הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=20)
-   -   בעלי חברות שרתים להכנס ולהגיב בבקשה (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=45885)

omerS 21-05-07 11:36

בעלי חברות שרתים להכנס ולהגיב בבקשה
 
*.אם הנושא שכתבתי לא מתאים תעבירו אותו בבקשה.

רציתי לדעת, מה קורה במקרה ולקוח משכיר שרת ... לא יודע מה צריך להגיע לחוה להתקנה מחודשת של השרת , מה תעשו אותו רגע ?
(כמובן שהלקוח לא שילם על תיחזוק שוטף בשרת).

אשמח לתשובות.

בניה 21-05-07 11:45

אתה מתכוון שהלקוח "השבית" את המערכת הפעלה של השרת?

Light 21-05-07 12:06

אם זו אשמתי\אשמת הטכנאי,אני מטפל בזה ללא תשלום.
אם זו אשמת הלקוח,הוא אחראי. אם הוא רוצה שאני אהיה אחראי,הוא מוזמן לשלם לי X לתחזוק.

Arie 21-05-07 12:26

בדיוק כמו שאור אמר...
שישלם על העבודה שלך או יסע ויסדר בעצמו.

omerS 21-05-07 12:31

אריה לקוח משכיר ממך שרת אתה נותן לו גישה לחוה ?

Arie 21-05-07 12:41

ציטוט:

נכתב במקור על ידי omerS (פרסם 481765)
אריה לקוח משכיר ממך שרת אתה נותן לו גישה לחוה ?

אם אתה מוכר ללא תיחזוק שוטף אין לך מנוס מלתת לו גישה או ללכת איתו צמוד.
האפשרות השניה במידה ולא יסכים לשלם על העבודה שלך היא לעשות אותה חינם.
אם אף אחת מהאפשרויות הנ"ל לא נראות לך אל תשכיר שרתים ללא תיחזוק...

כל זאת דעתי בלבד, ואני לא סמכות בנושא הזה.

דניאל 21-05-07 12:49

שיגיע לחווה יחד איתך ויתקין,
או ש..ישלם על השעות עבודה שלך.

מועבר למקום המתאים.

Omer 21-05-07 12:52

ללקוחות שמשכירים שרת יעודי ולא משלמים על תחזוק, 100 שקלים על כל הקפצה שלנו לחווה-כתוצאה ממשהו שהוא גרם לו.. במקרה של פרמוט זה עוד 25 שקלים (סה"כ 125 שקלים)..
ואין סיבה שהלקוח יכנס איתנו לשם.

במידה והלקוח משלם על תחזוק, מן הסתם אם יש תקלה כזאת זה באחריותנו.
אם זאת תקלת חומרה, לא משנה אם הוא משלם על תחזוק או לא, לא ייגבה ממנו תשלום
הסיבות מעלה מתייחסות לתקלות במערכת ההפעלה או תקלות שהלקוח גרם להן,
מן הסתם על תקלות אצלנו לא יגבה תשלום
בכל מקרה, לא רואה סיבה למה שהוא ייכנס איתנו לשם..

omerS 21-05-07 12:58

או .. תודה עומר.
זה מה שאני אומר , לא שילם על תחזוק שוטף זאת אומרת שהוא צריך לשלם על תיקון השרת (התקנה מחודשת כולל פירמוט !).
בקיצור אני צריך לשלוח את הטכנאי לשם שיסדר וזה עולה כסף.

Gold-Host.co.il 22-05-07 20:27

- עם במידה ואני / אחד מהצוות שלי - גרם לבעיה ,אני ייקח אחריות ויתקן

אבל עם הוא גרם לבעיה, והוא אינו רכש תיחזוק

האחריות שלו היא לתקן את השרת ,אתה לא אמור להיות קשור לזה.

והוא זה שאמור לשלם לתיקון השרת מחדש


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 04:57.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ