![]() |
מחפש - המלצות למקדם אתרים
היי,
אני מעוניין לקדם אתר בביטוי די תחרותי ולצערי הרב גיליתי שהשוק מפוצץ במקדמי אתרים מקצועיים וחובבנים, זולים ויקרים, חוקיים ושחורים וכו'.. במיוחד שבתחום הזה לא ניתן לדעת באמת מה מקדם האתרים עשה וכמה הוא עבד אם בכלל, בנוסף מה שעוד מציק לי הוא שלא ניתן לשלם לפי תוצאות. הייתי מעוניין לקבל המלצות למקדמי אתרים וכמה שיותר פרטים: איזה ביטוי קידמו לך, כמה עלה כמה זמן לקח וכו'.. תודה! |
האמת שאני מסכים איתך, היום כל מי שמחליף קישורים קורא לעצמו מקדם.
במידה ואתה רציני, אשמח לדבר איתך באופן שוטף ולקבל ממך פרטים על העבודה. משם נתקדם. |
ציטוט:
|
ציטוט:
עכשיו, נניח שיש 100 מתחרים על הביטוי, הרי כפי הגדרתך "זה בערך העבודה" כולם עושים פחות או יותר את אותם הדברים, חלק יותר וחלק פחות. במקרה כזה, רק אחד מנצח וכולם נכשלים. ותנסה לנחש לבד מי מנצח - זה שלא עושה מה שכולם עושים, אלא למד לנצח את המתחרים (לא את גוגל) לא בדרכים של המתחרים. ללכת אחרי העדר כל עז יכול.. |
ציטוט:
הכל תלוי בכמות ההשקעה שלך. אני פשוט לא סובל מקדמי אתרים שחושבים שהם כותבים קוד באסמבלר - כולה לקדם אתר, לא אומר שאין עבודה, אבל זה רחוק מאוד ממדע טילים - יש אוסף פעולות שצריך לבצע, וזהו - מי שמתמיד ולא משחק - מנצח. זהו. |
ציטוט:
|
ציטוט:
אולי אתה חושב שאתה עושה דברים שונה או מיוחדים, אבל בלי הדברים הרגילים לא היית מתקדם, התחום מלא ספקולציות בנוגע למה טוב ומה לא, אבל הדברים הרגילים עובדים - ועובדים מצויין - הכל תלוי אם אתה עובד - ואם התשובה היא כן - אתה תהיה למעלה (נקודה). מה יש לך לעשות יצירתי? מה פתחת עוד בלוג? מה עוד? פרסמת עוד מאמר... אהה כן שמת תגית H1 בכותרת ושיחקת קצת עם האופטימיזציה של האתר. אין קסמים - אתה תעבוד אתה תתקדם - לא תעבוד אתה לא תתקדם (נקודה). |
ציטוט:
|
ציטוט:
עכשיו אם נעזוב לרגע את העובדות, מבחינה הגיונית, זה שאתה ועוד 1000 יעשו את אותו דבר, מה יבדיל ביניכם? להגיד לך מה אני עושה שונה? זה אני לא אגיד, רק בוא נגיד שיש המון דברים מעבר לדברים הבסיסיים שאפשר לעשות. |
ציטוט:
מבחינה הגיונית זה שעובד יותר הדירוג שלו יהיה יותר גבוה. מה אתה עושה שאנשים אחרים לא עושים ?
עברתי על האתרים שאתה מקדם, אתה לא משתמש לפחות לא בתחום האופטימיזציה בדברים מיוחדים... אז מה מעבר ?
ברור שיש דברים שפיספסתי, ויש עוד הרבה שיטות גלויות שכל אחד יכול לאסוף במיליוני פורומי הקידום הקיימים, אבל השורה התחתונה היא שכולם עושים אותו דבר ומי שעושה הכי הרבה מניפולציות על האלגוריתם מיון של גוגל - מופיע קודם. וזה לא סותר את מה שאמרתי - אתר שיקודם ( מבחינת פעולות ) יותר ממך - יהיה ממוקם במקום טוב יותר - זאת עובדה קיימת. זהו בעצם תחום הקידום על רגל אחת וזה הסיבה שהוא יקר, ככל שמשלמים יותר - למקדם האתר יש יותר מרווח זמן ( עלות זמן-תקציב ) לעשות פעולות קידום. אין פה מדע טילים, אין פה כתיבת קוד בשפת סף אסמבלית - והעניין לא מסובך, יש אוסף פעולות שצריך לבצע, ועדיף כמה שיותר. בזה סיימתי את הדיון - מי שחושב אחרת - שיבושם לו. |
ציטוט:
ציטוט:
ציטוט:
ציטוט:
עדיף כמה שיותר? ובכן, אם חשקה נפשך בבעיטה מגוגל - לך על זה. |
ציטוט:
ד"א ה BOLD זה מה שחברך הד"ר השני עושה באתרים שלו מסביב למילת מפתח - "סוד הקסם" כבר אמרנו? בא לא ניכנס לוויכוח על איזה זירות אני מקדם ואם הם תחרותיות או לא, בלי שום קשר אני מאמין שאני גם מקדם יותר אתרים ממך, בכל זירה גם בארץ וגם בחול ( עולמי / ארצות ערב / קנדה / צרפת ) ואני מאמין שאני מצליח דיי טוב אם נשפוט לפי מה שגוגל מדרג. לא באתי לפה להתנצח, באתי לומר את האמת המרה, 2012 או לא, יש אוסף פעולות מוגדרות שצריך לבצע, מי שעובד מרוויח וזה הנקודה הסופית ובאמת שאין לאף אחד מה להתווכח, אלא אם כן תביא לי פה משהו שאתה עושה שזה מוכח לאחר מחקר על כמה וכמה אתרים שעובד ואני לא ימצא לך את זה ב 1000 פורומים שונים - מה שקשה לי להאמין שיקרה. היום הכל פתוח, הכל גלוי, מי שרוצה לעבוד צריך לעבוד, אין קסמים ואין שיטות בלעדיות - זאת הנקודה הסופית והמרה שאני מנסה להגיע אליה איתכם. |
ציטוט:
|
הנושא אולי לא הכי מתאים לפורום קידום ושיווק, ובכל זאת, הנושא פתח כאן דיון עם משתמשים שחבל שהם לא מגיבים ביותר נושאים אחרים גם כי הרבה משתמשים אחרים יכולים ללמוד מהם.
התגובות שלא העשירו והוסיפו דברים לדיון נמחקו - נערכו כמה תגובות, אבל חוץ מזה - סוף סוף דיון בפורום שהשאלה המרכזית שלו היא לא "למה האתר שלי נעלם מגוגל/Adsense" או "איזה תוכנית שותפים הכי עדיפה?". הנושא נשאר פתוח מתוך מטרה להמשיך ולהעשיר את הדיון הפורה בנוגע לדמות מקדם האתרים כיום |קורץ| (ולא לשכוח שככה גם גולשים חדשים שיחפשו מקדמי אתרים גם יראו שאתם מבינים, בוגרים ורציניים ויפנו אליכם!). |
דניאל, הכל כמובן ברוח טובה, אין צורך להילחץ..
|
ציטוט:
|
אני חושב שהמילה "מקדם אתרים" נהוגה לכנות אדם בעל ידע וניסיון בתחום - על זה גם התשלום, ולא על ילד שעובד מתוך מסמך וורד.
|
ציטוט:
אתה משלם על הניסיון שלו, על זה שאתה לא חי את התחום וזה תחום המקצועיות שלו, מה שילד בן 13 עם מסמך וורד יקבל ויעשה ב 150 שעות אתה יכול בעזרת הניסיון והמקצועיות שלך ( במידה ואתה עובד נכון וחי את התחום ) לסגור ב 10 שעות - ועל זה אתה גובה מעבר לשכר המינימום - אבל זה לא שאתה משקיע יותר מידי מחשבה - אתה פשוט מקצועי בתחום שלך ויש לך ניסיון. ועל זה נאמר אין החכם כבעל ניסיון :) ציטוט:
איך ? הסוד פשוט - יש לו אתר אחד לקדם והוא ישקיע את כל זמנו בזה ואתה תהיה עסוק עם פרוייקטים מגוונים ולא תוכל להשקיע כמוהו. ציטוט:
את הדוגמא של האינסטלטור, המשפץ וכל שאר בעלי המקצועות החופשיים אפשר להכניס לאותה קטגוריה - הם גובים את התשלום לפי הניסיון והידע שלהם - מה שלך יקח 100 שעות להם יקח 10% - על זה אתה משלם ביוקר, תחום קידום האתרים לא רחוק מזה. בהצלחה לכולם ! |
ציטוט:
|
ציטוט:
למה לשלם לאינסטלטור ? כי לא תצליח למצוא ילדים שיודעים מה שאינסטלטור יודע על צנרת. |
ציטוט:
אני לא מתווכח על השאלה "למה להביא אינסטלטור לטפל בצנרת ולא לעשות לבד" אני מדבר על העיקרון שכל אחד יכול לעשות את עבודת האינסטלטור, לא צריך להיות גאון הדור בשביל זה ולא צריך יותר מידי ללמוד, יש אוסף תקלות ופתרונות אליהם - טיפה ניסיון ואתה יכול לקרוא לעצמך אחלה אינסטלטור - כנ"ל בקידום אתרים. שבא איש מקצוע ואומר "האמת שאני מסכים איתך, היום כל מי שמחליף קישורים קורא לעצמו מקדם." אז אני אומר שזה קצת מפריע לי שעושים מעבודת הקידום כזה סיפור או תורה מסיני - מדובר באוסף פעולות שמפורסמות בכל פורום קידום ובמליון מאמרים בארץ ובחו"ל שבהם מתוארים הפעולות שצריך לנקוט בהם ע"מ לקדם את האתר - מי שעושה אותם יותר ומשקיע - מתקדם. שאתה מקדם אתר אתה לא בונה קוד, לא כותב בשפת סף ולא בונה טילים - אתה בסך הכל בנאדם שמסובב בורג וקורא לעצמו אינסטלטור. שמח מאוד שזה מעצבן אותכם ואתם לא מסכימים עם זה - אין לי מושג מה הסיבות לכך - אבל זאת המציאות, קשה ככל שתהיה ואומר את זה "מקדם אתרים" או בשפה שלי "אינסטלטור מתקדם" :) |
שאלה לי אליך : מדוע בצבא משקיעים כ"כ הרבה משאבים ע"מ להכשיר יחידות מיוחדות?
הרי זה בסך הכל יש אוסף פעולות שצריך לבצע, זה הכל. ובכלל לא מבין את את הדבר הזה שצריך ללמוד לטסט, בסך הכל צריך לנהוג! ציטוט:
אתה עושה מה שכל המתחרים שלך עושים, ולכן ציון הרלוונטיות זהה עם הפרשים קטנים, וגוגל מציג למעלה את זה שהכי פחות גורע. אם אתה מצליח לרשום מסמך וורד, להביא לילד בן 13 ולשלם שכר מנימום ולנצח את המתחרים בזירות תחרותיות - אתה גאון, באמת. |
ציטוט:
בדיוק מה שאני עושה :) ובדיוק מה שהחברות קידום שאני נותן להם שירותים עושים :) בדיוק מה שכל חברה עולמית עושה :) מפרסמים מודעה - דרוש סטודנט שחי ונושם אינטרנט - לוקחים בחור/ה אומרים לו חביבי א' ב' ג' ד' - היעדים שלך הם א' ב' ג' ד' ויושבים לצפות בקסם... אתה רוצה לומר לי שהאנשים שהחברות קידום שוכרות הם "אינסטלטורים מתקדמים" ? |
ציטוט:
|
ציטוט:
|
ציטוט:
ציטוט:
|
ציטוט:
הדרך שאתה מתאר, טובה כמעט לכל שוק פרט לקידום אתרים. איך אמר ג'ף בזוס "אנחנו עוקבים אחר המתחרים שלנו, לומדים מהם, צופים בדברים שהם עושים למען לקוחותיהם - ואז מעתיקים אותם כמיטב יכולתנו." אם אתה מקדם אתר, עוקב אחר המתחרה שלך (עוד בזבוז אנרגיה) ועושה בדיוק מה שהוא עושה - נועדת לכישלון. יכול להיות שכרגע אתה במיקומים טובים, כי המתחרים שלך עושים בדיוק כמוך כמו שרשמת, אבל אתה עושה קצת פחות נזק. למדתי כי את ההצלחה יש למדוד על-פי המכשולים שאדם היה צריך להתגבר עליהם בעת שניסה להצליח, יותר משיש למדוד על-פי המקום שאליו הגיע. יש הרבה ליצנים בתחום, כמו בכל תחום. |
ציטוט:
עדיין לא הבאת פה הוכחה שאתה עובד בצורה שונה או שאתה מקדם אתרים בעזרת כלים שונים או יכולת אל-טבעית - אז תן לי להסיק מכך שגם אתה עובד באותם כלים כמו כולם - זה לא בושה להודות באמת - באמת ! :) העובדות בשטח הם שאני מקדם - אני נמצא ברוב הביטויים שאני מקדם במקום הראשון, לא אשקר אני לא קוסם - אני עובד על זה קשה, אבל היי! זה העבודה שלי! על זה אני גובה תשלום! אני מאוד מקצועי במה שאני עושה - ומאוד בטוח בעצמי - "נועדת לכישלון" - את הפידבקים שלך אני לא צריך, אז וותר - אני מקבל את שלי מגוגל ;) אגב, אין צורך בציטוטים - הציטוטים לא הופכים אותך לחכם. |
ציטוט:
|
ציטוט:
בכל האשכול הזה לא הבאת הוכחה אחת לטענה שלך, זה בדיוק העניין - ואם עברת את גיל 13 אתה בטח יודע שלהכנס לוויכוח עם טענה שאתה יודע בוודאות שהיא לא נכונה, זה לא חכם במיוחד. אתה רוצה לומר שאתה לא כותב מאמרים ? שאתה לא מפרסם טקסטים בבלוגים ? שאתה לא עושה החלפות קישורים ? שאתה לא עובד על האופטימיזציה באתר ? אתה יכול להמשיך לקרוא לשיטה ליצנים - אבל הליצנים פה ומרושתים בכל המקומות הראשונים ולא חושבים את עצמם כקוסמים. אגב, סתם בשביל העניין - ה 2 מקדמות אתרים הכי מהירות שאני מכיר - אחת עבדה כעו"ד בעבר, והשנייה סיימה בדיוק תואר בפסיכולוגיה - באו למשרד, קיבלו הוראות, עבדו בזריזות, עמדו ביעדים והצליחו. ההצלחה שלהם נמדדה בתוצאות ( מקום 6 במילה "קידום אתרים" בחצי שנה זה מספיק טוב?!? ) |
ציטוט:
ובשביל זה, אני צריך לעשות דברים בדרך שונה מהמתחרים. בזירות סופר תחרותיות, יש עוד מאות אם לא אלפי מקדמי אתרים שעושים בדיוק מה שאתה עושה ואולי אפילו טוב יותר, במקרה כזה כמדומני לא יעזור רשימת מטלות, בפעם האחרונה שבדקתי בעמוד הראשי יש מקום רק ל10. |
ציטוט:
ואני אשאל בצורה ישירה הפעם שתוכל לענות.
אני באמת אשמח אם תענה על זה, אם אתה באמת מגיע לתוצאות בקידום ואתה יודע מה אתה עושה אני מאוד יופתע אם תענה פה בשלילה על הדברים - כי בתור תוכניתן אני אומר לך - אלו הפרמטרים שגוגל יכולים ועוקבים אחריהם בעיקר - על בסיס הדברים האלו נבנה הקידום וככל שיש יותר הרי זה משובח. |
אתה לא מפרסם מאמרים באתרי מאמרים? - לא.
אתה לא כותב תוכן ( מאמרים / דפי תוכן ) לאתר שאתה מקדם? - בין היתר, תלוי. אתה לא עושה אופטימיזציה לאתר? - מקדם אתרים שלא עושה אופטימזציה זה כמו צלם שלא מצלם. אתה לא מפרסם בבלוגים ופורומים? - לא אתה לא מחליף קישורים? - אתה מכיר אתר שיכול להתקיים ללא קישורים? |
אם הבנתי את שניכם נכון, אני חושב שבסופו של דבר שניכם מדברים על אותו הדבר מזוויות שונות - וזה לחלוטין לא נוגד אחד את השני.
אתה (חי (?)) מצביע על העובדה שכמו שגוגל עובד על פי סט קבוע של חוקים וכללים שעל פי הם הוא קובע את המיקום, ומכיוון שיש כבר יחסית הרבה מאוד ניסיון בתחום המעורפל שנקרא "קידום אתרים", אז אפשר לפשט את כל העניין ולהסביר למישהו - "אם תרשם לכל ה-Web Directories, תרשום כמה מאמרים שונים ותפרסם אותם באתרי מאמרים נחשבים ותמקם את הקישורים בתוכן בצורה רלוונטית, תכתוב תוכן בנושאים קשורים, תדאג להשיג כמה שיותר קישורים" - ברור שהאתר זה יתקדם בגוגל. ומכיוון שזה אוסף של פעולות, אם אדם ישקיע בהם יותר זמן (וגם יהיה לו יותר ניסיון בביצוע שלהם) - אז הוא יתקדם מהר יותר. מצד שני, אתה (שלומי) ו-kondason טוענים שלהעתיק את הפעולות של המתחרה לא יעזור - אלא צריך גם לתפוס יוזמה, לצבור ניסיון ורק ככה תוכל להגיע לתוצאות. שבסופו של דבר, אם אתה מקום ראשון כרגע - אז במקרה אתה והמתחרה שלך כנראה פועלים על אותו סט הוראות. אבל אל תצפה לשמור על המיקום שלך לזמן רב ככה. אלו שתי דרכים שמשלימות האחת את השנייה - בכל פרוייקט של קידום אתר אתה מבצע את הפעולות המונוטוניות של אופטימיזציה On-Site של מילות המפתח, החלפת קישורים, הרשמה לאינדקסי אתרים, מאמרים - וכו'. וזה דבר שאפשר להכשיר עבורו כל אחד - וגם בפועל כל חברת קידום אתרים מעסיקה לעצמה כמה סטודנטים/בני נוער בשכר נמוך כדי שיבצעו את הפעולות האלה. בסופו של דבר - זה יכול לקחת בביטוי לא תחרותי מספר שעות בשבוע של אדם אחד, אבל זה גם עלול לקחת מספר אנשים שיעבדו על זה בצורה יותר אינטנסיבית. אבל עם מספיק אנשים ומספיק זמן - אתה תתברג במקומות הראשונים. זה משול לספינה שצריכה לחצות ים - עם מספיק חותרים אתה אפילו לא צריך לדעת את כיוון הרוח. מצד שני, רק אדם עם ניסיון שמבין בתחום יוכל לקצר ולחסוך חלק גדול מן העבודה - הוא יזהה אתרים רלוונטים ויחליף איתם, הוא יזהה בעיות כגון מבנה קישורים לא נכון באתר, הוא ימצא מילות מפתח חלופיות שרמת התחרות בהם נמוכה משמעותית אבל עם אותו סדר גודל של נפח תנועה... הוא ידע באיזה אתרים התועלת מפרסום מאמרים והחלפת קישורים איתם היא אפסית ובאיזה אתרים התועלת תיהיה גדולה מאוד בגלל סיבות כאלה ואחרות. ויחליט - בהתאם לניסיונו - החלטות כאלה ואחרות שיקבעו את כיוון הספינה עצמה. האנשים הפשוטים ימשיכו לחתור - אבל תמיד דרוש קברניט שינווט אותה בין הסלעים וימצא את הדרך הקצרה ביותר להגעה ליעד. הוא ידע לחשב את ההשפעה של הרוח ושל הגלים ויבחר בדרך היעילה ביותר הן מבחינת משאבים והן מבחינת זמן. אם יהיו לך רק פועלים פשוטים אתה גם יכול לחצות ים - אבל יקח לך הרבה יותר זמן. אם יהיה לך רק קברניט - אז תדע מעולה את המסלול, אבל יקח לך הרבה זמן אם הקברניט יהיה לבדו ויחתור לבד. המסקנה היא ששני סוגי האנשים נחוצים בקידום אתרים - האחד בלי הידע שפשוט תתן לו רשימת משימות, וה"מקדם אתרים" - שיתכנן את תוכנית הפעולה, ידגיש אבני דרך ואתרים חשובים וידע איך למקסם את התועלת מכלים שונים. ארכיטקט פרוייקט תוכנה צריך לדעת להסתכל על דברים מלמעלה באופן מופשט כך שהמתכנת יוכל להתרכז בפעולות הפשוטות שנדרשות ממנו. ובלי מנהל פרוייקט ו/או ארכיטקט - התוצאות יהיו הרבה פחות ראויות. כך גם בקידום אתרים - בלי מנהל פרוייקט שיסתכל מלמעלה וידע להשתמש בידע שלו כדי לכוון את כולם לדרך הרלוונטית לקידום עבור אתר ספציפי - התוצאות בשטח יהיו פשוט פחות טובות. קצת ארוך, אבל היה צריך לסכם פה 20 תגובות |קורץ| |
ציטוט:
זה ברור שיקח יותר זמן למי שאין ניסיון - אבל אם הוא יעקוב אחרי ההוראות והמדריכים ויהיה עיקבי - הוא מהר מאוד יגיע למקום הראשון. אני אוהב להסביר את זה בשיטת הכסף - כל אתר מתחיל עם חשבון נקי עם גוגל - גוגל מגיע סורק את האתר ופותח לו חשובונות משנה עבור כל מילה או צירוף שקיים לו באתר, עבור כל מילה הוא מפקיד לו סכום מסויים של כסף לפי הרלוונטיות שלו למילה. מפה נכנס מקדם האתר לתמונה - משנה את היחס קוד / טקסט ומעלה את כמות האחוזים של מילות המפתח באתר - מקבל כספים ( סכום שונה לכל אתר בהשוואה למידת רלוונטיות של גוגל ). מחליף קישורים - מקבל כסף עבור כל קישור - קישורים חזקים מזכים את החשבון של מילת המפתח ביותר כסף מאשר קישורים מאתרים חלשים. כתבת מאמר? יצא קישור ממנו? - קיבלת כסף ! כתבת פוסט בפורום שיש לך חתימה עם קישור - קיבלת כסף ! הכנסת את המילת מפתח ב TITLE ? קיבלת כסף ! ככה עבור כל פעולה - מי שהכיס שלו גדול יותר מופיע לפני ( תיאור קצר מוזר לאלגוריתם מיון - אבל שיהיה... ). הם מנסים להוכיח לי - שבעזרת קסמים מקבלים ממנו כסף וגם אם סטודנט עם רשימת מכולת יקבל מגוגל כל יום במשך 8 שעות רצוף כסף על פעולות שהוא עשה - למרות שלבסוף הארנק שלו יהיה הכי מנופח - בעזרת הקסם של של מקדמים כאלה ואחרים הוא עדיין יהיה מאחוריהם. יש עבודה מוגדרת - מי שמשקיע מתקדם - מי שלא - שוקע. חד וחלק. |
זה לא קסם, זה פשוט ידע שצריך לדעת.
איך? מחקרים, ניסויים, תצפיות מבוקרות והמון ניסיון. |
הנושא מיצה את עצמו.
|
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 10:11. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ