הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   עסקים מורשים - הודעות ושירות (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=19)
-   -   הצגה|חברת דלוקס - פתרונות אינטרנט מתקדמים (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=76482)

Delox.co.il 10-07-09 19:53

הצגה|חברת דלוקס - פתרונות אינטרנט מתקדמים
 
שלום לכל משתמשי פורום הוסטס זוהי הפעם הראשונה שאני מציג את העסק בפני קהילה זו.

חברת דלוקס נפתחה בשנת 2009 על ידי איציק חסון, בן 24, עובד בחברת הייטק, לומד לתואר ראשון במדעי המחשב ומתעסק שנים רבות בתחום האינטרט, רשתות ומחשבים בפרט.
מחקלת התמיכה והמכירות של החברה מנוהלת על ידי אחיו של איציק חסון, דניאל חסון.

החברה מיום פתיחתה רשומה במע"מ ובמס הכנסה ומספקת קבלות כחוק בישראל.
החברה מספקת מגוון של פתרונות אינטרנט ומתעסקת בעיקר בתחום אחסון אתרים(אירוח אתרים) ושמות מתחם(דומיינים).
החברה מקבלת תשלום בדרכים הבאות:
הפקדה/העברה בנקאית (בנק לאומי, דיסקונט, דואר ישראל)
חיוב טלפוני (חיוב דרך שיחת טלפון)
דואר ישראל
PayPal

מחירי החברה כרגע נמוכים כדי לספק ללקוחתינו מחירים נוחים לכל כיס בעקבות המיתון במדינתנו.

האתר הרשמי של החברה:
http://delox.co.il

מחירי החברה המעודכנים לתאריך 10/07/09:

אירוח אתרים:

חבילה מיוחדת לכבוד הקיץ:
שטח דיסק: 100MB
תעבורה: 10GB
מחיר בחיוב רגיל: 10 שקלים
מחיר בחיוב טלפוני: 15 שקלים

חבילת Silver Delox:
שטח דיסק: 300MB
תעבורה: 30GB
מחיר בחיוב רגיל: 20 שקלים
מחיר בחיוב טלפוני: 25 שקלים

חבילת Gold Delox:
שטח דיסק: 700MB
תעבורה: 70GB
מחיר בחיוב רגיל: 30 שקלים
מחיר בחיוב טלפוני: 40 שקלים

חבילת V.I.P Delox:
שטח דיסק: 1GB
תעבורה: 100GB
מחיר בחיוב רגיל: 40 שקלים
מחיר בחיוב טלפוני: 60 שקלים

שמות מתחם (דומיינים):

דומיין ישראלי (co.il,org.il)
ספקית LiveDns
מחיר בחיוב רגיל: 90 שקלים
מחיר בחיוב טלפוני: 140 שקלים

דומיין עולמי (com,net)
ספקית Netfirms
מחיר בחיוב רגיל: 45 שקלים
מחיר בחיוב טלפוני: 65 שקלים

דומיין עולמי (com,net)
ספקית GoDaddy
מחיר בחיוב רגיל: 55 שקלים
מחיר בחיוב טלפוני: 75 שקלים

דומיין info
ספקית GoDaddy
מחיר בחיוב רגיל: 20 שקלים
מחיר בחיוב טלפוני: 30 שקלים

*חיוב רגיל - הפקדה/העברה בנקאית, דואר ישראל.
*חיוב טלפוני - חיוב בשיחת טלפון, PayPal.

להזמנות חייגו : 0504230051
איש קשר - דניאל .

חשוב לציין כי מי שמשלם בחיוב טלפוני אינו זכאי לקבל קבלה, את הקבלה על התשלום הוא מקבל מחברת הסלולארי שלו.

תגובות בונות ובוגרות יתקבלו בברכה, תגובות לשיפור גם כן.
לתגובות לא בונות ולא בוגרות אין מקום באשכול הזה.

יום טוב ושבת שלום לכל בית ישראל.

AvishySH 10-07-09 20:27

קודם כל שיהיה רק בהצלחה.

שאלה מתבקשת שלא התייחסת אליה בהודעתך המקורית.

האם השרת שלכם הוא ייעודי/VPS או אוליי Power Reseller? זה גם משהו שלחלק מהלקוחות הפוטנציאלים,
זה משחק תפקיד חשוב בשאלת רכישה.

דבר נוסף הוא שלא מצאתי באתר שלכם תקנון. דבר שמשאיר אתכם כספק ואותי כלקוח חשופים לאי נעימיות (חס ושלום).

והקישורים של "הזמנה" בכל האתר - שבורים.
שוב,
מאחל לכם המון בהצלחה...!

שבת שלום.

the-wolf 10-07-09 22:18

המחירים סבירים ונחמדים.
האתר נותן קצת תחושה של רצינות.
אבל יש לי בעיה קצת עם העיצוב שלכם, אין שילוב כמו שצריך בין כהה לבהיר
ועוד משהו, זה רק אני או שיש תמונות של XBOX בחבילות?

שיהיה המון בהצלחה

Delox.co.il 10-07-09 23:01

ציטוט:

נכתב במקור על ידי DragonRanger (פרסם 727083)
קודם כל שיהיה רק בהצלחה.

שאלה מתבקשת שלא התייחסת אליה בהודעתך המקורית.

האם השרת שלכם הוא ייעודי/VPS או אוליי Power Reseller? זה גם משהו שלחלק מהלקוחות הפוטנציאלים,
זה משחק תפקיד חשוב בשאלת רכישה.

דבר נוסף הוא שלא מצאתי באתר שלכם תקנון. דבר שמשאיר אתכם כספק ואותי כלקוח חשופים לאי נעימיות (חס ושלום).

והקישורים של "הזמנה" בכל האתר - שבורים.
שוב,
מאחל לכם המון בהצלחה...!

שבת שלום.

תודה רבה על תגובתך הבונה.
ראשית, חברתנו נמאצת על שרת יעודי יחד עם בן אדם נוסף שאנו מתחלקים איתו על היעודי.
על השרת היעודי חל איסור להריץ שרתי משחק, רדיו ודיבור.
אנו מריצים על השרת רק שרתי אחסון ורייסלרים מה ששומר על יציבות רבה של השרת וזמינות גבוה ומונע מעומסים רבים על השרת.

שנית, לקחנו את הערתך לצומת ליבנו, אנו מחשיבים לתקנון חשיבות רבה ואנו נוסיף בימים הקרובים את "תקנון החברה"

*חשוב להזכיר שאיננו חברה חדשה, החברה ברשת כבר יותר משלושה וחצי חודשים ויחסית לכמות זמן בה היא נמצאת ברשת, כרגע החברה דיי מצליחה.

תודה רבה לך, שבת שלום.

ציטוט:

נכתב במקור על ידי the-wolf (פרסם 727102)
המחירים סבירים ונחמדים.
האתר נותן קצת תחושה של רצינות.
אבל יש לי בעיה קצת עם העיצוב שלכם, אין שילוב כמו שצריך בין כהה לבהיר
ועוד משהו, זה רק אני או שיש תמונות של XBOX בחבילות?

שיהיה המון בהצלחה

תודה על התגובה הבונה.
יש דימיון בין XBOX לתמונות שנמצאות ליד החבילות אך הכוונה הייתה שונה לגמריי.

תודה רבה, שבת שלום.

Gak | WebPower.co.il 10-07-09 23:29

בהצלחה

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Daniel1627 (פרסם 727106)
תודה על התגובה הבונה.
יש דימיון בין XBOX לתמונות שנמצאות ליד החבילות אך הכוונה הייתה שונה לגמריי.

תודה רבה, שבת שלום.

זה לא דמיון... זה באמת Xbox 360

Delox.co.il 10-07-09 23:39

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gak | WebPower.co.il (פרסם 727107)
בהצלחה


זה לא דמיון... זה באמת Xbox 360

אני מבקש ממכם לא לסטות מהנושא, אינני פתחתי את הנושא בשביל שיגידו שיש באתר החברה שלנו XBOX, אנא ממכם תנו תגובות בונות לגבי החברה ולא יותר מזה.

תודה.

Gak | WebPower.co.il 10-07-09 23:48

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Daniel1627 (פרסם 727108)
אני מבקש ממכם לא לסטות מהנושא, אינני פתחתי את הנושא בשביל שיגידו שיש באתר החברה שלנו XBOX, אנא ממכם תנו תגובות בונות לגבי החברה ולא יותר מזה.

תודה.

אוקיי, סתם עדיף שתטפלו בזה

בנוגע לאתר שלכם הייתי מקטין טיפה את הרוחב, הרזולוציה שלי מראה את האתר ענק על כל המסך וזה לא נוח
אם זה בכוונה אז פשוט תחשוב על לעשות שינוי כזה

Delox.co.il 11-07-09 00:13

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gak | WebPower.co.il (פרסם 727112)
אוקיי, סתם עדיף שתטפלו בזה

בנוגע לאתר שלכם הייתי מקטין טיפה את הרוחב, הרזולוציה שלי מראה את האתר ענק על כל המסך וזה לא נוח
אם זה בכוונה אז פשוט תחשוב על לעשות שינוי כזה

אוקיי, תודה רבה על התגובה הבונה, נשכול את הצעתך.

שבת שלום.

OrPol 11-07-09 14:29

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Daniel1627 (פרסם 727108)
אני מבקש ממכם לא לסטות מהנושא, אינני פתחתי את הנושא בשביל שיגידו שיש באתר החברה שלנו XBOX, אנא ממכם תנו תגובות בונות לגבי החברה ולא יותר מזה.

תודה.

מצטער לומר שזה לא נקרא לסטות מהנושא, ביקשת תגובה - קיבלת תגובה,
תמונות של XBOX באתר שמתעסק באירוח אתרים, משדרות חוסר רצינות והבנה.

לדעתי העיצוב טעון שיפור. מעבר לכך אני מקווה שאתה מודע שלמילה "DELOX" אין משמעות מילולית.

בכ"מ, הרבה בהצלחה וברוכים הבאים לשוק.

Delox.co.il 11-07-09 15:29

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Or Polaczek (פרסם 727186)
מצטער לומר שזה לא נקרא לסטות מהנושא, ביקשת תגובה - קיבלת תגובה,
תמונות של XBOX באתר שמתעסק באירוח אתרים, משדרות חוסר רצינות והבנה.

לדעתי העיצוב טעון שיפור. מעבר לכך אני מקווה שאתה מודע שלמילה "DELOX" אין משמעות מילולית.

בכ"מ, הרבה בהצלחה וברוכים הבאים לשוק.

אוקיי, אז ככה.
השקפת עולמי אומרת לי שהאתר לא משקף את רמת החברה, קח למשל את LIVEDNS.
חברה מצליחה מאוד ושים לב, יש להם עיצוב יפה ומושקע? ממש לא.

בקשר למילה Delox, דלוקס זו ביטוי לדוגמה : "האוכל היה דלוקס" משמע - מצוין.
אני יודע שלא כותבים ככה באנגלית את המילה Deluxe אבל החלטנו שזה דומיין דיי קליט לחברת אחסון אתרים ואיננו מתחרטים על בחירת השם הזה.

תודה על תגובתך, יום טוב.

InTigo 11-07-09 16:04

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Daniel1627 (פרסם 727191)
אוקיי, אז ככה.
השקפת עולמי אומרת לי שהאתר לא משקף את רמת החברה, קח למשל את LIVEDNS.
חברה מצליחה מאוד ושים לב, יש להם עיצוב יפה ומושקע? ממש לא.

בקשר למילה Delox, דלוקס זו ביטוי לדוגמה : "האוכל היה דלוקס" משמע - מצוין.
אני יודע שלא כותבים ככה באנגלית את המילה Deluxe אבל החלטנו שזה דומיין דיי קליט לחברת אחסון אתרים ואיננו מתחרטים על בחירת השם הזה.

תודה על תגובתך, יום טוב.

זה לא ממש נכון, תלוי מי מסתכל. לייבדיאנס יש אתר בהחלט מושקע. בנוי בצורה יוצאת מן הכלל. אבל הפואנטה היא שלא תמצא בלייבדיאנאס תמונות של PS3..
וד"א
דלוקס וDelox זה בכלל לא אותו הדבר ולא מבטאים את זה אותו הדבר.

Delox.co.il 11-07-09 16:28

ציטוט:

נכתב במקור על ידי InTigo (פרסם 727198)
זה לא ממש נכון, תלוי מי מסתכל. לייבדיאנס יש אתר בהחלט מושקע. בנוי בצורה יוצאת מן הכלל. אבל הפואנטה היא שלא תמצא בלייבדיאנאס תמונות של PS3..
וד"א
דלוקס וDelox זה בכלל לא אותו הדבר ולא מבטאים את זה אותו הדבר.

אוקיי, אני דווקא חושב שהעיצוב שלי דיי נחמד ומשדר רצינות, זו דעתי ולא רק אני מחזיק בדעה הזו.

בקשר לשם, זה בדיוק מה שאמרתי בהודעה שלי.

תודה רבה על התגובה, יום טוב.

Dima 11-07-09 18:22

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Daniel1627 (פרסם 727199)
אוקיי, אני דווקא חושב שהעיצוב שלי דיי נחמד ומשדר רצינות, זו דעתי ולא רק אני מחזיק בדעה הזו.

בקשר לשם, זה בדיוק מה שאמרתי בהודעה שלי.

תודה רבה על התגובה, יום טוב.

אז אם אתה כל כך אוהב את העיצוב שלך, למה אתה שואל את דעת הגולשים? אתה כרגע נוגד את עצמך בהודעה הזו.

Delox.co.il 11-07-09 22:31

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Dima (פרסם 727218)
אז אם אתה כל כך אוהב את העיצוב שלך, למה אתה שואל את דעת הגולשים? אתה כרגע נוגד את עצמך בהודעה הזו.

ביקשתי ביקורות על החברה בכללי, על המחירים ובנוסף על הדרך אני שמח לשמוע גם דעות על העיצוב, אני אקח אותם לצומת ליבי ולפי שיכול דעתי אני אשכול לשנות או להוסיף.

שבוע טוב.

Gavriel 12-07-09 02:07

בקשת ביקורת על החברה? אנחנו לא לקוחות שלך, או אני לכל הפחות ולכן אני אוכל לתת לך ביקורת על איך שאני בתור גולש רואה את האתר מבחוץ, מה שאני רואה זה אתר פשוט שלא עושה רושם של עסק מקצועי - שילובי צבע חדים מאוד ואתר יבש (תכניס צבע ויראה הרבה יותר טוב) - תמונות של xBox360? מאיפה הבאתם את זה לעזאזל?

שם העסק, Delox תגיד פשוט שנדלקתם על השם וDeluxe.co.il היה טפוס.. לא בושה, זה פשוט עושה רושם של חברה שפתח ילד קטן וטעה בכיתוב.
אתה עושה רושם של אדם מקצועי, אם תדע לנתב נכון את העסק ולהשתלב בתחום אתה אמור להצליח, כי בסה"כ המחירים נוחים ויש כמה אופציות מעניינות כמו חיוב טלפוני וכד' שיביאו לך עוד כמה וכמה לקוחות.

קח הכל כביקורת בונה,
מאחל הרבה הצלחה מכל הלב

גבריאל

SarafC 12-07-09 06:35

אוקי, אז יש כמה דברים לא רציניים באתר, ואני ארכז הכל בנקודות:

1. העיצוב מעט יבש, אין חיות, אין "חלון ראווה" מרשים לאתר, ואני ממש לא מתרשם מזה בתור "לקוח פוטנציאלי" שנכנס לאתר ומעוניין בחבילות שאתם מציעים.

2. השם מזכיר מאוד את חברת Lodex.co.il שנפתחה מספר חודשים לפניכם, ודניאל - בתור אחד שגולש באותו פורום מתחרה כבר המון זמן, שהבעלים השני גולש ופרסמו שם, אני די בטוח שהייתה השראה, וחבל. בנוסף, אין לשם מקוריות, אין לו משמעות, וזה סתם כמו עוד כינוי לCS, שאמור רק להשמע יפה.

3. עמוד "ההזמנה" לא עובד. איך אתה מצפה שאני אזמין אחת מהחבילות שלך אם אין לי דרך לכך? אני אמור להתקשר או ליצור קשר בתוכנות מסרים? אני אמור להשאיר פרטים, ובתור בעל חברה אתה אמור לחזור אליי.

4. הנוסח שיש בעמוד הראשי חרוש, וקבוע אצל כל החברות. אני מקבל את הרושם שהחברה, כמו הרבה אחרות, מנוהלת על ידי ילדים. בנוסף, אתה לא יכול להתחייב לזמינות של 99% - "בחברתנו מתחייבים לספק ללקוח 99% של זמינות".

5. השפה שלך קצת בעייתית לי, כי מצד אחד אתה מדבר בשפה גבוהה מדי, וזה לא יוצר קרבה מתאימה בינך לבין הלקוחות, זה נותן הרגשה של התנשאות, כי ברור שאתה לא מדבר כך ביום יום, מהיותך בן 16 (בערך) לדעתי. מצד שני, שמתי לב בכל מיני מקומות, שיש לך מספר שגיאות כתיב.

6. אתה מציג פה את האתר, וכשנותנים לך ביקורת שאתה לא רוצה לשמוע, אתה מתרגז ומבקש ביקורת על "החברה עצמה והמחירים". אי אפשר לתת ביקורת על חברה ולא על המחירים, כי אין לי את מפרט השרת (האמיתי) שלך, כל אדם שנכנס לאתר, לא יודע אם היא אמינה או לא. תלמד לקבל ביקורת, ותלמד ממנה לעתיד. אתה מוכן להתכחש למציאות, בלבד שלא לקבל ביקורת אחרת - "delox נראה יותר טוב מdeluxe", "גם ללייב דיאנאס אין אתר מושקע", כאשר ברור שאלה רק תירוצים של התגוננות.

7. ראיתי בפורום אחר שחברה אחרת "לקחה השראה" מהעיצוב שלכם (nax.co.il). דבר ראשון, אני לא רואה דמיון ממשי בין 2 האתרים, מלבד הצבע ועוד כמה פרטים, כאשר רוב החברות בנויות במבנה הזה =]. דבר שני, התחלת ב"מסע הכפשות" נגדם. זה מעיד על זה שאתה אגואיסט, לא מעריך אחרים (פגעת בפרנסה שלו, אתה לא יכול לדעת שזה מה שהמעצב שלו הכין לו, ישר קפצת והאשמת אותו), ומרגיש מאוים על ידי חברות אחרות.

8. ברשימת הלקוחות שלכם - לא צריך 4 שורות רווח בין כל לקוח. אין לכם הרבה לקוחות אז אתם מניסם למרוח את זה? מחשבה לא נכונה. תהיה כנים עם הלקוחות שלכם, זה המפתח להצלחה.

מקווה שתיישם את העצות שלי, כי יש לך הרבה על מה לעבוד.

יום טוב!

Delox.co.il 12-07-09 09:30

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gavriel (פרסם 727318)
בקשת ביקורת על החברה? אנחנו לא לקוחות שלך, או אני לכל הפחות ולכן אני אוכל לתת לך ביקורת על איך שאני בתור גולש רואה את האתר מבחוץ, מה שאני רואה זה אתר פשוט שלא עושה רושם של עסק מקצועי - שילובי צבע חדים מאוד ואתר יבש (תכניס צבע ויראה הרבה יותר טוב) - תמונות של xBox360? מאיפה הבאתם את זה לעזאזל?

שם העסק, Delox תגיד פשוט שנדלקתם על השם וDeluxe.co.il היה טפוס.. לא בושה, זה פשוט עושה רושם של חברה שפתח ילד קטן וטעה בכיתוב.
אתה עושה רושם של אדם מקצועי, אם תדע לנתב נכון את העסק ולהשתלב בתחום אתה אמור להצליח, כי בסה"כ המחירים נוחים ויש כמה אופציות מעניינות כמו חיוב טלפוני וכד' שיביאו לך עוד כמה וכמה לקוחות.

קח הכל כביקורת בונה,
מאחל הרבה הצלחה מכל הלב

גבריאל

ביקורת בונה, אשתדל להפנים את הביקורת וליישם אותה.

תודה רבה, שבוע טוב.

ציטוט:

נכתב במקור על ידי SarafC (פרסם 727323)
אוקי, אז יש כמה דברים לא רציניים באתר, ואני ארכז הכל בנקודות:

1. העיצוב מעט יבש, אין חיות, אין "חלון ראווה" מרשים לאתר, ואני ממש לא מתרשם מזה בתור "לקוח פוטנציאלי" שנכנס לאתר ומעוניין בחבילות שאתם מציעים.

2. השם מזכיר מאוד את חברת Lodex.co.il שנפתחה מספר חודשים לפניכם, ודניאל - בתור אחד שגולש באותו פורום מתחרה כבר המון זמן, שהבעלים השני גולש ופרסמו שם, אני די בטוח שהייתה השראה, וחבל. בנוסף, אין לשם מקוריות, אין לו משמעות, וזה סתם כמו עוד כינוי לCS, שאמור רק להשמע יפה.

3. עמוד "ההזמנה" לא עובד. איך אתה מצפה שאני אזמין אחת מהחבילות שלך אם אין לי דרך לכך? אני אמור להתקשר או ליצור קשר בתוכנות מסרים? אני אמור להשאיר פרטים, ובתור בעל חברה אתה אמור לחזור אליי.

4. הנוסח שיש בעמוד הראשי חרוש, וקבוע אצל כל החברות. אני מקבל את הרושם שהחברה, כמו הרבה אחרות, מנוהלת על ידי ילדים. בנוסף, אתה לא יכול להתחייב לזמינות של 99% - "בחברתנו מתחייבים לספק ללקוח 99% של זמינות".

5. השפה שלך קצת בעייתית לי, כי מצד אחד אתה מדבר בשפה גבוהה מדי, וזה לא יוצר קרבה מתאימה בינך לבין הלקוחות, זה נותן הרגשה של התנשאות, כי ברור שאתה לא מדבר כך ביום יום, מהיותך בן 16 (בערך) לדעתי. מצד שני, שמתי לב בכל מיני מקומות, שיש לך מספר שגיאות כתיב.

6. אתה מציג פה את האתר, וכשנותנים לך ביקורת שאתה לא רוצה לשמוע, אתה מתרגז ומבקש ביקורת על "החברה עצמה והמחירים". אי אפשר לתת ביקורת על חברה ולא על המחירים, כי אין לי את מפרט השרת (האמיתי) שלך, כל אדם שנכנס לאתר, לא יודע אם היא אמינה או לא. תלמד לקבל ביקורת, ותלמד ממנה לעתיד. אתה מוכן להתכחש למציאות, בלבד שלא לקבל ביקורת אחרת - "delox נראה יותר טוב מdeluxe", "גם ללייב דיאנאס אין אתר מושקע", כאשר ברור שאלה רק תירוצים של התגוננות.

7. ראיתי בפורום אחר שחברה אחרת "לקחה השראה" מהעיצוב שלכם (nax.co.il). דבר ראשון, אני לא רואה דמיון ממשי בין 2 האתרים, מלבד הצבע ועוד כמה פרטים, כאשר רוב החברות בנויות במבנה הזה =]. דבר שני, התחלת ב"מסע הכפשות" נגדם. זה מעיד על זה שאתה אגואיסט, לא מעריך אחרים (פגעת בפרנסה שלו, אתה לא יכול לדעת שזה מה שהמעצב שלו הכין לו, ישר קפצת והאשמת אותו), ומרגיש מאוים על ידי חברות אחרות.

8. ברשימת הלקוחות שלכם - לא צריך 4 שורות רווח בין כל לקוח. אין לכם הרבה לקוחות אז אתם מניסם למרוח את זה? מחשבה לא נכונה. תהיה כנים עם הלקוחות שלכם, זה המפתח להצלחה.

מקווה שתיישם את העצות שלי, כי יש לך הרבה על מה לעבוד.

יום טוב!

דבר ראשון, אתה מתבלבל.
אני איציק חסון ולא דניאל חסון שכותב בפורום המתחרה ואני לא מכיר אותך.
דבר שני, תודה על הביקורת.

תגובות:
1.ננסה ליישם את הביקורת על העיצוב וננסה לשנות אותו או להחליף אותו לגמריי.
2.אני בחרתי את השם ואיני הכרתי את חברת לודקס לפני שבחרתי את השם, אינני גולש בפורום שדניאל גולש ולכן לא הכרתי את החברה לפני משמע - אין השראה ולא היתה השראה מחברת לודקס וצר לי שזה יצא ככה.
3.עמוד ההזמנה יחזור עוד היום אני מקווה.
4.הנוסח נכתב על ידי דניאל ואני יתקן אותו.
5.אני אינני תומך בלקוחות, דניאל אחראי לתמוך בלקוחות ובנוסף הוא אחראי על כל נושא המכירות והשגיאות כתיב הם לא אצלי באשכול, אולי התבלבלת עם דניאל, אני אשמח עם תשלח לי בהודעה פרטית הודעות עם שגיאות כתיב שלו, תודה.
6.הבנתי ונתתי לביקורות על העיצוב להימשך, אני לא אמרתי דבר כזה "delox יותר טוב מdeluxe" שים לב לזה כי אתה כותב את זה כציטוט וזה דיי יכול לפגוע.
7.דניאל סיפר לי שהעתיקו את המבנה וקצת מהעיצוב של האתר, ראיתי את האתר וזה ממש כאילו הוא עבד עם הפוטושופ והאתר שלנו ולא פלא שהמעצב שלהם קידד לנו את האתר בחינם ולא לקחנו ממנו והחליט לקחת השראה גדולהמהעיצוב ומהבנה שלנו וזה משהו שלא עולה על הדעת שמעצב יעבוד על אתר במשך שעות ויבואו ויעתיקו לו את העיצוב והמבנה.
8.את הדבר הזה המקודד עשה, זה לא משהו שאני ביקשתי.

תודה רבה על התגובה הבונה אני מקווה שאוכל ואצליח ליישם את הביקורות שלך.

תודה, שבוע טוב.

SarafC 12-07-09 09:41

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Daniel1627 (פרסם 727336)
דבר ראשון, אתה מתבלבל.
אני איציק חסון ולא דניאל חסון שכותב בפורום המתחרה ואני לא מכיר אותך.
דבר שני, תודה על הביקורת.

תגובות:
1.ננסה ליישם את הביקורת על העיצוב וננסה לשנות אותו או להחליף אותו לגמריי.
2.אני בחרתי את השם ואיני הכרתי את חברת לודקס לפני שבחרתי את השם, אינני גולש בפורום שדניאל גולש ולכן לא הכרתי את החברה לפני משמע - אין השראה ולא היתה השראה מחברת לודקס וצר לי שזה יצא ככה.
3.עמוד ההזמנה יחזור עוד היום אני מקווה.
4.הנוסח נכתב על ידי דניאל ואני יתקן אותו.
5.אני אינני תומך בלקוחות, דניאל אחראי לתמוך בלקוחות ובנוסף הוא אחראי על כל נושא המכירות והשגיאות כתיב הם לא אצלי באשכול, אולי התבלבלת עם דניאל, אני אשמח עם תשלח לי בהודעה פרטית הודעות עם שגיאות כתיב שלו, תודה.
6.הבנתי ונתתי לביקורות על העיצוב להימשך, אני לא אמרתי דבר כזה "delox יותר טוב מdeluxe" שים לב לזה כי אתה כותב את זה כציטוט וזה דיי יכול לפגוע.
7.דניאל סיפר לי שהעתיקו את המבנה וקצת מהעיצוב של האתר, ראיתי את האתר וזה ממש כאילו הוא עבד עם הפוטושופ והאתר שלנו ולא פלא שהמעצב שלהם קידד לנו את האתר בחינם ולא לקחנו ממנו והחליט לקחת השראה גדולהמהעיצוב ומהבנה שלנו וזה משהו שלא עולה על הדעת שמעצב יעבוד על אתר במשך שעות ויבואו ויעתיקו לו את העיצוב והמבנה.
8.את הדבר הזה המקודד עשה, זה לא משהו שאני ביקשתי.

תודה רבה על התגובה הבונה אני מקווה שאוכל ואצליח ליישם את הביקורות שלך.

תודה, שבוע טוב.

5. סליחה, חשבתי שאתה דניאל (לפי השם משתמש).

6. "בקשר למילה Delox, דלוקס זו ביטוי לדוגמה : "האוכל היה דלוקס" משמע - מצוין.
אני יודע שלא כותבים ככה באנגלית את המילה Deluxe אבל החלטנו שזה דומיין דיי קליט לחברת אחסון אתרים ואיננו מתחרטים על בחירת השם הזה."

7. אבל להרוס להם את החברה, זה לא רציני, כי אתה לא יודע אם זה רק המעצב שלהם שעשה את זה, וכמו שאתה לא מכיר את לודקס, אולי הם לא הכירו אותך.

בכל מקרה, מקווה שתפנים את רוב הדעות שלי. מו שלא יעלה על הדעת שיגנבו עיצוב, לא יעלה על הדעת שחברה רשומה שהבעלים שלה בן 24 תצא במסע השמצות נגד חברות אחרות.

Delox.co.il 12-07-09 18:15

ציטוט:

נכתב במקור על ידי SarafC (פרסם 727338)
5. סליחה, חשבתי שאתה דניאל (לפי השם משתמש).

6. "בקשר למילה Delox, דלוקס זו ביטוי לדוגמה : "האוכל היה דלוקס" משמע - מצוין.
אני יודע שלא כותבים ככה באנגלית את המילה Deluxe אבל החלטנו שזה דומיין דיי קליט לחברת אחסון אתרים ואיננו מתחרטים על בחירת השם הזה."

7. אבל להרוס להם את החברה, זה לא רציני, כי אתה לא יודע אם זה רק המעצב שלהם שעשה את זה, וכמו שאתה לא מכיר את לודקס, אולי הם לא הכירו אותך.

בכל מקרה, מקווה שתפנים את רוב הדעות שלי. מו שלא יעלה על הדעת שיגנבו עיצוב, לא יעלה על הדעת שחברה רשומה שהבעלים שלה בן 24 תצא במסע השמצות נגד חברות אחרות.

7.לפי מה שידוע לי מדניאל הבעלים של החברה הכיר את החברה בוודאות כי הוא לקוח שלנו ובשום מצב הכוונה לא הייתה להרוס להם את החברה ואם זה קרה אני מצטער על הדבר בשם דניאל.

אני אשתדל שדבר כזה יותר לא יקרה להבא, אני ינהל את הדו-שיח של דברים בנושאים כאלו.

תודה רבה, שבוע טוב.

Gavriel 13-07-09 00:36

אתה אומר שדניאל מדבר עם הלקוחות, דניאל תומך, דניאל ככה ודניאל ככה.. אז למה אתה רק מכפיש אותו פה אם זה גם העסק שלך?
שים לב שבכול התגובות שלך לSarafC הפלת הכל, אבל הכל על אחיך דניאל.

ציטוט:

4.הנוסח נכתב על ידי דניאל ואני יתקן אותו.
ציטוט:

5.אני אינני תומך בלקוחות, דניאל אחראי לתמוך בלקוחות ובנוסף הוא אחראי על כל נושא המכירות והשגיאות כתיב הם לא אצלי באשכול, אולי התבלבלת עם דניאל, אני אשמח עם תשלח לי בהודעה פרטית הודעות עם שגיאות כתיב שלו, תודה.
ציטוט:

7.דניאל סיפר לי שהעתיקו את המבנה וקצת מהעיצוב של האתר, ראיתי את האתר וזה ממש כאילו הוא עבד עם הפוטושופ והאתר שלנו ולא פלא שהמעצב שלהם קידד לנו את האתר בחינם ולא לקחנו ממנו והחליט לקחת השראה גדולהמהעיצוב ומהבנה שלנו וזה משהו שלא עולה על הדעת שמעצב יעבוד על אתר במשך שעות ויבואו ויעתיקו לו את העיצוב והמבנה.
ציטוט:

7.לפי מה שידוע לי מדניאל הבעלים של החברה הכיר את החברה בוודאות כי הוא לקוח שלנו ובשום מצב הכוונה לא הייתה להרוס להם את החברה ואם זה קרה אני מצטער על הדבר בשם דניאל.
מה שאתה מראה פה שאתה מנותק מהעולם, הכל דניאל אומר לך.. אז איפה דניאל שלנו?
אני בתור אדם שלדוגמא קורא פה את ההכרזה ומעוניין לאחסן את האתר שלי אצליכם, לא רוצה לקנות מעסק שמנוהל ע"י 2 אחים שאחד מפיל את התיק על השני.
לתשומת לבכם.

Delox.co.il 13-07-09 09:41

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gavriel (פרסם 727523)
אתה אומר שדניאל מדבר עם הלקוחות, דניאל תומך, דניאל ככה ודניאל ככה.. אז למה אתה רק מכפיש אותו פה אם זה גם העסק שלך?
שים לב שבכול התגובות שלך לSarafC הפלת הכל, אבל הכל על אחיך דניאל.









מה שאתה מראה פה שאתה מנותק מהעולם, הכל דניאל אומר לך.. אז איפה דניאל שלנו?
אני בתור אדם שלדוגמא קורא פה את ההכרזה ומעוניין לאחסן את האתר שלי אצליכם, לא רוצה לקנות מעסק שמנוהל ע"י 2 אחים שאחד מפיל את התיק על השני.
לתשומת לבכם.

חס וחלילה, אני לא מפיל עליו שום תיק.
דניאל אחראי על יחסי ציבור ומכירות בפורום השני ושמדברים איתי על נושאים מהפורום השני, על זה רק דניאל מעדכן אותי.
ומכל התגובות, אני לא רואה שאני מפיל עליו תיק, אני סה"כ אומר שאם היה שגיאה של משהו והוא טעה אז נתקן את זה.

יום טוב.

pegasoos 27-07-09 15:15

נחמד מאוד, העיצוב טעון שיפור במידה רבה :)

Imri 29-07-09 00:30

לא עובד :\

pegasoos 30-07-09 03:37

עריכה:
טעיתי באשכול מצטער..

דניאל 30-07-09 08:03

אני לא מבין על מה ה"לינץ'",

עיצוב או לא עיצוב,
בן 24 או בן 12,
לא אלו יעשו את החברה יותר או פחות טובה, כי בשורה התחתונה.. ללקוח לא יהיה אכפת אם בעיצוב יש תמונות של xbox או של דרדסבא כל עוד השרת שלו יציב ומהיר,
הרמה הטכנית עושה את החברה: כמות התקלות (שישאר מינימלי) וזמן הטיפול בכל תקלה.

אבל בכל זאת יש לי מעט ביקורת על מה שמתנהל באשכול מצד הפותח שלו:
דניאל עשה משהו? אח שלו עשה משהו? מה זה משנה? - אנשים הגיבו על העיצוב, התגובה באה לחברה עצמה... ולא לדניאל או לאח שלו,
לא אמור לעניין את הגולשים מי עשה מה.
הרושם שאני קיבלתי הוא ש"אח שלו" הוא הגורם הטכני ("סטודנט תואר ראשון במדעי המחשב, עובד בחברת הייטק") ושדניאל קיבל צעצוע (תמיכה),
מה גם שרושם נוסף שמתקבל הוא שאם לאח יש כל כך הרבה דברים על הראש- מתי הוא יספיק לטפל בחברה? (כצד הטכני)

לסיכום,
מילים גבוהות ו"בגרות" לא יבילו אותך קדימה אלה הרמה הטכנית שתציג מול הלקוחות שלך,
הנוסחא היא פשוטה - השרת לא נופל? הלקוחות ימשיכו להגיע.

pegasoos 30-07-09 08:22

ציטוט:

נכתב במקור על ידי TelecarT (פרסם 730893)
אני לא מבין על מה ה"לינץ'",

עיצוב או לא עיצוב,
בן 24 או בן 12,
לא אלו יעשו את החברה יותר או פחות טובה, כי בשורה התחתונה.. ללקוח לא יהיה אכפת אם בעיצוב יש תמונות של xbox או של דרדסבא כל עוד השרת שלו יציב ומהיר,
הרמה הטכנית עושה את החברה: כמות התקלות (שישאר מינימלי) וזמן הטיפול בכל תקלה.

אבל בכל זאת יש לי מעט ביקורת על מה שמתנהל באשכול מצד הפותח שלו:
דניאל עשה משהו? אח שלו עשה משהו? מה זה משנה? - אנשים הגיבו על העיצוב, התגובה באה לחברה עצמה... ולא לדניאל או לאח שלו,
לא אמור לעניין את הגולשים מי עשה מה.
הרושם שאני קיבלתי הוא ש"אח שלו" הוא הגורם הטכני ("סטודנט תואר ראשון במדעי המחשב, עובד בחברת הייטק") ושדניאל קיבל צעצוע (תמיכה),
מה גם שרושם נוסף שמתקבל הוא שאם לאח יש כל כך הרבה דברים על הראש- מתי הוא יספיק לטפל בחברה? (כצד הטכני)

לסיכום,
מילים גבוהות ו"בגרות" לא יבילו אותך קדימה אלה הרמה הטכנית שתציג מול הלקוחות שלך,
הנוסחא היא פשוטה - השרת לא נופל? הלקוחות ימשיכו להגיע.


לפי דעתי ואולי זו רק דעתי, העיצוב קודם כל משרה את האווירה על האתר והוא זה שנותן את הרושם הראשוני על החברה.
אם העיצוב יראה כאילו הוא נעשה בוורד או משהו כזה ויראה ממש גרוע, יבינו שהם לא רציניים ויחליפו חברה מבלי לחשוב פעמיים.
עכשיו, אם הלקוח רואה עיצוב יפה מקצועי, נקי שנותן את האווירה הנכונה.. הלקוח יתעניין להשאר ולראות עוד!..

וכמובן שאם לקוח בן 32 נגיד, נכנס לאתר החברה ורואה מנהל שהוא בן 12 זה עדיין לא נשמע טוב.. אני מאמין שאתה מספיק חכם להבין זאת.. :)

Imri 02-08-09 19:28

ציטוט:

נכתב במקור על ידי pegasoos (פרסם 730895)
לפי דעתי ואולי זו רק דעתי, העיצוב קודם כל משרה את האווירה על האתר והוא זה שנותן את הרושם הראשוני על החברה.
אם העיצוב יראה כאילו הוא נעשה בוורד או משהו כזה ויראה ממש גרוע, יבינו שהם לא רציניים ויחליפו חברה מבלי לחשוב פעמיים.
עכשיו, אם הלקוח רואה עיצוב יפה מקצועי, נקי שנותן את האווירה הנכונה.. הלקוח יתעניין להשאר ולראות עוד!..

וכמובן שאם לקוח בן 32 נגיד, נכנס לאתר החברה ורואה מנהל שהוא בן 12 זה עדיין לא נשמע טוב.. אני מאמין שאתה מספיק חכם להבין זאת.. :)

... יש משהו בזה

Delox.co.il 04-08-09 14:04

ציטוט:

נכתב במקור על ידי TelecarT (פרסם 730893)
אני לא מבין על מה ה"לינץ'",

עיצוב או לא עיצוב,
בן 24 או בן 12,
לא אלו יעשו את החברה יותר או פחות טובה, כי בשורה התחתונה.. ללקוח לא יהיה אכפת אם בעיצוב יש תמונות של xbox או של דרדסבא כל עוד השרת שלו יציב ומהיר,
הרמה הטכנית עושה את החברה: כמות התקלות (שישאר מינימלי) וזמן הטיפול בכל תקלה.

אבל בכל זאת יש לי מעט ביקורת על מה שמתנהל באשכול מצד הפותח שלו:
דניאל עשה משהו? אח שלו עשה משהו? מה זה משנה? - אנשים הגיבו על העיצוב, התגובה באה לחברה עצמה... ולא לדניאל או לאח שלו,
לא אמור לעניין את הגולשים מי עשה מה.
הרושם שאני קיבלתי הוא ש"אח שלו" הוא הגורם הטכני ("סטודנט תואר ראשון במדעי המחשב, עובד בחברת הייטק") ושדניאל קיבל צעצוע (תמיכה),
מה גם שרושם נוסף שמתקבל הוא שאם לאח יש כל כך הרבה דברים על הראש- מתי הוא יספיק לטפל בחברה? (כצד הטכני)

לסיכום,
מילים גבוהות ו"בגרות" לא יבילו אותך קדימה אלה הרמה הטכנית שתציג מול הלקוחות שלך,
הנוסחא היא פשוטה - השרת לא נופל? הלקוחות ימשיכו להגיע.

נהנתי לקרוא את התגובה שלך, תגובה עניינית שבאמת באה ממישהו שמבין בתחום לא מעט שנים.
אני כותב לכם כרגע מספרד, אח שלי (דניאל) אחראי על כל החלק הטכני ובנוסף גם עלהמכירות, כמובן שבזמני הפנוי אני מתפנה לעזור לו "מאחורי הקלעים" וכשיש לקוח עסקי/בוגר אני לוקח אותו על עצמי ואת כל הפגישות איתו.
ובהחלט כמו שאמרת "השרת לא נופל? הלקוחות ימשיכו להגיע." כל מילה בסלע, זה בדיוק מה שקורה.


תודה רבה ויום טוב.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 04:16.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ