![]() |
דיון בנושא : מה לעשות כשהלקוח לא מרוצה מהתוצר הסופי.
הכותרת אומרת הכול , זהו דיון פתוח לכולם.
כל אחד יכול מוזמן להגיד את דעתו בנושא וכמובן הצעות שלכם. מה אתם עושים במצב כזה ומה אתם חושבים שאסור לעשות במצב כזה. יאללה אנשים דיון פתוח הביעו את דעתכם. |
אני אומנם לא מעצב, אבל כשלקוח לא מרוצה לפי דעתי זה בעיה אצל המעצב [לא רע!] כל מה שהמעצב צריך לעשות, זה ללמוד שמפעם הבאה לעבוד ביחד עם הבן אדם, ולא לחכות כדי שהוא יחליט איך זה נראה לו. -טל
|
תלוי למה אתה מתכוון..
התוצר הסופי לאחר התשלום? או התוצר הסופי של הסקיצה? כי בדרך כלל , אם הלקוח מתלהב מהסקיצה , אין סיבה שלא יאהב את התוצר הסופי. |
לתקן הכל! (כמו מה שאני עושה)
|
בעיקרון הפסקתי לעצב ולמכור..
אבל בתקופה שהייתי מעצב ומכרתי, אם הלקוח לא היה מרוצה, שיניתי מה שהוא רצה כדי שיהיה מרוצה. אבל אם גם אחרי שיפור הוא לא מרוצה פשוט מוותרים או שמעצבים עיצוב חדש. לדעתי אי אפשר להגיד ללקוח "לא רוצה לא צריך". צריך לפחות לנסות לשפר ולרצות אותו. זאת דעתי :) |
ציטוט:
אין לך רעיונות ואתה תקוע. מה אתה עושה במצב כזה? |
ציטוט:
כנ"ל לגביך כמו התגובה שלי ל Simpatic. הלקוח אומר לא יודע מה אבל משהו לא נראה לי. תקן את זה. תמשיך מכאן. |
אם הלקוח בעצמו לא יודע מה הוא רוצה...
זה באמת בעיה גדולה ... (בעיה שלו!) |
ציטוט:
בכל מחיר. זאת הסיבה שהוא משלם לך כסף. |
לפני כמה רגעים ניסיתי להכין עיצוב ללקוח, כשהבנתי שהעבודה שלי היא לשווא כי אני מעצב גרוע ביותר, ושהוא לא יהיה מרוצה מהתוצר הסופי, פרשתי, מניחים את העכבר במקומו, וזהו..
|
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 13:07. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ