![]() |
ביקורת רעה על NetClass ועידו דרור...
אני רוצה להציג כאן ביקורת רעה על חברת NetClass ועידו דרור!
היינו רייסלר על השרת שלו (עידו) בחברה P-tech, והכל היה סבבה - לא היו נפילות, לא תלונות מאף לקוח - כלום! עד שעשה שותפות עם עוד חברה-Digital-serv. לא התנסתי בחברה או בבעלים שהיו לה, הביקורת היא על חברת נט קלאס הנוכחית ועידו דרור!.... בקיצור פי-טק ודיגיטל-סרב עברו לשרת אחר ביחד (עלק יותר טוב), וכל שניה הייתה בעיה... השרת עבד לאט, ולאחד הלקוחות שלנו (שדרך אגב משלם על חבילה גדולה ושוקל לעזוב את החברה) פרצו לפורום, ומחקו לו פורומים, משתמשים וכאלה. למזלנו - היה גיבוי! לרעתינו - השרת כל כך דבילי שלא יכל/הצליח להעלות את הגיבוי....! לא יודע מה בדיוק הבעיה, חן (שותף שלי) כן ידע, ואמר לעידו שאמר שיסדר את זה....(לפי מה שהבנתי מחן).... אני רוצה להציג ביקורת רעה (בלשון המעטה) על כך ש..... : 1 - הבעיה לא סודרה לאחר שכבר עברו כמה ימים 2 - אנחנו מבקשים פיצוי (כי שילמנו לכמה חודשים, ועוד נשאר לנו חודש, שעליו שילמנו 50 שקלים ומסרבים להביא לנו את הסכום או אפילו חלק ממנו) 3 - השירות - עידו מתחבר בקושי ל2/3 שעות במקרה הטוב (ואני ממש לא מגזים, לרוב הוא בכלל לא מתחבר כל היום, אולי לחצי שעה)! האמת-לא נשאר לנו בדיוק חודש אלה מתוך החודש היינו בשרת המעפן הזה 6 ימים של סבל (שלנו ושל הלקוחות ששוקלים לעזוב!) אז נכון שזה לא חודש, אבל 6 ימים זה פחות משבוע, שבוע זה פחות מרבע מהחודש (חוץ מחודש פברואר שהוא לא החודש הנוכחי), שילמנו לחודש הזה 50 ש"ח, אז לא מגיע פיצוי של 35/40 ש"ח???? חברה ממש לא מומולצת, לא בגלל שלא נתנו החזר כספי או משהו (למרות שגם בגלל זה...) אלא בגלל שירות מעפן ביותר, שרת גרוע ומעצבן, ומנהל שטיפה תנג'ס לו והוא ינפנף אותך ("אני חייב לזוז..." - ציטוט מעידו)...... וזה עוד מלקוח שפעם היה מרוצה בחברה הקודמת שניהל עידו P-tech (ועדיין - הייתי מרוצה מהשרת בלבד, ממש לא מהשירות)...... |
קודם כל אני בשרת השרת פועל מהר טילים
דבר שני הוא לא חייב להתחבר אף אחד לא הבטיח לך תמיכה במסנג'ר יש עוד את מרטין בקשר לגיבוי זה לא קשור לשרת זה אתה לא יודע פשוט לגבות =\ וכמו שאני יודע עידו משכיר שרת מדניאל כולל את התחזוק שלו אז זה בעצם אומר שכאילו דניאל לא יודע לתחזק למרות שזה לא נכון אני בשרת שלו והוא פשוט מטוס ממש ממש מטוס והם לא החליפו שרת כמו שזכור לי הם באותו אחד עדיין :) |
האמת, הם רשמו שאפשר לפנות אליהם בתוכנות המסרים עבור תמיכה, לכן אחד המנהלים צריך להיות מחובר אם הוא בבית הרבה זמן.
אישית, אם הייתי פותח חברה, או שלא הייתי מפרסם בכלל תוכנות מסרים או שהייתי אומר משהו בסגנון.."אנו לא מתחייבים לספק תמיכה בתוכנות מסרים, אך באמצעות פלאפון/אימייל נשמח לספק לכם תמיכה ברוב שעות היום". בנוסף, אני אציין שבאתי לרשום "למה לא התקשרת" אך אני רואה שבעמוד התמיכה שלהם לא מצויין מספר פלאפון. |
קודם כל זה שהוא לא מחובר באיסיקיו זה הבעיה שלך,למה המציאו את הטלפון?
ו 2/3 מהזמן זה מצויין כמה אתה רוצה שהוא יהיה מחובר? 3/3=כל היום? ותגיד מה היית הבעיה שהשותף שלך אמר אולי זה לא תלוי בהם והם לא יכלו לעשות כלום. עריכה: באמת לא מצויין מספר טלפון אז אל תתיחס לתגובה שלי :) |
לא הבנתי מה הקשר ל NetClass , אתה מדבר פה על Digital-Serv ו P-Tech
|
למה אי אפשר לסדר את זה עם ההנהלה !?
למה אי אפשר להגיע אף פעם להסכמה !? למה תמיד אתם ישר רושמים תגובות ! למה אני לא מאמין לך. מרטין בנאדם נפלא. תדבר איתו. הוא יעזור לך. |
ציטוט:
|
מוזר ,התרשמתי מאתר ,מנהלים ושרת איכותי שמנוהל כמו שצריך.
|
ברגע שקנית מוצר אתה לא יכול להחזיר חלק ממנו ולקבל תמספר ימים שלא השתמש אפילו שהשתמשת לדקה אין החזרים כספים ואם הוא יחזיר הוא ממש פריאר
אין דבר כזה החזר כספים ברגע שהשתמשת אפילו לדקה ולגבי התחברויות למסנגר הוא לא חייב להתחבר אם הוא לא היה עונה לך בפלאפון זה משהו אחר |
אני מאוחסן על החברה הזאת, אין נפילות בכלל, לא יודע על מה אתה מדבר, לפי דעתי אתה טועה, וכנראה קרתה לך בעיה בריסלייר עצמו, ומה הקשר לפריצה לפורום לשרת? :\ כנראה הפורום היה בגרסא עם חורי אבטחה וללא עידכוני אבטחה.
דבר שני, מרטין ועידן בני אדם נפלאים, בזמנו שניהלתי את sync.co.il , הצעתי למרטין להיות חסות של האתר, והוא הסכים, והוא עשה את זה במקצועיות רבה, תומך בצורה נפלאה, כעת, אני לא מנהל את sync , אבל אתה יכול לשמוע ביקורות על השרת מ ניל ומתומר מנהלי האתר שכינויים פה הם Spenz- ו Atom-Bobm והיית יכול ליצור קשר עם עידו דרך הפלאפון אם הוא לא מחובר, או ליצור קשר עם מרטין. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 14:51. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ