![]() |
שאלה| מה צריך לדעת כדי להיות תומך טכני ברוב חברות האחסון?
איזה ידע נדרש כדי להיות תומך טכני ברוב חברות האחסון?
|
דבר איתי בICQ 359073073
ותוכל לצבור ניסיון כתומך טכני אצלנו. __________________________________________________ ________________________________ הידע הנדרש הוא הכרת הפנאל DA , עדיפות לידע בשפות תיכנות, יכולת דיבור וסבלנות ללקוח , עדיפות לידע בSSH . |
פאנל ניהול.
|
ברמת העיקרון כל יידע שיש לך - זה טוב.
כמובן שצריך לדעת להשתמש בפאנל ניהול (בעיקר DA ) אבל זה לא עוזר אם לקוח מבקש שתעזור לו לדוגמא עם Visual Basic או מערכת vB? כמה שיותר יידע יותר טוב לך בתור תומך ויותר יעיל גם לך וגם ללקוח. בהצלחה...! |
מבחינתי? קודם כל שיהיה בן אדם, אחר כך ידע.
בהצלחה!. |
חח בחברות רציניות:
בלי שגיאות כתיב ידע בפאנל ניהול HTML+PHP זמינות בפלא.. |
ציטוט:
אבל מה שווה לך (בתור מנהל עסק ולאו דווקא הוסטינג) תומך טכני עם לב זהב ותובנה שמיימית, אך כשלקוח שואל "איך מתחברים לפאנל ניהול?" שלא יכתוב לו, "עם שם וסיסמא". בנאדם תמיד חשוב, אך עדיין אתה צריך גם תומך טכני. |
בחברות פה? אתה צריך לדעת להתקין מודים לפורומים, ידע בDA והמון סבלנות ללקוחות מציקים.
|
ציטוט:
התשובה שלי? לקחת את התומך שיודע להיות בן אדם. מדוע? ידע אפשר ללמד ולרכוש בקלות, אך להיות בן אדם זה קשה מאוד. המשך ערב נעים :). |
ציטוט:
פותח האשכול, בשביל להתקבל לעבוד בחברת אחסון רצינית אתה קודם כל צריך הרבה ידע במחשבים וברשתות ולפחות שנה אחת בעבודה מול לקוחות. לא אצל כולם זה ככה באופן קבוע, אבל אלה הדרישות הממוצעות. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 13:13. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ