמים
אחרי זה עוד סיפורים

אתה יודע מתי הכל הסתדר?
ברגע שעברתי לחברה גדולה שם לא הייתה נפילה אחת ואפילו לדקה
הנפילה היחידה שהייתה היא בפאנל ללילה אחד בישביל תיחזוקים אבל האתר המשיך לעבוד
אז המלצה שלי יש לך אתרים רציניים אין לך כוח להתעסק עם המשחקים האלו
אבל מה לעשות אין לך כסף להשקיע במשהו רציני בארץ לך לחו"ל!
Godaddy Dreamhost gatothost לא חסר חברות

N0B0DY 05-03-09 11:15

אני לא מבין בעצם על מה הביקורת..
על זה שתקבל את הפיצוי בסוף החודש במקום עכשיו?
המדיניות שלנו היא פיצוי מעבר לחודש ששולם, אנחנו לא מחזירים כספים.
ולכן, במקום לקבל החזר כספי בעבור X ימים, תקבל בחודש הבא X ימים חינם כפיצוי.

בנוסף, אם אתה בא להתחשבן איתנו על שעות פיצוי אנחנו מהצד שלנו גם יכולים להתחשבן איתך על דברים שנעשו בעבורך ללא תוספת תשלום (למרות שלכל לקוח אחר אנחנו כן לוקחים תשלום על השירותים האלו).

Scolpy 05-03-09 11:54

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Labs (פרסם 701292)
אתם מתערבים פה על שטויות
גם לי היו סיפורים רבים עם האיכסון בארץ

VPS כושל של LOM "האתר שלי העמיס יותר מידי עליו"
אחרי הייתי אצל גאי מספשל סרב גם בעיות בשרת - אני יודע שזה היה חד פעמי דווקא בתקופה שאני הייתי, קיבלתי פיצוי הולם אבל עדיין איבדתי הרבה משתשמים
אחרי זה עוד סיפורים

אתה יודע מתי הכל הסתדר?
ברגע שעברתי לחברה גדולה שם לא הייתה נפילה אחת ואפילו לדקה
הנפילה היחידה שהייתה היא בפאנל ללילה אחד בישביל תיחזוקים אבל האתר המשיך לעבוד
אז המלצה שלי יש לך אתרים רציניים אין לך כוח להתעסק עם המשחקים האלו
אבל מה לעשות אין לך כסף להשקיע במשהו רציני בארץ לך לחו"ל!
Godaddy Dreamhost gatothost לא חסר חברות

אני עכשיו הולך להשכיר שרת ייעודי.
אבל זה עדיין לא פוטר אותם מאחריות.


ציטוט:

נכתב במקור על ידי N0B0DY (פרסם 701293)
אני לא מבין בעצם על מה הביקורת..
על זה שתקבל את הפיצוי בסוף החודש במקום עכשיו?
המדיניות שלנו היא פיצוי מעבר לחודש ששולם, אנחנו לא מחזירים כספים.
ולכן, במקום לקבל החזר כספי בעבור X ימים, תקבל בחודש הבא X ימים חינם כפיצוי.

בנוסף, אם אתה בא להתחשבן איתנו על שעות פיצוי אנחנו מהצד שלנו גם יכולים להתחשבן איתך על דברים שנעשו בעבורך ללא תוספת תשלום (למרות שלכל לקוח אחר אנחנו כן לוקחים תשלום על השירותים האלו).

קראת את כל האשכול?
מישהו בכלל ביקש כסף כרגע?
אני ביקשתי שיביא לי את כל הפיצויים הדרושים וביקשתי שהוא ייסגור איתי את הפיצויים על היום הזה ספציפית ולא בסוף החודש - ואז הוא כבר יתחיל לעשות לי כל מיני בעיות וקיצורים למניהם.



בר, אני לא באתי אלייך בטענות. אני לא מבין למה אתה אמור לקחת בזה חלק.
הAPF = על הIP ש"גנבו לכם".
SSH + PHP = מיכאלה.
DA = זה לא קשור בכלל, רק לך יש גישה לעדכן אותו. לכן לא ניתן לגבות כסף על שדרוג.

כל זה שעזרת לי עם הגדרות בחשבון וכד', גם אני עזרתי למיכאלה להגדיר דברים שאתה היית צריך לעשות.




- - - - -
עריכה:
En-Solutions - לא ראיתי את הודעתך.
ציטוט:

נכתב במקור על ידי En-Solutions (פרסם 701288)
אתם לא שמים לב אבל אתם טוחנים פה מים..
בעקרון לכל עסק יש בלת"מים.. נכון היה תכנון להחליף את הדיסק בשעתיים וזה לקח יום בגלל בעיות אחרות שנגרמו, הוחלפו וזה לרוב לטובת הלקוח. במקום שפתאום יקרוס לו דיסק קשיח ובמקרה אין גיבויים.. לגבי ההערכות זמנים, תמיד תוסיפו BUFFER לזמן שלכם שזהו זמן שאתם עלולים לחרוג אליו, לפעמים עדיף להיות ישר ולהגיד שמע יקח לי יומיים לתקן ולא להחזיק לקוח באוויר ולהגיד לו עוד שעה עוד דקה וזה נמשך בסוף הרבה מעבר או מצד שני להגיד לו שמע יקח לי יומיים לתקן ואם אחרי חצי יום הכל חזר אז כולם יראו את זה בעין טובה יותר.

לגביך, פותח האשכול - אני מבין את התסכול שלך אבל תראה את הדברים בעין חיובית אני חושב שפעלת כאן בפזיזות ומתוך כעס ואני מבין אותך באמת.

אני חייב לציין, אני נותן דעה אובייקטיבית לחלוטין שלי מהצד, אני לא מכיר את בעל העסק ולא את פותח האשכול אין לי שום קשר עם אף אחד מהם, פשוט מצטיירת לי תמונה מוגזמת וזה יכול להיות פשוט מרגע של כעס.

עוד משהו קטן, מישהו כאן אמר שהלקוח תמיד צודק, לרוב אתה צודק, בישראל לא תמיד! בישראל הרבה מאוד "לקוחות" מנצלים את הקו הזה שנתפס כאן. כן, כבעל עסק אתה צריך לספוג הרבה, להיות הכי סבלני ואדיב שיכול להיות ללקוחות שלך אבל יש לקוחות שעדיף לא להחזיק אצלך בעסק. לא תמיד מה שאתה משקיע בלקוח שווה ערך להכנסה מאותו לקוח (סתם נקודה למחשבה - וזה ממש ממש לא מכוון לפותח האשכול חלילה שלא יהיו אי הבנות)

בהצלחה!


אני יודע שיש שלכל עסק יכולות להיות בעיות.
אבל כשהוא אומר בסביבות שעתיים וחצי, זה ממש לא קרוב ל24 שעות.

חוץ מהזמן היקר שאבד לי, זה גם האמון של הלקוחות(שמתחאסנים בVPS) כלפיי.
הם חושבים שאני "מנהל" את השרת ולא ממש סופר אותם - ולכן אני הייתי צריך להסביר להם וגם לפצות אותם בדברים שאני בכלל לא הייתי מדמיין.


אין לי שום מטרה להפיל את הוד.
פשוט אני רוצה שייעשה הצדק.


זה שבהתחלה רציתי לפרסם עליו ביקורת חיובית, זה בגלל שבאמת חשבתי שהעניין הזה יילך טוב(וזאת הוכחה שאין לי "מניע" אישי ל"לכלך" עליו).

CasPer. 05-03-09 13:29

נפילה של שרת ל30 דקות יכולה להיות משמעותית מאוד לאתר. הן מבחינת גוגל והן מבחינת לקוחות וגולשים..

זכותו להתלונן.. גם אם הפיצוי כן היה הולם אנשים צריכים לדעת שבחברה X יש הרבה תקלות.. מי אתם שתגידו שהוא בכיין?

זה בעיה שלו שהוד מנסה למשוך לקוחות ונתן לו בזול? הוא לא צריך להגיד תודה.. הוד צריך להגיד תודה.. "הלקוח תמיד צודק" ..

במקום שהוד יבוא ויעשה בשכל יתן לו 4 ימים גם כאן הוא בא ומתחשבן איתו.. איזה לקוח ירצה לבוא לחברה כזו?

israkal עם תיאוריות לא באים לסופר.. בייחוד לא כאלה שפוגעות באדם שאליו אתה מדבר..ועוד יותר מכיוון שאתה גם לא מנסה להבין אותו..

*אני לא מכיר אף אחד מהמעורבים.

hilfiger 05-03-09 14:56

ציטוט:

נכתב במקור על ידי CasPer. (פרסם 701331)
נפילה של שרת ל30 דקות יכולה להיות משמעותית מאוד לאתר. הן מבחינת גוגל והן מבחינת לקוחות וגולשים..

זכותו להתלונן.. גם אם הפיצוי כן היה הולם אנשים צריכים לדעת שבחברה X יש הרבה תקלות.. מי אתם שתגידו שהוא בכיין?

זה בעיה שלו שהוד מנסה למשוך לקוחות ונתן לו בזול? הוא לא צריך להגיד תודה.. הוד צריך להגיד תודה.. "הלקוח תמיד צודק" ..

במקום שהוד יבוא ויעשה בשכל יתן לו 4 ימים גם כאן הוא בא ומתחשבן איתו.. איזה לקוח ירצה לבוא לחברה כזו?

israkal עם תיאוריות לא באים לסופר.. בייחוד לא כאלה שפוגעות באדם שאליו אתה מדבר..ועוד יותר מכיוון שאתה גם לא מנסה להבין אותו..

*אני לא מכיר אף אחד מהמעורבים.

אני נותן לו למעלה מ 20 יום !
אני מסכים איתך שנפילה של אפילו דקה יכולה להיות משמעותית אבל תשים לב כמה מצחיק זה שכמה ימים לפני ההחלפה הוא המליץ ללקוחות הוא אמר שיכתוב ביקורת טובה
פתאום בגלל החלפה הוא בא ורושם דבר כזה...
כנראה זה באמת נעשה ברגע של כעס שעכשיו אוליי וא מצטער על זה
שים לב שהוא רושם ביקורת כאשר הוא עוד לי קיבל את כל התקופה עליה הוא שילם!

KingSnake 05-03-09 14:56

ציטוט:

נכתב במקור על ידי CasPer. (פרסם 701331)
נפילה של שרת ל30 דקות יכולה להיות משמעותית מאוד לאתר. הן מבחינת גוגל והן מבחינת לקוחות וגולשים..

זכותו להתלונן.. גם אם הפיצוי כן היה הולם אנשים צריכים לדעת שבחברה X יש הרבה תקלות.. מי אתם שתגידו שהוא בכיין?

זה בעיה שלו שהוד מנסה למשוך לקוחות ונתן לו בזול? הוא לא צריך להגיד תודה.. הוד צריך להגיד תודה.. "הלקוח תמיד צודק" ..

במקום שהוד יבוא ויעשה בשכל יתן לו 4 ימים גם כאן הוא בא ומתחשבן איתו.. איזה לקוח ירצה לבוא לחברה כזו?

israkal עם תיאוריות לא באים לסופר.. בייחוד לא כאלה שפוגעות באדם שאליו אתה מדבר..ועוד יותר מכיוון שאתה גם לא מנסה להבין אותו..

*אני לא מכיר אף אחד מהמעורבים.

בדיוק ככה. מדובר ביחס ללקוח. אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת בדיוק כמה כסף הפסידו יונתן ומאור, אבל זה גם לא עניינו. כנראה שהוד צריך ללמוד מעט איך לטפל בלקוחות שלו.

Scolpy 05-03-09 15:17

ציטוט:

נכתב במקור על ידי hilfiger (פרסם 701338)
אני נותן לו למעלה מ 20 יום !
אני מסכים איתך שנפילה של אפילו דקה יכולה להיות משמעותית אבל תשים לב כמה מצחיק זה שכמה ימים לפני ההחלפה הוא המליץ ללקוחות הוא אמר שיכתוב ביקורת טובה
פתאום בגלל החלפה הוא בא ורושם דבר כזה...
כנראה זה באמת נעשה ברגע של כעס שעכשיו אוליי וא מצטער על זה
שים לב שהוא רושם ביקורת כאשר הוא עוד לי קיבל את כל התקופה עליה הוא שילם!

אני הייתי כותב מעל ל24 ימים(זה המינימום שקבענו - מפה אפשר רק לעלות).

המלצתי כי הלקוחה רצתה אחסון בזול, ובמילא האחסון הקודם שלה היה נופל.
אז אם כבר שניהם יפלו - עדיף להם לקבל אחסון ביותר זול עם מפרט גבוהה יותר.

זה לא היה ברגע של כעס.
כתבתי את זה בכלל אתמול ולא באותו היום.

ומתי תבין שזה לא משנה!

אם אני אתחייב לשנה, אני אצטרך לחכות שנה בשביל לפרסם ביקורת?


אין לי כבר מה להתווכח.
אני מסביר ואתה טוען שוב, זה לא יגיע לשום מקום.

Cyeo 05-03-09 16:55

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Yuri198 Services (פרסם 701273)
ובגלל יום אחד אתה אומר שבעל העסק חייב להפסיד 8 אלף ש"ח?

מחכה לתגובתך.


כדאי להתעמק טיפה יותר בתנאים של פייפל לפני שזורקים דברים פה..

הביטוח של פייפל מכסה עד $2000.
ברגע שאתה רוצה לבטל העברה כלשהי, אתה פותח DISPUTE, אז יש תקופה של שבועיים בערך שאתה יכול לדבר עם המוכר ולהגיע איתו להסדר,
ולאחר מכן להעלות את זה לCLAIM וזה עובר לטיפול רשמי של PAYPAL.

זה לא שאם העברת למישהו $1 ואתה לא מרוצה אתה תקבל $2000.

IsraKal.co.il 05-03-09 18:09

ציטוט:

נכתב במקור על ידי CasPer. (פרסם 701331)
נפילה של שרת ל30 דקות יכולה להיות משמעותית מאוד לאתר. הן מבחינת גוגל והן מבחינת לקוחות וגולשים..

זכותו להתלונן.. גם אם הפיצוי כן היה הולם אנשים צריכים לדעת שבחברה X יש הרבה תקלות.. מי אתם שתגידו שהוא בכיין?

זה בעיה שלו שהוד מנסה למשוך לקוחות ונתן לו בזול? הוא לא צריך להגיד תודה.. הוד צריך להגיד תודה.. "הלקוח תמיד צודק" ..

במקום שהוד יבוא ויעשה בשכל יתן לו 4 ימים גם כאן הוא בא ומתחשבן איתו.. איזה לקוח ירצה לבוא לחברה כזו?

israkal עם תיאוריות לא באים לסופר.. בייחוד לא כאלה שפוגעות באדם שאליו אתה מדבר..ועוד יותר מכיוון שאתה גם לא מנסה להבין אותו..

*אני לא מכיר אף אחד מהמעורבים.

למה לא, זוהי התאוריה שלי וזכותי להציג אותה! חוצפן !
פוגעות באדם שאליו אני מדבר? לא זו המטרה שלי ולכן רשמתי שזוהי רק התאוריה שלי!
ניסיתי להבין אותו, אבל שראיתי שהבחור אמר "רציתי לרשום חיובית ובסוף רשמתי שלילית", משהו עצר בעדי להבין אותו .
תמשיכו לריב בלעדי, אני בחוץ !
שיהיה לכולם חג פורים שמח וערב טוב!

nanadav 05-03-09 18:37

במשפט אחד, זה מה שקורה שמתפשרים בתשלום עבור שרת אחסון אתרים, מי שבאמת חשוב לו לקבל את התמיכה המירבית ואת האיכות המירבית יצטרך לשלם יותר, מי שרוצה למצוא את הזול ביותר יקבל את השירות והאיכות לפי המחיר שהוא שילם גם אם מבטיחים לו משהו אחר, זה ידוע.

IsraKal.co.il 05-03-09 18:49

ציטוט:

נכתב במקור על ידי nanadav (פרסם 701382)
במשפט אחד, זה מה שקורה שמתפשרים בתשלום עבור שרת אחסון אתרים, מי שבאמת חשוב לו לקבל את התמיכה המירבית ואת האיכות המירבית יצטרך לשלם יותר, מי שרוצה למצוא את הזול ביותר יקבל את השירות והאיכות לפי המחיר שהוא שילם גם אם מבטיחים לו משהו אחר, זה ידוע.

הבטחתי לא להתערב יותר,יש משפט האומר "על איכות משלמים" וזה בצדק.

אך עדיין המוצר אותו מספקים בר והוד , מוצר מעולה ללא כל ספק! אני עובד איתם תקופה די ארוכה כבר. ואותם אישית במיוחד את הוד אני מכיר ממש לא מאתמול!

אני בחוץ ,

ערב טוב,

Scolpy 05-03-09 18:55

ציטוט:

נכתב במקור על ידי IsraKal.co.il (פרסם 701386)
הבטחתי לא להתערב יותר,יש משפט האומר "על איכות משלמים" וזה בצדק.

אך עדיין המוצר אותו מספקים בר והוד , מוצר מעולה ללא כל ספק! אני עובד איתם תקופה די ארוכה כבר. ואותם אישית במיוחד את הוד אני מכיר ממש לא מאתמול!

אני בחוץ ,

ערב טוב,

המוצר שהוד סיפק לי ממש , אבל ממש לא קרוב למעולה.
התגובות שלך ממש לא אובייקטיביות.
אם תשים לב אתה מתקיף את כולם ורק מוציא אותם נקיים.
אני לא יודע אם הוד ביקש ממך לעשות זאת(גם אם אתה בעצמך לקוח שלו) - אבל התיאוריות שלך מופרכות לגמריי.

אגב,
ציטוט:

תמשיכו לריב בלעדי, אני בחוץ !
לא כתבת שאתה בחוץ?

nanadav 05-03-09 19:02

ציטוט:

נכתב במקור על ידי IsraKal.co.il (פרסם 701386)
הבטחתי לא להתערב יותר,יש משפט האומר "על איכות משלמים" וזה בצדק.

אך עדיין המוצר אותו מספקים בר והוד , מוצר מעולה ללא כל ספק! אני עובד איתם תקופה די ארוכה כבר. ואותם אישית במיוחד את הוד אני מכיר ממש לא מאתמול!

אני בחוץ ,

ערב טוב,

התכוונתי פחות למוצר ויותר לתמיכה הטכנית, לא הגיוני שבהחלפת הארד דיסק לשרת הלקוח לא יקבל מענה במידה וההחלפה מתעכבת.

Cyeo 05-03-09 20:27

ציטוט:

נכתב במקור על ידי IsraKal.co.il (פרסם 701386)
הבטחתי לא להתערב יותר,יש משפט האומר "על איכות משלמים" וזה בצדק.

אך עדיין המוצר אותו מספקים בר והוד , מוצר מעולה ללא כל ספק! אני עובד איתם תקופה די ארוכה כבר. ואותם אישית במיוחד את הוד אני מכיר ממש לא מאתמול!

אני בחוץ ,

ערב טוב,


אני גם לא תכננתי להתערב אבל אני לא יכול שלא לשים לב שאתה עושה קביעות כלליות מאוד על סמך התנסות אישית שלך בלבד עם העסק, זה לא בדיוק אובייקטיבי.

Orel-E 05-03-09 20:35

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Labs (פרסם 701292)
אתם מתערבים פה על שטויות
גם לי היו סיפורים רבים עם האיכסון בארץ

VPS כושל של LOM "האתר שלי העמיס יותר מידי עליו"
אחרי הייתי אצל גאי מספשל סרב גם בעיות בשרת - אני יודע שזה היה חד פעמי דווקא בתקופה שאני הייתי, קיבלתי פיצוי הולם אבל עדיין איבדתי הרבה משתשמים
אחרי זה עוד סיפורים

אתה יודע מתי הכל הסתדר?
ברגע שעברתי לחברה גדולה שם לא הייתה נפילה אחת ואפילו לדקה
הנפילה היחידה שהייתה היא בפאנל ללילה אחד בישביל תיחזוקים אבל האתר המשיך לעבוד
אז המלצה שלי יש לך אתרים רציניים אין לך כוח להתעסק עם המשחקים האלו
אבל מה לעשות אין לך כסף להשקיע במשהו רציני בארץ לך לחו"ל!
Godaddy Dreamhost gatothost לא חסר חברות

חברות בחו"ל זה לא הפתרון האידיאלי ובמקרה של פריצה או בעיה אין לך למי לפנות. אנשים - אם אין לכם כסף פשוט תחסכו ! לא לקנות מוצרים מחו"ל בשביל המחיר הזול !

ציטוט:

נכתב במקור על ידי CasPer. (פרסם 701331)
נפילה של שרת ל30 דקות יכולה להיות משמעותית מאוד לאתר. הן מבחינת גוגל והן מבחינת לקוחות וגולשים..

זכותו להתלונן.. גם אם הפיצוי כן היה הולם אנשים צריכים לדעת שבחברה X יש הרבה תקלות.. מי אתם שתגידו שהוא בכיין?

זה בעיה שלו שהוד מנסה למשוך לקוחות ונתן לו בזול? הוא לא צריך להגיד תודה.. הוד צריך להגיד תודה.. "הלקוח תמיד צודק" ..

במקום שהוד יבוא ויעשה בשכל יתן לו 4 ימים גם כאן הוא בא ומתחשבן איתו.. איזה לקוח ירצה לבוא לחברה כזו?

israkal עם תיאוריות לא באים לסופר.. בייחוד לא כאלה שפוגעות באדם שאליו אתה מדבר..ועוד יותר מכיוון שאתה גם לא מנסה להבין אותו..

*אני לא מכיר אף אחד מהמעורבים.

אני עוזר בהתנדבות למר יונתן לוי בפעולות און פייג' בקידום האתר שלו במנועי החיפוש. פעמיים נתקלנו בירידה משמעותית מאוד בדירוג ובעיות קריאת האתר ע"י זחלנים בשל בעיות משונות.

אני משתדל להיות ניטרלי ולא לומר מי צודק או לא כי נפילות מתרחשות אבל גם הלקוח תמיד צודק...

IsraKal.co.il 05-03-09 20:56

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Mr.AmiT (פרסם 701389)
המוצר שהוד סיפק לי ממש , אבל ממש לא קרוב למעולה.
התגובות שלך ממש לא אובייקטיביות.
אם תשים לב אתה מתקיף את כולם ורק מוציא אותם נקיים.
אני לא יודע אם הוד ביקש ממך לעשות זאת(גם אם אתה בעצמך לקוח שלו) - אבל התיאוריות שלך מופרכות לגמריי.

אגב,


לא כתבת שאתה בחוץ?

הוד ביקש ממני? תתבייש! וכן גם אני לקוח שלו, לעומתך , מרוצה מעל ומעבר למרות "הפאשלה" של הנפילה, אבל אין מה לעשות זה קורה אצל כולם!

התיאוריות שלי מפורכות לגמריי? התסכל שוב על התגובות שלך,הדרישות שלך , והקטנוניות שלך.

כתבתי שאני בחוץ ו..? למרות הרצון לשתוק,לא תמיד אפשר לעמוד בו.

מקווה שתתגבר ותתבגר בחורצי'ק.

לילה טוב,

Scolpy 05-03-09 21:10

ציטוט:

נכתב במקור על ידי IsraKal.co.il (פרסם 701413)
הוד ביקש ממני? תתבייש! וכן גם אני לקוח שלו, לעומתך , מרוצה מעל ומעבר למרות "הפאשלה" של הנפילה, אבל אין מה לעשות זה קורה אצל כולם!

התיאוריות שלי מפורכות לגמריי? התסכל שוב על התגובות שלך,הדרישות שלך , והקטנוניות שלך.

כתבתי שאני בחוץ ו..? למרות הרצון לשתוק,לא תמיד אפשר לעמוד בו.

מקווה שתתגבר ותתבגר בחורצי'ק.

לילה טוב,

כן, התסכול שלי.
אם הייתי מתוסכל לא הייתי אומר שבר בנאדם זהב, שלהוד יש מחירים אטקרטיביים וכל שאר הדברים הטובים שכן כתבתי עליהם.

אני לא הולך להתייחס לשורות האחרונות.


שיהיה לך לילה מצויין.

CasPer. 05-03-09 22:47

זה גולש לקווים אישיים. אני לא מאמין ששיחה אמורה להגיע למצב כזה.. israkal שוב אתה לא קשור לכלום.. עמית כן פירגן להוד בנושאים אחרים אבל הדגיש ש"המחיר לא שווה את הנפילות" .. שזה זכותו להגיד..

אתה לא יכול להגיד למישהו שהוא טועה כאשר הוא מביע דעה כי זה דעתו..

IsraKal.co.il 05-03-09 22:51

ציטוט:

נכתב במקור על ידי CasPer. (פרסם 701435)
זה גולש לקווים אישיים. אני לא מאמין ששיחה אמורה להגיע למצב כזה.. israkal שוב אתה לא קשור לכלום.. עמית כן פירגן להוד בנושאים אחרים אבל הדגיש ש"המחיר לא שווה את הנפילות" .. שזה זכותו להגיד..

אתה לא יכול להגיד למישהו שהוא טועה כאשר הוא מביע דעה כי זה דעתו..

בדיוק כמו שאתה לא יכול להגיד שאני לא צודק ושאני לא קשור, כי זוהי סה"כ דעתי.


לילה מצויין!

CasPer. 05-03-09 22:56

הדעה שלו לא מתנכלת לאף אחד.. אתה בצורה לא אובייקטיבית בכלל שולל את הטענות שלו ואומר שהוא מתלונן כי הוא נזקק לכסף.. אין בושה?

Amits 05-03-09 23:22

ציטוט:

נכתב במקור על ידי IsraKal.co.il (פרסם 701413)
הוד ביקש ממני? תתבייש! וכן גם אני לקוח שלו, לעומתך , מרוצה מעל ומעבר למרות "הפאשלה" של הנפילה, אבל אין מה לעשות זה קורה אצל כולם!

התיאוריות שלי מפורכות לגמריי? התסכל שוב על התגובות שלך,הדרישות שלך , והקטנוניות שלך.

כתבתי שאני בחוץ ו..? למרות הרצון לשתוק,לא תמיד אפשר לעמוד בו.

מקווה שתתגבר ותתבגר בחורצי'ק.

לילה טוב,

סתכל איך אתה מדבר אליו - חוצפן, תתבייש, תתגבר, תתבגר, בחורצ'יק.
אופן הדיבור הזה מעצבן, מי אתה אה? מי שצריך להתבגר זה אתה ולא הוא.
וכן, לילה מצויין.

T.R.I 05-03-09 23:51

אני אתן תגובה בתור אחד שעובד ביחד עם הוד וכל השרתים שלי עובדים על שרת של הוד.
כבר מעל ל-4 חודשיים לא היה נפילה אחת!.
בתור אחד שעבר מעל ל-4 חברות של שרתים יעודים.
יש תקופות מה לעשות שרת נדפק בעיה בחיבור וכו.. גם לעסקים הגדולים.
אני מידי כמה ימים מתקשר להוד לשמור איתו על קשר בתור אחד שעובד איתו לראות מה קורה.
אני יכול להביא הדפסה של השיחות הוד לא ענה גם לשיחות שלי אבל תמיד תמיד השתדל לחזור!
לא שהיה בעיה פשוט לדבר איתו.
אז יכול להיות שהיה לו שבוע עמוס בזמנים מפה ולהגיד "מסנן" אני חושב שיש שוני.
לא קראתי הודעות פה של אנשים יותר מידי אני רק אומר מה אני חושב.
לשפוט אותם על זה, להוציא להם שם רע למרות שאני לא מצדיק את הבעיות שהיו.
אז Mr.AmiT תקח את הפיצוי שנותנים לך ואני בטוח שהכל היסתדר בהמשך.
בהצלחה.

Scolpy 06-03-09 08:59

ציטוט:

נכתב במקור על ידי T.R.I (פרסם 701457)
אני אתן תגובה בתור אחד שעובד ביחד עם הוד וכל השרתים שלי עובדים על שרת של הוד.
כבר מעל ל-4 חודשיים לא היה נפילה אחת!.
בתור אחד שעבר מעל ל-4 חברות של שרתים יעודים.
יש תקופות מה לעשות שרת נדפק בעיה בחיבור וכו.. גם לעסקים הגדולים.
אני מידי כמה ימים מתקשר להוד לשמור איתו על קשר בתור אחד שעובד איתו לראות מה קורה.
אני יכול להביא הדפסה של השיחות הוד לא ענה גם לשיחות שלי אבל תמיד תמיד השתדל לחזור!
לא שהיה בעיה פשוט לדבר איתו.
אז יכול להיות שהיה לו שבוע עמוס בזמנים מפה ולהגיד "מסנן" אני חושב שיש שוני.
לא קראתי הודעות פה של אנשים יותר מידי אני רק אומר מה אני חושב.
לשפוט אותם על זה, להוציא להם שם רע למרות שאני לא מצדיק את הבעיות שהיו.
אז Mr.AmiT תקח את הפיצוי שנותנים לך ואני בטוח שהכל היסתדר בהמשך.
בהצלחה.

אני באמת לא יודע מה אתה מאחסן שם.
אבל כשקובעים שהשרת ייפול לשעתיים וחצי - +, אז אני משער שזה לא יעבור את ה5 שעות.
אני הייתי צריך לפצות הרבה לקוחות שלי על דברים שהוד בכלל לא היה מוכן להחזיר לי(אמר שאם אתה לא מעוניין אתה יכול לעבור. זאת הגישה שלו אחרי שהוא מקבל את הכסף).
וגם אחרי שאמרתי לו לגביי הפיצוי של 24 הימים שהוא חייב לי - גם אז הוא עשה בעיות.
לגביי זה שהוא מסנן. זה לא דבר חדש - כן הוא חוזר אליי מידי פעם.
אבל לא כל הזמן.


אגב,
קוראים לי יונתן ;)

CasPer. 06-03-09 17:05

אני חושב שניתן לנעול.. הביקורת עברה. הוד הגיב.. זה סתם נגרר.

akamaor 06-03-09 18:17

אחי
הוד הגיב תגובה אחת להודעה העיקרית ואפילו בה התחמק מהתשובות
אם היינו רוצים לנעול היינו יכולים לבקש מאחד המנהליים
אנחנו מחכים לתגובתו של הוד להגיב לשאר התגובות

בברכה
מאור


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 00:04.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ