הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ארכיון (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=15)
-   -   ביקורת רעה על ישראל-סרב (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=8446)

LosNir 06-12-05 19:40

ביקורת רעה על ישראל-סרב
 
ביקורת רעה על ישראל-סרב

אני יסביר בקצרה,
עוד שבן היה על הוסטריק קניתי ממנו איכסון לחצי שנה, הכל היה טוב והשרת עבד חלק, והתמיכה היתה עד השמיים.
אחרי שבן עבר ליעוד (דיגיטק) רק סבלתי.
אחרי שבן עבר לפנומן השרת היה טיפה יותר יציב, אבל עדיין היו הרבה נפילות.
שבן עבר לבסט-סרב השרת עבד טוב מאוד.

לפני כשבוע התחילו בעיות בשרת, כל קובץ שהיתי עורך ואחרי זה מעלה בחזרה לשרת היה עולה בלי תוכן (ריק), מלא סקריפטים, דפים ושעות של עבודה הלכו לתמיון,
אחרי כיום התופעה התחילה גם בהעלאת קבצים ב FTP, כל קובץ שהעלאתי עלה ריק או שמחצית מהתוכן שלו עלה, גם כן היו הפרעות בהעלאה וזה פשוט הפסיק להעלאות באמצע ונתקע, כעבור דקות אחדות גילתי שאותה תופעה של העלאת קובץ גם קיימת במחיקת קבצים,
פניתי לתומך של בן למען עזרה, הוא העלה את הגבלת הפרוססים וזה עזר טיפה.

עכשיו אני תקוע עם שרת שאני לא יכול לעשות איתו כלום,
וגם בן והתומכים שלו בכלל לא נמצאים על המסנג'ר/ICQ כבר שבוע, וזה קבוע אצלהם, אין אפחד שמחובר ואין אפחד שיתמוך.
ביקשתי מבן לפני יומיים שימחק לי תחשבון אבל הוא לא עשה דבר ופשוט התעלם.

בן: אם אתה רואה הודעה זאת, תתחבר מהר למסנג'ר כי יש לי מילים להחליף איתך.

moshir.t 06-12-05 19:43

דווקא ישראל-סרב,
החזקתי מהם מאוד!

=\

בן.נ. 06-12-05 19:44

תתביש לך , אחרי כל מה שעשית בשבילך אחרי שעזרתי לך בפורום אחרי שעזרתי לך בכל דבר מההתחלה
הסברתי לך מספר פעמים שאני עסוק בטירוף בימים האחרונים , השארתי הודעה בפורום "הכרזות ותמיכה" שיש לי בעיות באינטרנט
לצערי אתה כפוי טובה

התקלה שיש , היא רק אצלך , אך ורק אצלך ולא קיימת אצל אף אחד אחר
מעל ל200 יוזרים יש בשרת , ורק אתה מתלונן על הדבר הזה
אתמול Disrael.net העלו את כל האתר מחדש כי הם עשו עיצוב חדש...הם מאוחסנים אצלי ולא היה שום בעיה.
הם העלו מאות קבצים...בלי שום תקלה ובלי שום בעיה.

"תודה ניר על התגובה המעולה שלך בנוגע לחברה..ממש שמחתי לעזור לך בתחילת דרכך וממש אני שמח שאתה לקוח שלי."

בדרך כלל אני יודע לקבל ביקורות רעות...אבל פה אתה טועה ובגדול.

אופיר ניסה לעזור לך נכון אבל אופיר לא מבין בזה...זה בכלל לא קשור לשום הגבלת פרוססים , כי אין בכלל בעיה כזאת
אני העלתי את האתר החדש שלי...DISRAEL העלה את החדש שלו...ועוד המון אנשים
זה שאתה עושה משהו לא נכון זה לא בדיוק אשמתי.

LosNir 06-12-05 19:45

כן?
סבבה תעשה משהו בעניין ואני מוחק תביקורת הזאת.

אבל שתדע, זה האמת.

עריכה:

יש לציין שפירמטתי תמחשב ועברתי ל Windows 2000 רק בגלל הבעיה הזו, והיא עדיין קיימת, למה?

בן.נ. 06-12-05 19:46

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LosNir2
כן?
סבבה תעשה משהו בעניין ואני מוחק תביקורת הזאת.

אבל שתדע, זה האמת.

אני לא צריך שתמחק שום ביקורת...
ואין לי שום עניין לטפל בו כאשר הכל תקין.

יש לי המון לקוחות בפורום הזה...חכה שהם יגיבו שאצלהם אין שום בעיה.

JoeC 06-12-05 19:46

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Israel-Serv.Net
תתביש לך , אחרי כל מה שעשית בשבילך אחרי שעזרתי לך בפורום אחרי שעזרתי לך בכל דבר מההתחלה
הסברתי לך מספר פעמים שאני עסוק בטירוף בימים האחרונים , השארתי הודעה בפורום "הכרזות ותמיכה" שיש לי בעיות באינטרנט
לצערי אתה כפוי טובה

התקלה שיש , היא רק אצלך , אך ורק אצלך ולא קיימת אצל אף אחד אחר
מעל ל200 יוזרים יש בשרת , ורק אתה מתלונן על הדבר הזה
אתמול Disrael.net העלו את כל האתר מחדש כי הם עשו עיצוב חדש...הם מאוחסנים אצלי ולא היה שום בעיה.
הם העלו מאות קבצים...בלי שום תקלה ובלי שום בעיה.

"תודה ניר על התגובה המעולה שלך בנוגע לחברה..ממש שמחתי לעזור לך בתחילת דרכך וממש אני שמח שאתה לקוח שלי."

בדרך כלל אני יודע לקבל ביקורות רעות...אבל פה אתה טועה ובגדול.

אופיר ניסה לעזור לך נכון אבל אופיר לא מבין בזה...זה בכלל לא קשור לשום הגבלת פרוססים , כי אין בכלל בעיה כזאת
אני העלתי את האתר החדש שלי...DISRAEL העלה את החדש שלו...ועוד המון אנשים
זה שאתה עושה משהו לא נכון זה לא בדיוק אשמתי.


בקשר למשפט שאמרת רק ש200 לקוחות על השרת
גם אם היה מליון לקוחות ואחד לא מרוצה אתה צריך לגרום לא לסיפוק :)

Extreme-Serv 06-12-05 19:48

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LosNir2
ביקורת רעה על ישראל-סרב

אני יסביר בקצרה,
עוד שבן היה על הוסטריק קניתי ממנו איכסון לחצי שנה, הכל היה טוב והשרת עבד חלק, והתמיכה היתה עד השמיים.
אחרי שבן עבר ליעוד (דיגיטק) רק סבלתי.
אחרי שבן עבר לפנומן השרת היה טיפה יותר יציב, אבל עדיין היו הרבה נפילות.
שבן עבר לבסט-סרב השרת עבד טוב מאוד.

לפני כשבוע התחילו בעיות בשרת, כל קובץ שהיתי עורך ואחרי זה מעלה בחזרה לשרת היה עולה בלי תוכן (ריק), מלא סקריפטים, דפים ושעות של עבודה הלכו לתמיון,
אחרי כיום התופעה התחילה גם בהעלאת קבצים ב FTP, כל קובץ שהעלאתי עלה ריק או שמחצית מהתוכן שלו עלה, גם כן היו הפרעות בהעלאה וזה פשוט הפסיק להעלאות באמצע ונתקע, כעבור דקות אחדות גילתי שאותה תופעה של העלאת קובץ גם קיימת במחיקת קבצים,
פניתי לתומך של בן למען עזרה, הוא העלה את הגבלת הפרוססים וזה עזר טיפה.

עכשיו אני תקוע עם שרת שאני לא יכול לעשות איתו כלום,
וגם בן והתומכים שלו בכלל לא נמצאים על המסנג'ר/ICQ כבר שבוע, וזה קבוע אצלהם, אין אפחד שמחובר ואין אפחד שיתמוך.
ביקשתי מבן לפני יומיים שימחק לי תחשבון אבל הוא לא עשה דבר ופשוט התעלם.

בן: אם אתה רואה הודעה זאת, תתחבר מהר למסנג'ר כי יש לי מילים להחליף איתך.


קודם כל , הייתי בשלב בו באמת הקשבתי לביקורת שלך אבל אני רואה משה ושמאוד מטריד אותי .. ושגרם לי להפסיק להקשיב ..

למה לעאזעל אתה חושב שמר בן , מנהל ישראל סרב חייב להתחבר למסנג'ר על מנת לתמוך ? אני רואה שלפי האתר של בן הוא תומך טלפונית בעיקר .

תמיכה טלפונית מתבצעת היום ברוב חברות האחסון ואין תמיכה ב ICQ או מסנג'ר , כי זה לא מקצועי ובלתי אפשרי .

זה שהוא לא עונה לך לא אומר שאין תמיכה בחברה , תסכים איתי על זה .
פשוט תרים לו טלפון ותתפלא לגלות שדווקא כן יש תמיכה ..

לקוחות כמוך פשוט מפתיעים אותי לפעמים ..


ליאור .

בן.נ. 06-12-05 19:48

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gaming-Serv.co.il
בקשר למשפט שאמרת רק ש200 לקוחות על השרת
גם אם היה מליון לקוחות ואחד לא מרוצה אתה צריך לגרום לא לסיפוק :)

ניסיתי לעזור לו ניסיתי להסביר לו
אבל אין פשוט בעיה כזאת בשרת...אני לא יכול לשלוח לו טכנאי הביתה שילמד אותו את הדברים האלה.


וליאור ! אני מוכרח להגיד שאמרת פה דבר מאוד מאוד חכם ...אמרתי לניר עשרות פעמים ליצור איתי קשר בטלפון כי אני בזמן האחרון לא יכול להיות בתוכנות מסרים !
בנוסף אופיר התומך הטכני שלי גם אמר לו...אבל ניר התעלם.

LosNir 06-12-05 19:48

יש לציין שפירמטתי תמחשב ועברתי ל Windows 2000 רק בגלל הבעיה הזו, והיא עדיין קיימת, למה?

Soft-Light 06-12-05 19:49

גועל נפש ככה אתה מדבר על בן...
אני מכיר אותו מהעממי וככה אתה יורד עליו...
הוא אחלה בנאדם בטח יותר ממה שתיהיה איי פעם..

LosNir 06-12-05 19:49

אז אתם רוצים שלהגיד שזו אשמתי שרק אצלי יש תבעיה הזאת?!

אפילו אם אני היתי 1 מתוך מיליון שיש לו תבעיה הזאת, אתה עדיין אמור לעזור לי, אני לא צריך להיתקע פה על שרת שלא עובד.

בן.נ. 06-12-05 19:49

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LosNir2
יש לציין שפירמטתי תמחשב ועברתי ל Windows 2000 רק בגלל הבעיה הזו, והיא עדיין קיימת, למה?

אולי כי אתה לא מנסה משהו נכון

תנסה להשתמש בתוכנת FTP חדשה
כדוגמאת Smart Ftp
http://c.israel-serv.net/software/smartftp.exe


ניר , תבין , אין תקלה בשרת , ניסיתי לעזור והסברתי לך שיש לי הרבה לחץ בימים האחרונים..
אתה פונה אליי הרבה פעמים...ואני כל פעם מנסה לענות ולעזור
ותבין עוד משהו...שאני נכנס למסנג'ר "מתנפלים" עליי לפחות 20-30 אנשים , קשה לענות לכולם
בגלל זה אתה מוזמן להתקשר וככה יותר קל לי לעזור

וגם תוריד את התוכנה שאמרתי ....תלמד אותה ותסתדר איתה ,בה אין שום בעיות.

Soft-Light 06-12-05 19:50

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
קודם כל , הייתי בשלב בו באמת הקשבתי לביקורת שלך אבל אני רואה משה ושמאוד מטריד אותי .. ושגרם לי להפסיק להקשיב ..

למה לעאזעל אתה חושב שמר בן , מנהל ישראל סרב חייב להתחבר למסנג'ר על מנת לתמוך ? אני רואה שלפי האתר של בן הוא תומך טלפונית בעיקר .

תמיכה טלפונית מתבצעת היום ברוב חברות האחסון ואין תמיכה ב ICQ או מסנג'ר , כי זה לא מקצועי ובלתי אפשרי .

זה שהוא לא עונה לך לא אומר שאין תמיכה בחברה , תסכים איתי על זה .
פשוט תרים לו טלפון ותתפלא לגלות שדווקא כן יש תמיכה ..

לקוחות כמוך פשוט מפתיעים אותי לפעמים ..


ליאור .

מצטער על הדאבל אבל הבנאדם צודק

Solutions 06-12-05 19:50

למה אתה חושב שהוא צריך לעזור לך באיסיקיו או במסנג'ר ?
יש טלפון בימינו תפסיקו כבר להתפנק על האיסיקיו חלאס כבר .
מה בגלל שזה לא עולה כסף ?
אז מה קרה תשלם שקל - שתיים .

Eran | Roop.co.il 06-12-05 19:51

שלום לך ניר,
אני העלתי כל השבוע את הפורום שלי כל יום מחדש (בעיות עם המודים)
ושום בעיה לא הייתה , בן תמיד תומך ועוזר לי לדוגמא,
היום התקשרתי אליו 3 פעמים והוא ענה לי , הסביר לי , עזר לי
ולפי דעתי הבעיה שיש לך זה אצלך במחשב /=

LosNir 06-12-05 19:53

ציטוט:

נכתב במקור על ידי eranvana
שלום לך ניר,
אני העלתי כל השבוע את הפורום שלי כל יום מחדש (בעיות עם המודים)
ושום בעיה לא הייתה , בן תמיד תומך ועוזר לי לדוגמא,
היום התקשרתי אליו 3 פעמים והוא ענה לי , הסביר לי , עזר לי
ולפי דעתי הבעיה שיש לך זה אצלך במחשב /=

איך זה אצלי במחשב אם אתמול פירמטתי?

דניאל 06-12-05 19:53

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LosNir2
אז אתם רוצים שלהגיד שזו אשמתי שרק אצלי יש תבעיה הזאת?!

אפילו אם אני היתי 1 מתוך מיליון שיש לו תבעיה הזאת, אתה עדיין אמור לעזור לי, אני לא צריך להיתקע פה על שרת שלא עובד.

כפי שזה נשמע,
הבעיה היא מקומית אצלך ולא בעיה כלשהיא בשרת.

עם כל הכבוד לבן,
אני לא חושב שהוא הוסמך בתור טכנאי PC על מנת לפתור כל בעיה שמתרחשת אצלך במחשב,
חבל שבחרת לפרסם ביקורת כאשר העובדות ברורות לך - הבעיה אצלך בלבד.

דניאל.

בן.נ. 06-12-05 19:54

ציטוט:

נכתב במקור על ידי eranvana
שלום לך ניר,
אני העלתי כל השבוע את הפורום שלי כל יום מחדש (בעיות עם המודים)
ושום בעיה לא הייתה , בן תמיד תומך ועוזר לי לדוגמא,
היום התקשרתי אליו 3 פעמים והוא ענה לי , הסביר לי , עזר לי
ולפי דעתי הבעיה שיש לך זה אצלך במחשב /=

תודה ערן,

בכל מקרה ניר תנסה להשתמש בתוכנת FTP אחרת...
נתתי לינק כמה תגובות למעלה...

עדיין אני מרגיש שאתה באמת היית כפוי טובה אחרי כמה שעזרתי לך בהתחלה וגם ניסיתי לחפש לך מודים ועיצובים והכל בפורום בהתחלה אפילו שלא הייתי בכלל צריך.

הפתעת אותי לרעה ניר...ממש לרעה...התאכזבתי מהתגובה שלך , הראשונה מכמותה בהוסטס שטוענת לבעיה שאני לא תומך

התמיכה שלי היא בין הטובות ואני אומר את זה בגאווה ....כל היום אני בטלפון עם אנשים ואף פעם לא מתחמק

LosNir 06-12-05 19:55

ציטוט:

נכתב במקור על ידי TelecarT
כפי שזה נשמע,
הבעיה היא מקומית אצלך ולא בעיה כלשהיא בשרת.

עם כל הכבוד לבן,
אני לא חושב שהוא הוסמך בתור טכנאי PC על מנת לפתור כל בעיה שמתרחשת אצלך במחשב,
חבל שבחרת לפרסם ביקורת כאשר העובדות ברורות לך - הבעיה אצלך בלבד.

דניאל.

זה 100% לא אצלי במחשב, למה?
כי פירמטתי תמחשב אתמול ועברתי מ XP ל 2000 ועדיין ישנה הבעיה,

בן: אני מציע לך למחוק לי תחשבון וליצור אותו שוב,
או לפחות להגדיל את הגבלת הפרוססים.

Eran | Roop.co.il 06-12-05 19:55

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LosNir2
איך זה אצלי במחשב אם אתמול פירמטתי?

לי זה עבד כל השבוע!!

עריכה:
וגם ללקוחות שלי!

LosNir 06-12-05 19:56

ציטוט:

נכתב במקור על ידי eranvana
לי זה עבד כל השבוע!!

מה אתה רוצה שאני יעשה?
אז זה בטח בעיה בחשבון שלי!

בן.נ. 06-12-05 19:56

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LosNir2
זה 100% לא אצלי במחשב, למה?
כי פירמטתי תמחשב אתמול ועברתי מ XP ל 2000 ועדיין ישנה הבעיה,

בן: אני מציע לך למחוק לי תחשבון וליצור אותו שוב,
או לפחות להגדיל את הגבלת הפרוססים.

ניר ...איך אתה רוצה שאני יעזור לך אם אתה מתעקש ולא מקשיב לי ? בבקשה נסה את התוכנה שאמרתי לך להוריד

אם אחר כך לא יסתדר...אני יעשה כל מה שאתה רוצה בכיף , רק תתקשר אליי ותגיד מה לעשות ואני יעשה בשבילך.

LosNir 06-12-05 19:57

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Israel-Serv.Net
ניר ...איך אתה רוצה שאני יעזור לך אם אתה עקשן ? בבקשה נסה את התוכנה שאמרתי לך להוריד

אם אחר כך לא יסתדר...אני יעשה כל מה שאתה רוצה בכיף , רק תתקשר אליי ותגיד מה לעשות ואני יעשה בשבילך.

אני מנסה להשתמש בה, אבל היא מסובכת מדי.
אז תעשה מה שביקשתי ממך.

עריכה:

הינה הצלחתי להשתמש בה, ועדיין את אותה הבעיה!

בן.נ. 06-12-05 19:58

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LosNir2
אני מנסה להשתמש בה, אבל היא מסובכת מדי.
אז תעשה מה שביקשתי ממך.

אני לא מצליח להבין את הבקשה שלך

זה המספר - 0525680075

תתקשר ותסביר לי בדיוק...
אתה רוצה שאני ימחק אותו לגמרי ויפתח אותו מחדש ריק ?
או לעשות גיבוי ולמחוק ולהחזיר את הקבצים ?
מה בדיוק ?

בכל מקרה אתה עדיין לא מקשיב לי , אתה מתלונן על תקלה , אני מסביר לך איך אפשר לפתור אותה ואתה מתעלם ...איך אתה רוצה בדיוק שזה יעבוד אם אתה לא מקשיב ?

בכל מקרה בתוכנה יש לך למעלה לכתוב IP אז תרשום 84.94.232.245
שם משתמש וסיסמא כמובן מה שיש לך
אחר כך תלחץ על connect ויפתח לך תיקיה עם כל הקבצים שלך
תלחץ מקש ימני על קובץ ואז EDIT על מנת לערוך אותו

אם אצלה עדיין יש בעיות...אני מוסיף לך חודש מתנה + 500 מגה !

LosNir 06-12-05 20:00

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Israel-Serv.Net
אני לא מצליח להבין את הבקשה שלך

זה המספר - 0525680075

תתקשר ותסביר לי בדיוק...
אתה רוצה שאני ימחק אותו לגמרי ויפתח אותו מחדש ריק ?
או לעשות גיבוי ולמחוק ולהחזיר את הקבצים ?
מה בדיוק ?

1) הצלחתי להשתמש בה, ועדיין את אותה הבעיה!

2) תמחק תחשבון לגמרי ותפתח ריק, יש לי את כל הגיבוים.

~-=Eliran=-~ 06-12-05 20:00

אחלה חברה אחלה שרת אחלה מנהל (בן) אין לי שום בעיה איתם אני לקוח מרוצה מאוד!
בן הוא בן אדם ישר מאוד!
ואין לי שום בעיה אם השרת הפורום שלי עובד מצוין!
פשוט חברה לדוגמה!
כן ירבו כמוה....אמן!

בן.נ. 06-12-05 20:01

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LosNir2
1) הצלחתי להשתמש בה, ועדיין את אותה הבעיה!

2) תמחק תחשבון לגמרי ותפתח ריק, יש לי את כל הגיבוים.

שלח לי סיסמא בפרטי.


ניר אתה חושב שאפשר לנעול את הנושא הלא רצוי הזה ?
אני אישית חושב שטעית וצריך לנעול.
רק תאשר את זה כי אתה פתחת.



*תודה רבה לתגובות התומכות של כולם חוץ מניר.
ניר חבל שלא התקשרת אליי לפני שאתה אומר דברים לא נכונים בהוסטס.

LosNir 06-12-05 20:01

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Israel-Serv.Net
אני לא מצליח להבין את הבקשה שלך

זה המספר - 0525680075

תתקשר ותסביר לי בדיוק...
אתה רוצה שאני ימחק אותו לגמרי ויפתח אותו מחדש ריק ?
או לעשות גיבוי ולמחוק ולהחזיר את הקבצים ?
מה בדיוק ?

בכל מקרה אתה עדיין לא מקשיב לי , אתה מתלונן על תקלה , אני מסביר לך איך אפשר לפתור אותה ואתה מתעלם ...איך אתה רוצה בדיוק שזה יעבוד אם אתה לא מקשיב ?

בכל מקרה בתוכנה יש לך למעלה לכתוב IP אז תרשום 84.94.232.245
שם משתמש וסיסמא כמובן מה שיש לך
אחר כך תלחץ על connect ויפתח לך תיקיה עם כל הקבצים שלך
תלחץ מקש ימני על קובץ ואז EDIT על מנת לערוך אותו

אם אצלה עדיין יש בעיות...אני מוסיף לך חודש מתנה + 500 מגה !

אני לא רוצה להיות חמדן, תשאיר ת- 500 מגה אצלך,
קודם כל נפתור את הבעיה.

LosNir 06-12-05 20:04

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Israel-Serv.Net
שלח לי סיסמא בפרטי.


ניר אתה חושב שאפשר לנעול את הנושא הלא רצוי הזה ?
אני אישית חושב שטעית וצריך לנעול.
רק תאשר את זה כי אתה פתחת.



*תודה רבה לתגובות התומכות של כולם חוץ מניר.
ניר חבל שלא התקשרת אליי לפני שאתה אומר דברים לא נכונים בהוסטס.

דברים לא נכונים?
בגלל שיש לך שם טוב אז אתה חושב שזה אשמתי?
אתה חושב שאין כאן בעיות?
אתה בדקת בכלל?

אני אומר לך תאמת!
והגיע הזמן שאני יפרסם את זה, כי אני סבלתי כאן לא פחות מחודש!

loading 06-12-05 20:07

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LosNir2
1) הצלחתי להשתמש בה, ועדיין את אותה הבעיה!

2) תמחק תחשבון לגמרי ותפתח ריק, יש לי את כל הגיבוים.

אני לא מבין אתכם, תסגרו את זה בפרטי למה כולנו צריכים לראות את ההודעות ספאם האלו!

פותח האשכול, היום בימינו קיים הטלפון שהוא כלי ליצירת קשר בין המובילים שקיימים כיום והשימושי ביותר, ולכן רוב החברות פועלות עימו, אני מאמין שיש לך טלפון בבית, תרים אותו ותחייג לבעל החברה אני בטוח שהוא ישמח לענות על השאלות שלך לא כל דבר הולכים לבכות לאמא (הוסטס) תלמד להסתדר לבד ולהתקשר ולספר את הבעיה בלי לבכות.

מנהל ישראל סרב, לדעתי אל תמשיך את הדיון שיגיב מה שהוא רוצה, היית אמור לדעת מהתחלה שזה הדרך של הילדים ישר לרוץ להוסטס אם לא נוח לך איתו אל תמשיך לריב איתו תחזיר לו את ההפרש שנשאר בין התשלום הכללי לחודשים בהם הוא השתמש וסלאמת.
ממה שהוא שילם אתה לא תיהיה עשיר, רק תחסוך לעצמך ביקורות טיפשיות ומיותרות כאלה,
בהצלחה בהמשך הדרך.

טל.

בן.נ. 06-12-05 20:07

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LosNir2
דברים לא נכונים?
בגלל שיש לך שם טוב אז אתה חושב שזה אשמתי?
אתה חושב שאין כאן בעיות?
אתה בדקת בכלל?

אני אומר לך תאמת!
והגיע הזמן שאני יפרסם את זה, כי אני סבלתי כאן לא פחות מחודש!

ניר
לא 1...לא 2...לא 3 ..לא 4.... יותר מ5 ....יותר מ-5 אנשים אמרו לך שאתה טועה אך אתה עקשן ונשאר בשלך ורוצה להאשים אותי בתקלות שיש אצלך

אני רואה את הביקורת שלך כביקורת לא רלוונטית בכלל.


LOADING - הודעתי לו שאני לא ממשיך איתו את ההתקשרות בתום הזמן עליו הוא שילם.
באמת ישר רץ להוסטס
ניר לא התקשר אליי פעם אחת אפילו.

טוב זה התגובה האחרונה שלי פה, לא מתכוון להמשיך להתווכח.

LosNir 06-12-05 20:11

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Israel-Serv.Net
ניר
לא 1...לא 2...לא 3 ..לא 4.... יותר מ5 ....יותר מ-5 אנשים אמרו לך שאתה טועה אך אתה עקשן ונשאר בשלך ורוצה להאשים אותי בתקלות שיש אצלך

אני רואה את הביקורת שלך כביקורת לא רלוונטית בכלל.


LOADING - הודעתי לו שאני לא ממשיך איתו את ההתקשרות בתום הזמן עליו הוא שילם.
באמת ישר רץ להוסטס
ניר לא התקשר אליי פעם אחת אפילו.

טוב זה התגובה האחרונה שלי פה, לא מתכוון להמשיך להתווכח.

הלקוחות שלך לא מעניינים אותי!
הבעיה כאן בחשבון שלי!
כ"כ קשה למחוק תחשבון וליצור חדש?
היתה פותר כאן את כל הבעיות!

ואני לא ישר רצתי להוסטס, חודש שלם סבלתי כאן!

בן.נ. 06-12-05 20:12

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LosNir2
הלקוחות שלך לא מעניינים אותי!
הבעיה כאן בחשבון שלי!
כ"F קהש לחמוק תחשבון וליצור חדש?
היתה פותר כאן את כל הבעיות!

ואני לא ישר רצתי להוסטס, חודש שלם סבלתי כאן!

טוב אני פשוט לא יכול לא להגיב לך...

חודש שלם יש לך בעיות ? רק לפני שבוע אמרת לי במסנג'ר...
בכל מקרה ניסיתי לעזור לך ולא הצלחנו
למה לא יכלת אחר כך להתקשר אליי לטלפון ? בחיים לא קיבלתי שיחה ממך ניר.

הנושא הזה חסר טעם , לדעתי זה עניין בינינו וצריך לנעול את הנושא הזה ואין קשר בכלל לביקורת רעה.

aviv53 06-12-05 20:14

ניר אתה בנאדם כל כך מגעיל אני רואה כמה שבן מנסה לעזור לך ללכת לטובתך אומר לך תתקשר מביא לך תוכנה באמת בן כל הכבוד.
אבל אין מה לעשות יש גם אנשים כאלה...לדעתי בן תחזיר לו את הכסף ותגמור איתו את העניין.

k.machine 06-12-05 20:15

בן תעיף אותו לעזעזל.

כפוי טובה!

LosNir 06-12-05 20:16

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Israel-Serv.Net
טוב אני פשוט לא יכול לא להגיב לך...

חודש שלם יש לך בעיות ? רק לפני שבוע אמרת לי במסנג'ר...
בכל מקרה ניסיתי לעזור לך ולא הצלחנו
למה לא יכלת אחר כך להתקשר אליי לטלפון ? בחיים לא קיבלתי שיחה ממך ניר.

הנושא הזה חסר טעם , לדעתי זה עניין בינינו וצריך לנעול את הנושא הזה ואין קשר בכלל לביקורת רעה.

כן, חודש שלם,
אולי לא רצוף אבל חודש שלם.
ואני מדבר איתך בכללי על כל הבעיות שהיו בשרת.

Dima 06-12-05 20:16

לא נורא בן, ראית שהרוב פה בעדך, פשוט תדלג על הביקורת הזו ותמשיך.
במיוחד שאתה אומר שיש לך הרבה לקוחות מרוצים, אז אין לך מה לחשוש :)

ניר, לדעתי באמת עשית פה מעשה קטנוני, במקום לדווח לבן על הבעיה, אתה חיכית חודש ועכשיו אתה כותב ביקורת? אז בשביל מה חיכית חודש?

moshir.t 06-12-05 20:18

למה כולכם ANTI NIR =[
תנסו להבין אותו מהצד שלו,
כנראה הצד של התמיכה של ISRAEL-serv קצת פגום,
תנסו להחליף צוות תמיכה או להוסיף צוות.

ניר אני לא בא אליך בתלונות,
אבל גם לא אלייך בן.

LosNir 06-12-05 20:19

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Dima
לא נורא בן, ראית שהרוב פה בעדך, פשוט תדלג על הביקורת הזו ותמשיך.
במיוחד שאתה אומר שיש לך הרבה לקוחות מרוצים, אז אין לך מה לחשוש :)

ניר, לדעתי באמת עשית פה מעשה קטנוני, במקום לדווח לבן על הבעיה, אתה חיכית חודש ועכשיו אתה כותב ביקורת? אז בשביל מה חיכית חודש?

אתם סתם מסיקים מסקנות!
אמרתי לו כבר ממזמן על הבעיה הזאת והא שם עלי זין!
פניתי לאחד התומכים שלו והוא בקושי עזר,
אז מה אתם רוצים שאני יעשה?

בן לא מחובר כבר כמה ימים.
אני תקוע על השרת הזה שבקושי עובד,
אין לי מה לעשות, שבוע אני מחכה שהוא יתחבר,
בסוף שהוא מתחבר אני מבקש ממנו יפה שימחק תחשבון ויצור שוב,
לא סיימתי והוא התנתק, יום למחרת בדקתי את החשבון ושום דבר לא השתנה.

בן.נ. 06-12-05 20:19

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Dima
לא נורא בן, ראית שהרוב פה בעדך, פשוט תדלג על הביקורת הזו ותמשיך.
במיוחד שאתה אומר שיש לך הרבה לקוחות מרוצים, אז אין לך מה לחשוש :)

ניר, לדעתי באמת עשית פה מעשה קטנוני, במקום לדווח לבן על הבעיה, אתה חיכית חודש ועכשיו אתה כותב ביקורת? אז בשביל מה חיכית חודש?

תראה דימה...יש אצלי מין חוק , שלא יוצא ממני לקוח לא מרוצה....
אם מישהו לא מרוצה אני עושה הכל לעזור בו
הבעיה שניר כפוי טובה וכל החיים הוא לא מרוצה ולא מסוגל להבין...

יש ימים שהוא מדבר איתי ומספר לי דברים ועל המחשב שלו ועל המאווררים שלו ושהוא מרכיב מארזים ולומד PHP וקיצר מדבר איתי כמו חבר

אחרי שבוע הוא הולך להוסטס ומדבר ככה

ניר יצא צבוע ואני באמת בהלם ממנו...אני לא רגיל שקורים לי דברים כאלה

ניר קשה לי להאמין שאני יוכל לסלוח לך...אני חושב שמתאים לשנינו שאני יחזיר לך חלק מהכסף ונסיים את ההתקשרות.

ניר - על הבעיה הודעת לפני שבוע וניסיתי לעזור , אבל כאשר הבעיה לא קיימת לאף אחד אחר , הערכתי שהבעיה היא אצלך וניסיתי לעזור בדרכים אחרות
הבעיה שאמרת לי כל הזמן לתקן את השרת ושוב אתה אומר שהשרת לא בסדר !
די זה מעצבן ! השרת שלי אחד החזקים בארץ ! אני משלם עליו אלפי שקלים בחודש על פיירוואל על תחזוק על הוספת זיכרון על השרת עצמו על הקו....ועוד הרבה..
ידעת שלפני שבוע שילמתי למתחזק 30 $ לשעת עבודה ...הוא ישב שעתיים על השרת ועשה שיעבוד יותר טוב ממה שעכשיו !
אני משקיע כל כך הרבה בלקוחות שלי פשוט תתביש לך.
די ניר די להתעקש כבר תנסה להבין רגע ולהסתכל אולי אתה לא בסדר במקום להאשים אותי.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 17:17.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ