הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ארכיון (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=15)
-   -   [ביקורת]על DomaiName (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=47575)

wildeye 15-06-07 11:07

[ביקורת]על DomaiName
 
שלום,
קניתי מדומייןניים דומיין ישראלי וקיבלתי איכסון מתנה לחודש.
עוד לא נגמר הזמן של האיכסון וכבר הוא נפל ל3 ימים בעקבות זה ירד הערך של האתר שלי במנועי החיפוש
טל מנכ"ל החברה טוען שאור אליעז שמוכר לו את השרת מסננן אותו..
אני מקווה שהכל יסתדר ויחזור לקדמותו כי עד עכשיו היה לי רושם טוב מאוד עליהם.|עצוב|

iDan | Gold-host 15-06-07 11:30

לידיעתך , אור אליעז כבר לא מנהל את החברה לייטסרב , אני חושב שזה הועבר ל- LDFix.co.il .
שיהיה לך בהצלחה וחבל שכך , בכל מקרה - האחסון קיבלת חינם ואתה צריך להודות על כך ולא לרשום כאן ביקורת שלילית . בנוסף חברת דומייניים מספקת דומיינים בלבד ככל ידיעתי ואם השירות שעליו שילמת היה טוב אז אין כאן פסול ואני חושב גם שבנוסף הוא לא התחייב לך על האחסון לחודש כי זה היה מתנה.
שיהיה לך בהצלחה ואם אתה צריך אחסון תפנה אליי ואני אשמח לעזור לך.

נמרוד 15-06-07 11:32

ציטוט:

נכתב במקור על ידי iDan | Gold-host (פרסם 499941)
לידיעתך , אור אליעז כבר לא מנהל את החברה לייטסרב , אני חושב שזה הועבר ל- LDFix.co.il .
שיהיה לך בהצלחה וחבל שכך , בכל מקרה - האחסון קיבלת חינם ואתה צריך להודות על כך ולא לרשום כאן ביקורת שלילית . בנוסף חברת דומייניים מספקת דומיינים בלבד ככל ידיעתי ואם השירות שעליו שילמת היה טוב אז אין כאן פסול ואני חושב גם שבנוסף הוא לא התחייב לך על האחסון לחודש כי זה היה מתנה.
שיהיה לך בהצלחה ואם אתה צריך אחסון תפנה אליי ואני אשמח לעזור לך.

זה היה כלול בחבילה, הם התחייבו לספק לו את זה. לדעתי הם צריכים לפצות אותך.

Gold-Host.co.il 15-06-07 11:33

תראה , אני אישית לא חושב שהביקורת מוצדקת
בוא נתחיל מזה שזה בא במתנה.
והוא גם לא ממש אשם
אתה חושב שקל לו שהלקוחות עצבניים שעוברים שרת ? .
אם זה היה תלוי בו הוא לא היה עובר.
בכל מקרה - תסדר איתו עניינים דבר איתו, תתקשרו למי שצריך העיקר שיחזור לעבוד במהרה.

SagroN 15-06-07 12:05

עצוב לשמוע,
מקווה שזה יסתדר ביניכם .
:(

FreshServ.Net 15-06-07 12:11

ציטוט:

תראה , אני אישית לא חושב שהביקורת מוצדקת
בוא נתחיל מזה שזה בא במתנה.
והוא גם לא ממש אשם
אתה חושב שקל לו שהלקוחות עצבניים שעוברים שרת ? .
אם זה היה תלוי בו הוא לא היה עובר.
בכל מקרה - תסדר איתו עניינים דבר איתו, תתקשרו למי שצריך העיקר שיחזור לעבוד במהרה.
אותי לימדו בבית שמתנה לא לוקחים חזרה...
אם הם התחייבו למתנה מסוג X הם צריכים לקיים אותה לפי דעתי (כמובן, בעל האשכול צריך לנהוג ביחס אחר בגלל שמדובר במתנה ולא בדבר ששילם עליו).

המשך יום נעים ושבוע טוב!.

נמרוד 15-06-07 12:12

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gold-Host.co.il (פרסם 499945)
תראה , אני אישית לא חושב שהביקורת מוצדקת
בוא נתחיל מזה שזה בא במתנה.
והוא גם לא ממש אשם
אתה חושב שקל לו שהלקוחות עצבניים שעוברים שרת ? .
אם זה היה תלוי בו הוא לא היה עובר.
בכל מקרה - תסדר איתו עניינים דבר איתו, תתקשרו למי שצריך העיקר שיחזור לעבוד במהרה.

מתנה שמתחייבים לתת צריך לתת. אם מחליפים שרת - שיחליפו באמצע הלילה, ושהשרת ימשיך לעבוד עד שהשרת החדש מוכן פיקס. 3 ימים זה בהחלט הרבה זמן, לדעתי מגיע לו פיצוי של לפחות עוד חודש. (3 ימים לא עובד ונזק לאתר.)

Talbo 15-06-07 12:25

ציטוט:

נכתב במקור על ידי iDan | Gold-host (פרסם 499941)
לידיעתך , אור אליעז כבר לא מנהל את החברה לייטסרב , אני חושב שזה הועבר ל- LDFix.co.il .
שיהיה לך בהצלחה וחבל שכך , בכל מקרה - האחסון קיבלת חינם ואתה צריך להודות על כך ולא לרשום כאן ביקורת שלילית . בנוסף חברת דומייניים מספקת דומיינים בלבד ככל ידיעתי ואם השירות שעליו שילמת היה טוב אז אין כאן פסול ואני חושב גם שבנוסף הוא לא התחייב לך על האחסון לחודש כי זה היה מתנה.
שיהיה לך בהצלחה ואם אתה צריך אחסון תפנה אליי ואני אשמח לעזור לך.

במקרה, אור עדיין עובד שם - עוד לא עזב.
הוא אמור לתת לי את השירות והוא לא.

אני אמרתי ל"Quade" שזה אל ניתן לשלטתי ואם יהיה לו גיבוי, מה שאור גם לא נותן לי אני אעביר אותו לשרת חלופי, אני אמרתי גם ל"Quade" שהוא יקבל פיצוי גדול.

כרגע - אור לא עונה לי כבר דיי הרבה זמן. הוא אמור לתת לי תמיכה והוא לא.

Dima 15-06-07 12:34

חלאס עם ה"מתנה" הדומיין הוא לא מתנה אלא משהו שכלול במחיר, זה חלק מהחבילה שהוא ציפה שיקבל כשהוא שילם.

אם הוא לא קיבל את זה אז הוא יכול לפתוח ביקורת כאילו מדובר בשירות שהוא רכש.

meshuga 15-06-07 12:43

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Gold-Host.co.il (פרסם 499945)
תראה , אני אישית לא חושב שהביקורת מוצדקת
בוא נתחיל מזה שזה בא במתנה.
והוא גם לא ממש אשם
אתה חושב שקל לו שהלקוחות עצבניים שעוברים שרת ? .
אם זה היה תלוי בו הוא לא היה עובר.
בכל מקרה - תסדר איתו עניינים דבר איתו, תתקשרו למי שצריך העיקר שיחזור לעבוד במהרה.

כשאתה קונה בסופר מרקט מעל X כסף ומקבל מכשיר X והוא מקולקל, אתה לא מתלונן ומחליף?
בוא נשאל שאלה אחרת, מי יודע אם הלקוח היה קונה אם לא היו מציעים לו את האחסון מתנה?..

"אם זה היה תלוי בו הוא לא היה עובר."
מזה מעניין אותו? הוא הלקוח, הלקוח תמיד צודק.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 01:59.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ