![]() |
[Extreme-Serv.co.il] הודעת העדרות מאוחרת
שלום לכם ,
במהלך השבוע קרה לי איזשהוא מקרה במשפחה שבעקבותיו הזמינות שלי לא הייתה מלאה . אותו קרוב משפחה סבל מאוד ו"בילה" המון בבית החולים . כמו כן , שמתי לב לביקורת שפורסמה עליי אמש אך היא ננעלה ולא הספקתי להגיב עליה אז אגיב כעת : בנוגע לכותב האשכול , אנא פנה לי להסדרת העניין באופן סופי .זה כבר נגרר יותר מדי זמן . בכל מקרה אני איצור איתך קשר במידה ואתה לא תיצור .. בנוגע ליוגב סגרון - אתמול הובטח לך שהשרת שלך יתוקן והוא אכן תוקן , אבל אם זה באמת היה מעניין אותך היית מגלה שאתמול בשעה 7 בערב אחרי שקיבלתי טלפון ממך ומעוד 2 לקוחות שהייתי צריך לתת להם תמיכה נאלצתי לצאת לבית החולים שוב והפעם למשך כל הערב והלילה ונחשב מה ? עכשיו 7 בבוקר לפני חצי שעה בדיוק חזרתי הביתה . את הפלאפון שלי שכחתי בבית , הפלאפון שאליו אני מקבל את כל שיחות החברה . בכל אופן היה חשוב לי שתדעו שכל הלקוחות בחברת אקסטרים-סרב מקבלים פיצוי , כל אחד ואחד . כל מי שהפסיד אפילו דקה מזמנם של שרתי המשחק , יקבלם בחזרה . אני מתנצל בהחלט בפני כל לקוחות החברה על אי מתן תמיכה במהלך השבוע , אך אני מקווה שאתם מבינים שכולנו בני אדם ושלפעמים יש מקרי חירום ולחצים לא צפויים . כל לקוחות חברת אקסטרים סרב מתבקשים לפנות לתמיכה הטכנית המספרים הבאים : 03-9509366 - בשעות הפעילות 052-5538752 - הקו האישי שלי 054-2176444 - מספרו של דני התומך תודה על ההקשבה , ליאור . |
כל הכבוד ליאור ,
אנשים צריכים להבין שבעל חברת איחסון הוא לא רובוט שיושב 24 שעות ביממה כל משך השבוע וכל משך השנה ויושב לבדוק את השרת ולדאוג שאתם תקבלו תמיכה , הוא גם בן-אדם! גם לו יש חיים בדיוק כמוכם. בהצלחה , |
ציטוט:
|
ציטוט:
אבל כמו תמיד שוב פעם אתה מוצא תירוץ ומנסה להתחמק. פותח האשכול מדבר על תקופה של כמעט 4 חודשים שאין לו את המוצר אותו הוא רכש ממך, גם אז היית בבית חולים? תסלח לי אבל אתה צריך לבוא כמו גבר ולהגיד שטעית ופישלת פה ולהחזיר לו את הכסף וסלאמת, ולא למצוא תירוצים של השבוע האחרון כי לא מדובר פה על תקופת זמן של שבוע אלא 4 חודשים! ולמה רק אחרי שמעבירים עלייך ביקורת בהוסטס אתה נזכר להזיז עניינים? מה אתה לא רואה לבד שהילד מסכן? שבסך הכל רצה לשחק שילם לך 90 שקל שנחשב בגילם הרבה מרחת אותו 4 חודשים ועירבת את ההורים שלו ותחשוב מה הם חושבים "לא משלמים יותר לאנשים באינטרנט" תחשוב גם על הדברים האלו. |
ציטוט:
טל , קרה מקרה שכפי שציינתי יטופל מול הלקוח . תירוצים ? איפה אתה בדיוק רואה פה תירוצים ? יש 2 לקוחות לא מרוצים כרגע , בעבור אחד מהם השרת היה בתקלה במשך יומיים ברציפות וההסבר היה מכון אליו בלבד . בנוגע לפותח האשכול , שוב , שיפנה אליי והעניין יסודר . מתעורר רק בגלל ביקורת ? אתה צודק , באמת ישנתי אתמול כל הלילה בבית החולים .. והתעוררתי ב 5 וחצי לפנות בוקר כדי לנסוע בחזרה הביתה .. |
ציטוט:
2Web - ofir באותו אשכול גם הוא סיפר כמה הוא לא מרוצה וכו' אז לפי איך שלימדו אותי זה 3, שלושה שבאו להתלונן לך תדע עוד כמה יש. תגיד לי רגע, אם אתה עסוק או כמו במקרה הזה בבית חולים אין מישהו תחלופי לך מישהו שמנהל את העניינים כשאתה לא יכול לענות ולתמוך? מה עם המשרד שלך אין אף אחד שמה אמרת פעם "יש שמה מרכזנית שמעבירה לי שיחות..." ? ועוד שאלה קטנה, למה פותח האשכול צריך להתקשר אלייך? זה לא אמור להיות הפוך? שאתה תתקשר אליו, ותגיד לו "תראה ישראל (שם בדוי;) ) טעיתי, היו לנו כמה בעיות לאחרונה וכו' " קצת יוזמה איפה היוזמה שלך להתקשר אתה אליו ולנסות לעזור לו בכוח כי הוא הרי ציין שיש לו בעיה אז תתקשר תיזום תשאל אותו מה הבעיה איך תוכל לעזור לו. |
ציטוט:
טל , אופיר היה לקוח שלי בעבר , אם יש\הייתה בעיה הוא מסוגל לפנות אליי בכוחות עצמו . אם עד עכשיו זה לא עניין אותו לפנות אליי ורק בביקורת הוא נזכר להגיש תלונתו , זו לא אשמתי . מהדיבור שלך זה נראה שאתה מעוניין ללמד אותי לנהל חברה , אין צורך . אני מסתדר לבד . אני לא חייב לאף אחד הסברים למה הלקוח צריך להתקשר אליי ולא אני אליו ובטח שלא לך . סה"כ באתי להודיע מה שהודעתי , הערות ושאר ירקות תוכל לעשות אליי באופן פרטי . |
ציטוט:
וזה לא בושה ללמוד מאחרים, כאשר ממליצים לך המלצות אתה רק צריך לחשוב איך ליישם את זה בעתיד לא כל דבר אתה צריך לקחת כביקורת מתקילה, אולי תחשוב על זה כביקורת בונה ותלמד ממנה לא בושה ללמוד מאחרים. |
ומה לגבי הלקוח שטען שקיבל ממך שרת TEAMSPEAK, בעוד שלחברה שלך אין בכלל רישיון למכור שרתי TEAMSPEAK?
|
ציטוט:
כרגע אנחנו לא מספקים שרתי טים ספיק . |
אז יש לך אפשרות להגיב עכשיו על האשכול כי הוא נפתח
אגב ציין בפירוש כי אמרת שיש לך רישיון לטים ספיק וכי בעיות היו במשך מספר חודשים שיהיה בהצלחה בטיפול בלקוח ובמתן התשובות |
ליאור ליאור
מה יהיה הסוף איתך... "לפעמים החגיגה נגמרת נגמרים התרוצים..." (סאבלימנל - החגיגה נגמרת) |
יאיר - העוקץ הסדרתי .
חח |
ציטוט:
אמרתי שהוא לא בנאדם? שהוא לא טועה? לא אז סתום תפה אוקיי? מנסה להצדיק תעצמו או לצאת פה "גבר" מה הקשר רובוט? אמרתי רובוט 24 שעות? הלוואי וזה היה 24 שעות , אז אל תתערב בדברים שאתה לא יודע , כי אתה מציק לי אני יציק לך . כבר 9 ימים לא היה לי סרבר אז עדיף שתשתוק אוקיי? 24 שעות נו תראו ת"קול" וה"מצחיק" הזה. ובקשר לליאור סבבה , מבין מקווה שנסתדר ובכל זאת למרות הכל אמשיך . ופסדר ליאור אחי , אתה יודע אתה יכול להתקשר אליי ולהגיד לי יש לי בעיה במשפחה אני יבין סבבה , למה זה ה"תירוץ" הראשון שהבאתי לי פה . אז אני לא יודע אם זה תירוץ אבל סבבה הפעם אני יאכל את זה אבל פעם הבאה לפחות תתקשר לא יקרה כלום אם תבזבז 50 אגורות להגיד לי שנייה מה הבעיה , יום נעים לכולם , |
ציטוט:
בכל אופן , אני ארים אלייך טלפון בהקדם האפשרי להסדרת עניינך באופן מושלם . |
ציטוט:
שתוק . לפחות אני לא זה שפורץ שרתים ושבשבילו החגיגה עוד מעט תיגמר במשטרה . |
ציטוט:
בכל מקרה ליאור, גם אני חיפשתי אותך, אבל טוב שאתה מודיע. לכל בנאדם יש עוד דברים נוספים על הראש מלבד החברה. תרגיש טוב אתה ומשפחתך, שבת שלום! |
ציטוט:
יש לך הוחכה או שאתה סתם זורק באוויר? |
פונטה מה אתה מתערב
|
חחח יאיר וליאור (נשמע כמו אחים בעע :S) אולי הגיע הזמן להשלים?!
שניכם אחלה אנשים :D |
ציטוט:
לפחות אתה אומר להיתה בעיה ומפצה... |
ציטוט:
ליאור היום התקשרתי אלייך ושוב לא עניתה אתה פשוט מנסה להתחמק אתה שקרן כבר אפשר לדבר איתך אתה שלשום הבטחה לי שהשרת היה היום או אתמול אתה תיתקשר אלי היום אמרתה ואיפה הטלפון ? לא התקשרתה לא כלום ומה עם השרת טיים ספייק שלי ? לא היה לך בכלל רישיון לא היה לך כלום אני מבקש את הכסף בחזרה אתה שקרן חוצפן ואתה בן אדם לא הוגן ואני מבקש שתיצור איתי קשר דחוף הבאתי לך תפלאפון שלי בפרטי בשביל שתחזיר לי תכסף אני כבר לא מוכן להאמין לך סגרנו עם טיים ספייק לפני שהבתאי לך תכסף לא ? פתאום אין טיים ספייק ואין שרת אתה פשוט שקרן חברה ממש מגעילה מצטער על המילים ..! |
ציטוט:
מחזק! |
ציטוט:
בנוגע ל sky : הודעתך אינה קשורה לנושא . פירוט בכל אופן נשלח בפרטי . |
ציטוט:
ורק שתידע עוד 7 ילדים רצו לקנות ממך סרבר ל TO סיפרתי להם מה עשיתה לי הם נבהלו ובסוף החליטו לא לקנות ממך ואני יודע שאתה דיברתי עם אחד מהם לא כולם צריכים להיות קורבנות שלך ורק שתידע קניתי עם עוד כמה חברים תשרת ועכשיו אני החזרתי להם תכסף שהם הביאו לי מהכסף הפרטי שלי בגלל שגנבתה לנו תכסף תראה מה עשיתה לי ולחברים שלי |
ציטוט:
במידה ולא אני יכול להפנות אותך לבחור שישמח לעמוד לקראתך ולעזור לך לאורח הדרך בהחזרת הכסף שלך בחזרה. הרי שאקסטרים סרב טען שהוא עוסק מורשה או מוציא חשבוניות תחת חברה אחרת שיש לו כאן ז"א לתבוע אותו זה ממש לא בעיה, אם תזכה בתביעה יצוגית אפילו כבר עשית את שלך. שיהיה לך יום טוב. |
ציטוט:
אני מניח שתגלה שאני מוציא חשבוניות כחוק תחת שמי . אם לא שמעת , במדינה הזו כל עוד אתה משלם מע"מ\מדווח הכול חוקי |
ליאור,
הילד לא מרוצה, אתה מודה בכך שלא סיפקת את השירות. למה לא להחזיר לו את כספו...? |
ציטוט:
יש לי בעיה עם הטכנאי כרגע שלא נמצא בזמינות מלאה אך עד מחר בערב השרת שלו אמור לעלות לאוויר ולהיות למעלה למשך חודש שלם , כפיצוי על הזמן . במידה וזה לא יהיה עד מחר בערב , אחזיר לו את כספו . בכל מצב נתתי לזה הארכה כדי בכל זאת לנסות ולתת לו תמורה לכספו , בכל מצב בסוף שבוע הבנקים סגורים ואין כל אמצעי להחזיר לו את כספו . מחר ,זה כבר סיפור אחר . |
ציטוט:
שגם עם זה לא היה בעיות אני מאמין שהשרת לא יעלאה עד היום בערב (בכלל הוא לא יעלאה) |
ציטוט:
ותענה לטלפון ואל תתחמק בבקשה |
ציטוט:
הקפצה של 5 ימים ... נעול+אזהרה |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 05:15. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ