הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   עסקים מורשים - הודעות ושירות (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=19)
-   -   [Extreme-Serv.co.il] הודעת העדרות מאוחרת (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=8614)

Extreme-Serv 08-12-05 07:11

[Extreme-Serv.co.il] הודעת העדרות מאוחרת
 
שלום לכם ,

במהלך השבוע קרה לי איזשהוא מקרה במשפחה שבעקבותיו הזמינות שלי לא הייתה מלאה .
אותו קרוב משפחה סבל מאוד ו"בילה" המון בבית החולים .

כמו כן , שמתי לב לביקורת שפורסמה עליי אמש אך היא ננעלה ולא הספקתי להגיב עליה אז אגיב כעת :

בנוגע לכותב האשכול , אנא פנה לי להסדרת העניין באופן סופי .זה כבר נגרר יותר מדי זמן . בכל מקרה אני איצור איתך קשר במידה ואתה לא תיצור ..

בנוגע ליוגב סגרון -

אתמול הובטח לך שהשרת שלך יתוקן והוא אכן תוקן , אבל אם זה באמת היה מעניין אותך היית מגלה שאתמול בשעה 7 בערב אחרי שקיבלתי טלפון ממך ומעוד 2 לקוחות שהייתי צריך לתת להם תמיכה נאלצתי לצאת לבית החולים שוב והפעם למשך כל הערב והלילה ונחשב מה ? עכשיו 7 בבוקר לפני חצי שעה בדיוק חזרתי הביתה .
את הפלאפון שלי שכחתי בבית , הפלאפון שאליו אני מקבל את כל שיחות החברה .

בכל אופן היה חשוב לי שתדעו שכל הלקוחות בחברת אקסטרים-סרב מקבלים פיצוי , כל אחד ואחד .
כל מי שהפסיד אפילו דקה מזמנם של שרתי המשחק , יקבלם בחזרה .

אני מתנצל בהחלט בפני כל לקוחות החברה על אי מתן תמיכה במהלך השבוע , אך אני מקווה שאתם מבינים שכולנו בני אדם ושלפעמים יש מקרי חירום ולחצים לא צפויים .


כל לקוחות חברת אקסטרים סרב מתבקשים לפנות לתמיכה הטכנית המספרים הבאים :

03-9509366 - בשעות הפעילות
052-5538752 - הקו האישי שלי
054-2176444 - מספרו של דני התומך


תודה על ההקשבה ,
ליאור .

The Predator 08-12-05 07:45

כל הכבוד ליאור ,

אנשים צריכים להבין שבעל חברת איחסון הוא לא רובוט שיושב 24 שעות ביממה כל משך השבוע וכל משך השנה ויושב לבדוק את השרת ולדאוג שאתם תקבלו תמיכה ,

הוא גם בן-אדם! גם לו יש חיים בדיוק כמוכם.

בהצלחה ,

Extreme-Serv 08-12-05 10:07

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Pancher
כל הכבוד ליאור ,

אנשים צריכים להבין שבעל חברת איחסון הוא לא רובוט שיושב 24 שעות ביממה כל משך השבוע וכל משך השנה ויושב לבדוק את השרת ולדאוג שאתם תקבלו תמיכה ,

הוא גם בן-אדם! גם לו יש חיים בדיוק כמוכם.

בהצלחה ,

וכפי שציינתי קודם הם צריכים להבין שיש לו מקרי חירום לא צפויים שיכולים להרוס תוכניות .

loading 08-12-05 10:23

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
וכפי שציינתי קודם הם צריכים להבין שיש לו מקרי חירום לא צפויים שיכולים להרוס תוכניות .

מצטער לשמוע על הקרוב משפחה של שבבית חולים.
אבל כמו תמיד שוב פעם אתה מוצא תירוץ ומנסה להתחמק.
פותח האשכול מדבר על תקופה של כמעט 4 חודשים שאין לו את המוצר אותו הוא רכש ממך, גם אז היית בבית חולים? תסלח לי אבל אתה צריך לבוא כמו גבר ולהגיד שטעית ופישלת פה ולהחזיר לו את הכסף וסלאמת, ולא למצוא תירוצים של השבוע האחרון כי לא מדובר פה על תקופת זמן של שבוע אלא 4 חודשים!

ולמה רק אחרי שמעבירים עלייך ביקורת בהוסטס אתה נזכר להזיז עניינים? מה אתה לא רואה לבד שהילד מסכן? שבסך הכל רצה לשחק שילם לך 90 שקל שנחשב בגילם הרבה מרחת אותו 4 חודשים ועירבת את ההורים שלו ותחשוב מה הם חושבים "לא משלמים יותר לאנשים באינטרנט" תחשוב גם על הדברים האלו.

Extreme-Serv 08-12-05 10:45

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Loading.co.il
מצטער לשמוע על הקרוב משפחה של שבבית חולים.
אבל כמו תמיד שוב פעם אתה מוצא תירוץ ומנסה להתחמק.
פותח האשכול מדבר על תקופה של כמעט 4 חודשים שאין לו את המוצר אותו הוא רכש ממך, גם אז היית בבית חולים? תסלח לי אבל אתה צריך לבוא כמו גבר ולהגיד שטעית ופישלת פה ולהחזיר לו את הכסף וסלאמת, ולא למצוא תירוצים של השבוע האחרון כי לא מדובר פה על תקופת זמן של שבוע אלא 4 חודשים!

ולמה רק אחרי שמעבירים עלייך ביקורת בהוסטס אתה נזכר להזיז עניינים? מה אתה לא רואה לבד שהילד מסכן? שבסך הכל רצה לשחק שילם לך 90 שקל שנחשב בגילם הרבה מרחת אותו 4 חודשים ועירבת את ההורים שלו ותחשוב מה הם חושבים "לא משלמים יותר לאנשים באינטרנט" תחשוב גם על הדברים האלו.


טל ,

קרה מקרה שכפי שציינתי יטופל מול הלקוח .

תירוצים ? איפה אתה בדיוק רואה פה תירוצים ?

יש 2 לקוחות לא מרוצים כרגע , בעבור אחד מהם השרת היה בתקלה במשך יומיים ברציפות וההסבר היה מכון אליו בלבד .

בנוגע לפותח האשכול , שוב , שיפנה אליי והעניין יסודר .

מתעורר רק בגלל ביקורת ?
אתה צודק , באמת ישנתי אתמול כל הלילה בבית החולים .. והתעוררתי ב 5 וחצי לפנות בוקר כדי לנסוע בחזרה הביתה ..

loading 08-12-05 11:09

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
טל ,
יש 2 לקוחות לא מרוצים כרגע , בעבור אחד מהם השרת היה בתקלה במשך יומיים ברציפות וההסבר היה מכון אליו בלבד .

מתעורר רק בגלל ביקורת ?
אתה צודק , באמת ישנתי אתמול כל הלילה בבית החולים .. והתעוררתי ב 5 וחצי לפנות בוקר כדי לנסוע בחזרה הביתה ..

ליאור כל כך קשה לספור עד 3?
2Web - ofir באותו אשכול גם הוא סיפר כמה הוא לא מרוצה וכו' אז לפי איך שלימדו אותי זה 3,
שלושה שבאו להתלונן לך תדע עוד כמה יש.

תגיד לי רגע, אם אתה עסוק או כמו במקרה הזה בבית חולים אין מישהו תחלופי לך מישהו שמנהל את העניינים כשאתה לא יכול לענות ולתמוך? מה עם המשרד שלך אין אף אחד שמה אמרת פעם "יש שמה מרכזנית שמעבירה לי שיחות..." ?

ועוד שאלה קטנה, למה פותח האשכול צריך להתקשר אלייך? זה לא אמור להיות הפוך? שאתה תתקשר אליו, ותגיד לו "תראה ישראל (שם בדוי;) ) טעיתי, היו לנו כמה בעיות לאחרונה וכו' "
קצת יוזמה איפה היוזמה שלך להתקשר אתה אליו ולנסות לעזור לו בכוח כי הוא הרי ציין שיש לו בעיה אז תתקשר תיזום תשאל אותו מה הבעיה איך תוכל לעזור לו.

Extreme-Serv 08-12-05 11:13

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Loading.co.il
ליאור כל כך קשה לספור עד 3?
2Web - ofir באותו אשכול גם הוא סיפר כמה הוא לא מרוצה וכו' אז לפי איך שלימדו אותי זה 3,
שלושה שבאו להתלונן לך תדע עוד כמה יש.

תגיד לי רגע, אם אתה עסוק או כמו במקרה הזה בבית חולים אין מישהו תחלופי לך מישהו שמנהל את העניינים כשאתה לא יכול לענות ולתמוך? מה עם המשרד שלך אין אף אחד שמה אמרת פעם "יש שמה מרכזנית שמעבירה לי שיחות..." ?

ועוד שאלה קטנה, למה פותח האשכול צריך להתקשר אלייך? זה לא אמור להיות הפוך? שאתה תתקשר אליו, ותגיד לו "תראה ישראל (שם בדוי;) ) טעיתי, היו לנו כמה בעיות לאחרונה וכו' "
קצת יוזמה איפה היוזמה שלך להתקשר אתה אליו ולנסות לעזור לו בכוח כי הוא הרי ציין שיש לו בעיה אז תתקשר תיזום תשאל אותו מה הבעיה איך תוכל לעזור לו.


טל , אופיר היה לקוח שלי בעבר , אם יש\הייתה בעיה הוא מסוגל לפנות אליי בכוחות עצמו .
אם עד עכשיו זה לא עניין אותו לפנות אליי ורק בביקורת הוא נזכר להגיש תלונתו , זו לא אשמתי .

מהדיבור שלך זה נראה שאתה מעוניין ללמד אותי לנהל חברה , אין צורך . אני מסתדר לבד .
אני לא חייב לאף אחד הסברים למה הלקוח צריך להתקשר אליי ולא אני אליו ובטח שלא לך .

סה"כ באתי להודיע מה שהודעתי , הערות ושאר ירקות תוכל לעשות אליי באופן פרטי .

loading 08-12-05 11:18

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
טל , אופיר היה לקוח שלי בעבר , אם יש\הייתה בעיה הוא מסוגל לפנות אליי בכוחות עצמו .
אם עד עכשיו זה לא עניין אותו לפנות אליי ורק בביקורת הוא נזכר להגיש תלונתו , זו לא אשמתי .

מהדיבור שלך זה נראה שאתה מעוניין ללמד אותי לנהל חברה , אין צורך . אני מסתדר לבד .
אני לא חייב לאף אחד הסברים למה הלקוח צריך להתקשר אליי ולא אני אליו ובטח שלא לך .

סה"כ באתי להודיע מה שהודעתי , הערות ושאר ירקות תוכל לעשות אליי באופן פרטי .

אוקיי אני אעשה את זה.
וזה לא בושה ללמוד מאחרים,
כאשר ממליצים לך המלצות אתה רק צריך לחשוב איך ליישם את זה בעתיד לא כל דבר אתה צריך לקחת כביקורת מתקילה, אולי תחשוב על זה כביקורת בונה ותלמד ממנה לא בושה ללמוד מאחרים.

Beesites 08-12-05 12:46

ומה לגבי הלקוח שטען שקיבל ממך שרת TEAMSPEAK, בעוד שלחברה שלך אין בכלל רישיון למכור שרתי TEAMSPEAK?

Extreme-Serv 08-12-05 13:23

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Beesites
ומה לגבי הלקוח שטען שקיבל ממך שרת TEAMSPEAK, בעוד שלחברה שלך אין בכלל רישיון למכור שרתי TEAMSPEAK?

זו הסיבה שזה היה לקוח אחד ומיוחד שהיה לו את השירות בעבר ..
כרגע אנחנו לא מספקים שרתי טים ספיק .

רונן אבנעים [אדם פונטה] 08-12-05 14:49

אז יש לך אפשרות להגיב עכשיו על האשכול כי הוא נפתח
אגב ציין בפירוש כי אמרת שיש לך רישיון לטים ספיק וכי
בעיות היו במשך מספר חודשים
שיהיה בהצלחה בטיפול בלקוח ובמתן התשובות

LinuxServ 08-12-05 15:05

ליאור ליאור
מה יהיה הסוף איתך...

"לפעמים החגיגה נגמרת נגמרים התרוצים..." (סאבלימנל - החגיגה נגמרת)

Voll'2 08-12-05 15:25

יאיר - העוקץ הסדרתי .
חח

SagroN 08-12-05 21:51

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Pancher
כל הכבוד ליאור ,

אנשים צריכים להבין שבעל חברת איחסון הוא לא רובוט שיושב 24 שעות ביממה כל משך השבוע וכל משך השנה ויושב לבדוק את השרת ולדאוג שאתם תקבלו תמיכה ,

הוא גם בן-אדם! גם לו יש חיים בדיוק כמוכם.

בהצלחה ,

אנשים צריכים להבין , הופה מה אתה מתלהב ומצדיק אותו?
אמרתי שהוא לא בנאדם?
שהוא לא טועה?
לא אז סתום תפה אוקיי?
מנסה להצדיק תעצמו או לצאת פה "גבר"
מה הקשר רובוט?
אמרתי רובוט 24 שעות?
הלוואי וזה היה 24 שעות , אז אל תתערב בדברים שאתה לא יודע , כי אתה מציק לי אני יציק לך .
כבר 9 ימים לא היה לי סרבר אז עדיף שתשתוק אוקיי?
24 שעות נו תראו ת"קול" וה"מצחיק" הזה.
ובקשר לליאור סבבה , מבין מקווה שנסתדר ובכל זאת למרות הכל אמשיך .
ופסדר ליאור אחי , אתה יודע אתה יכול להתקשר אליי ולהגיד לי יש לי בעיה במשפחה אני יבין סבבה ,
למה זה ה"תירוץ" הראשון שהבאתי לי פה .
אז אני לא יודע אם זה תירוץ אבל סבבה הפעם אני יאכל את זה אבל פעם הבאה לפחות תתקשר לא יקרה כלום אם תבזבז 50 אגורות להגיד לי שנייה מה הבעיה ,
יום נעים לכולם ,

Extreme-Serv 08-12-05 22:00

ציטוט:

נכתב במקור על ידי YogevS
אנשים צריכים להבין , הופה מה אתה מתלהב ומצדיק אותו?
אמרתי שהוא לא בנאדם?
שהוא לא טועה?
לא אז סתום תפה אוקיי?
מנסה להצדיק תעצמו או לצאת פה "גבר"
מה הקשר רובוט?
אמרתי רובוט 24 שעות?
הלוואי וזה היה 24 שעות , אז אל תתערב בדברים שאתה לא יודע , כי אתה מציק לי אני יציק לך .
כבר 9 ימים לא היה לי סרבר אז עדיף שתשתוק אוקיי?
24 שעות נו תראו ת"קול" וה"מצחיק" הזה.
ובקשר לליאור סבבה , מבין מקווה שנסתדר ובכל זאת למרות הכל אמשיך .
ופסדר ליאור אחי , אתה יודע אתה יכול להתקשר אליי ולהגיד לי יש לי בעיה במשפחה אני יבין סבבה ,
למה זה ה"תירוץ" הראשון שהבאתי לי פה .
אז אני לא יודע אם זה תירוץ אבל סבבה הפעם אני יאכל את זה אבל פעם הבאה לפחות תתקשר לא יקרה כלום אם תבזבז 50 אגורות להגיד לי שנייה מה הבעיה ,
יום נעים לכולם ,

צודק בהחלט בנוגע לעידכון , אבל אתה יכול להבין שאדם שנמצא בבעיות כלשהן לפעמים שוכח לעשות פעולות נורמטיביות שהוא מבצע בדרך כלל תחת שיקול דעת ..

בכל אופן , אני ארים אלייך טלפון בהקדם האפשרי להסדרת עניינך באופן מושלם .

Extreme-Serv 09-12-05 02:41

ציטוט:

נכתב במקור על ידי LinuxServ
ליאור ליאור
מה יהיה הסוף איתך...

"לפעמים החגיגה נגמרת נגמרים התרוצים..." (סאבלימנל - החגיגה נגמרת)

הא ויאיר ...
שתוק .

לפחות אני לא זה שפורץ שרתים ושבשבילו החגיגה עוד מעט תיגמר במשטרה .

Joseph_slk 09-12-05 10:20

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
הא ויאיר ...
שתוק .

לפחות אני לא זה שפורץ שרתים ושבשבילו החגיגה עוד מעט תיגמר במשטרה .

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :qqb006:
בכל מקרה ליאור, גם אני חיפשתי אותך, אבל טוב שאתה מודיע.
לכל בנאדם יש עוד דברים נוספים על הראש מלבד החברה.
תרגיש טוב אתה ומשפחתך, שבת שלום!

911fm 09-12-05 12:51

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
הא ויאיר ...
שתוק .

לפחות אני לא זה שפורץ שרתים ושבשבילו החגיגה עוד מעט תיגמר במשטרה .

ולמה אתה כל כך בטוח שזה נכון
יש לך הוחכה או שאתה סתם זורק באוויר?

ofirdesign 09-12-05 15:56

פונטה מה אתה מתערב

sUP 09-12-05 16:47

חחח יאיר וליאור (נשמע כמו אחים בעע :S) אולי הגיע הזמן להשלים?!
שניכם אחלה אנשים :D

IOK 09-12-05 16:58

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Pancher
כל הכבוד ליאור ,

אנשים צריכים להבין שבעל חברת איחסון הוא לא רובוט שיושב 24 שעות ביממה כל משך השבוע וכל משך השנה ויושב לבדוק את השרת ולדאוג שאתם תקבלו תמיכה ,

הוא גם בן-אדם! גם לו יש חיים בדיוק כמוכם.

בהצלחה ,

נכון...
לפחות אתה אומר להיתה בעיה ומפצה...

sKy 09-12-05 18:21

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Loading.co.il
מצטער לשמוע על הקרוב משפחה של שבבית חולים.
אבל כמו תמיד שוב פעם אתה מוצא תירוץ ומנסה להתחמק.
פותח האשכול מדבר על תקופה של כמעט 4 חודשים שאין לו את המוצר אותו הוא רכש ממך, גם אז היית בבית חולים? תסלח לי אבל אתה צריך לבוא כמו גבר ולהגיד שטעית ופישלת פה ולהחזיר לו את הכסף וסלאמת, ולא למצוא תירוצים של השבוע האחרון כי לא מדובר פה על תקופת זמן של שבוע אלא 4 חודשים!

ולמה רק אחרי שמעבירים עלייך ביקורת בהוסטס אתה נזכר להזיז עניינים? מה אתה לא רואה לבד שהילד מסכן? שבסך הכל רצה לשחק שילם לך 90 שקל שנחשב בגילם הרבה מרחת אותו 4 חודשים ועירבת את ההורים שלו ותחשוב מה הם חושבים "לא משלמים יותר לאנשים באינטרנט" תחשוב גם על הדברים האלו.

Loading.co.il אני מאוד מעריך אותך אחי אבל מאוד ,
ליאור היום התקשרתי אלייך ושוב לא עניתה אתה פשוט מנסה להתחמק אתה שקרן כבר אפשר לדבר איתך
אתה שלשום הבטחה לי שהשרת היה היום או אתמול אתה תיתקשר אלי היום אמרתה ואיפה הטלפון ?
לא התקשרתה לא כלום ומה עם השרת טיים ספייק שלי ?
לא היה לך בכלל רישיון לא היה לך כלום אני מבקש את הכסף בחזרה אתה שקרן חוצפן
ואתה בן אדם לא הוגן ואני מבקש שתיצור איתי קשר דחוף הבאתי לך תפלאפון שלי בפרטי
בשביל שתחזיר לי תכסף אני כבר לא מוכן להאמין לך סגרנו עם טיים ספייק לפני שהבתאי לך תכסף לא ?
פתאום אין טיים ספייק ואין שרת אתה פשוט שקרן חברה ממש מגעילה מצטער על המילים ..!

Dodem 09-12-05 18:38

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Pancher
כל הכבוד ליאור ,

אנשים צריכים להבין שבעל חברת איחסון הוא לא רובוט שיושב 24 שעות ביממה כל משך השבוע וכל משך השנה ויושב לבדוק את השרת ולדאוג שאתם תקבלו תמיכה ,

הוא גם בן-אדם! גם לו יש חיים בדיוק כמוכם.

בהצלחה ,


מחזק!

Extreme-Serv 09-12-05 18:41

ציטוט:

נכתב במקור על ידי sUP
חחח יאיר וליאור (נשמע כמו אחים בעע :S) אולי הגיע הזמן להשלים?!
שניכם אחלה אנשים :D

שאני אקיא ?

בנוגע ל sky : הודעתך אינה קשורה לנושא . פירוט בכל אופן נשלח בפרטי .

sKy 09-12-05 19:10

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
שאני אקיא ?

בנוגע ל sky : הודעתך אינה קשורה לנושא . פירוט בכל אופן נשלח בפרטי .

מה אתה מנסה להתחמק ? שאני יבין ?
ורק שתידע עוד 7 ילדים רצו לקנות ממך סרבר ל TO סיפרתי להם מה עשיתה לי הם נבהלו ובסוף החליטו לא לקנות ממך ואני יודע שאתה דיברתי עם אחד מהם
לא כולם צריכים להיות קורבנות שלך
ורק שתידע קניתי עם עוד כמה חברים תשרת ועכשיו אני החזרתי להם תכסף שהם הביאו לי מהכסף הפרטי
שלי בגלל שגנבתה לנו תכסף תראה מה עשיתה לי ולחברים שלי

911fm 10-12-05 01:58

ציטוט:

נכתב במקור על ידי sKy
מה אתה מנסה להתחמק ? שאני יבין ?
ורק שתידע עוד 7 ילדים רצו לקנות ממך סרבר ל TO סיפרתי להם מה עשיתה לי הם נבהלו ובסוף החליטו לא לקנות ממך ואני יודע שאתה דיברתי עם אחד מהם
לא כולם צריכים להיות קורבנות שלך
ורק שתידע קניתי עם עוד כמה חברים תשרת ועכשיו אני החזרתי להם תכסף שהם הביאו לי מהכסף הפרטי
שלי בגלל שגנבתה לנו תכסף תראה מה עשיתה לי ולחברים שלי

דרוש החזר כספי מלא על אי מתן שירות.
במידה ולא אני יכול להפנות אותך לבחור שישמח לעמוד לקראתך ולעזור לך לאורח הדרך בהחזרת הכסף שלך בחזרה.

הרי שאקסטרים סרב טען שהוא עוסק מורשה או מוציא חשבוניות תחת חברה אחרת שיש לו כאן
ז"א לתבוע אותו זה ממש לא בעיה, אם תזכה בתביעה יצוגית אפילו כבר עשית את שלך.

שיהיה לך יום טוב.

Extreme-Serv 10-12-05 21:12

ציטוט:

נכתב במקור על ידי 911fm
דרוש החזר כספי מלא על אי מתן שירות.
במידה ולא אני יכול להפנות אותך לבחור שישמח לעמוד לקראתך ולעזור לך לאורח הדרך בהחזרת הכסף שלך בחזרה.

הרי שאקסטרים סרב טען שהוא עוסק מורשה או מוציא חשבוניות תחת חברה אחרת שיש לו כאן
ז"א לתבוע אותו זה ממש לא בעיה, אם תזכה בתביעה יצוגית אפילו כבר עשית את שלך.

שיהיה לך יום טוב.

בוא תתבע אותי .
אני מניח שתגלה שאני מוציא חשבוניות כחוק תחת שמי .
אם לא שמעת , במדינה הזו כל עוד אתה משלם מע"מ\מדווח הכול חוקי

דניאל 10-12-05 21:13

ליאור,
הילד לא מרוצה,
אתה מודה בכך שלא סיפקת את השירות.

למה לא להחזיר לו את כספו...?

Extreme-Serv 10-12-05 21:52

ציטוט:

נכתב במקור על ידי TelecarT
ליאור,
הילד לא מרוצה,
אתה מודה בכך שלא סיפקת את השירות.

למה לא להחזיר לו את כספו...?

כי אני מעוניין להפעיל לו שרת למשך חודש אחד .
יש לי בעיה עם הטכנאי כרגע שלא נמצא בזמינות מלאה אך עד מחר בערב השרת שלו אמור לעלות לאוויר ולהיות למעלה למשך חודש שלם , כפיצוי על הזמן .

במידה וזה לא יהיה עד מחר בערב , אחזיר לו את כספו .
בכל מצב נתתי לזה הארכה כדי בכל זאת לנסות ולתת לו תמורה לכספו , בכל מצב בסוף שבוע הבנקים סגורים ואין כל אמצעי להחזיר לו את כספו .
מחר ,זה כבר סיפור אחר .

sKy 12-12-05 14:03

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
כי אני מעוניין להפעיל לו שרת למשך חודש אחד .
יש לי בעיה עם הטכנאי כרגע שלא נמצא בזמינות מלאה אך עד מחר בערב השרת שלו אמור לעלות לאוויר ולהיות למעלה למשך חודש שלם , כפיצוי על הזמן .

במידה וזה לא יהיה עד מחר בערב , אחזיר לו את כספו .
בכל מצב נתתי לזה הארכה כדי בכל זאת לנסות ולתת לו תמורה לכספו , בכל מצב בסוף שבוע הבנקים סגורים ואין כל אמצעי להחזיר לו את כספו .
מחר ,זה כבר סיפור אחר .

בוא נקווה שעד היום בערב היה לי שרת עם לא אתה תחזיר לי את ה 90 שקל (אני מקווה)
שגם עם זה לא היה בעיות
אני מאמין שהשרת לא יעלאה עד היום בערב (בכלל הוא לא יעלאה)

sKy 17-12-05 09:56

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
שלום לכם ,

במהלך השבוע קרה לי איזשהוא מקרה במשפחה שבעקבותיו הזמינות שלי לא הייתה מלאה .
אותו קרוב משפחה סבל מאוד ו"בילה" המון בבית החולים .

כמו כן , שמתי לב לביקורת שפורסמה עליי אמש אך היא ננעלה ולא הספקתי להגיב עליה אז אגיב כעת :

בנוגע לכותב האשכול , אנא פנה לי להסדרת העניין באופן סופי .זה כבר נגרר יותר מדי זמן . בכל מקרה אני איצור איתך קשר במידה ואתה לא תיצור ..

בנוגע ליוגב סגרון -

אתמול הובטח לך שהשרת שלך יתוקן והוא אכן תוקן , אבל אם זה באמת היה מעניין אותך היית מגלה שאתמול בשעה 7 בערב אחרי שקיבלתי טלפון ממך ומעוד 2 לקוחות שהייתי צריך לתת להם תמיכה נאלצתי לצאת לבית החולים שוב והפעם למשך כל הערב והלילה ונחשב מה ? עכשיו 7 בבוקר לפני חצי שעה בדיוק חזרתי הביתה .
את הפלאפון שלי שכחתי בבית , הפלאפון שאליו אני מקבל את כל שיחות החברה .

בכל אופן היה חשוב לי שתדעו שכל הלקוחות בחברת אקסטרים-סרב מקבלים פיצוי , כל אחד ואחד .
כל מי שהפסיד אפילו דקה מזמנם של שרתי המשחק , יקבלם בחזרה .

אני מתנצל בהחלט בפני כל לקוחות החברה על אי מתן תמיכה במהלך השבוע , אך אני מקווה שאתם מבינים שכולנו בני אדם ושלפעמים יש מקרי חירום ולחצים לא צפויים .


כל לקוחות חברת אקסטרים סרב מתבקשים לפנות לתמיכה הטכנית המספרים הבאים :

03-9509366 - בשעות הפעילות
052-5538752 - הקו האישי שלי
054-2176444 - מספרו של דני התומך


תודה על ההקשבה ,
ליאור .

ליאור תישמע אני מנסה להתקשר אלייך כבר המון זמן מהתקופה שרשמתי תאשכול אמרתה לי תחזיר לי תכסף עם השרת לא יעאלה ביומיים הקרובים הוא לא עלאה אז אני מבקש שתחזיר לי תכסף בבקשה
ותענה לטלפון ואל תתחמק בבקשה

moshir.t 17-12-05 10:44

ציטוט:

נכתב במקור על ידי sKy
ליאור תישמע אני מנסה להתקשר אלייך כבר המון זמן מהתקופה שרשמתי תאשכול אמרתה לי תחזיר לי תכסף עם השרת לא יעאלה ביומיים הקרובים הוא לא עלאה אז אני מבקש שתחזיר לי תכסף בבקשה
ותענה לטלפון ואל תתחמק בבקשה

תתביש,
הקפצה של 5 ימים ...

נעול+אזהרה


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 05:15.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ