![]() |
שאלה | יזיק לקידום?
שלום,
האתר שלי: http://www.webtutorials.co.il אשמח לדעת אם במידה ואני אצור index.html (ז"א שהוא קודם ל Index.php), ובוא יהיה בלוק, לוגו קטן, כותרת, מאמר, כפתור "כניסה לאתר", האם זה יזיק לקידום / יועיל לקידום? חשבתי לעשות את זה מסיבה אחת עיקרית: הראשונה זה שאני זוכר שקראתי איפשהו שאם האתר לא נגלל למטה (ז"א שהוא קצר), אז זה מועיל לקידום (גוגל רואה את זה בעין טובה יותר). תודה לעוזרים, שי. |
ציטוט:
|
ציטוט:
|
גם לפי דעתי זה בשביל המונה,
עוד אנשים בבקשה? |
לא יודע איפה שמעת שגוגל נותן עדיפות לאתרים שלא נגללים, אני לא רואה בזה שום היגיון.
לקידום נטו זה לא יועיל וברוב המקרים לדעתי אפילו יזיק. אם מדובר על שיווק וכד', עמודי נחיתה כאלו נועדו למטרות אחרות לחלוטין. |
זה יהרוס את הקידום באופן משמעותי, שום דבר טוב לא ייצא מזה.
Webinet - אני לא מבין על מה אתה מבסס את עצמך, אבל בכל אופן אתה טועה ובגדול. |
ציטוט:
|
תודה על התשובה, אבל תסביר למה.
|
ציטוט:
ולנושא - לפי ההיגיון הזה, עדיף לך שלא יהיה לך תוכן באתר בכלל. אין כמעט אתר תוכן שלא נגלל למטה. נכון שאתרים ממש "גדולים" כן עלולים להפריע, אבל כמעט כל אתר נגלל 2 מסכים. דווקא אתר עם קצת תוכן - אתר קצר - עלול להיראות רע בעיני גוגל. אם גוגל יכנס לעמוד הראשי שלך ויראה שאין בו כמעט תוכן - זה בהכרח יפגע בקידום. מי שדף קצר כן ימשוך זה גולשים - ובשביל זה יש דפי נחיתה ייעודיים. אבל הדף הראשי באתר? כמו שמו, הוא אמור להיות הראשי, להכיל מידע, לקשר למקומות אחרים. |
אינדקס "כפול" לרוב יפגע בקידום האתר.
|
אוקיי, תודה, ירדתי מהעניין.
אפשר לנעול! |
קודם כל תחשוב על הגיון - למה כן לשים את זה? יש סיבה שיהיה דף כזה שטותי באתר כלשהו? אין שום סיבה. להפך, זה רק מציק לגולשים.
ועכשיו מה המטרה של גוגל? להביא לגולש את הדף שהכי מתאים לו - אבל אם זה דף כזה, למה שגוגל ירצו לתת אותו לגולש? גם מבחינת תוכן - דף שכמעט ולא מכיל שום דבר, לא מעניין מבחינת הגולש ומה שלא מעניין את הגולש לא מעניין את גוגל. וכשאתה בונה את האתר - תחשוב על זה שקידום אולי מביא לך את הגולש, אבל רק התוכן משאיר אותו אצלך. ורושם ראשוני זה לא משהו שכדאי להרוס בכל כך קלות. |
האמת שמדובר בשאלה נהדרת ואני בספק עם ישנה תשובה אמיתית, בכל תשובה שיספקו לך היו חילוקי דעות משום שמדבר בנושאים שלא נבחנו.
כל תשובה קונקרטית תגרור חילוקי דעות לכן אינני אספק תשובה קונקרטית בגדול יש שני צדדים למטבע- בצד אחד מבחינת ui ומקצועיות האתר ישנה תחושה שהגולש ינטוש את האתר ואתה תאבד אותו. מצד שני מדובר בפעולה שיכולה לעזור בצורה משמעותית, איך? הגולש שיגיע לדף הבית יכנס לדף כניסה מה שיוריד משמעותית את אחוזי הנטישה(בדף הבית) ויעלה את כמות הדפים לכל גולש. במקרה ואתה יכול לעצב את דף הכניסה ולדאוג שהוא יעביר את הגולש לשלב הבא שלך מבחינת UI אתה רק תרוויח בכך שתכוון אותו ליעד שלך[תקטין באונסריט וגדיל צפיות], אז בצע את הפעולה כמובן בהתחשבות בקריטריונים טכניים כמו זרימת PR וכו. במקרה ואתה חושש שצעד כזה יבריח את המבקרים הימנע מימנו |
menash צודק.
אני חושב שעשית קצת סלט מדברים ששמעת או ראית... לגבי אתרים שניתן לגלול בהם, גוגל מתייחסים לזה בהקשר של מודעות / לוגואים גדולים, הם מדברים על זה שאתר טוב הוא אתר שהתוכן נמצא מול העיניים של הגולש והוא לא צריך לגלול למטה בתוך ים של מודעות פרסומת ודברים שאינם קשורים, אין רע באתר שאפשר לגלול בשביל התוכן, רק חשוב לראות שאתה לא דוחף את התוכן האמיתי בתחתית איפשהו כדי לתת במה לפרסומות ... (ככה הם לפחות טוענים). |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 10:56. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ