הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   עיצוב וגראפיקה (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=13)
-   -   דיון בנושא : מה לעשות כשהלקוח לא מרוצה מהתוצר הסופי. (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=12278)

Andrey | ADwd.net 08-01-06 20:40

דיון בנושא : מה לעשות כשהלקוח לא מרוצה מהתוצר הסופי.
 
הכותרת אומרת הכול , זהו דיון פתוח לכולם.
כל אחד יכול מוזמן להגיד את דעתו בנושא וכמובן הצעות שלכם.
מה אתם עושים במצב כזה ומה אתם חושבים שאסור לעשות במצב כזה.

יאללה אנשים דיון פתוח הביעו את דעתכם.

WebProject 08-01-06 20:42

אני אומנם לא מעצב, אבל כשלקוח לא מרוצה לפי דעתי זה בעיה אצל המעצב [לא רע!] כל מה שהמעצב צריך לעשות, זה ללמוד שמפעם הבאה לעבוד ביחד עם הבן אדם, ולא לחכות כדי שהוא יחליט איך זה נראה לו. -טל

sport 08-01-06 20:42

תלוי למה אתה מתכוון..

התוצר הסופי לאחר התשלום? או התוצר הסופי של הסקיצה?

כי בדרך כלל , אם הלקוח מתלהב מהסקיצה , אין סיבה שלא יאהב את התוצר הסופי.

Simpatic 08-01-06 20:43

לתקן הכל! (כמו מה שאני עושה)

TalGarty 08-01-06 20:43

בעיקרון הפסקתי לעצב ולמכור..
אבל בתקופה שהייתי מעצב ומכרתי,
אם הלקוח לא היה מרוצה, שיניתי מה שהוא רצה כדי שיהיה מרוצה.
אבל אם גם אחרי שיפור הוא לא מרוצה פשוט מוותרים או שמעצבים עיצוב חדש.
לדעתי אי אפשר להגיד ללקוח "לא רוצה לא צריך". צריך לפחות לנסות לשפר ולרצות אותו.

זאת דעתי :)

Andrey | ADwd.net 08-01-06 20:45

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Simpatic
לתקן הכל! (כמו מה שאני עושה)

בוא נפתח קצת את הבעיה: הלקוח אומר אני לא מרוצה , לא יודע מה. תקן את זה.
אין לך רעיונות ואתה תקוע.

מה אתה עושה במצב כזה?

Andrey | ADwd.net 08-01-06 20:46

ציטוט:

נכתב במקור על ידי TalGarty
בעיקרון הפסקתי לעצב ולמכור..
אבל בתקופה שהייתי מעצב ומכרתי,
אם הלקוח לא היה מרוצה, שיניתי מה שהוא רצה כדי שיהיה מרוצה.
אבל אם גם אחרי שיפור הוא לא מרוצה פשוט מוותרים או שמעצבים עיצוב חדש.
לדעתי אי אפשר להגיד ללקוח "לא רוצה לא צריך". צריך לפחות לנסות לשפר ולרצות אותו.

זאת דעתי :)


כנ"ל לגביך כמו התגובה שלי ל Simpatic.

הלקוח אומר לא יודע מה אבל משהו לא נראה לי. תקן את זה.

תמשיך מכאן.

sport 08-01-06 20:48

אם הלקוח בעצמו לא יודע מה הוא רוצה...
זה באמת בעיה גדולה ... (בעיה שלו!)

Andrey | ADwd.net 08-01-06 20:50

ציטוט:

נכתב במקור על ידי sport
אם הלקוח בעצמו לא יודע מה הוא רוצה...
זה באמת בעיה גדולה ... (בעיה שלו!)

הבעיה אכן גדולה אבל היא הבעיה שלך. אתה כאחד שמציע שירות מסויים חייב לספק את דרישות הלקוח
בכל מחיר. זאת הסיבה שהוא משלם לך כסף.

BoTen 08-01-06 20:51

לפני כמה רגעים ניסיתי להכין עיצוב ללקוח, כשהבנתי שהעבודה שלי היא לשווא כי אני מעצב גרוע ביותר, ושהוא לא יהיה מרוצה מהתוצר הסופי, פרשתי, מניחים את העכבר במקומו, וזהו..


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 13:07.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ