![]() |
שאלה| בקשר לרוחב פס בשרת ייעודי.
היי כולם.
אני רוצה לדעת כמה MBIT של רוחב פס פרטי צריך בשביל לנצל את כל השרת, עם המפרט הבא: Intel Dual Quad Core Xeon E5405 @ 2.00GHz (8 ליבות, כל ליבה(מעבד פיזי) היא: 2.00GHz של E5405) 4GB ראם. 250GB דיסק קשיח, SATA2. אז אם אפשר לדעת, כמה רוחב פס יספיק בשבילו?(בשביל לנצל את כל השרת) מה שבטוח, שזה מעל 10MBIT. וכמה סלוטים של שרת CSS מלאים, הוא יכול להחזיק?(+/- לשער) תודה. |
לנצל את כל השרת למה?
להכין פלאפל? לשקשק ביצים? לאתר אנטרנט? לאתר ייצוגי? שרתי משחק? שרתי רדיו? לשרת רדיו חשוב יותר רוחב פס[המווון] מאשר מעבד. לשרתי משחק ניתן לחשב את רוחב הפס לפי שחקן[לדוג' 3K לפינג סביר, 5K לפינג גבוהה[Rnd Num], לשרת הורדות/פורום ענק ל-RAM ולקינפוג התוכנה יש משמעות גדולה. לקחת מחשב עם 3500 ליבות ו-6000 טרה ראם זה לא הפיתרון הנכון. הפיתרון הנכון הוא הגדרת תקציב מראש תוך עמידה ביעדים. לעניינו, אם אתה לא מתכנן לקנפג את המחשב/לנפות שטויות מהקרנל וכו', אל תבנה על זה שכשהמחשב יתחיל לגמגם, תגדיל את רוחב הפס למימדים גרנדיוזים[זה כמו לשאוב מים מבריכה עם צינור השקייה]. |
חח לשרתי משחק :)
|
רוחב פס סטנדרטי[12.5Mbyte], יהיה דיי והותר,
בשרתי משחק חשוב לדאוג לקינפוג השרת עצמו. וגם למחיר שאתה מוכר בו, אחרי שהלקוחות כבר שלך הביקוש הופך לגמיש מאוד. |
ציטוט:
יש מינימום אופטימפלי לכל סלוט של שחקן, שבסורס עומד על 40 קילוביט. מה שאומר שאם החומרה שלך מסוגלת להריץ נגיד 10 שרתים של נגיד 20 איש, זה אומר 200 שחקנים בשיא? זה אומר 8 מגהביט פרטי, מבחינת החומרה אני לא סגור על המעבד, אבל צריך בערך 15 מגה זכרון לכל שחקן, מה שאומר עם 4 גיגה אתה יכול להריץ קצת מעל 200 שחקנים (תשאיר זכרון למערכת הפעלה ושאר ירקות) בקיצור, מה שאני מנסה להגיד, שבכל מקרה, גם אם יש לך שרת מטורף, לא צריך יותר מ10 מגה בשביל לפוצץ אותו בשרתי משחק. |
ציטוט:
http://ark.intel.com/cpu.aspx?groupID=33079 |
ציטוט:
|
ציטוט:
|
ציטוט:
|
ציטוט:
זה לא עוד מעבד פיזי שאפשר להכפיל עליו את הFLOPS של העיבוד, זה לא מכפיל את הביצועים, אלא מעלה אותם ב10-15 אחוז http://en.wikipedia.org/wiki/Hyper-threading |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 21:37. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ