![]() |
[ביקורת] על פראשסרב
הפעם זה נמאס לכן אני פותח את הביקורת, אל תגידו "אני לא מאמין לזה" , זה עובדות.
השרתים כל יום נופלים למקרה הטוב לרבע שעה, היום היו כבר 3 נפילות רציניות [עכשיו הפורום לא עובד כבר שעתיים] כל הזמן אומרים שיתקנו את הבעיה, אבל אני יודע שסתם עובדים עליי. נמאס כבר! |
לקוחות עספק פראשסרב שלום,
היום הוסיפו בשעה טובה את ההארדיסק והתוספות שכולנו ציפינו להם (ישפרו עומס, מהירות, עמידות וכו'). נכון לכרגע, יש בעיה מסויימת עם ההגדרות וכרגע הטכנאים שלנו בודקים העניין. זו ההודעה שכולם קיבלו בתוכנות המסרים. (בין היתר, לפי הידוע לי תפוצו הלקוחות). נוסף לכך בן (ישראלסרב), אבי (לומ) יכולים להעיד כמה אנחנו עושים בשביל הלקוחות ובמיוחד כרגע לתיקון הבעיה. (אני מניח שגיא יענה לכל אחד שיש לו בעיה/טענה במייל admin at freshserv.net). |
ציטוט:
ישר צריך לרוץ לפה? חוץ מזה שגם אם תכתוב ביקורת זה לא בידיוק יעזור (לא לך לפחות) |
ציטוט:
|
ציטוט:
אתה פשוט חסר סבלנות, עובדה שלא קיבלת שום דבר מהביקורת הזו. |
ציטוט:
הלקוח צריך לקבל מה שהוא שילם עליו נקודה. |
ציטוט:
ישר רץ לכתוב ביקורת אחריי שראה שהוא לא מחובר לאיסי / מסנג'ר |
ציטוט:
תראה לי איפה רשום שהעסק של גיא מתחייב ל24 שעות תמיכה? לפי מה שידוע לי הוא נלחם בתופעה הזאת של 24 שעות תמיכה מה שלא ריאלי לעסקים שנמצאים פה בהוסטס (רובם). עדכון: כנראה שבעוד חצי שעה +- כשיגיעו לחווה יסודר. (אגב, הנפילות שהיו היום היו עקב הגדרת ההארדיסק...). |
ציטוט:
אם זה לא הוא מתנצל מראש. |
ציטוט:
עדיף כי אין לך מושג על מה אתה מדבר. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 19:15. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ