![]() |
הצגה|חברת דלוקס - פתרונות אינטרנט מתקדמים
שלום לכל משתמשי פורום הוסטס זוהי הפעם הראשונה שאני מציג את העסק בפני קהילה זו.
חברת דלוקס נפתחה בשנת 2009 על ידי איציק חסון, בן 24, עובד בחברת הייטק, לומד לתואר ראשון במדעי המחשב ומתעסק שנים רבות בתחום האינטרט, רשתות ומחשבים בפרט. מחקלת התמיכה והמכירות של החברה מנוהלת על ידי אחיו של איציק חסון, דניאל חסון. החברה מיום פתיחתה רשומה במע"מ ובמס הכנסה ומספקת קבלות כחוק בישראל. החברה מספקת מגוון של פתרונות אינטרנט ומתעסקת בעיקר בתחום אחסון אתרים(אירוח אתרים) ושמות מתחם(דומיינים). החברה מקבלת תשלום בדרכים הבאות: הפקדה/העברה בנקאית (בנק לאומי, דיסקונט, דואר ישראל) חיוב טלפוני (חיוב דרך שיחת טלפון) דואר ישראל PayPal מחירי החברה כרגע נמוכים כדי לספק ללקוחתינו מחירים נוחים לכל כיס בעקבות המיתון במדינתנו. האתר הרשמי של החברה: http://delox.co.il מחירי החברה המעודכנים לתאריך 10/07/09: אירוח אתרים: חבילה מיוחדת לכבוד הקיץ: שטח דיסק: 100MB תעבורה: 10GB מחיר בחיוב רגיל: 10 שקלים מחיר בחיוב טלפוני: 15 שקלים חבילת Silver Delox: שטח דיסק: 300MB תעבורה: 30GB מחיר בחיוב רגיל: 20 שקלים מחיר בחיוב טלפוני: 25 שקלים חבילת Gold Delox: שטח דיסק: 700MB תעבורה: 70GB מחיר בחיוב רגיל: 30 שקלים מחיר בחיוב טלפוני: 40 שקלים חבילת V.I.P Delox: שטח דיסק: 1GB תעבורה: 100GB מחיר בחיוב רגיל: 40 שקלים מחיר בחיוב טלפוני: 60 שקלים שמות מתחם (דומיינים): דומיין ישראלי (co.il,org.il) ספקית LiveDns מחיר בחיוב רגיל: 90 שקלים מחיר בחיוב טלפוני: 140 שקלים דומיין עולמי (com,net) ספקית Netfirms מחיר בחיוב רגיל: 45 שקלים מחיר בחיוב טלפוני: 65 שקלים דומיין עולמי (com,net) ספקית GoDaddy מחיר בחיוב רגיל: 55 שקלים מחיר בחיוב טלפוני: 75 שקלים דומיין info ספקית GoDaddy מחיר בחיוב רגיל: 20 שקלים מחיר בחיוב טלפוני: 30 שקלים *חיוב רגיל - הפקדה/העברה בנקאית, דואר ישראל. *חיוב טלפוני - חיוב בשיחת טלפון, PayPal. להזמנות חייגו : 0504230051 איש קשר - דניאל . חשוב לציין כי מי שמשלם בחיוב טלפוני אינו זכאי לקבל קבלה, את הקבלה על התשלום הוא מקבל מחברת הסלולארי שלו. תגובות בונות ובוגרות יתקבלו בברכה, תגובות לשיפור גם כן. לתגובות לא בונות ולא בוגרות אין מקום באשכול הזה. יום טוב ושבת שלום לכל בית ישראל. |
קודם כל שיהיה רק בהצלחה.
שאלה מתבקשת שלא התייחסת אליה בהודעתך המקורית. האם השרת שלכם הוא ייעודי/VPS או אוליי Power Reseller? זה גם משהו שלחלק מהלקוחות הפוטנציאלים, זה משחק תפקיד חשוב בשאלת רכישה. דבר נוסף הוא שלא מצאתי באתר שלכם תקנון. דבר שמשאיר אתכם כספק ואותי כלקוח חשופים לאי נעימיות (חס ושלום). והקישורים של "הזמנה" בכל האתר - שבורים. שוב, מאחל לכם המון בהצלחה...! שבת שלום. |
המחירים סבירים ונחמדים.
האתר נותן קצת תחושה של רצינות. אבל יש לי בעיה קצת עם העיצוב שלכם, אין שילוב כמו שצריך בין כהה לבהיר ועוד משהו, זה רק אני או שיש תמונות של XBOX בחבילות? שיהיה המון בהצלחה |
ציטוט:
ראשית, חברתנו נמאצת על שרת יעודי יחד עם בן אדם נוסף שאנו מתחלקים איתו על היעודי. על השרת היעודי חל איסור להריץ שרתי משחק, רדיו ודיבור. אנו מריצים על השרת רק שרתי אחסון ורייסלרים מה ששומר על יציבות רבה של השרת וזמינות גבוה ומונע מעומסים רבים על השרת. שנית, לקחנו את הערתך לצומת ליבנו, אנו מחשיבים לתקנון חשיבות רבה ואנו נוסיף בימים הקרובים את "תקנון החברה" *חשוב להזכיר שאיננו חברה חדשה, החברה ברשת כבר יותר משלושה וחצי חודשים ויחסית לכמות זמן בה היא נמצאת ברשת, כרגע החברה דיי מצליחה. תודה רבה לך, שבת שלום. ציטוט:
יש דימיון בין XBOX לתמונות שנמצאות ליד החבילות אך הכוונה הייתה שונה לגמריי. תודה רבה, שבת שלום. |
בהצלחה
ציטוט:
|
ציטוט:
תודה. |
ציטוט:
בנוגע לאתר שלכם הייתי מקטין טיפה את הרוחב, הרזולוציה שלי מראה את האתר ענק על כל המסך וזה לא נוח אם זה בכוונה אז פשוט תחשוב על לעשות שינוי כזה |
ציטוט:
שבת שלום. |
ציטוט:
תמונות של XBOX באתר שמתעסק באירוח אתרים, משדרות חוסר רצינות והבנה. לדעתי העיצוב טעון שיפור. מעבר לכך אני מקווה שאתה מודע שלמילה "DELOX" אין משמעות מילולית. בכ"מ, הרבה בהצלחה וברוכים הבאים לשוק. |
ציטוט:
השקפת עולמי אומרת לי שהאתר לא משקף את רמת החברה, קח למשל את LIVEDNS. חברה מצליחה מאוד ושים לב, יש להם עיצוב יפה ומושקע? ממש לא. בקשר למילה Delox, דלוקס זו ביטוי לדוגמה : "האוכל היה דלוקס" משמע - מצוין. אני יודע שלא כותבים ככה באנגלית את המילה Deluxe אבל החלטנו שזה דומיין דיי קליט לחברת אחסון אתרים ואיננו מתחרטים על בחירת השם הזה. תודה על תגובתך, יום טוב. |
ציטוט:
וד"א דלוקס וDelox זה בכלל לא אותו הדבר ולא מבטאים את זה אותו הדבר. |
ציטוט:
בקשר לשם, זה בדיוק מה שאמרתי בהודעה שלי. תודה רבה על התגובה, יום טוב. |
ציטוט:
|
ציטוט:
שבוע טוב. |
בקשת ביקורת על החברה? אנחנו לא לקוחות שלך, או אני לכל הפחות ולכן אני אוכל לתת לך ביקורת על איך שאני בתור גולש רואה את האתר מבחוץ, מה שאני רואה זה אתר פשוט שלא עושה רושם של עסק מקצועי - שילובי צבע חדים מאוד ואתר יבש (תכניס צבע ויראה הרבה יותר טוב) - תמונות של xBox360? מאיפה הבאתם את זה לעזאזל?
שם העסק, Delox תגיד פשוט שנדלקתם על השם וDeluxe.co.il היה טפוס.. לא בושה, זה פשוט עושה רושם של חברה שפתח ילד קטן וטעה בכיתוב. אתה עושה רושם של אדם מקצועי, אם תדע לנתב נכון את העסק ולהשתלב בתחום אתה אמור להצליח, כי בסה"כ המחירים נוחים ויש כמה אופציות מעניינות כמו חיוב טלפוני וכד' שיביאו לך עוד כמה וכמה לקוחות. קח הכל כביקורת בונה, מאחל הרבה הצלחה מכל הלב גבריאל |
אוקי, אז יש כמה דברים לא רציניים באתר, ואני ארכז הכל בנקודות:
1. העיצוב מעט יבש, אין חיות, אין "חלון ראווה" מרשים לאתר, ואני ממש לא מתרשם מזה בתור "לקוח פוטנציאלי" שנכנס לאתר ומעוניין בחבילות שאתם מציעים. 2. השם מזכיר מאוד את חברת Lodex.co.il שנפתחה מספר חודשים לפניכם, ודניאל - בתור אחד שגולש באותו פורום מתחרה כבר המון זמן, שהבעלים השני גולש ופרסמו שם, אני די בטוח שהייתה השראה, וחבל. בנוסף, אין לשם מקוריות, אין לו משמעות, וזה סתם כמו עוד כינוי לCS, שאמור רק להשמע יפה. 3. עמוד "ההזמנה" לא עובד. איך אתה מצפה שאני אזמין אחת מהחבילות שלך אם אין לי דרך לכך? אני אמור להתקשר או ליצור קשר בתוכנות מסרים? אני אמור להשאיר פרטים, ובתור בעל חברה אתה אמור לחזור אליי. 4. הנוסח שיש בעמוד הראשי חרוש, וקבוע אצל כל החברות. אני מקבל את הרושם שהחברה, כמו הרבה אחרות, מנוהלת על ידי ילדים. בנוסף, אתה לא יכול להתחייב לזמינות של 99% - "בחברתנו מתחייבים לספק ללקוח 99% של זמינות". 5. השפה שלך קצת בעייתית לי, כי מצד אחד אתה מדבר בשפה גבוהה מדי, וזה לא יוצר קרבה מתאימה בינך לבין הלקוחות, זה נותן הרגשה של התנשאות, כי ברור שאתה לא מדבר כך ביום יום, מהיותך בן 16 (בערך) לדעתי. מצד שני, שמתי לב בכל מיני מקומות, שיש לך מספר שגיאות כתיב. 6. אתה מציג פה את האתר, וכשנותנים לך ביקורת שאתה לא רוצה לשמוע, אתה מתרגז ומבקש ביקורת על "החברה עצמה והמחירים". אי אפשר לתת ביקורת על חברה ולא על המחירים, כי אין לי את מפרט השרת (האמיתי) שלך, כל אדם שנכנס לאתר, לא יודע אם היא אמינה או לא. תלמד לקבל ביקורת, ותלמד ממנה לעתיד. אתה מוכן להתכחש למציאות, בלבד שלא לקבל ביקורת אחרת - "delox נראה יותר טוב מdeluxe", "גם ללייב דיאנאס אין אתר מושקע", כאשר ברור שאלה רק תירוצים של התגוננות. 7. ראיתי בפורום אחר שחברה אחרת "לקחה השראה" מהעיצוב שלכם (nax.co.il). דבר ראשון, אני לא רואה דמיון ממשי בין 2 האתרים, מלבד הצבע ועוד כמה פרטים, כאשר רוב החברות בנויות במבנה הזה =]. דבר שני, התחלת ב"מסע הכפשות" נגדם. זה מעיד על זה שאתה אגואיסט, לא מעריך אחרים (פגעת בפרנסה שלו, אתה לא יכול לדעת שזה מה שהמעצב שלו הכין לו, ישר קפצת והאשמת אותו), ומרגיש מאוים על ידי חברות אחרות. 8. ברשימת הלקוחות שלכם - לא צריך 4 שורות רווח בין כל לקוח. אין לכם הרבה לקוחות אז אתם מניסם למרוח את זה? מחשבה לא נכונה. תהיה כנים עם הלקוחות שלכם, זה המפתח להצלחה. מקווה שתיישם את העצות שלי, כי יש לך הרבה על מה לעבוד. יום טוב! |
ציטוט:
תודה רבה, שבוע טוב. ציטוט:
אני איציק חסון ולא דניאל חסון שכותב בפורום המתחרה ואני לא מכיר אותך. דבר שני, תודה על הביקורת. תגובות: 1.ננסה ליישם את הביקורת על העיצוב וננסה לשנות אותו או להחליף אותו לגמריי. 2.אני בחרתי את השם ואיני הכרתי את חברת לודקס לפני שבחרתי את השם, אינני גולש בפורום שדניאל גולש ולכן לא הכרתי את החברה לפני משמע - אין השראה ולא היתה השראה מחברת לודקס וצר לי שזה יצא ככה. 3.עמוד ההזמנה יחזור עוד היום אני מקווה. 4.הנוסח נכתב על ידי דניאל ואני יתקן אותו. 5.אני אינני תומך בלקוחות, דניאל אחראי לתמוך בלקוחות ובנוסף הוא אחראי על כל נושא המכירות והשגיאות כתיב הם לא אצלי באשכול, אולי התבלבלת עם דניאל, אני אשמח עם תשלח לי בהודעה פרטית הודעות עם שגיאות כתיב שלו, תודה. 6.הבנתי ונתתי לביקורות על העיצוב להימשך, אני לא אמרתי דבר כזה "delox יותר טוב מdeluxe" שים לב לזה כי אתה כותב את זה כציטוט וזה דיי יכול לפגוע. 7.דניאל סיפר לי שהעתיקו את המבנה וקצת מהעיצוב של האתר, ראיתי את האתר וזה ממש כאילו הוא עבד עם הפוטושופ והאתר שלנו ולא פלא שהמעצב שלהם קידד לנו את האתר בחינם ולא לקחנו ממנו והחליט לקחת השראה גדולהמהעיצוב ומהבנה שלנו וזה משהו שלא עולה על הדעת שמעצב יעבוד על אתר במשך שעות ויבואו ויעתיקו לו את העיצוב והמבנה. 8.את הדבר הזה המקודד עשה, זה לא משהו שאני ביקשתי. תודה רבה על התגובה הבונה אני מקווה שאוכל ואצליח ליישם את הביקורות שלך. תודה, שבוע טוב. |
ציטוט:
6. "בקשר למילה Delox, דלוקס זו ביטוי לדוגמה : "האוכל היה דלוקס" משמע - מצוין. אני יודע שלא כותבים ככה באנגלית את המילה Deluxe אבל החלטנו שזה דומיין דיי קליט לחברת אחסון אתרים ואיננו מתחרטים על בחירת השם הזה." 7. אבל להרוס להם את החברה, זה לא רציני, כי אתה לא יודע אם זה רק המעצב שלהם שעשה את זה, וכמו שאתה לא מכיר את לודקס, אולי הם לא הכירו אותך. בכל מקרה, מקווה שתפנים את רוב הדעות שלי. מו שלא יעלה על הדעת שיגנבו עיצוב, לא יעלה על הדעת שחברה רשומה שהבעלים שלה בן 24 תצא במסע השמצות נגד חברות אחרות. |
ציטוט:
אני אשתדל שדבר כזה יותר לא יקרה להבא, אני ינהל את הדו-שיח של דברים בנושאים כאלו. תודה רבה, שבוע טוב. |
אתה אומר שדניאל מדבר עם הלקוחות, דניאל תומך, דניאל ככה ודניאל ככה.. אז למה אתה רק מכפיש אותו פה אם זה גם העסק שלך?
שים לב שבכול התגובות שלך לSarafC הפלת הכל, אבל הכל על אחיך דניאל. ציטוט:
ציטוט:
ציטוט:
ציטוט:
אני בתור אדם שלדוגמא קורא פה את ההכרזה ומעוניין לאחסן את האתר שלי אצליכם, לא רוצה לקנות מעסק שמנוהל ע"י 2 אחים שאחד מפיל את התיק על השני. לתשומת לבכם. |
ציטוט:
דניאל אחראי על יחסי ציבור ומכירות בפורום השני ושמדברים איתי על נושאים מהפורום השני, על זה רק דניאל מעדכן אותי. ומכל התגובות, אני לא רואה שאני מפיל עליו תיק, אני סה"כ אומר שאם היה שגיאה של משהו והוא טעה אז נתקן את זה. יום טוב. |
נחמד מאוד, העיצוב טעון שיפור במידה רבה :)
|
לא עובד :\
|
עריכה:
טעיתי באשכול מצטער.. |
אני לא מבין על מה ה"לינץ'",
עיצוב או לא עיצוב, בן 24 או בן 12, לא אלו יעשו את החברה יותר או פחות טובה, כי בשורה התחתונה.. ללקוח לא יהיה אכפת אם בעיצוב יש תמונות של xbox או של דרדסבא כל עוד השרת שלו יציב ומהיר, הרמה הטכנית עושה את החברה: כמות התקלות (שישאר מינימלי) וזמן הטיפול בכל תקלה. אבל בכל זאת יש לי מעט ביקורת על מה שמתנהל באשכול מצד הפותח שלו: דניאל עשה משהו? אח שלו עשה משהו? מה זה משנה? - אנשים הגיבו על העיצוב, התגובה באה לחברה עצמה... ולא לדניאל או לאח שלו, לא אמור לעניין את הגולשים מי עשה מה. הרושם שאני קיבלתי הוא ש"אח שלו" הוא הגורם הטכני ("סטודנט תואר ראשון במדעי המחשב, עובד בחברת הייטק") ושדניאל קיבל צעצוע (תמיכה), מה גם שרושם נוסף שמתקבל הוא שאם לאח יש כל כך הרבה דברים על הראש- מתי הוא יספיק לטפל בחברה? (כצד הטכני) לסיכום, מילים גבוהות ו"בגרות" לא יבילו אותך קדימה אלה הרמה הטכנית שתציג מול הלקוחות שלך, הנוסחא היא פשוטה - השרת לא נופל? הלקוחות ימשיכו להגיע. |
ציטוט:
לפי דעתי ואולי זו רק דעתי, העיצוב קודם כל משרה את האווירה על האתר והוא זה שנותן את הרושם הראשוני על החברה. אם העיצוב יראה כאילו הוא נעשה בוורד או משהו כזה ויראה ממש גרוע, יבינו שהם לא רציניים ויחליפו חברה מבלי לחשוב פעמיים. עכשיו, אם הלקוח רואה עיצוב יפה מקצועי, נקי שנותן את האווירה הנכונה.. הלקוח יתעניין להשאר ולראות עוד!.. וכמובן שאם לקוח בן 32 נגיד, נכנס לאתר החברה ורואה מנהל שהוא בן 12 זה עדיין לא נשמע טוב.. אני מאמין שאתה מספיק חכם להבין זאת.. :) |
ציטוט:
|
ציטוט:
אני כותב לכם כרגע מספרד, אח שלי (דניאל) אחראי על כל החלק הטכני ובנוסף גם עלהמכירות, כמובן שבזמני הפנוי אני מתפנה לעזור לו "מאחורי הקלעים" וכשיש לקוח עסקי/בוגר אני לוקח אותו על עצמי ואת כל הפגישות איתו. ובהחלט כמו שאמרת "השרת לא נופל? הלקוחות ימשיכו להגיע." כל מילה בסלע, זה בדיוק מה שקורה. תודה רבה ויום טוב. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 04:16. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ