what the ..?
קיבלתי מייל שאומר:
You sent a payment of $11.17 USD to GoDaddy.com, LLC (billing@godaddy.com) GoDaddy חייבו אותי ב11.17$ דרך פייפאל. ואני אומר - וואט דה פאק? אני לא חושב שאי פעם קניתי מהם משהו, לא חושב שאני בכלל רשום לאתר שלהם, אז מה לעזעזל? התחברתי לפייפאל וממש במקרה ראיתי שאני יכול לבטל את הסכם החיוב שלי איתם (WTF?), אז עשיתי את זה בתור השלב הראשון כדי למנוע חיובים עתידיים. שלחתי להם מייל והם ביקשו שאתקשר אליהם. למה אני צריך להתקשר אליהם? חשבתי על פתיחת CASE בפייפאל אבל בכול זאת אולי מישהו מכאן ימליץ לי על משהו אחר. |
קרה קורה ויקרה לעוד הרבה.
כשאתה רושם דומיין דרך גודדי ומשלם בפייפאל הם מציעים חידוש אוטומטי כבררת מחדל, מי שלא מבטל את החידוש האוטומטי מקבל דף בפייפאל ששואל אם לאפשר תשלום אוטומטי (וכמו כולם לוחץ YES), ואחרי שנה, הדומיין שלך מחודש במחיר מחירון (בלי קופונים, בלי הנחות). שיטת מצליח של גודדי |
הסכם חיוב עתידי בפייפל זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות.
מעדיף לשלם ישירות בויזה ידנית כל חודש מאשר להסכים לחיוב עתידי באמצעות פייפל ואכן עושה זאת היום. |
ציטוט:
|
אם זה שירות אכסון אתרים, מן הסתם זה מאוד קל ונוח. אף אחד לא רוצה שישעו לו את החשבון אכסון כי הוא שכח לשלם.
לעומת זאת, אני זוכר שעשו את זה ב'אח הגדול' וזה היה גרוע כי בשנה לאחר מכן, הם התחילו לחייב את הלקוחות ויש כאלה שלא רצו וחוייבו בכל מקרה כי הסכימו לזה מלכתחילה. חסרון עיקרי שאין 'פג תוקף', אם היו מגדירים שאתה מסכים לחיובים עתידיים ב-X חודשים הקרובים, זה היה הרבה יותר 'בטוח' לשירותים ספציפיים כמו 'האח הגדול'. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 15:26. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ