![]() |
קידום אתר בעזרת מאמרים
שלום רב
אם אני מעלה לאתר שלי 10 מאמרים בנושא מסויים, ולאחר כ שבוע נניח אני מעלה אותם לאתרי מאמרים עם קישורים אליי, האם תהיה לזה השפעה ? תודה |
לא תהיה לזה השפעה רצינית,
רצוי לפרסם 5 מאמרים באתר שלך ועוד 5 באתרי מאמרים... |
תלוי אם המילים שאתה מקדם בלי תחרות אז יש מצב שזה יעזור קצת
|
לא מומלץ לפרסם תוכן מהאתר במקומות אחרים
שמור על תוכן האתר מקורי ופרסם מאמרים באתרי מאמרים |
אל תפחד להעתיק מאמר לכמה אתרים, רק תזכור שהמקור חייב לבלוט.
בשביל לדאוג שהמקור יבלוט: תדאג שהוא יתאנדקס קודם. תדאג שכל העתקה תקשר למאמר המקורי. תדאג שלא כל המאמרים באתר שלך יועתקו - תשמור לעצמך לפחות 50% מהתוכן). אם אתה מעתיק - אל תיתן עדיפות לאתר מאמרים אחד על פני האחר. תשים אותו בכמה שיותר אתרים, שישיג לך כמה שיותר קישורים. |
ציטוט:
בגדול אם העתיקו ממך זה בעיה שלך. |
ציטוט:
תחשוב שמישו מוציא לאור ספר, ואז אחרי שבוע מוציא מעתיק את הספק ומוציא ותו לאור. האם קיים סיכוי שבן אדם שהוציא את הספר שני הוא המקור? |
ציטוט:
שנית, גם אם אתה מוציא לאור ספר או כל דבר אחר, אינו ערובה לכך שלא גנבת אותו (יש דיונים בבית משפט בגלל טענות כאלה ). בנוסף, במיוחד באינטרנט אני יכול להעלות ולפרסם בקלות תכנים לפני הפרסום (ראה: פרקים לפני השידור,העתקות של ספרים לפני ההשקה ועוד). ניתן בקלות לפרסם מאמר שלא פורסם בשמי (לדוגמה אדם ביקש ממני חוות דעת ואני לקחתי את המאמר שלו ופרסמתי בשמי). לגוגל אין את הזמן והכוח להתעסק עם זה ולכן הניסיון מראה שגוגל מחליט לבד. כמובן, שאם האתר שלך הוא אתר מוכבד עם תוכן מקורי הוא לא יפגע מכך. הערה קטנה: כדאי תמיד לכתוב תוכן מקורי ולא להעתיק מאמרים שלך מהסיבה הפשוטה שאתה גם מעשיר את הקורא בעוד ידע. כתוצאה מכך הערך שלך בעיניו עולה ואתה מגדיל את האתר שלך. |
נדמה לי שלא קראתם את מה שכתבתי.
נכון, גוגל אומנם מחליט לבד , אבל יש דרכים לעזור לו. אם המאמר המועתק מקשר למאמר המקורי, שאונדקס כבר שבועיים קודם - אז אין עם זה בעיה. גוגל לא "מעניש" על העתקות, אלא רק יוצר עדיפות לאתר שנדמה לו חשוב יותר. כמובן שאם המאמר שלך מופיע אצלך באתר וגם בYNET, אז הוא מעדיף להציג לגולשים את העותק שנכתב בYNET. אז נכון, אם מישהו מחפש בגוגל באופן ספציפי את המאמר שלך, אז הוא יראה את YNET לפניך, אבל בכל הנוגע לקידום של ביטויי חיפוש לאתר עצמו - זה מועיל מאוד. |
ציטוט:
צודק, לא שמתי לב שכתבת "שהמקור חייב לבלוט". |
ציטוט:
אם עושים חיסכון, אז צריך לדעת איפה אחרת להסביר לבעל העסק למה האתר שלו מקבל 600 גולשים במקום 6000 זה בכלל לא נעים. |
אנחנו מדברים על קידום אורגני.. כמות הגולשים זה נתון שמובא בעקיפין, לא לוקחים אותו בחשבון במצב הזה (מצב שבו רוצים לקדם ביטוי שיש לו נגיד 50,000 חיפושים בחודש, ומוכנים לוותר עבורו על ביטויים של 15 חיפושים בחודש..)
|
ציטוט:
כי רוב המקדמים מחפשים תשובה של כן ולא : "האם קישור ממאמר .... יותר טוב מקשור מ ......" ? אין לזה תשובה של נכון ולא נכון וכל אחד יעשה לפי השיקולים שלו והנסיון שלו....... יתכן שאנו מדברים על מקרים שונים או אי הבנת המקרה בצורה זהה . בכל אופן כאשר אתה עושה החלטה בקידום כדאי שתגבה את עצמך ב CASE STUDIES הבוחנים את המקרה בצורה כמה שיותר טובה ללא השפעות חיצוניות וזה איפה שיכולים להגרם הטעיות ב"סביבה הסטרלית" של הקידום כי גם בגידול חידקים במעבדה יכול לתת תוצאות מוזרות כאשר לא נצמדים לפרוטוקול הניסוי. :-) |
מסכים לחלוטין.
** ולמה לעז!#! אין לי צבע סגול בשם? ** מה השם משתמש של זה שאני צריך לשלוח לו תעודת עוסק מורשה? ** (רצוי להגיב בהודעה פרטית כדי לא לסטות מהדיון) |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 04:58. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ