הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   בקשות אחסון (הכל כלול) (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=11)
-   -   דרוש ריסלר על שרת לינוקס (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=52865)

אלירן:S 28-08-07 07:50

דרוש ריסלר על שרת לינוקס
 
מינימום מקום 4 גיגה
מינימום תעבורה 450 גיגה
אנא כתבו הצעות פה או צרו קשר באי סי קיו 1002215
אני רוצה לשלם על בסיס חודשי

Denis|Scan.co.il 28-08-07 08:14

אהלן אלירן,
חברת סקאן תשמח לארח לך את הריסיילר בשרתיה
מחיר הריסיילר המבוקש הוא : 80 ש"ח לחודש על בסיס תשלום חודשי כפי שביקשת.
פרטים ליצירת קשר:
לירן- 0525787708
Email
sales@scan.co.il
ICQ
70484914
--------
דניס - 0524232683
Email
support@scan.co.il
ICQ
1500861

כי אצלינו שירות זה מעל הכל!

אתר הבית
http://Scan.co.il

FreshServ.Net 28-08-07 09:58

היי אלירן,

חבילת ריסלייר מתקדמת:
5000 מגה אכסון.
500 ג'יגה תעבורה.
כל השאר ללא הגבלה!!!.
נפח מסד עד 80 מגה פר מסד.
מחיר חודשי: 120 ש"ח.
לחילופין, ריסלייר אחר: http://www.freshserv.net -> שירותים נוספים -> ריסליירים.

http://www.freshserv.net
וותק של שנתיים+, מוכרים בחוק ומספקים קבלות!!!.

על מנת להמנע ממצבים של אי זמינות האתרים המאוכסנים על השרתים, אנחנו עובדים בשיטת המערך.
שיטת המערך זו היא שיטה שמבוססת על מערך של 3 שרתים כאשר ישנם:
שרת 1 - השרת הראשי עליו האתרים מאוכסנים (כן, נעשיים עליהם גיבויים יומיומיים של הקבצים).
שרת 2 - זה הוא שרת גיבוי חיצוני שממוקם בחווה נפרדת כאשר אליו מועברים מידי יום ביומו גיבויים יומיומיים, זאת כדי למנוע מצב של איבוד מידע במצב של תקלות - כגון, תקלות חשמל בחוות השרתים (על כן, ממוקם בחווה אחרת), שריפת השרת ה1 וכדומה.
שרת 3 - שרת חלופי. זה הוא שרת חלופי שנמצא תמיד במצב "אונליין". שרת זה נמצא למקרי חירום. במקרה חירום בו צריכים שרת חלופי, שרת זה מקבל את הנתונים משרת 2 (שרת הגיבויים) ומתחיל לפעול במקום שרת 1 (השרת הראשי).

שיטה זו היא על מנת להבטיח את זמינות השרתים הגבוה ביותר לה אנחנו מתחייבים.
*כן, עצם עשיית הגיבויים היא אופציה כחלק מהשירות שלנו וכי היא איננה תחליף להורדת הגיבוי למחשב הפרטי של הלקוח. העסק וכן בעליו לא ישאו באחריות בגין מחיקה/איבוד כל חומר כלשהו של האתרים, וכן לא מחוייבת לספק הגיבויים שנמצאים בשרת ב וג.

כן, אנו גאים להציג כי לאורך הזמן לאחר מדידה מדוקדקת, אנחנו בעסק מתחייבים ל95% אפטיים (זמינות שרת) חודשיים. במידה ונחרוג מגבול זה, הלקוח יוכל לדרוש לקבל החזר כספי מלא לכל אותו החודש.*תעריפי מבצע, יקבלו החזר על פי סך המבצע (עם שיקול דעת מנהלי העסק).
*זמן הדאונטיים (חוסר בזמינות השרת) לא כולל נפילות חריגות (ראה עמוד אפטיים).

מעוניין? צור קשר!
פלאפון: 0509240124.
טלפון קווי (בזק) - 03-9501134 (לא פעיל בשבת).
אימייל/מסנג'ר - admin at freshserv.net
איסיקיו:170925340.

אשמח לראותך בין חוג לקוחותינו, המשך יום נעים ושבוע טוב!.


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 12:41.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ