הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=20)
-   -   uPanel 10 - אשכול עידכונים (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=52968)

Tomer 29-08-07 14:34

uPanel 10 - אשכול עידכונים
 
אהלן,

כמו בכל גירסא, אני פותח אשכול לשאול מה דעתכם ומה הייתם מעוניינים לשפר.

לגירסא הזו אני עומד להוסיף, כנראה, דומיין ישראלי ואולי אפילו להחליף את השם של המערכת.

אז, רעיונות? :)

עידכון - 07/10/2007
נכון לכרגע, הגירסא בערך מוכנה. אני מבטיח לעדכן. ראו תגובות בהמשך האשכול לעידכונים.

Light 29-08-07 15:17

אני לא כל כך בקיא בתכונות המערכת,אבל אם 2 דברים אלו עוד לא קיימים במערכת,יהיה מצוין להוסיפם:
1.להוסיף לוח שנה שדרכו יהיה אפשר לעקוב אחרי מתי נגמרות החבילות של כל לקוח ומועדי תשלום מסוימים,ובכלל.
2.שאחרי הוספת לקוח למערכת,המערכת תשלח אוטומטית מייל ללקוח עם פרטי יצירת הקשר שנרשמו במערכת ופרטי יצירת הקשר של החברה. ימנע בעיות ובמייל אחד יהיו כל דרכי יצירת הקשר של העסק. כמו כן הוספת דרכי יצירת הקשר של הלקוח תמנע בעיות בהקלדת הפרטים במידה והיו כאלה.

לדעתי,אם תיישם 2 דברים חשובים אלו,מערכתך תהיה חובה לכל עסק היום,ואף תוכנה אחרת בתשלום לא תוכל עליה.

תודה על עבודתך הנפלאה
אור

Gil B 29-08-07 21:32

תומר מתחנן, תוסיף שילוב ל DA :(
לעושת משהו נוצץ עם הרבה AJAX |winky||winky|

ו... היו לי עוד דברים רציניים ושחכתי =\

Dodem 29-08-07 23:40

אפשרות, שיש לך לערוך הודעות, שאותן בסופו של דבר תוכל לשלוח \ בצורה אוטמטית ישלחו, למשתמש שנגמר לו הזמן.

עיצוב - פשוט לשנות עיצוב. תדבר איתי ונראה אם אני אוכל לארגן לך משהו.

Qweb 30-08-07 03:19

סלחו לי על הבורות, אך מזה uPanel ?

Gil B 30-08-07 08:03

ציטוט:

נכתב במקור על ידי WoTC (פרסם 550027)
סלחו לי על הבורות, אך מזה uPanel ?

מערכת לניהול לקוחות.

null 30-08-07 09:28

שמופצת בחינם ע"י פותח האשכול.

DanielS 30-08-07 10:21

שכל חברי הצוות יוכלו להתחבר למערכת ולקבל הודעות בתוך המערכת ולבצע דברים

Alter 30-08-07 10:38

תומר מה עם כרטיסי לקוח?
מה בעצם הרעיון? לי יש עסק איחסון אתרים. פתחתי כרטיס לקוח לאחר שהוא שילם והכל.
כל פעם שהוא פונה למחלקת תמיכה מישהו מהמחלקה יוכל להכנס למערכת ולהוסיף את הבעיה של הלקוח והדרך טיפול בו. ככה אני אוכל לעשות מעקב אחרי הלקוחות, לראות למי יש הרבה בעיות ובמידת הצורך לפנות אליו באופן אישי ולשוחח איתו ולראות איך השירות מבחינותו ואולי לעזור לו בעצמי.

בקיצור, כרטיס לקוח והרשאות שונות למערכת. איש תמיכה לא יכול לפתוח כרטיס לקוח חדש ולראות כמה הלקוח משלם למשל.

Veep.co.il 30-08-07 19:36

- אפשרות שליחת הודעות לתיבת התומך.

- לוגים מפורטים של זמן התחברות: אייפי + תאריך + שעה (ללא אפשרות מחיקה כמובן)


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 04:10.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ