![]() |
Extreame-Serv - כנראה שהעטיפה טובה אבל הספר לא \=
אוקיי תקשיבו זה התחיל ככה , בהתחלה זה היה תחיילת הקריירה שלי בהוסטס(שאני כבר 4-5 חודשים כאן) בהתחלה חיפשתי שרת משחק חיפשתי חיפשתי וחיפשתי עד שאת מי מצאתי?נחשו?את אבירן(וובס ישראל) נהנתי אצלו מאוד הוא הביא לי תומך פרטי מאוד נהנתי לא היו בעיות , לאחר החודש הראשון מה קרה?חברת אקסטרים סרב התאחדה עם וובס ישראל אמרתי לאבירן שנראה לי שאני עוזב בגלל שיש ביקורות רעות ולא טובות אל אקסטרים סרב הוא אמר לי אל תדאג אנחנו עכשיו נפתח דף חדש , אמרתי פסדר אם זה אבירן יש על מי לסמוך , אוקיי הם התאחדו , בהתחלה היה סבבה לאחר 6 ימים בדיוק התחילו הבעיות..בהתחלה ראיתי שהסרבר מתחיל ליפול חיפשתי את אבירן לא ענה לי לא בפלאפון ולא היה מחובר כבר יום שלם באיסקיו לא הבנתי למה אמרתי אני יחכה למחר , הגיע יום למחורת לא התחבר מחרותיים לא התחבר כבר 3 ימים לא התחבר בסוף הלכתי דיברתי עם ליאור ומה הוא מספר לי?אבירן עזב את העסק(תזכורו בגלל אבירן בכלל נכנסתי לעסק) אמרתי מה?וזה אחר כך אמרתי טוב נו העיקר שתסדר לי תשרת אחר כך סבבה סידר לי תשרת יום למחורת זה היה יום שישי ובאותו יום יצא העדכון
(לסורס אני מדבר על סורס) והיה צריך לעדכן את הסרבר התקשרתי לליאור אמרתי לו שיצא העדכון הוא אמר לי דבר עם דני (התומך שלי) , הלכתי דיברתי עם דני אמר לי אל תדאג אני יחזור בערב הכל יהיה בסדר אמרתי לו סבבה חיכיתי לו וזה לא חזר אמרתי אני יודע ניתן לו צאנס חיכיתי למחורת גם דני וגם ליאור לא ענו הגיע יום ראשון שני שלישי רביעי(שלא תחשבו שזה עבר מהר אה?) התחלתי לטפוס קריזה עד שסוף סוף מצאתי את ליאור(זה היה יום רביעי שבוע שעבר)אמרתי לו את מה שסיפרתי לכם בעצם והוא אמר סבבה אל תדאג תקבל פיצויים(וגם הוא אמר לי שהיה לו בעיה עם קרוב משפחה משהו שבגלל זה לא יכל לעזור)אמרתי לו פסדר נו , ואז העלאה לי את הסרבר מחדש שההייתי צריך לעשות הכל מההתחלה אמרתי נו טוב ניתן לו , העלאה לי תסרבר סידרתי לעצמי הכל מה שהיה לפניכן וסבבה היה , יום למחורת התחילו נפילות של כל דקה!כל דקה אני רציני לגמרה זה אולי נשמע מוגזם אבל זה אמיתי לגמרה אני לא משקר!אמרתי לליאור הוא אמר לי אל תדאג אני ידבר עם הטכנאי והכל יסודר בערב גג , כמובן הגיע הערב ונחשו מה?לא סודר כלום ולא בתיך התקשרתי עליו אמרתי לו נו מה נסגר הוא אמר לי בצעקה "מי זה?" אמרתי לו יוגב הוא אמר לי "יוגב אל תשגע אותי בבקשה (בצעקה)אני עסוק כרגע ואל תדאג עד מחר יהיה לך סרבר"(עלאק אל תדאג) חיכיתי וזה באמת סודר אחר כך התחילו עוד בעיות שהבעיה זה עם הטלפורט וזהו כבר אין לי כוח אליו , כל יום תירוץ אחר , וביקשתי החזר כספי - אין (שאבירן תמיד היה מוכן לתת לי) אז מה שרציתי להגיד זה שאני מאוכזב , ושחבל שאבירן עזב את התחום למה הוא יודע איך לנהל אותו . אז שיהיה לכולם יום נעים , ושתבינו משהו , זה שהחברה נראת לכם טובה ושהוא זמין ללקוחות חדשים וללא ללקוחות שכבר שילמו . |
תלמד לפסק את המשפטים שלך, ניסיתי לקרוא ולא הצלחתי.
|
ציטוט:
פשוט קשה אני כותב ממש מהר ואני לא ממש שם לב לזה . זה ממש ארוך \= |
כשאתה פונה לקבלת תמיכה באיי סי קיו ולא בטלפון הבזק או בפלאפון , אין לי שום אפשרות לעזור לך .
כשתפנה אליי בהתאם ובתקינות מלאה , אני אשמח להגיב לנושא זה . + תאמין לי שאני לא צריך לעבוד קשה יותר מדי כדי להוכיח שאכן לא התקשרת . לא התקבלה שום שיחה (השיחות מוקלטות) בטלפון של חברת אקסטרים-סרב , בקו הבזק . מלרשום לי באיי סי קיו , "היי" , "איי" , "ליאור" ," אתה פה " ושאגיע ערב ושאיכנס לאיי סי קיו ואראה הכול מבחינתי זו לא צורה של קבלת תמיכה תקינה . אם לא נראה לך - תבע אותי . אם נראה לך הגיוני לרוץ להוסטס מבלי בכלל להתקשר אליי , אני לא יודע מה לא הגיוני בעינייך |
ציטוט:
נחמד נחמד מאוד? שאני לא יראה לך ת"שיחות האחרונות שלי" אתה יודע כמה כתוב את המספר שלך? אני זוכר אותו כבר בע"פ מרוב שאני מתקשר אלייך 0525538752 וכנ"ל את של דני אני לא זוכר בע"פ אבל אני יודע שהוא נגמר ב444 וגם למשרד אני מתקשר ואין תשובה אפעם!אפעם אין לי תשובה אתה אפעם לא ענית לי! וגם אחרי שאני מתקשר לאפלא האישי שלך הוא אומר אחרי שנייה "הגעת לתא הקולי של"לקוחות אקסטרים סרב שלום קו טלפון זה נסגר אקב מעבר למשרדינו החדש אנא התקשרו למספר הבא.." שאני לא זוכר אותו ואז אתה אומר את שעות הפעליות שאני מתקשר אלייך ב6 שזה כלול בשעות הפילות |
ציטוט:
אם היית מתאמץ להיכנס לשם למוקדי תמיכה היית מוצא אותו שם . קו ה 09 כבר מזמן לא פעיל . אולי נקטין ראש עוד קצת ? מה אתה אומר ? בשביל מה האתר נועד לדעתך ? ליופי או כדי לספק מידע ללקוח בעת הצורך ? |
ציטוט:
אני לא כל יום נכנס לאתר כמו ילד ללא חיים ובודק את המספר , חשבתי שעדכנת אולי מאיפה אני יודע ואמרת גם שאתה עד 8 בערב זמין ליד הפלאפון אז למה זה לא מתקיים? הרבה פה אומרים שאתה טוב בדיבורים ובמעשים - לא . והם צודקים בפורום הכרזות כתבת הכרזה על עיצוב חדש ועוד כמה דברים ואחד שם אמר שאתה טוב בדיבורים אך במעשים לא - ועכשיו הבנתי למה הוא מתכוון , אז אל תכחיש פה , מה קרה לא רגיל שפותחים אלייך ביקורות רעות? אתה בנית את המגדל , ואתה גם פירקת אותו לא? |
ציטוט:
אני יושב פה כרגע , ליד המספר בזק (במקרה - שעות הפעילות הן עד 8) והפלאפון נמצא ממש ליד הטלפון הכחול עם האוזנייה . עניתי לכל השיחות שהתקבלו החל מהיום ב 11 בבוקר למספר 0525538752 או למספר 039509366 כפי שהתחייבתי . כפי שציינתי קודם , אין לי בעיה לספק מענה בשעות האלו או בפלאפון שלי בכל שעה . יותר טוב מזה ? אתה לא חייגת אליי היום וקשה לך להודות בכך , אז מה אתה רוצה שאעשה ? אתה עוד יכול לתקן את הנ"ל אם רק תתקשר ... אם לא תתקשר שום דבר לא יתוקן כי לא אדע מה התקלה . אתה בא אליי בטענות שאני לא עונה , תתקשר עכשיו ותופתע לגלות שאני עונה גם מעבר לשעות הפעילות ולפעמים עד 10:00 אני יושב כאן בראשון לציון במקום לנסוע הביתה . האתר שלנו נועד למען הלקוח ואך ורק למענו , אם לא הבנת את זה אז עכשיו אתה מבין . בכל אופן תרים טלפון , אני מחכה . |
ציטוט:
ואין לי ממש מה לדבר איתך =\ איתך סיימתי כאן , רק רציתי להבעיר כמה דברים . ואולי היום אני טועה כי היתקשרתי רק אחרי בצפר(1:30 בערך) וחיכתי 7 שניות ולא ענית וחוץ מזה לא ניסיתי היום להתקשר אלייך ממש כי כבר הבאדתי את גבות הטעם הטוב , ובימים האחרים אני יכול להתערב איתך שלא ענית לי , אולי היום אתה צודק אבל אתמול ובעבר אני צודק . זהו כאן סיימתי . הודעה זו הייתה אמורה להעביר למעוניינים בך , שלא יסתכלו בכריכה (בעיצוב , בזה שיש לכם משרד, וכולי)אלה מה שמבפנים איך היא באמת פועלת , איך השרת איך התמיכה בזמן אמת . אז יום טוב לכולם :) |
תקן את השגיאות.
קשה להבין מה רשום בכלל. ולא נראה לי שליאור או כל מי שקשור לפרוייקט הנ"ל לא תומך כרצוי . הם אנשים רציניים מאוד, עם חברה ממש מדהימה . תנסה שוב, במקום לרוץ להוסטס ולפתוח ביקורת. שוב, מעיד על כך שהוסטס אכן ילדי גנון. |
ציטוט:
הייתי חוזר אלייך . בכל אופן , זכותך . אבל אין לך זכות להעביר ביקורת על סמך תמיכה באיי סי קיו ועל זמן המתנה של 7 שניות על הקו ואפילו אי השארת הודעה. בכל אופן כפי שציינתי , עד שלא תתקיים פנייה מסודרת בטלפון או בפלאפון לא תינתן תגובה . זה כמו שתבוא בתלונות לסלקום לפני שדיברת עם המוקד שלהם ב *123 לא כך ? |
ציטוט:
אוקיי בו תראה לי שגיאת כתיב . ומה הוא משקר מי כתב לו "איי" בחיים שלי לא כתבתי "איי" טוב שהוא לא משקר אם הוא צודק שיצלם מסך בחיים אבל בחיים שלי לא כתבתי ככה ואתה חמוד בוא תראה לי שגיאות כתיב , אולי יש לי כמה אחדות אבל זה בגלל המיהרות . וגן הוסטס נו דיי לבלבל לי תשכל . מה הקשר לרוץ לספר להוסטס חאלאס לז**ן תשכל חאלאס כבר! נמאס לי ממכם והוא בכלל לא רציני בכלל התנסת אצלו שאתה אומר? לא אז אל תגיד סתם , ליאור בנאדם רציני נו תראו תחנפן הזה , גן הוסטס בתחת שלי(סליחה על המילים :P) תראה את עצמך? אתה בעצמך יכול לנהל גן , מתחנף נו תתחנף גם לילדים הגן . ואם הוסטס גן? למה אתה בגן ? לא שאני יבין הוסטס הוא גן לא?למה אתה נמצא בגן?נראה לי שאתה "עברת" את הגיל הזה לא? אז חאלאס לז**ן לי תשכל . וצאו כבר אל תתערבו בכל דבר ותגידו "גן הוסטס , גן הוסטס" חרשתם על זה כבר חרשתם! ובקשר לליאור , לא השראתי תא קולי כי אני לא יבזבז כסף על זה , אומנם זה לא הרבה אבל זכותי לא? אני יעשה בכספי - מה שבראשי . ואיזה סמך לא קראת תביקורת כמה בעיות עשית לי? כמה? יאללה דיי אין לי כוח עליכם , מקווה שקיבלתם מסר , וכל מי שרוצה לפנות עליהם שיחשוב פעמיים ולא יגיד נו יאלה מה הוא כבר מבין . אני אישית בחיים לא אהיה בחברה הזאת - אני רק בני , בני הבנאדם הכי טוב לדעתי בפורום הזה . אפשר לנעול למה אין לי כוח כל אחד פה מתחנף . |
ציטוט:
אף אחד לא דיבר על גנון , האדם היחיד שעושה פה גנון זה אתה . אתה היחידי שמקלל פה . הכי נוח לך שינעלו , כי כולם פה יודעים שאם לא מתקשרים לא מקבלים תמיכה . זה כמו שתשלח ל 012 אימייל ויבקשו ממך להתקשר ותרוץ להוסטס , אותו הדבר בדיוק . בכל אופן אני לא רואה פה משום הביקורת כי אין לה ביסוס כמו קיום שיחת טלפון הא וד"א , להשאיר הודעה בתא הקולי זה בדיוק חצי שקל אפילו לא וגם זה תלוי באורכה של ההודעה . לשלם 80-90-100 שקל על שרת משחק יש לך אבל אין לך חצי שקל אולי 20 אגורות להשארת הודעה ? נו באמת . די לחפש תירוצים . בנוגע לאיי - סתם נתתי דוגמא , אתה פשוט מעדיף להתחמק ולשחק בגנון של "תוכיח" . בבקשה , זה לא יתן לך כלום . |
ציטוט:
וזה לא נקרא קללה אני פשוט מראה מה הוא עושה , הכי נוח לי שינעלו? כי אין לי טעם לדבר איתך אתה שקרן ונוכל , הרי אני יגיב אתה תענה לי אני יענה לך וכך זה לא ייגמר לעולם , אז אני אומר למה שלא נגמור את זה כאן , אבל אם אתה רוצה בכיף בוא נמשיך . התקשרתי אלייך בפעם המאה לא ראיית בהודעה שלי? למה לא ראית כי לא קראת! אם תקרא תראה שכתוב שדיברתי איתך . ויש ביסוס תסתכל שנית בבקשה , אוקיי אתה כבר נכנס לעניינים שלי סליחה? סליחה אתה ממש אבל ממש ממש חצוץ , אני יעשה בכספי מה שאני רוצה ואם אני רוצה לשלם 90 שקל על שרת משחק ולא רוצה להשקיע עוד שקל וחצי על משהו שבכלל אני לא צריך להוציא אליו גרושים! זה שאתה לא עונה לי אני צריך לקבל עוד עונש?לבזבז כסף? אתה ממש חצוף גם תכנס לפרטים האיישים שלי ! אני לא נכנסתי לפרטיות שלך! אתה גם תגיד לי מה לעשות בכסף חח הצחקת אותי , ואולי אין לי כסף לזה מאיפה אתה יודע? אולי אני מוגבל בשיחות טלפון? ולא השארתי בגלל שלא מספיק שאתה לא עונה לי גם אני צריך לבזבז כסף על תא קולי , אוקיי עונש כפול יפה מצידך . אתה לא צריך לסמוך על זה שהוא ישיאר לך תא קולי , אולי אין לו כסף לזה? ולשרת יש לו . זה בכלל אבל בכלל לא אמור להיות עניינך . |
ציטוט:
אז זה גם לא ענייני לספק תמיכה למי שלא פונה אלינו בצורה טלפונית . אתה לא חדש בחברה ואתה יודע טוב מאוד שהתמיכה מתבצעת טלפונית בלבד . איפה הביקורת כאן אם אין תלונה על חוסר מענה טלפוני ? אני מתכון לכך שתשאיר הודעה או לפחות אם לא היה מענה לאחר 7 שניות של המתנה , על מספר שבכלל לא פעיל . אתה גם : א. מתלונן על אי מתן שירות בזמן שרצית שירות בדרך אינה מקובלת בחברתנו - איי סי קיו . ב. לא מתקשר למספר הנכון כמופיע באתר האינטרנט שלנו שנועד בין היתר לעדכן את לקוחותינו . ג. קורא לי רמאי ונוכל בזמן שהשירות שלך פועל בצורה תקינה , הוצאה לך קבלה על שמך ויש מענה בשעות מוגדרות , אפילו עכשיו . שאלוהים יעזור ! |
לא אמשיך את הדיון הזה.
וכן , התניסיתי אצלו . איזה חנפנות , אני לא רואה פה שום חנפנות .ץ אתה בא לפה, מבלבל ת'ביצים שהוא לא נותן תמיכה . תשאיר הודעה בממתינה אם אכן התקשרת . וכן , אני לדעתי "עברתי" את הגיל הזה . והיום רק באתי לבדוק מה מי מו . ובאמת הוסטס התדרדרו . עזוב , עדיך שינעלו . אתה רוצה להמשיך אטת הויכוח בינינו ? הודעה פרטית בבקשה . המשך יום נעים . |
ליאור יש לי שאלה,
למה אתה לא יכול לבוא לקראת הלקוח ולהתחבר לאיסיקיו\מסנג'ר ולתת לו תמיכה? הרי הוא משלם לך איפה הטיפת כבוד לשך ללקוח אני בכלל לא אומר שהוא צודק שהוא לא התקשר או שלא השאיר הודעה אבל במקום לריב איתו שעות אתה מתחבר למסנגר שניה ושואל מה הבעיה...למה להגיע למצבים כאלו? אף פעם לא שמעת על "להתגמש עם הלקוח"? תבוא לקראתו סך הכל אם הוא יהיה מרוצה ממך הוא ימשיך איתך עוד ועוד חודשים מה המטרה שלך? להרוס לו תחיים בחודש הזה להגיד לו "לא התקשרת אין תמיכה" ושסוף החודש הוא יעזוב אותך? אני בטוח שלא אז תתתבגר כבר ותפסיק תקטעים האלו עם הלקוחות תלמד לתת תמיכה זה חלק חשוב ביחס בין הלקוח לבינך. אז הוא לא רוצה לבזבז כסף על שיחות אתה לא יכול לבוא לקראתו? ושוב אני לא אומר שהוא צודק. |
ציטוט:
טל , לא אמרתי שהוא לא יקבל תמיכה בכלל . אבל איך אני בדיוק אמור לדעת שלקוח צריך תמיכה אם אני לא מחובר לאיי סי קיו או למסנג'ר ? שמע ,אני אדם עובד , אני חוסך עכשיו כסף ללימודים של ניהול רשתות על מנת לרכוש מקצוע כזה , אני כל היום בטלפונים ואני כל היום בריצות ואין לי זמן להתחבר לאיי סי קיו . לעומת זאת אם מתבצעת שיחה בטלפון אני רושם את הפנייה ובמקרה ואפשרי אני מטפל בה ללא שום צורך בעיכוב , אפילו במקום . אין לי אפשרות לתמוך בלקוח אם הוא לא משאיר הודעה שאפילו תכיל מספר טלפון או "ליאור השארתי לך פירוט בהודעה פרטית בהוסטס או באיי סי קיו תחזור אליי" .. אתה לא יכול לבוא אליי בטענות ולהגיד לי שאני לא בסדר בזמן שאני לא יכול לדעת שללקוח יש בעיה . |
ציטוט:
תראה אני לא יודע מה איתך אבל במידה ויש לי תקלות עם לקוחות אני רק לומד מזה ומתקן בעתיד. אולי תלמד מזה ותהפוך תביקורת הזאת לביקורת בונה ואולי תשים 3-5 שעות ביום תומך באיסיקיו? תחשוב על זה אתה לא חייב לענות בקשר לזה רק תחשוב, אם עם התומך הזה הצלחת לרצות שתיים שלוש לקוחות אז עשית את שלך. תלמד משפט שלמדתי: לקוח מרוצה מספר לחבר לקוח לא מרוצה מספר ל10 חברים |
תאמת ? לא ניראה לי שליאור יעשה דבר כזה .
אני מכיר תבנאדם הרבה זמן ולא ניראה לי שהוא מסוגל להגיע לרמה כזאת. אבל אם אתה אומר , אז לא נתווכח איתך . |
ציטוט:
|
ציטוט:
|
ציטוט:
אבל זה לא ממש ככה לקוח מרוצה מספר לחבר לקוח לא מרוצה מספר לכל מי שיכול(הורס תמשפט חח) |
ציטוט:
עדיך להשאיר את זה שמישהו חכם יותר ממני וממך אמר וזהו;) |
כעיקרון, ליאור, אני ממש ממש מעריך אותך ואוהב אותך.
אתה בנאדם זהב! פשוט 10! אבל לדעתי אתה לא ממש צודק.. בכל מקרה למה אתם בכלל מתווכחים פה?! יכולת להתחבר לאיסי או למסנג'ר, לסגור איתו את הכל וזהו במקום לריב. אני בדעה של טל. |
אני לא מכיר אישית אף אחד.אבל זה הפך להרגל לא יפה,שכל דבר קטן שהלקוח טיפה לא מרוצה הוא ישר רץ להוסטס,במקום לדבר אם בעל החברה ולפתור את הבעיה יפה
|
לדעתי ליאור מנסה, אבל לא כולכך הולך לו אם לקוחות,
וליאור דיי צודק בקטע הזה, בד"א יוגב היית נותן ביקורות מצויינות על אקסטים סרב לא? , |
ציטוט:
למה אתה רואה את 012 מתחברים ל ICQ ? אויש נו באמת . איך אני אדע שיש לו תקלה בדיוק אם אני לא נכנס ? שלא יקטין ראש , שיגדיל . אם הוא היה שולח מייל זה היה מגיע גם לפלאפון שלי . admin@extreme-serv.co.il |
בס"ד
מצטער מאוד לשמוע, מוריד משם של החברה!! אבל אני עדיין,חושב חברה רצינית שהיה בהצלחה... |
ציטוט:
כל הזמן אתה משווה בינהם, תשווה בין מישהו פחות או יותר ברמה שלך ולא במליון דרגות מעלייך. |
ציטוט:
אני רק נותן דוגמא . |
דבר אחד אני לא מבין מכל הויכוח הזה.
ליאור, למה לעזעזל הוא צריך להתקשר אליך כל זמן שהחברה שלך נכשלת בלספק שרת משחק איכותי? |
ציטוט:
איך אני בדיוק אדע שיש לו בעיה בשרת המשחק או הוא לא מחייג אליי ? אני מרגיש שאני טוחן את האשכול ואתם לא מבינים למה אני מתכון בעצם . תחשבו שאתם יודעים שהשרת עובד מצויין , אתם רואים אותו אונליין ועובדים כרגיל . אבל מה ? הלקוח לא מדווח לכם על התקלה אתם פותחים את האקספלורר בכתובת הזו ורואים ביקורת שכזו . מה אני אמור לעשות בדיוק אם לא קיבלתי דיווח על התקלה ? ואל תגידו לי על העצלנות להיכנס לאיי סי קיו כי אני בדרך כלל לא נכנס לשם .. מלבד זאת , שהתמיכהבאיי סי קיו לא מצויינת באתר בכלל וגם לא התחייבתי לתמוך שם . אל תגידו לי שאני ילד קטן , כי מי שמתעצל לשלוח אפילו E-MAIL או להרים צילצול ולבזבז עליי 10 אגורות בשביל לדווח שיש לו תקלה כבר לא אחראי . |
ציטוט:
ומה לגבי מה שהוא אומר.. שהוא התקשר אליך וכו'.. זה שקר? [אני רציני שואל..] |
נירא כמו שיחת אי סי קיו...
זה נישמע מפגר שלקוח יתקשר ויגיד שהוא לא התקשר? משהו לא נישמע טוב.. למה שהוא ירצה להרוס לך הוא הרי היה מרוצה בהתחלה? ככה שמשהו לא נירא לי.. |
ליאור האמת שאני גם מעריך אותך וכ'
אבל שעבדתי איתך לא אהבתי גם את הצורת עבודה שלך כל לקוח שמתקשר אלייך אתה אומר לו אני בחוץ תקשר עוד שעה תקשר עוד שעתיים או שאתה עובד או שלא ! זה עסק זה לא צחוק ! וגם שהוא מתקשר אלייך לפלאפון אתה מנתק לו טלפונים בפנים כדי שהוא יתקשר למשרד וגם אין לך רשימה מסודרת של הלקוחות שהייתי מנהל את וובס ישראל הכל היה אצלי טיפ טופ תשאל פה כל לקוח ולקוח ארגנתי לו תוך שניות מה שהוא צריך היה רשימת לקוחות מסודרת לא היה טענות לא כלום . אתה חייב לעבוד ולעזור לכל לקוח ולקוח באותה שניה ! ולא כל פעם להגיד לו עוד שעה עוד שעתיים זה נמאס כבר . זה חלק מהעניין שלא אהבתי לעבוד אצלך רק בגלל זה עזבתי . |
ציטוט:
ליאור באמת אתה לא מבין שהביקורות האלו כל פעם מחדש דוחפים אותך עוד ועוד לבור? תפסיק כבר עם המשרד ועם כל החראטות האלו ותשלם לכמה תומכים שיעשו מהפכה אצלך התמיכה שלך כמו שאומרים כאן וכמו שאני יודע בתור לקוח לשעבר לא מתקרבת ל"סבירה" אפילו. אז באמת אתה כבר בן 18 תיקח תעצמך בידיים ואל תחשוב שאנשים מנסים לפגוע בך ותתחיל לקחת את זה ברצינות הקו בזק, המשרד וכל הבולשיט הזה כבר מממזמן לא עושה רושם עלינו פה, איך הצפונבונים אומרים "זה כבר פסה":p אז באמת עכשיו ברצינות אתה חושב שכולם רוצים להפיל אותך כיאלו אתה איזה מתחרה גדול אבל אתה לא בשביל כמה אנשים פה אתה כולה עוד חברה. לכן אם אתה חושב שלא מפסיקים לתת עלייך ביקורות רעות ולהגיד כמה שאתה לא אחראי ולא להגיב לביקורות הטובות רק בגלל שמנסים להפיל אותך תצא מזה, אנשים מבינים שאם מישהו נתן עלייך ביקורת טובה זה מכוון שנתת לו איזה צ'ופר או משהו. אז תיקח את הביקורות האלו ברצינות ואפילו אם הם מנסות להפיל אותך תהפוך אותם לביקורות בונות כדי שלאנשים לא יהיה מה להגיד והם ייחפשו מתחת לאבנים דברים. מקווה שתיקח את הדברים שלי ברצינות אין לי שום אינטרס בהודעה הזאת לפגוע בך רק תשתנה כבר, זה כבר ניהיה באמת מוגזם כל הביקורות האלו. טל. |
ציטוט:
וגם לא היה לי אפעם אל מה להתלונן בכל החודש לא היו לי נפילות בכלל . איחוד -הורס חבל אבירן הייתה לך אחלה של חברה - רסתה אותה בגלל האיחוד , ואף פרשת . אני אישית מאוד נהנתי אצלך שהייתה לי בעיה קטנה התקשרתי אלייך הפנת לי את kogo תוך דקה בא אליי לאיסקיו. לא תוך שעה, כמו שאתה(ליאור) אמרת ליי להתקשר אלייך עוד שעה או אמרת לי שאתה אצל חברים וכו אפעם אבירן לא אמר לי את זה. ואצלך ליאור זה תמיד ככה , אני מתקשר אלייך(ליאור כמובן חח) ואתה לא יודע שאני מתקשר כי הפלאפון שלו מכובה או משהו אבל אני יודע שאני מתקשר ולפעמים אתה עונה ולפעמים אתה לא , כאשר אתה עונה לי ליאור אתה אומר לי אל תדאג אני עכשיו לא בבית עוד שעה או שעתיים אני יגיע ויסדר לך . אתה מבין?. זו בעיה שבמשך חודש לא הייתה לי אצל אבירן במשך חודש , ואבירן אפילו יכול להגיד לך שאני באתי אלייך רק בגללו(בגלל אבירן). ותבין אחי אצל אבירן זה היה חודש שלא היו לי בעיות כאלה , אצל זה תוך שבוע היו בעיות כאלה . שלא תבין לא נכון , שאני בא בטענות או משהו , פשוט אני אומר כמו שכולם אומרים פה תפסיק להשקיע במשרד ודברים שלא כ"כ חשובים! הלקוח לא יסתכל על זה אם יש לך משרד או לא זה לא מעניין אותו כי ממלא הוא לא יגיע למשרד שלך הוא משלם למשל 90 שקל עד שהוא יגיע למשרד הדלק יעלה יותר . אז במקום להשקיע כסף בזה תשקיע בתומכים ותנסה לפנות יותר זמן "עסק זה לא צחוק" והמשפט שהכי אהבתי זה "לקוח מרוצה מספר לחבר לקוח לא מרוצה מספר ל10 חברים" חחח אהבתי . ובלי להעליב אותך ליאור , אצלך אבירן הרגשתי הכי טוב , ואני מזה מבואס מזה שהוא עזב , תמיד המלצתי לחברים שלי שיש להם cz - מקורי כן? שיקנו ממנו . אבל בדיוק התחילה ההתאחדות שהם כבר לא רצו לקנות . אני לא בא ממקום רע , אלה טוב שתדע מה לשפר . |
ליאור מטרני :\
לא מתפלא :\ |
ליאור בוא נניח שאתה צודק OK?
קח הצעה שלי תעזוב את כל הבולשיט בצד, תפתח ICQ/MSNM תתמוך גם שם, שהלקוחות שלך יהיו מרוצים גם אם לא התחייבת לזה, לדעתי אתה רק מפסיד מכל הסיפור. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 12:26. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ