![]() |
כמה נציגים ב35 דקות?
עכשיו דיברתי איתם בטלפון, כל נציג העביר מ1 לשני , האשימו מחלקה מחלקה.
תנחשו עם כמה נציגים דיברתי ואת החברה שדיברתי עימה. בסוף אני אגלה לכם את החברה ואת מספר הנציגים |
10?
|
ציטוט:
מאיזה חברה זה נראה לך? |
הוט...13
|
ציטוט:
15 |
הוט 16 נציגים..
|
חברת האינטרנט שלך ו13 נציגים
|
בזק, 6 נציגים.
בדוק, כי 60% מהתומכים הטכניים שלהם לא מבינים כלום |
ציטוט:
ו15 נציגים ב35 דקות? זה לא קצת מופרך?! 2 דקות עם כל נציג?! |
ציטוט:
בטח חברת אינטרנט כלשהי.. |
ציטוט:
לי קרה מקרה דומה עם 012 SMILE , אבל אני מהמר על בזק בינלאומי. |
ציטוט:
|
ציטוט:
|
הוא אומר לך ש15 זה מופרך אז אתה רושם 25? =|
|
הנה רמז: הבעיה עדיין לא נפתרה
התקשרתי אליהם שוב לפני 2 דקות וגם אז הם לא פתרו, אבל הפעם אמרו שזה יסתדר מעצמו עוד 24 שעות (|?|) |
אם בעיה לא נפתרה בדוק הוט. היה לי בעיה חצי שנה של המון ניתוקים ואז החליפו לי מודם תשתית ועוד בלאגנים
|
מה עשית מזה ? חידון טרוויה ?
|
הוט \ בזק : 9
|
ציטוט:
|
נו ת'גלה מה אתה מותח אותנו
אני אומר YES 6 נציגים |
ציטוט:
רק בישראל... בשעה 8 בידיוק אני אפרסם תשובה בנתיים,תזרקו רעיונות |
בקיצור זה אשכול ספאם של האמא שהאבא של הספאם ..
את מיזה מעניין כמה זמן חיכית בשביל שיסדרו לך בעיה?? איזה משועממים יש בפורום הזה ... |
חחח אלק ב8 :) הרגת אותי ...
|
אחי... הכל טוב? אתה על קרטונים? לא נראה לי שאשכול זה יהיה קיים עד 8.
|
בואו ננתח את המקרה;
אורנג' לא עולה על הדעת בגלל שהם עברו לשיטה כמעט אוטומטית, הוט גם נפסלים בגלל ש35 דקות לוקח רק לעלות על הקו עם תומך (לפעמים גם לקח לי שעה ויותר של המתנה), בזק בד"כ יותר מקצועיים ולכן לא נראה לי שיעבירו אותך הרבה. לכן אני מהמר שזה כנראה ספקית אינטרנט כלשהי (אני מאמין שלא נטוויז'ן, כי גם הם דיי מקצועיים בד"כ, אבל מזמן לא דיברתי איתם) או yes... והמתח בשיאו =] |
תגיד אחי
לכבות ולהדליק את המודם, ניסית? |
דיי אחי !
אני לא יכול יותר! תגלה לי!!! |: |
ARE YOU FUCKING KIDDING ME? מה זה האשכול הלא קשור הזה ? :|
|
קניתי נורטון מ013 ברק (נטווזי'ן)
הייתה לי בעיה קטנה עם הupdate שהוא לא נתן לי לעשות. התקשרתי ל*3031 לתמיכה של הנורטון ואיזה פקידה ***(תשלימו לבד) מחקה לי את הרשיון. הנציג הפנה אותי לשירות לקוחות , שמה הנציגה הפנתה אותי לתמיכה של האינטרנט. התמיכה של האינטרנט לא יכולה לפתוח לי רשיון אז היא החזירה אותי לשירות לקוחות. השירות לקוחות הפנתה אותי לתמיכה של הנורטון ואז חזרה לשירות לקוחות ושוב תמיכה טכנית ושוב שירות לקוחות- הפעם זה היה בצעקות. הפקידה מחקה לי את הכל ואז שמה לי את הכל. במקום 3 שהיא מחקה היא החזירה תוכנה אחת. הפנתה לנורטון והיא לא החזירה את הנורטון אלה את הanti spam ושוב שירות לקוחות. הפעם היא עבדה כמו שצריך והחזירה אותי לתמיכה הטכנית של האינטרנט ואז נורטון ואז הייתה להם בעיה בשרת והוא ניסה לתקן את זה תוך כדי שאני מחזיק את הטלפון. לבסוף הוא אמר לי לחכות 24 שעות כי הוא לא הצליח. תחשבו כמה נציגים לבד (11) |
מקווה שכל הסיפור הזה לא הומצא תוך כדי כל הספאם שהלך פה...
|
ציטוט:
וחבל שכך |
בלי אשכולות טריוויה כאלה יותר.
אתם רוצים להעביר ביקורת? תעבירו אבל אל תעשו מזה משחק. נעול. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 06:48. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ