הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=20)
-   -   שאלה| מה צריך לדעת כדי להיות תומך טכני ברוב חברות האחסון? (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=47334)

Mg-maor 11-06-07 17:31

שאלה| מה צריך לדעת כדי להיות תומך טכני ברוב חברות האחסון?
 
איזה ידע נדרש כדי להיות תומך טכני ברוב חברות האחסון?

bimbim 07-07-07 11:04

דבר איתי בICQ 359073073
ותוכל לצבור ניסיון כתומך טכני אצלנו.

__________________________________________________ ________________________________

הידע הנדרש הוא הכרת הפנאל DA , עדיפות לידע בשפות תיכנות, יכולת דיבור וסבלנות ללקוח , עדיפות לידע בSSH .

mlnn 07-07-07 12:14

פאנל ניהול.

AvishySH 07-07-07 12:40

ברמת העיקרון כל יידע שיש לך - זה טוב.

כמובן שצריך לדעת להשתמש בפאנל ניהול (בעיקר DA ) אבל זה לא עוזר אם לקוח מבקש שתעזור לו לדוגמא עם Visual Basic או מערכת vB?

כמה שיותר יידע יותר טוב לך בתור תומך ויותר יעיל גם לך וגם ללקוח.

בהצלחה...!

FreshServ.Net 07-07-07 14:38

מבחינתי? קודם כל שיהיה בן אדם, אחר כך ידע.

בהצלחה!.

maor 07-07-07 15:31

חח בחברות רציניות:
בלי שגיאות כתיב
ידע בפאנל ניהול
HTML+PHP
זמינות בפלא..

AvishySH 07-07-07 15:37

ציטוט:

נכתב במקור על ידי FreshServ.Net (פרסם 515997)
מבחינתי? קודם כל שיהיה בן אדם, אחר כך ידע.

בהצלחה!.

זה דבר ראשון...! אין עוררין.

אבל מה שווה לך (בתור מנהל עסק ולאו דווקא הוסטינג) תומך טכני עם לב זהב ותובנה שמיימית,
אך כשלקוח שואל "איך מתחברים לפאנל ניהול?" שלא יכתוב לו,
"עם שם וסיסמא".

בנאדם תמיד חשוב, אך עדיין אתה צריך גם תומך טכני.

Dima 07-07-07 16:39

בחברות פה? אתה צריך לדעת להתקין מודים לפורומים, ידע בDA והמון סבלנות ללקוחות מציקים.

FreshServ.Net 07-07-07 20:58

ציטוט:

נכתב במקור על ידי DragonRanger (פרסם 516071)
זה דבר ראשון...! אין עוררין.

אבל מה שווה לך (בתור מנהל עסק ולאו דווקא הוסטינג) תומך טכני עם לב זהב ותובנה שמיימית,
אך כשלקוח שואל "איך מתחברים לפאנל ניהול?" שלא יכתוב לו,
"עם שם וסיסמא".

בנאדם תמיד חשוב, אך עדיין אתה צריך גם תומך טכני.

אם הייתה מוצבת בפני דילמה - "לקחת תומך בלי כל ידע, אך בן אדם, או לקחת בן אדם גאון מבחינת ידע, אך לא בן אדם (הכוונה מבחינת אישיות)".

התשובה שלי? לקחת את התומך שיודע להיות בן אדם. מדוע? ידע אפשר ללמד ולרכוש בקלות, אך להיות בן אדם זה קשה מאוד.

המשך ערב נעים :).

Dima 07-07-07 21:12

ציטוט:

נכתב במקור על ידי FreshServ.Net (פרסם 516325)
אם הייתה מוצבת בפני דילמה - "לקחת תומך בלי כל ידע, אך בן אדם, או לקחת בן אדם גאון מבחינת ידע, אך לא בן אדם (הכוונה מבחינת אישיות)".

התשובה שלי? לקחת את התומך שיודע להיות בן אדם. מדוע? ידע אפשר ללמד ולרכוש בקלות, אך להיות בן אדם זה קשה מאוד.

המשך ערב נעים :).

מאוד מרגש.

פותח האשכול, בשביל להתקבל לעבוד בחברת אחסון רצינית אתה קודם כל צריך הרבה ידע במחשבים וברשתות ולפחות שנה אחת בעבודה מול לקוחות.
לא אצל כולם זה ככה באופן קבוע, אבל אלה הדרישות הממוצעות.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 13:13.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ