הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל

הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל (https://hosts.co.il/forums/index.php)
-   ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד (https://hosts.co.il/forums/forumdisplay.php?f=20)
-   -   שאלה שמעניית אותי,איך אפשר למכור תמיכה? (https://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=62589)

vladi_Hosting 01-05-08 13:19

שאלה שמעניית אותי,איך אפשר למכור תמיכה?
 
שלום,
ראתי חברה שמוכרים תמיכה ויש לי שאלות בנושא.
זות אומרת:

תמיכה:
12 שעות- 30 שקלים לחודש
24 שעות- 60 שקלים לחודש

התמיכה רק שיש מצב חרום (השרת נפל) (האיחסון לא עובד) (שחכתי שם מישתמש/סיסמה) (פריצה)

שאלות:
העם זה מראה על רצינות ואחריות?
העם זה עוד דרך להרוויח כסף?
העם אתה היתה רוכש חבילה כזותי ללא "גב" ?
העם זה ניתן על הדעת לעשות דבר כזה?
מי עובד פה עם אפשרות שכזותי?

Gak | WebPower.co.il 01-05-08 14:56

:-0 אשמח אם תשלח לי את החברה שמוכרת תמיכה

לדעתי התמיכה אמורה להיות כלולה בחבילת האחסון/משחק/סטרימינג שלך,
ולא שירות נפרד

האם זה מראה על רצינות ואחריות? - לדעתי, לא מראה על רצינות ואחריות
האם זה עוד דרך להרוויח כסף? - כן.. עוד דרך להרוויח כסף מן הסתם
האם אתה היית רוכש חבילה כזותי ללא "גב" ? - לא.. גב?

vladi_Hosting 01-05-08 16:34

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Poomi.co.il (פרסם 629594)
:-0 אשמח אם תשלח לי את החברה שמוכרת תמיכה

לדעתי התמיכה אמורה להיות כלולה בחבילת האחסון/משחק/סטרימינג שלך,
ולא שירות נפרד

האם זה מראה על רצינות ואחריות? - לדעתי, לא מראה על רצינות ואחריות
האם זה עוד דרך להרוויח כסף? - כן.. עוד דרך להרוויח כסף מן הסתם
האם אתה היית רוכש חבילה כזותי ללא "גב" ? - לא.. גב?

"גב" זות אומרת שכול בעיה קטנה יש לך תמיכה...
לדעתי זה גבר הגזמה לא לתת שרות עד הסוף.

Hanan 02-05-08 16:09

בישראל אפשר למכור הכל.. אפילו את האוויר שאתה נושם...
בנוגע לתמיכה.. זה נראה לי המצאה ישראלית מפגרת שלא תרוץ בכלל... אי אפשר למכור תמיכה.. אפשר לספק תמיכה עבור שעת עבודה בזמן הצורך.
לדוגמה במידה ונתקלת בתקלה ואתה זקוק לאיש תמיכה הוא יקח לך לפי שעת עבודה ולא "בוא אני אמכור לך תמיכה" נו באמת...

ואם אתה מזמין מחברה... מן הראוי שתספק לך תמיכה מלאה עבור השירות אותו רכשת מהם... לא סיפקה? תגיד להם יפה להתראות... הם רק מנסים לצבור הכנסה ממך ולסחוט אותך כמה שיותר... מחר ימציאו לך מכירת הזמן האוויר שהאתר שלך באוויר..

JoinWeb.co.il 03-05-08 08:18

אני מעריך שמצד אותה חברת איחסון זה הפסדים
(טל, עובדים,ניהול,עלות מערכות תמיכה וכו...)

מצד לקוח זה רק רווח

כנראה אותה חברת איחסון לא רוצה להפסיד על התמיכה טכנית וזה גם מכובד.

כל אחד והשיקול שלו.

רצוי שתשלח קישור לאתר החברה שנותנת תמיכה בתשלום

Yaniv|Fore.co.il 03-05-08 08:32

יש גם חברות שמחליטות שעל חבילות שיותר קטנות מ X נפח, אין תמיכה..

Hanan 03-05-08 12:31

JoinWeb.co.il, הפסדים לתמיכה? חברות אחסון?! למה לכל חברת אחסון יש 2 משרדים? 60 עובדים? 100 שרתים? על איזה הוצאות אתה מדבר? תאמין לי שאם חברת אחסון לא הייתה מכניסה ומכסה את ההפסדים היא לא הייתה ממשיכה... זה שהיא מוכרת תמיכה זה המצאה... כל חברת אחסון מן הראוי שבעל אותה חברה ידע משהו מינימלי ובסיסי בתחום שבו הוא עוסק... אם הוא לא מכיר הוא צריך להעסיק מישהו שכן מבין ועדיין.. את הלקוח זה לא מעניין. כמו שאתה קונה מוצר חשמלי ויש לך X שנים אחריות... כנ"ל.. כשאתה רוכש פלאפון אתה מקבל תמיכה טלפונית גם בכל הפרטים הטכניים או לא משנה מה...

באחסון עבור חשבון לא תקבל תמיכה מינימלית? אם אנחנו מדברים על רכישת שרת זה כבר משהו אחר.. פה אני מצדיק אבל עדיין לא "מכירת תמיכה" אלא תמיכה פרטנית עבור מה שאתה צריך...

בכל אופן ידידי... זה המצאה ישראלית... אל תחשוב כמו ישראלי בישראל ואתה תרוויח הרבה...
תחשוב כמו ישראלי בישראל.. אתה תפסיד הרבה וכולם יהיו מאושרים.

onemancrew 03-05-08 15:39

ציטוט:

נכתב במקור על ידי Hanan (פרסם 630145)
JoinWeb.co.il, הפסדים לתמיכה? חברות אחסון?! למה לכל חברת אחסון יש 2 משרדים? 60 עובדים? 100 שרתים? על איזה הוצאות אתה מדבר? תאמין לי שאם חברת אחסון לא הייתה מכניסה ומכסה את ההפסדים היא לא הייתה ממשיכה... זה שהיא מוכרת תמיכה זה המצאה... כל חברת אחסון מן הראוי שבעל אותה חברה ידע משהו מינימלי ובסיסי בתחום שבו הוא עוסק... אם הוא לא מכיר הוא צריך להעסיק מישהו שכן מבין ועדיין.. את הלקוח זה לא מעניין. כמו שאתה קונה מוצר חשמלי ויש לך X שנים אחריות... כנ"ל.. כשאתה רוכש פלאפון אתה מקבל תמיכה טלפונית גם בכל הפרטים הטכניים או לא משנה מה...

באחסון עבור חשבון לא תקבל תמיכה מינימלית? אם אנחנו מדברים על רכישת שרת זה כבר משהו אחר.. פה אני מצדיק אבל עדיין לא "מכירת תמיכה" אלא תמיכה פרטנית עבור מה שאתה צריך...

בכל אופן ידידי... זה המצאה ישראלית... אל תחשוב כמו ישראלי בישראל ואתה תרוויח הרבה...
תחשוב כמו ישראלי בישראל.. אתה תפסיד הרבה וכולם יהיו מאושרים.

חברת אחסון צריכה לספק תמיכה טכנית במסגרת מוגבלת. כאשר אתה רוכש מוצר כלשהו יש תמיכה טכנית מוגבל שרשום בכל חוזה. אם התמיכה הטכנית לא תהיה מוגבלת למסגרת מסויימת אז הלקוחות יקבלו תמיכה טכנית גם עבור נושאים שהם OUT OF SCOPE. זאת אומרת לדוגמא: לקוח רכש אחסון על גבי שרת שיתופי , הלקוח שואל למה אתר האינטרנט לא עולה לו , מבחינת חברת האחסון הכל תקין , אתר האינטרנט עולה (ובאמת לא קיימת בעיה , הכל מוגדר כמו שצריך מבחינת הצד של חברת האחסון) , הבעיה קשורה למחשב בו משתמש הלקוח , במקרה זה תמיכה טכנית מוגבלת נכנסת לפעולה , הלקוח לא זכאי לשום סיוע טכני לרמת המחשב שלו מחברת האחסון. זה נקרא OUT OF SCOPE. כאשר אתה רוכש מוצר כלשהו , זה שאתה יכול לעשות בו שימושים אינסופיים זה נכון מאוד אבל היצרן מגביל את התמיכה הטכנית לשימוש המקורי למוצר. המושג הגבלת תמיכה טכנית קיים בכל יצרן , ספק , משווק , וכו'. אם תמיכה טכנית אינה מוגבלת אז הלקוח יתחיל לדרוש תמיכה טכנית גם לשירותים שאותו ספק לא מספק לו. כך לדוגמא עם אתר האינטרנט שאינו פועל , חברת האחסון אינה ספק האינטרנט של אותו לקוח.
אם חברת אחסון מסוגלת לספק תמיכה טכנית גם לנושאים שהם OUT OF SCOPE אז צריך לקחת תשלום נוסף מהלקוח. חברת אחסון מספק ממשק ניהול לאחסון האתר. והתמיכה הטכנית צריכה להיות מוגבלת לרמת ממשק הניהול. כל דבר שהוא מעבר לממשק הניהול מוגדר כ OUT OF SCOPE.

ואין קשר בין חברה ישראלית לבין חברה לא ישראלית.
בשוק יש חברות שמוכרות מוצרים שנקראים LOW END , כל דבר שהוא LOW END מחושב על ידי היצרן , ספק ברמת האגורות הבודדות עקב התחרותיות בשוק. לדוגמא מוצר שהוא HIGH END (לדוגמא שרת שהוא MANAGED) , ניקח לדוגמא את חברת RACKSPACE , הם מוכרים שרתים שהם MANAGED , המוצרים שהם מוכרים מוגדרים בשוק כ HIGH END , למה ? כי להיות לקוח אצלהם מתחיל ב 500 דולר לחודש לפחות , לכן במקרים רבים הם באים לקראת הלקוח ומספקים לו גם תמיכה טכנית שהיא OUT OF SCOPE , אבל אם לקוח רוכש מוצר מחברה שמוכרת LOW END (תחרות גדולה מאוד בשוק) אז התמיכה הטכנית מוגבלת ברמות קיצוניות כי כל פסיק של שעת עבודה שאינה מוגדרת תחת ההגבלה של תמיכה טכנית מוגבלת צריכה להיות בתשלום נוסף.

JoinWeb.co.il 03-05-08 23:46

ציטוט:

נכתב במקור על ידי onemancrew (פרסם 630201)
חברת אחסון צריכה לספק תמיכה טכנית במסגרת מוגבלת. כאשר אתה רוכש מוצר כלשהו יש תמיכה טכנית מוגבל שרשום בכל חוזה. אם התמיכה הטכנית לא תהיה מוגבלת למסגרת מסויימת אז הלקוחות יקבלו תמיכה טכנית גם עבור נושאים שהם OUT OF SCOPE. זאת אומרת לדוגמא: לקוח רכש אחסון על גבי שרת שיתופי , הלקוח שואל למה אתר האינטרנט לא עולה לו , מבחינת חברת האחסון הכל תקין , אתר האינטרנט עולה (ובאמת לא קיימת בעיה , הכל מוגדר כמו שצריך מבחינת הצד של חברת האחסון) , הבעיה קשורה למחשב בו משתמש הלקוח , במקרה זה תמיכה טכנית מוגבלת נכנסת לפעולה , הלקוח לא זכאי לשום סיוע טכני לרמת המחשב שלו מחברת האחסון. זה נקרא OUT OF SCOPE. כאשר אתה רוכש מוצר כלשהו , זה שאתה יכול לעשות בו שימושים אינסופיים זה נכון מאוד אבל היצרן מגביל את התמיכה הטכנית לשימוש המקורי למוצר. המושג הגבלת תמיכה טכנית קיים בכל יצרן , ספק , משווק , וכו'. אם תמיכה טכנית אינה מוגבלת אז הלקוח יתחיל לדרוש תמיכה טכנית גם לשירותים שאותו ספק לא מספק לו. כך לדוגמא עם אתר האינטרנט שאינו פועל , חברת האחסון אינה ספק האינטרנט של אותו לקוח.
אם חברת אחסון מסוגלת לספק תמיכה טכנית גם לנושאים שהם OUT OF SCOPE אז צריך לקחת תשלום נוסף מהלקוח. חברת אחסון מספק ממשק ניהול לאחסון האתר. והתמיכה הטכנית צריכה להיות מוגבלת לרמת ממשק הניהול. כל דבר שהוא מעבר לממשק הניהול מוגדר כ OUT OF SCOPE.

ואין קשר בין חברה ישראלית לבין חברה לא ישראלית.
בשוק יש חברות שמוכרות מוצרים שנקראים LOW END , כל דבר שהוא LOW END מחושב על ידי היצרן , ספק ברמת האגורות הבודדות עקב התחרותיות בשוק. לדוגמא מוצר שהוא HIGH END (לדוגמא שרת שהוא MANAGED) , ניקח לדוגמא את חברת RACKSPACE , הם מוכרים שרתים שהם MANAGED , המוצרים שהם מוכרים מוגדרים בשוק כ HIGH END , למה ? כי להיות לקוח אצלהם מתחיל ב 500 דולר לחודש לפחות , לכן במקרים רבים הם באים לקראת הלקוח ומספקים לו גם תמיכה טכנית שהיא OUT OF SCOPE , אבל אם לקוח רוכש מוצר מחברה שמוכרת LOW END (תחרות גדולה מאוד בשוק) אז התמיכה הטכנית מוגבלת ברמות קיצוניות כי כל פסיק של שעת עבודה שאינה מוגדרת תחת ההגבלה של תמיכה טכנית מוגבלת צריכה להיות בתשלום נוסף.

מחזק , הגדרה מושלמת

בנוסף , היתי רוצה רוצה רק להוסיף,
כאשר כבר נותנים תמיכה במזגרת תמיכה טכנית צריך לתת עוד הסוף עם כל הלב ולא "עבודה בעיניים" , כמו שרושמים "תמיכה טכנית מלאה 24/7"


""


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 15:07.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ